Sliterin Napisano 3 Luty 2012 Napisano 3 Luty 2012 Uważam, że niestety, ale to nie ma wiele związku z metalem, popatrz na to i pomyśl, że może być to posąg i ... będziesz widział posąg pistoletu. Zrobiłeś po prostu fakturę jak kamień wręcz a nie jak metal, popatrz jak są wykonane tekstury na przykład w rage'u gdzie są porozwalane bronie ;-)
Kubajaniak Napisano 4 Luty 2012 Autor Napisano 4 Luty 2012 (edytowane) A co myślicie o czymś takim? Kolorystycznie to mało związane z konceptem, ale na razie chce, żeby w ogóle to jakoś wyglądało. Uploaded with ImageShack.us Edit: Dorzucam jeszcze jednego screena Uploaded with ImageShack.us Edytowane 4 Luty 2012 przez Kubajaniak
pastor44 Napisano 8 Luty 2012 Napisano 8 Luty 2012 Tu masz stronkę z broniałkami na których możesz się wzorować http://www.polygoo.com/ Aha i te płomienie rządzą ;P
Kubajaniak Napisano 8 Luty 2012 Autor Napisano 8 Luty 2012 (edytowane) Hej, kiedyś już dostałem tego linka, ale dzięki. Może kiedyś dojdę od takiego poziomu. A tym czasem coś nowego. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 8 Luty 2012 przez Kubajaniak
Piro Napisano 8 Luty 2012 Napisano 8 Luty 2012 Robisz z referencji? Proporcje wydają się troszkę dziwne (patyczkowata rączka, szyna RIS na upper receiverze).generalnie to czegoś brakuje temu ar. Oblukaj portfolio lonewolfa (http://lonewolf3d.com/Lonewolf2011.html), ma tam fajnego ar z mw2, zobacz ile można wyciągnąć jeszcze z tej bryły. No i szkoda że zakończyłeś ten śmieszny pistolet, teksturki wydają się takie jakby niekompletne. Pozdro, A.
Kubajaniak Napisano 10 Luty 2012 Autor Napisano 10 Luty 2012 Referki mam, ale tylko z boku, więc możliwe, że rączka za chuda. Trochę ją pogrubiłem na tyle ile mogłem. Obiecuje, że przy nastepnym modelu proporcje będą poprawne ;) A jeśli chodzi o dodatki, to chciałem zrobić coś takiego http://www.airsoftgi.com/images/cst-e1-mod4cqb-B.jpg W sumie tylko brakuje tych standardowych dupereli do celowania (muszka i nie wiem jak to sie nazywa to drugie) Wyszło jak widać na screenach 8299 tri. Screeny z maxa. Jutro zabieram się za tekstury. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Piro Napisano 11 Luty 2012 Napisano 11 Luty 2012 Muszka i szczerbinka, ewentualnie tunel i diopter, ale to nie do m4 ;-) Googlnij sobie przyrządy magpula drugiej generacji, bardzo fajnie się prezentują na modelu. Po mojemu: Do tego co masz robisz dłuższy tłumik, zamknięte iron sightsy, jakąś lunetkę i masz fajnego sharpshootera :P Nie wiem co jest na modelu, ale u Ciebie akcesorium pod lufa przypomina granatnik w wersji kawaii, w oryginale (refce którą dałeś) to reflektor (latareczka taktyczna) włożona w gripa z montażem. Może przez to, że odseparowałes pierścień mocujący latarkę od szyny montażowej za bardzo (tak powinien mniej-więcej wygladac ten element: http://i.ebayimg.com/t/Vector-Optics-Cobra-Tactical-Fore-Grip-Handle-Flashlight-Green-Laser-Combo-Sight-/00/s/ODgzWDg3OA==/$%28KGrHqNHJDEE7BcvgwkOBO8YctkIeg~~60_35.JPG) Gniazdo magazynka jest imho zbyt kanciaste, tak od strony otworu, jak i od przodu (po chamferku walnij) Magazynek sam w sobie równiez wymagałby poprawek (za głebokie wzięcia, zbyt boksowaty jak dla mnie) Póki co nie przyczepę się do niczego więcej, rób teksturki Kolego, wtedy będziemy komentować. Refek do m4 w internecie znajdziesz mnóstwo, sam mam chyba z gb zdjęć z zewnątrz i z wewnątrz. Mimo wszystko nadal mi się wydaje taki troszkę nieproporcjonalny, jakby ściśnięty po długości, ale może to tylko moje wrażenie. pozdro, czekam na apdejt!
pauloos Napisano 11 Luty 2012 Napisano 11 Luty 2012 Kuba musisz wiedzieć, że AR to konstrukcja liniowa. To znaczy że lufa, komora zamkowa i kolba są w jednej linii. Można by je złożyć jak antenę:) U Ciebie każda część ma swoją oddzielną oś. Dlatego szyna na komorze zamkowej i szyna na łożu (to za co się trzyma dookoła lufy) nie są w jednej płaszczyźnie. Rozmiary bramek na szynie też powinny być jednakowe, o to właśnie chodziło kiedy je wymyślano;) Magazynek ma ok 2,25cm szerokości a przetłoczenia na boku jakieś 2mm płytsze (para w tylnej części) i 3-4 mm to z przodu. Średnica walcowej części komory zamkowej to 3,5cm a części płaskiej 2,8cm w części gdzie jest komora magazynkową i 2,2 w części nad komorą spustową. Tu masz zdjęcia komory zamkowej od tyłu i komory spustowej od góry. Przepraszam za kiepskie zdjęcia z telefonu, ale mój aparat po raz kolejny sie zepsuł:( http://img846.imageshack.us/img846/9615/20120211169.jpg komora zamkowa od tyłu. http://img88.imageshack.us/img88/200/20120211170.jpg komora zamkowa inne ujęcie. http://img859.imageshack.us/img859/4766/20120211177.jpg komora spustowa od góry. Mam nadzieję, że Ci trochę pomogłem. Czekam na up. Powodzenia! 1
hunterkill Napisano 11 Luty 2012 Napisano 11 Luty 2012 Karabinek ładnie wygląda :) ale ten kolimator jakoś kwadratowy się wydaje z przodu :) . Jeżeli konkretnie chcesz taki kolimator , poszukaj sobie w googlach o EoTech L3 . No i moim skromnym zdaniem uchwyt trochę dziwnie wygląda :)
Kubajaniak Napisano 11 Luty 2012 Autor Napisano 11 Luty 2012 Dzięki za wszystkie porady (pauloos + za zdjęcia) Trochę mi się nie chce, ale postanowiłem, że zrobię model jeszcze raz, tylko teraz studiując więcej zdjęć. Pewnie nowy model wrzucę gdzieś za tydzień. Pozdro
pauloos Napisano 11 Luty 2012 Napisano 11 Luty 2012 Jak będziesz chciał to mogę jakieś zdjęcia jeszcze porobić. Napisz które elementy Cię interesują. Dzięki za plusa:)
hunterkill Napisano 12 Luty 2012 Napisano 12 Luty 2012 To i ja bym parę poprosił :) , po walczę sobie trochę z tym karabinkiem :D
pauloos Napisano 18 Luty 2012 Napisano 18 Luty 2012 Zrobiłem kilka zdjęć i wrzuciłem tutaj: http://imageshack.us/g/190/img0053rc.jpg/ Mam nadzieję, że się przydadzą i pomogą.
Kubajaniak Napisano 18 Luty 2012 Autor Napisano 18 Luty 2012 Super, dzięki wielkie. Jak mnie złapie wena to zacznę modelować :)
Kubajaniak Napisano 19 Luty 2012 Autor Napisano 19 Luty 2012 Nie miałem ostatnio weny, więc jeszcze raz zacząłem robić tekstury do L96. Na razie jedna strona.
Bruneq Napisano 19 Luty 2012 Napisano 19 Luty 2012 fajnie, proponuje urazmaicic troche kolorystyke i dodac moze troche zadrapan popatrz tu: http://dl.dropbox.com/u/22332266/Beauty.jpg
hunterkill Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 a ja bym został przy tej kolorystyce :) . Wersja karabinu którą zrobiłeś jest przeznaczona dla policji :) i zmiana koloru , przynajmniej mnie , raziła by po oczach :) . PS. Polecam stronkę do przejrzenia http://world.guns.ru :)
Bruneq Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 urozmaicic to nie znaczy zmieniac...dodac wiecej przetarc, troche roznic koloru itp....
