Napisano 19 Październik 200618 l Witam, Jako , że ostatnio w speed modelingu pojawiało się coraz więcej prac nie wymagających modelingu a opierających się na samym renderze. Wiele z nich jest określane jako 'nie udany render - wrzucam tutaj'. W tym wątku proszę wrzucać wszystkie rendery testowe , testy shaderów a także rendery robione dla zabawy - wszystko po to by nie śmiecić speed modellingu. Najlepiej , dla porządku żeby wrzucić małe info: -Jaki renderer -Czas renderingu -Rodzaj rendera (test materiału , test renderera...) Pozdrawiam.
Napisano 24 Lipiec 201014 l UWAGA: LINK DO STAREGO WATKU: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=31885 Bonifatz a z tyłu daj widok Oceanu ;) coś w stylu Kuby Zobacz coś w stylu tych zdjęć Edytowane 26 Lipiec 201014 l przez KLICEK
Napisano 24 Lipiec 201014 l jlidesign : hehe dobre klimaty ja akurat chce go puścić po bezdrożach arizony ;)
Napisano 24 Lipiec 201014 l Bonifatz zaje...., daj jakieś fajne ujęcie tego wozu mknacego po route 66, ze spękaną z gorąca ziemią i tymi kulami gałęzi wiecznie toczącymi się po pustyni, i sępy na niebie... o i zrób takie ujecie na niedopałek fajki rzucony na drogę z okna samochodu na pierwszym planie i odjeżdzającą w dal furę... ale mnie wyobraźnia poniosła :P
Napisano 24 Lipiec 201014 l terenas : ten motyw z fajką zaj@#!$! Jestem w trakcie rozmyślania jak by go pokazać. Jak coś skrobne sensownego to pokaże! Fajno że się podoba!
Napisano 24 Lipiec 201014 l Po kilkumiesięcznej przerwie z maksem postanowiłem powrócić i przypomnieć sobie o co w tym chodzi, na początek kalkulatorek, który miałem przed nosem :)
Napisano 25 Lipiec 201014 l Szybciutki teścik luźno inspirowany referką: Kompresja zabiła, ale czekam na opinie ;)
Napisano 25 Lipiec 201014 l terenas popraw teksturę materiału siedziska i chyba na nogi jakieś odbicie by się przydało aby ten materiał nie był taki bezpłciowy ;) Pozdrawiam Ivan
Napisano 25 Lipiec 201014 l dzieki Ivan :) generalnie renderzona na szybko i test ogólnie wszystkiego w scenie, tekstura tapicerki sie posypała i jest do poprawy, z nogami masz racje, disp i DOF na blachach z tyłu zabił kształt stalowej ściany, jak znajde chwile to popoprawiam pzdr
Napisano 25 Lipiec 201014 l jli - nie wiem czy to nie kwestia mojego monitora ale wygląda to zbyt jasno i jakoś tak ... mydłowato. Nawet drewno straciło ten fajny charakter, który miało w poprzednich wiz. Wiem, że to pewnie inny projekt ale IMHO jest ... mydło.
Napisano 25 Lipiec 201014 l Pomieszczenie " Gównej" :) księgowej sam bym chciał być tam księgową, bardzo fajnie
Napisano 25 Lipiec 201014 l dzieki Ivan :) generalnie renderzona na szybko i test ogólnie wszystkiego w scenie, tekstura tapicerki sie posypała i jest do poprawy, z nogami masz racje, disp i DOF na blachach z tyłu zabił kształt stalowej ściany, jak znajde chwile to popoprawiam pzdr terenas, displacement po lewej na boku robi trójkąty, musisz zwiekszyc parametry displace aby zniwelowac ten efekt
Napisano 25 Lipiec 201014 l Dunuś uwagi speca od studia szczególnie mile widziane, dziękuje ;) jeśli jeszcze coś ci sie nasunie to wal !
Napisano 25 Lipiec 201014 l Dunuś uwagi speca od studia szczególnie mile widziane, dziękuje ;) jeśli jeszcze coś ci sie nasunie to wal !
