Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki remanent. :)

 

airmoss: Zawsze używałem z directem, ale tutaj akurat postanowiłem przesiąść się na vraysun. Co do odbić to właściwą odpowiedzią będzie "w ogóle". Nie daję mapy do slotu reflection env override, wszystkie odbicia są generowane z mapy znajdującej się w background.

 

Sz. \o

 

Edit:/ JEszcze taki teścik:

 

57499910.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Indian, mebelki niektore robisz spoko ale nad aranzacjami i ogolnie renderem musisz popracować:) To ujęcie które pokazałeś w ogole do mnie nie trafia, ani rendering, ani światło, ani ujęcie ani sama aranżacja.

Te mebelki sprzedajesz na ts?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brzozatest1.jpg

 

co sądzicie - wygląda znośnie? (co zmienić / poprawić itp. żeby to przypominało jak najbardziej brzozę brodawkowatą ?)

 

te mają około 12-14m wysokości.

 

liście chyba nie dają rady za bardzo (tak samo jak gałązki te najdrobniejsze?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loki - poprawisz gałęzie i będzie ładna brzózka. tekstura pnia twoja?

jahred6 - podoba mi się ta łazienka, poza tym ładny kadr

pressenter - to mój ulubiony krzalun z everów, daj mu więcej odbić zobaczysz jak ten z lewej w cieniach "wstanie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunuś to jest exponential i zawsze go używam, ma on w założeniu więcej burna niż reinhard. Taki efekt świetlny chciałem uzyskać, więc sorry, ale o to mi chodziło... ;-) Świeci tu ściana z onyxa, led pod sufitem oraz lampka nad lustrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym te światło pośrednie pod sufitem zrobił mocniejsze. Teraz tak troche nijako wygląda. A i lustro wyższe i bardziej odcięte jakoś od płytek. Teraz nie ma jakiegokolwiek przejścia między płytkami i lustrem.

 

Pozdr.

Dawid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cfaniak fakt, teraz wygląda bardzo fajnie :) Jeszcze minimalne dostrojenia kolorystyczne, np. dla mnie wszystko jest za bardzo nasycone. A ten tynk (?) na pierwszym piętrze słabo wygląda jakby w ogóle tekstur żadnych nie miał tylko sam kolor materiału. Wiesz, wygląda jak mydło, przydało by się go trochę zróżnicować. A, jeszcze z kolorem trawnika poszedłbym w kierunku tej zielini w tle za domem - wyszła bardzo fajnie, wiosennie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czuć moc HDR-ek.

pressenter - pięknie ci wychodzą. Niezłe masz te mapki.

 

cfaniak - słodko, wizkowo. Jeżeli chciałeś taki efekt uzyskać to jest jak najbardziej osiągnięty.

 

Loki - piękna tekstura samego pnia. Z gałęziami jest już gorzej. Na twoim miejscu nie nakładałbym na nie ten sam materiał jak na główny pień. Zmniejsz zakres tej tekstury do samej jasnej części. Najciększe gałązki zrobiłbym już ciemne wpadające w lekki bordo. Liście o ile kształt mają ok to uważam, że mają zbytnie nasycenie i nie ten odcień zielonego.

 

jahred6 - coś bym zrobił ze światełkiem żeby lepiej biel ceramiki wyszła

 

No i mój test hdr +direct prosto z maxa

 

bezt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki pressenter. Z tym zimnem to jest tak, że chcę jak najbardziej kolory rzeczywiste przedstawić. Szary ma przypominać szary a nie brązowy. Jest to akurat rozbudowa i muszę ze wszystkim uważać. Trawa jak zwykle displacementem robiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunuś: thx

 

Ola-f: projekt nie mój :)

 

Razer: fakt tynku nie ma, bo to tylko do test miał być i szybkie pokazanie bryły to się siedzieć i dłubać nie chciało, jak teraz patrze to rzeczywiście może trochę przesadziłem z nasyceniem, na przyszłość ostrożnie będę PS używał :)

 

Tores: fajnie, spokojnie, szczególnie trawa z dispa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal zimno jak diabli, śnieg tam powinien leżeć. :P I widać, że po lewej za pierwszą linią drzew nic nie ma, ale poza tym bardzo ładnie, szczególnie trawa mi się podoba.

 

Jahred: ciemno i ogólnie jakoś bez wyrazu. :|

 

MRmike: mocno coś nie teges, praktycznie cieni nie ma, możesz z tego na pewno dużo więcej wyciągnąć. ;)

 

Pozdrawiam

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tores - bardzo przyjemnie - nie słuchaj pressentera :)

 

Fajna kora na tym drzewie. Dawałeś displacement jakiś na to?

 

Podoba mi się poziom oświetlenia - tzn że nawet w mocno oświetlonych miejscach nie tracisz detalu (vide bump na tynku itp).

Te krzaki w tle najsłabiej z tego wyglądają (pusty horyzont), a poza tym bardzo fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Staram się ile mogę aby wyszło jak najlepiej. Kora ma tylko bumpa dość mocnego. Dom stoi na wzniesieniu dlatego tak pusto obok ale coś tam rzeczywiście można jeszcze wsadzić.

 

jahred6 - dla mnie ciemna łazienka to nie łazienka. oczywiście chodzi mi o oświetlenie. muszę widzieć czy się dobrze ogoliłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz - to zielone zacne, ale czarny nie daje rady tzn. brzydkie auto poprostu :)

Ta scena aż się prosi o dwa oldschoolowe wozy jak w teledysku Gorillaz "Stylo"

 

 

A z mojej strony upgrade trawy (z inspiracji testami Toresa z przed kilku stron).

 

grasstestwww.jpg

 

Właśnie zauważyłem że jeszcze lekko widać powtarzalność tekstury, może powalczę z tym jutro jeszcze jak czas pozwoli.

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności