Lucek Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Longin Podbipięta. Bonhart? Przecież on w ogóle nie przypomina ryby.
miszczualmavera Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 bo on mial ino rybie oko....ale nie bardzo wiem jak zrobic,chyba tylko textura:) tak czy inaczej tytul roboczy-ot taki wasaty typek...
Lucek Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Jak chcesz bonharta to murzyńskie wargi, odstające uszy, brak podbródka, wybałuszone oczy no i wąsy. Poza tym 2 metry wzrostu i chudziak. Więcej chyba nie było z opisu w książce a wiem co mówię bo słucham od ponad roku za każdym razem jak tylko siedzę przy kompie.
miszczualmavera Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 (edytowane) aaa widzisz,chwile temu czytalem,i zapamietalem ze -wasiska ,chuderlak 2 metrowy,i rybie oczeta.... musze sobie albo ,przeczytac raz jeszcze ,albo zmajstrowac sluchowisko... Niech bedzie w takim razie "wasaty typek",a jak odswieze temat ,to i moze za (stricte) Bonharta sie zabiore.... aha. czy faktycznie w ksiazce wspomniano o wybaluszonych oczach Bonharta...? -czy rybie,znaczyc wialo bardziej -bez wyrazu-? ...a nie poprostu wywalone pingle. Edytowane 19 Styczeń 2011 przez miszczualmavera
Lucek Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 Zwalista ta szyja. pokaż że kaptury to mięśnie - też mają bryłę. Szyja to rura - musi być bardziej okrągła.
Lucek Napisano 20 Styczeń 2011 Napisano 20 Styczeń 2011 Całkiem wporzo:) pokaż więcej rzutów to chętnie się powymądrzam:)
No]2 Napisano 20 Styczeń 2011 Napisano 20 Styczeń 2011 (edytowane) Panowie ja mam pytanie - jakiego brusha używacie ( albo innych metod ) do uzyskania ładnej faktury skóry ? Wiem, że jest brush skin, ale z tego co zauważyłem to na tych lepszych modelach chyba jadą na innych ustawieniach, albo na innych brushach, może coś jest na forum Ztki, sam nie wiem ? I pytanie nr 2 jak działacie nad ustawieniem pozy ? Czy robicie ja na początku czy jest możliwość jakoś mniej inwazyjnego ustawienia modelu już na jakimś konkretnym etapie ? Pozdrawiam ;) _____________________ UPDATE : Nie ogarniam troszkę kolorowania i nakładania materiałów w Zetce -.-, no, ale nic. Mały up co do dziadka, którego obiecywałem poprawić :) Tak czy siak, jeszcze jest parę rzeczy do poprawienia, no ale jakoś idzie do przodu :) Edytowane 21 Styczeń 2011 przez No]2
Mc01 Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 Główny concept i model powstał na ostatnią edycje speed sculptingu. Teraz to kilka prób z detalami. Wskazówki i uwagi będą docenione :) LINK do highres: http://picasaweb.google.com/lh/photo/suKy-9lLSZ_iE7JxUSiQOA?feat=directlink
No]2 Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 Jak dla mnie to model cholernie przekombinowany ;/ Ciężko wykrzesać coś więcej bo w zasadzie nie mam się jak do tego przyczepić bo nie czaje modelu :D
Uriel Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 (edytowane) Choć od niedawna bawię się zbrushem to rysuje sporo, mam nadzieje że nie obrazisz się za tego posta i to co zrobiłem z twą pracą po prostu mam nadzieje że ci to w czymś pomoże. Zacznę od tego że jak robiłem owera to chciałem zmienić jak najmniej ale podczas pracy zmieniłem wszystko po prostu moje oko mi nie pozwalało tak tego zostawić. Detal jest nie przekombinowany tylko bez sensu, tworząc cokolwiek powinieneś się zawsze opierać o coś co w świecie istnieje, anatomia zwierząt czy człowieka to świetne referencje. Jak się nie będziesz trzymał tej podstawowej rady to zawsze będą ci wychodziły byty zrozumiałe tylko dla ciebie. Jak nie potrafisz sobie czegoś wytłumaczyć ty na swojej pracy to tym bardziej odbiorca nie będzie potrafił tego zrozumieć. Poza to twórz sobie koncepty przed zaczęciem czegokolwiek w zbrushu. Jak byś zaczynał swoją przygodę z rysunkiem to powiedział bym ci łap się za gruszki i anatomie a jak się znudzisz to zawsze możesz zrobić jakąś wróżkę z dużymi walorami :) Edytowane 21 Styczeń 2011 przez Uriel
