Kirian Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 (edytowane) Wersja Konkursowa Koncept Wersja do portfolio 512 Texture Edytowane 24 Sierpień 2010 przez Kirian
Gość Morte Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 heh bardzom ciekaw co tu wysmazysz:) powodzonka!
Kirian Napisano 29 Lipiec 2010 Autor Napisano 29 Lipiec 2010 Chlopaki moze mi dacie rade co zrobic z symetria przy limicie txt do 256?? ten ziomal ma tatuaze na klacie i twarzy, szramy, krew, i kiecke z jednej strony.. jedyne co na mirrora to nogi i rece od lokci w dol... czy moze jest jakies wyjscie??
KLICEK Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 najlepszym rozwiazaniem byloby zrobic tego po prawej stronie, jest symetryczny ;) jezeli sie uparles na tego z lewej, to musisz czekac na info od masterow w texturowaniu:)
Gość Morte Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 Jedyny pomysl to dwa zestawy uvek - jeden z mirrorami i normalnym tekstem. Drugi bardziej pociety na ktorym bys mia tatuaze krew etc. i do niego mapa alpha zeby te tatuaze mialy dobry ksztalt. W blenderku mozna by nodami zmiksowac takie dwa materialy i by chulalo. Nie wiem jednak czy w udk/maxie tak sie da.
Kirian Napisano 29 Lipiec 2010 Autor Napisano 29 Lipiec 2010 podziekowac za pomoc:) Morte Twoj pomysl moze troche za bradzo skomplikowany, zrobie jak Klicek mowi, wezme zioma z prawej i pomieszam z lewej i wyjdzie full mirrored mix:) (oprucz kiecki) pozdrawiam
Gość Morte Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 ta pewnie tak. Ale jak bede mial chwile wolna i nastroj na kombinowanie to zrobie jakies obrazki i pokaze o co mi chodz;)
Ex3 Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 Możesz też pomyśleć nad ułożeniem siatki tak żeby zrobić całą klatę symetrycznie a "wyjąć siatkę" tam gdzie jest tatuaż i otexować oddzielnie. Rany niesymetryczne możesz dać na oddzielnych plane`ach.
Kirian Napisano 29 Lipiec 2010 Autor Napisano 29 Lipiec 2010 dzieki Panowi, niedlugo bedziem myslec nad txt puki co szybki speed, nie bedzie to hiper detal tylko zarys miesni i proporcji pozniej -retopo w coat3d, -mapowanko, -projekcja w maxie i -kolorowanka:)
Gość Morte Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 iiii tam takie oszukiwane toto;) Dobrze wyglada!
Ex3 Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Jak będziesz tyle poly używał to Ci starczy na nogi i kawałek brzucha :)
Bro Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Naprawde spoko Rzeźba też była w coat3d ? - dobry ten sofcik ?
Kuba Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Zapowiada się smakowicie. Powodzenia, będę zaglądał :)
Kirian Napisano 9 Sierpień 2010 Autor Napisano 9 Sierpień 2010 Bro zbrush przecie... Ex3 bede optymalizowal:] Morte,Kuba,Klicek dzieki :) godzinka z bogiem wojny...
Lucek Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Kirian zamawiam Highresy sculptu do kolekcji!
Gość Morte Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 bardzo fajnie idzie kirianie, az zaczynam zalowac ze sam swojej ibuki nie poczynilem w ZB;)
F/X Napisano 9 Sierpień 2010 Napisano 9 Sierpień 2010 Modelik fajny, Ale prawda jest taka ze przy takich limitach HP Ci nic nie da, z wyjatkiem bazy pod retopo. Byc moze uda Ci sie przepalic AO, ale to tez nie na pewno. Innymi slowy do cwiczen jak najbardziej, ale w praktyce HP niepotrzebne,
ledyr Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 F/X nie masz racji. umiejetnie wypalone ao z cavity nawet w tak malej rozdzielczosci daje zadowalajace rezultaty i ulatwia niesamowicie robienie tekstur, oczywiscie jesli w miare dobrze poslugujesz sie zbraszem
F/X Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 Przy tak niskich limitach AO mozna spokojnie malowac recznie i zjamie to znacznie mniej czasu niz babranie sie w wypalanie. To tylko moje zdanie. Kazdy robi jak mu wygodniej.