hunterkill Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 Aa.... Przez urozmaicenie zrozumiałem nałożenie kamuflażu albo czegoś takiego :) , wszelkie otarcia i zadrapania musza być , bo karabinek wygląda jak by był prosto ze skrzyni wyjęty :P PS Chociaż nieźle by wyglądał w kamuflażu Woodland :P
ledyr Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 o ile jeszcze fajny metal jest stosunkowo latwo zrobic to niestety w tej broni wiekszosc to plastik a tu juz jest duzo ciezej :) przedewszystkim specular masz wszedzie taki sam, zrob chociaz na czas robienia diffusa inny spec dla plastiku (twoj plastik ma moim zdaniem za duzy spec) i inny dla metalu druga sprawa to nie sprawdzaj efektow w marmosecie bo on nieco zaklamuje ;p fajnie mozna zrobic na plastiku kurz, sproboj moze cos pokombinowac w jakis zaglebieniach ( wazne zeby tlo dla kurzu bylo w miare ciemne a spec czarny) robiac high poli do tego modelu olales sporo detalu ktory napewno by pomogl, teraz juz troche za pozno ale na przyszlosc zawsze warto sciagnac wiecej refek i wypatrzyc ten detal czy np roznej wielkosci czamfery lub inne subtelne roznice geometryczne, to zawsze troche dodaje do ogolnego wrazenia
SamirDuran Napisano 22 Luty 2012 Napisano 22 Luty 2012 Fajne te Twoje spluwy ;> PS. Zrezygnowałeś z dokończenia tutka na YT? ;)
Kubajaniak Napisano 22 Luty 2012 Autor Napisano 22 Luty 2012 Na razie nie bardzo mam czas i 3D max coś mi wariuje, ale kiedyś na pewno go dokończę.
Kubajaniak Napisano 10 Marzec 2012 Autor Napisano 10 Marzec 2012 Postanowiłem zrobić na szybko kilka elementów otoczenie, bo chyba tego w portfolio mi brakuje. Co myślicie? Mogę wysyłać CV do firm? ;) Screeny z UDK. Nie uczyłem się jeszcze robienia materiałów, więc zwykłe diffuse, specular, normal. Mapy 1024x1024 (beczka 512x512) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Wowoz Napisano 10 Marzec 2012 Napisano 10 Marzec 2012 Te wszystkie duperela jak karteczki itd sa za bardzo potargane, nie widać też tego speca za bardzo.
Bruneq Napisano 10 Marzec 2012 Napisano 10 Marzec 2012 pojemnik PCK imo z tego najlepszy. W beczce dno jest płaskie i nudne, i za duzo rdzy w srodku IMO. Przystanek nie zachwyca, plasko i brak detalu, napisy jak z painta...lepiej powklejac jakies tagi z cgtexutres.Kontener albo zle oswietlony albo normal za plaski. Sterta gruzu bardzo mechanicznie wyglada, dodatkowo te pustaki stropowe wygladaja jak z lego i do tego wiecej tri wychodzi. Zrob standardowy pustak 3kanalowy, bedzie bardziej czytelny.
Piro Napisano 12 Marzec 2012 Napisano 12 Marzec 2012 Mnie to się wszystko wydaje prześwietlone, oraz to co koledzy napisali wyżej - brak normalek (w sensie -nie widać), pomimo całego tego syfu nadal wyglądają na czyste (pewnie kwestia światła i speculara), kontener transportowy bardzo płaski wyszedł, broni sięjeszcze jakoś kontener PCK, ale też prezentacja zabija model. Poprawić, poprawić.
Kubajaniak Napisano 12 Kwiecień 2012 Autor Napisano 12 Kwiecień 2012 (edytowane) Czołem forumowicze Jeśli chodzi o beczki to rzeczywiście nie pomyślałem o spodzie. Jeśli chodzi o ilość rdzy w środku, to znalazłem zdjęcie gdzie beczka była naprawdę od środka calutka w rdzy, więc pomyślałem, że też tak zrobię. Jeśli chodzi o kontener... normalmape wypalałem jak zwykle, na modelu HP te wgłębienia były dosyć spore, więc może to przez kąt patrzenia wydaję się, że jest płasko. Gruzy... przyznam się, że robiłem to z tutoriala w którym pokazane było jak wykorzystać maxowy reaktor do takiego czegoś. Nie zastanawiałem się za bardzo jak zrobić modele cegiel itp, ale rzeczywiście mogłem to zrobić trochę lepiej. Przystanek... wzorowałem się na przystanku który znajduje się niedaleko mnie, jak będę miał chwile, to wrzucę fotkę jak wygląda w rzeczywistości Modele całkiem możliwe, że prześwietlone, bo wszystko było w udk podstawowe. Nie ogarniam jeszcze jak zrobić jakieś ładne światło/materiały na modele Tymczasem coś co zrobiłem przez święta. Została jeszcze tekstura. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us EDIT: Na szybko z podstawowym kolorem. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 12 Kwiecień 2012 przez Kubajaniak
ftorek Napisano 12 Kwiecień 2012 Napisano 12 Kwiecień 2012 no ladnie - czysto i schudnie - nie waz mi sie tego gnata pobrudzic.... wszyscy teraz robia givery jakby w dzungli przez rok lezalo.... ale tak zapytam - skad design - bo chyba gdzies widzialem.... dobrze byloby napisac... pozdrawiam f.