No]2 Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 (edytowane) Dobre to Uriel! :) A rada jak najbardziej trafna. ____ UP : Uwagi mile widziane, na razie model dość młody, 277.260 TotalPointow. Edytowane 21 Styczeń 2011 przez No]2
Mc01 Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 (edytowane) Dzięki wielkie Uriel za over i radę. Na pewno wezmę to pod uwagę tworząc następne sculpty. Osobiście zaakceptowałem swój model, gdyż jest dla mnie zrozumiały. Nie opierałem się tworząc go, jak mówisz na prawdziwym świecie, bo docelowo ten demon nie miał być realny... Jednak gdy zaczyna on być niezrozumiały dla widza, to znaczy że powstaje problem. Co do conceptów - takowe powstają, lecz są nie mniej "chore" niż to co z nich wychodzi :) Pozdrawiam Edytowane 22 Styczeń 2011 przez Mc01
No]2 Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 @indian więcej ujęć wrzuć jak możesz bo z tego nie da się wszystkiego wywnioskować, z tego ujęcia nie jestem pewny jaki ma kształt cała głowa, wydaję się być wysoka, za wysoka i nie wiem jak się ma szerokość. Poza tym całkiem miło, czekam, aż wrzucisz coś zrobionego na 100% ;)
No]2 Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 @lucek, do skutku, może się kiedyś dostanie na główną :D A tu już końcowa wersja :) I tak miał być to tylko 4funowy łeb ;p
indian Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 @No]2 No może kiedyś uda się coś ukończyć, ale jak na razie bardzo mało czasu jest na sculpt... @lucek Nie no 40 raz to pewnie nie, może z 20... Tym razem starałem się coś wyrzeźbić z basemesha Monio, który wrzucił do freestufu, na obrazku z lewej u dołu :) salut.
Gość fishinthewater Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 (edytowane) Miałem dzisiaj na nowo zacząć studiować anatomie w Zetce...nie wyszło... za to taki speedzik: Pozdrawiam Edytowane 26 Styczeń 2011 przez fishinthewater
No]2 Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 (edytowane) Też sprawdziłem tą baze od Monia, całkiem spoko : Wtf dawałem zdjęcie i zniknęło xD Edytowane 25 Styczeń 2011 przez No]2
Gość fishinthewater Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Kolejny ~2h speedzik: Pozdrawiam
No]2 Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Taki speedzik, przerobiona ostatnia praca bo nie chciało mi się jechać od początku ;p Ząbki do wymiany, wiem. Pozdro
Smoku Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Czym się inspirowałeś? Bo z dead space`em mi się kojarzy :)
No]2 Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 http://www.autodestruct.com/images/horror1.jpg Koncepty z tej strony mnie miażdżą pod każdym względem :) Szkoda, że skill nie aż taki żeby to się prezentowało tak jak na obrazkach ;(
Gość fishinthewater Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 jeju, dawno mi tyle nie zeszło na przygotowanie bazy pod głowny sculpt i detal, wrzucam do oceny poroporcji bo już za długo na to patrze i nie widzę błędów, prosze o komentarz co nie tak zanim sie zabiore do dalszej roboty. Można maziać po obrazku... Z góry dzięki. Pozdrawiam.