Levus Napisano 11 Sierpień 2010 Napisano 11 Sierpień 2010 (edytowane) Można i ręcznie, czas będzie pewnie porównywalny ale stylistyka zupełnie inna. Z tym, że hp niepotrzebne zupełnie nie masz racji, a czy mu wyjdzie... Kirian już (prawie:D) zmasterował tę technikę więc wyjdzie na bank:D Dajesz Kirianek, pamiętaj, żeby czerni nie wyjarać za mocno małpo jedna! Co do symetrii na twarzy to możesz przecież przepalić na mirrorze całą głowę (np wraz z uchem), jedynie twarz bez mirrora zrób, wystarczy cięcie w odpowiednim miejscu. Edytowane 11 Sierpień 2010 przez Levus
Kirian Napisano 14 Sierpień 2010 Autor Napisano 14 Sierpień 2010 FAKKK do jutra?? a ja jeszcze nic nimam... to dopiero bedzie mega speed Levu ma nadzieje ze sie nie rozczarujesz :)
_michal Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 Świetny! Fajnie highpoly się wypiekł. Jaka texturka, 512 czy 256?
Kruku Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 Nice ;] szkoda tylko że tak pod koniec na wariata XD pewnie odbije się to na jakości, ale zobaczymy ;]. Powodzenia.
Bruneq Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 w poprzedniej bitwie Eric tez konczyl na szybko swojego zwycieskiego willysa ;)
Kirian Napisano 15 Sierpień 2010 Autor Napisano 15 Sierpień 2010 dajecie mi kopa do roboty;] puki co...
F/X Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 Wygląda imponująco. Jakie to ma texturki (256 czy 512)?
Sliterin Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 Jazda z nim AO wygląda naprawdę dobrze! Jeszcze skóra będzie wyglądała trochę żywiej dodać tatuaże i będzie kozacko.
Kirian Napisano 15 Sierpień 2010 Autor Napisano 15 Sierpień 2010 progres progres... sorki ze na posty nieodpisuje, odpisze pozniej na szczescie pogoda lipna wiec mam wiecej czasu niz planowalem:)
szczuro Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 takie wrzucanie tuż przed końcem powinno być zakazane ;)
Przybysz Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 Najs, nieźle wycisnąłeś z texturki 256 px.
Kirian Napisano 15 Sierpień 2010 Autor Napisano 15 Sierpień 2010 (edytowane) mega speed... :) i jeszcze wersja ktora wyladuje w portfolio 512 tex jeszcze dla porownania kratos z psp: Edytowane 15 Sierpień 2010 przez Kirian
Kruku Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 Na pierwszy rzut oka z przymrużonymi oczami to wręcz jak nextgen XD brawo !
Gość Morte Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 phew, za takie metody to ban i kop w cojones! :P Zeby sie czepnac dla zasady wydaje mi sie ze jednak klata troszke tam zbyt przepalone swiatlo jest- czyt za jasno tam:P
Kirian Napisano 16 Sierpień 2010 Autor Napisano 16 Sierpień 2010 (edytowane) Sliterin- shade z 4 swiatelek + AO :) Szczuro- niemialem czasu wczesniej, a regulamin nic niemowi o terminach kolejnych wersji:rolleyes: _michal :) Przybysz- wersja 256 jest na planszy koncowej Morte- Twoja lasencja mi sie bardziej podoba:) jedynie background do bani ola-f :) Kruku ...i z wada wzroku :D Strasznie sie spieszylem pod koniec, wiec prezentacja modelu jest naprawde kiepska:/ i jedynie z wersji 512 jestem zadowolony, jak widzicie FULL mirror oprocz kiecki, dlatego lekko inny dizajn ale najwazniejsze ze wyrobilem sie na finish :) pozdr. Edytowane 16 Sierpień 2010 przez Kirian
Bruneq Napisano 16 Sierpień 2010 Napisano 16 Sierpień 2010 no no, masz szczescie z tym wyrobieniem!:) 3 minuty pozniej i bym cie zdyskwalifikowal ;););)
mara Napisano 16 Sierpień 2010 Napisano 16 Sierpień 2010 hej Kirian, dobra robota, tekturki fajnie wydziergane, modelik też spoko, ale jest jedna rzecz która mi strasznie nie leży - strasznie wąski jest w talii, trochę poszedłeś z nim w elfie prooprcje, myślę, że powinien być bardziej przysadzisty, bardziej rozbudowany korpus itp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się