StK Uriziel Napisano 13 Kwiecień 2012 Napisano 13 Kwiecień 2012 bardzo fajny modelik, jak zrobisz teksturki to pokaż diffa
Kubajaniak Napisano 16 Kwiecień 2012 Autor Napisano 16 Kwiecień 2012 (edytowane) Fajnie że się podoba :) Co myślicie o tym? Rysować/brudzić dalej? EDIT: mały bonus ;) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 16 Kwiecień 2012 przez Kubajaniak
Arthus Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 Jak dla mnie jest git, chociaż dodałbym w tych miejscach przetarcia jeszcze i by było cacy :)
ftorek Napisano 16 Kwiecień 2012 Napisano 16 Kwiecień 2012 hmmm - no nie wiem - poprzedni render (ten na ktorym miales tylko rzucony pomarancz) wygladal duzo lepiej... - tak 'technicznie' i jak z mass efekta :) teraz jakos niekonsekwentnie - jak juz robisz te otarcia (do golego metalu - jak na tym dolnym elemencie) - musisz je logicznie zrobic po calosci - czyli w miejscach ktore sa najbardziej narazone na otarcie - czyli te ktore najbardziej wystaja.... wiec albo jedziesz dalej i drapiesz po calosci albo robisz nowke spluwe ze sklepu (co w dystrykcie 9 raczej nie mialoby miejsca :) tak czy siak - dobrze jest! a jakbym mial sie czepic detalu to - mirror na texturze ci wylazi ;P pozdrawiam f.
Kubajaniak Napisano 20 Kwiecień 2012 Autor Napisano 20 Kwiecień 2012 Trochę więcej rys i brudu, nie wiem czy lepiej, czy gorzej... wyszło coś takiego i koniec kropka, bo nie mam więcej czasu na to :P Uploaded with ImageShack.us
indian Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 teraz żeś to prze brudził, szczególnie z tym ogólno będącym czarnym , wygląda to teraz jakbyś wkładał tą spluwę wkładał do jakiegoś pojemnika z prochem albo czymś takim :) salut.
rice Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 no zdecydowanie jest za brudno i za duzo rys, polecam ten tutorial http://cg.tutsplus.com/tutorials/photoshop/how-to-hand-paint-convincing-metal-textures/
ftorek Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 spoko - mi sie podoba - troche ta tekstura tak rzucona byle jak - jak juz taki brudny to troche brakuje brudu we wszelkich zakamarkach.... aczkolwiek - wolalbym nowke :) pozdrawiam f.
Kubajaniak Napisano 21 Czerwiec 2012 Autor Napisano 21 Czerwiec 2012 Hej ho. Zacząłem nową broń. Padło na AK 47. Na razie trochę modelu HP. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Piro Napisano 21 Czerwiec 2012 Napisano 21 Czerwiec 2012 Ja nie wiem czy jest sens robić do portfolio AK. Każdy robi AK. KAŻDY. jest to wina/zasługa m.in. tutka racer454 ;-) Jak chcesz mieć fajną giwerkę w folio, to tavora zrób ślicznego, nie widzi się tego na codzień. Żeby było related do wątku - HP za ostre kąty ma, robiłbym bardziej zaokrąglone.
StK Uriziel Napisano 21 Czerwiec 2012 Napisano 21 Czerwiec 2012 zgadzam się z Piro, robisz trochę za ostre kanty na hp ps. Piro o którym tutku racera piszesz namierzyłem ostatni jego dwa ale tego z ak nie widziałem
Kubajaniak Napisano 21 Czerwiec 2012 Autor Napisano 21 Czerwiec 2012 Zawsze mam problem z tymi kantami :/ A jeśli chodzi o tutorial, to w necie już go nie ma raczej. Chyba, że jest gdzieś głęboko schowany. Od niego zaczęła się moja przygoda z gameartem :) Piro chodzi Ci o to?
Lucek Napisano 21 Czerwiec 2012 Napisano 21 Czerwiec 2012 Piękne to jest. W którymś 2+3D jest bardzo fajny artykuł o designie broni - można to pewnie wyszukać w necie. Może się okazać przydatne. A co powiesz na H&K G36?
Piro Napisano 21 Czerwiec 2012 Napisano 21 Czerwiec 2012 @StK Uriziel racer miał tutek z AK, ale zdjął go ze swojej strony, gdyż jak na polycouncie stwierdzono, za dużo w nim błędów było (?), zamiast tego ma tutek o mieczu. Dość sporo tego było, więc raczej trzeba by szukać w zbiorach prywatnych. Jak wrócę do swoich dysków, to przegrzebię, tylko że moj nazistowski internet (32up) raczej na pewno nie pozwoli mi tego wgrać, trzeba by pytać się kolegów po forum - imho to nawet jeśli faktycznie kilak rzeczy było błędnych, to sporo można było z niego wynieść @Kubajaniak dokładnie, o tego izraelskiego potworka :D Jest znacznie ciekawszy, i pozwala na stworzenie ciekawego modelu - a nie kolejny AK. Jakbym miał chwilę czasu, sam bym go modelnął z przyjemnością. Generalnie jeśli zdecydujesz się na coś ciekawszego niż AK, to guglnij sobie nazwy: KEL-TEC RFB DSR PRECISSION RIFLE JAE 100 KOROBOV TKB - nie daleko od AK, a ciekawie będzie wygladał VYHLOP lub jeśli chcesz coś SCI-FI to SEBURO weapon kit. można by wymienić jeszcze ze sto ciekawych, ale bym musial przejrzeć folder, a tak masz to co mi do głowy wpadło z takich małoznanych (chyba) - trzeba przestać robić m4 i ak, bo to już nudne :D Pozdrawiam!
Kubajaniak Napisano 21 Czerwiec 2012 Autor Napisano 21 Czerwiec 2012 Lucek kiedyś nosiłem się z zamiarem wymodelowania tej broni jak zobaczyłem ją (albo trochę inną odmianę) w BFie 2, albo BC2 już nie pamiętam. Tylko jakoś nie wiem czemu się przeraziłem, że ta kolba jest składana i dałem sobie spokój bo myślałem, ze jej nie wymodeluje. Piro dzięki za nazwy broni. W końcu się zdecydowałem i spróbuje zrobić DSR'a Jeśli chodzi o tutek z AK, to mam go na dysku. Jak ktoś zna serwer, gdzie można wrzucić plik do 800 mega (tyle ma największy part) to mogę go zuploadować.
Kubajaniak Napisano 23 Czerwiec 2012 Autor Napisano 23 Czerwiec 2012 (edytowane) Co myślicie? Starałem się nie robić ostrych krawędzi. Uploaded with ImageShack.us Edit2. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 24 Czerwiec 2012 przez Kubajaniak
Kubajaniak Napisano 27 Czerwiec 2012 Autor Napisano 27 Czerwiec 2012 (edytowane) Sorry za post pod postem, ale jak zedytuje to pewnie nikt tu nie zajrzy. Model HP raczej skończony. Może jeszcze gdzieś dodam jakieś śrubki, albo coś. Mam nadzieję, że wam się podoba Edit: Jednak jeszcze nie koniec. Zapomniałem zrobić to coś do podpierania głowy. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 27 Czerwiec 2012 przez Kubajaniak
Piro Napisano 27 Czerwiec 2012 Napisano 27 Czerwiec 2012 Fane. Bikini na lunecie nie ma sensu tutaj. Grubo strasznie wygląda, ale tak powinno chyba być :-P Rączkę popraw, bo spuchnięta i szyne troche wydłóż. P.S. wiesz że prawa strona (ta niewidoczna z fpp) będzie ciekawsza niż lewa? Baki zapomniałeś wymodelować - edit: ok, poprawiles post, zbyt wcześnie widziałem posta, a odpowiadając nie przeczytałem drugi raz :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się