No]2 Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Maziać mi się nie chce, ale mogę swoje uwagi wypisać, chociaż nie wiem czy nie poprawiasz tego na dalszym sculptingu. Do rzeczy, same ścięgna(?) palców są za grube, paluszki generalnie są krzywe i nie podoba mi się ostatni palec, może to z tego ujęcia jakoś tak dziwnie wygląda. Poza tym inaczej zrobiłbym kciuk - patrząc na dłoń możesz zauważyć, że ta linia prosta jaką jest palec wskazujący idzie niżej i kciuk automatycznie też jest niżej i jest bardziej przeciwstawny. Jeśli chodzi o wewnętrzną stronę to nie zrobiłeś 'podbicia' jakie mamy w miejscu łączenia się palców z dłonią ( u Ciebie widać kości czy tam chrząstki ). Wracając do zewnątrz to ścięgno(?) najmniejszego palca nie jest aż tak widoczne, możesz również zaznaczyć kosteczke w nadgarstku, chociaż ona jest mniej lub bardziej widoczna w zależności od masy człeka. Pozdrawiam.
Gość fishinthewater Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 @No]2 - dzięki serdeczne za obszerny komentarz, zastosuję się do rad jak tylko wrócę z pracy do domu, tą krzywiznę palców dzisiaj już widzę, korzystam z kilku refek i czasami już sam nie wiem która jest dla mnie bazą. Co do kciuka to chyba najdłużej mi zeszło i jeszcze z nim pokombinuję...zobaczymy wieczorem co z tego wyjdzie. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam.
Boss91 Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 To mój pierwszy sculpt, który zaczyna przypominać człowieka, jednak jest dużo niedoskonałości.. Mam nadzieje że z waszą pomocą uda mi się go poprawić, bądź też nabrać wiedzy, żeby następne były lepsze.. Bardzo prosze o komentarze.. wzorowane na:
Vega Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 @Indian: U Ciebie każda głowa ma podobne usta :) Korzystasz z tej samej bazy? Ucho bym trochę powiększył :)
indian Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 ostatnie dwa modele sculptowane z bazy Monio. tej co tu( nie wiem czy każdy model ma podobne usta, no ale innych nie umiem robić więc robię takie :) ): salut.
No]2 Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Indian plz zrób coś innego :D masz albo a ) te same usta, uszy, nos ( bądź są bardzo zbliżone ) albo proporcje masz identyczne. Nie bój się zdeformować troszkę bazy, może pomoże, a na pewno będzie jakaś odmiana ;p
Gość Ein(hau!hau!) Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Nazwałem to "kobita bez buta". Podoba się?
olaf Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 widac ze starszy brat pozował ;) troche proporcje do naprawy.
miszczualmavera Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 hmmmm..... zaryzykuje,raczej-"but bez kobity":)
tr3buh Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 Dajcie mu spokoj ;] Kazdy orze jak moze, poza tym widac ze kolega lubi Cowboya Bebopa, a to juz przez to samo trzeba zachowac respekt ;]
Gość Ein(hau!hau!) Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 To się wątek rozruszał... ,ale znanej niemieckiej pływaczki nikt nie rozpoznał (wstyd).
Lucek Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 No nie oszukujmy się - postać jest losowo poglucona - upozowany basemesh i trochę paćkania - bryły zero.
Gość Ein(hau!hau!) Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 Heh, no cóż, zgadzam się z przedmówcą w 99%, chociaż tego "paćkania" jednak trochę było... (za mało). thx za opinie :)
tr3buh Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 niezle Ci idzie, jak na razie fajny demon z tego powstaje ;] widze ze nie chcialo Ci sie paluchow modelowac, to wsadziles tam pazury, a pozniej pewnie bedziesz sie tlumaczyl ze od poczatku byl taki koncept na potwora he, he No nic trzeba sobie w zyciu radzic ;]
No]2 Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 WIP, coś na poprawę skilla. Od razu mówię, że wzorowane na pracy Caio Cesar'a.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się