Napisano 26 Lipiec 201014 l Bonifatz zrobiłeś bardzo duży postęp w wizualizacja są one na bardzo wysokim poziomie i mają swój klimat. Wizka zamieszczona na forum wygląda jak zdjęcie. Pozdrawiam Ivan
Napisano 26 Lipiec 201014 l Bonifatz zrobiłeś bardzo duży postęp w wizualizacja są one na bardzo wysokim poziomie i mają swój klimat. Wizka zamieszczona na forum wygląda jak zdjęcie. Pozdrawiam Ivan
Napisano 26 Lipiec 201014 l Bonifatz Zapowiada się mega klimatyczna scena :) Zamawiam tapetę z tym ujęciem z niedopałkiem :)
Napisano 26 Lipiec 201014 l Bonifatz Zapowiada się mega klimatyczna scena :) Zamawiam tapetę z tym ujęciem z niedopałkiem :)
Napisano 26 Lipiec 201014 l wow dzięki chłopaki! Postaram się was nie zawieźć kolejnymi odsłonami materiałów do tej sceny!
Napisano 26 Lipiec 201014 l Dunuś uwagi speca od studia szczególnie mile widziane, dziękuje ;) jeśli jeszcze coś ci sie nasunie to wal ! yy teraz ja proponuję przedstawić model w jakimś ciekawym studio ze światłem o róźnorodnej delikatnej tonacji i taki napis i te bla bla lorem ipsum - będzie bardzo czytelnie
Napisano 26 Lipiec 201014 l Co się stało z pozostałymi postami w tym wątku i dlaczego zmienił się autor wątku testy renderow ?! Chyba ze to u mnie taki motyw występuje.
Napisano 26 Lipiec 201014 l Chyba najczęściej odwiedzany wątek z największą ilością postów został ot tak zresetowany :/ Nie fajnie, szczególnie, że niektórzy wracali po kilkanaście stron wstecz w starym :/
Napisano 26 Lipiec 201014 l tak to chyba Klicek zresetował wątek aby szybciej forum chodziło. Jest gdzieś stary dalej zostawiony? dziekuje za przeniesienie ostatnich postów
Napisano 26 Lipiec 201014 l w pierwszym poscie jest link do poprzedniego watku, ktory zostal zamkniety, DUZE watki ktore maja 500-1000 stron, sa katorga dla forum, wiec warto czasem odczepic stary i wsadzic nowy watek :) bylo kilka prosb o przeniesienie postow, wiec uznalem to za dobry pomysl i przenioslem ostatnie 2 strony ze starego watku tutaj, zeby zachowac jakas tam ciaglosc jeszcze raz przypominam ze link do poprzedniego watku jest w pierwszym poscie tego watku. Nic nie zostalo skasowane, wiec prosze na spokoju, jak cos to pisac do Adka jezeli on postanowi inaczej to wszystko przywroce jak bylo na razie niech wisi sobie to info z postami, ale jak juz sprawa sie uspokoii, to usune posty, ktore nic nie wnosza do watku (w tym temacie) :)
Napisano 26 Lipiec 201014 l myśle że jak ma być szybciej to ok, ale napisz to co napisałeś teraz w pierwszym poście obok linka do poprzedniego wątku bo wszyscy za miesiąc zapomną i nie będzie wiadomo o co chodzi;)
Napisano 26 Lipiec 201014 l Uff... bo watek testów to naprawdę spory kawałek historii max3d.pl i z ogromna baza świetnych prac.
Napisano 26 Lipiec 201014 l Przepraszam ale mam problem z sufitem i białymi plamami. Są one zaznaczone w chmurce?
Napisano 26 Lipiec 201014 l To gdzie te emitery postawiłeś? Białe plamy widać są równo co do każdego sterczącego halogeniku
Napisano 26 Lipiec 201014 l Bonifatz - fajny shader drogi, narazie te całe otoczenie kojarzy mi się z bajką strusiem pendziwiatrem :-) ale wiem to są testy
Napisano 26 Lipiec 201014 l asfalcik zdecydowanie najlepszy poki co:) carpaint za mocno odbija otoczenie moim zdaniem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto