Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kolejna skończona okładka. Tym razem Supermarine Spitfire Mk. IX w barwach Polish Fighting Team, czyli tzw. "Cyrku Skalskiego" - grupy polskich lotników walczących w Tunezji w 1943 r. w ramach 145 dywizjonu myśliwskiego RAF. Była to bodaj najskuteczniejsza w tym okresie eskadra tego dywizjonu.

 

Szczególne podziękowania chciałbym przy okazji złożyć peterowi_f, już on wie za co :)

 

Dustmaker_small.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Chyba najfajniejsza tekstura blachy, jaką wykonałeś do tej pory. Kurz spod kół jest chyba ciut za czerwony w porównaniu z podłożem, a niebo zbyt turkusowe (przypomina barwą Morze Śródziemne) w porównaniu z refleksami na samolocie, ale i tak jest bardzo fajnie, bardzo dynamicznie.

 

I powtórzę za peter_f'em - udana postprodukcja.

Edytowane przez mookie
Napisano

Wyszło świetnie Marku! Bardzo dynamicznie i bardzo malarsko :) Jesteś coraz lepszy! Postpro robi wrażenie :D Jak już się ukaże w druku to cyknij fotkę, żebyśmy zobaczyli z liternictwem jak się to komponuje. Tymczasem 5*****

Napisano (edytowane)

-4 odemmnie:). Kadr zbyt ściśnięty i ostatnio same starty z lotniska:).

 

Edit:

Goral_44 - Od kiedy to motion blur jest osiągalny tylko dla wybrańców?. Szanuje Marka co nie znaczy że muszę słodzić jak mi się coś nie podoba. tyle off

Edytowane przez bbandi
Napisano

Jak Pisałeś dawno temu, Modelowania można się nauczyć i to we wspaniały sposób i nawet dość szybko, ale to co zrobiłeś z tym piaskiem, pyłem i gorącem w powietrzu, jest osiagalne tylko dla Wybrańców. Patrząc na ten obraz słyszy się ryk silnika.

Mistrzostwo.

Z tego co widziałem, to samoloty najczęściej, startują z procy lub z drzew.

Napisano

Bardzo dziękuję, za komentarze. Cieszę się, że w większości praca się podoba.

 

@mookie: kolor nieba zmieniał się kilka razy. W prawie ostatecznym wariancie był nawet ciemnogranatowy. Jednak ostatecznie zdecydowałem sie na taki, bo z jednej strony jest ciekawy a z drugiej dość lekki, co przy jasnej tonacji całości ma znaczenie kompozycyjne. No i nie ukrywam, że posłuchałem tu bardziej doświadczonego kolegę :) Przy okazji jako że Tunezja generalnie leży nad Morzem Śródziemnym, to coś w tym jest co piszesz :)

 

@bbandi: Hmmm... Sam nie przepadam za pionowym kadrem, ale spróbuj sobie skomponować okładkę w takim układzie i nie ścisnąć kadru. Zobaczysz, co dostaniesz w rezultacie. Poza tym ciasny kadr dynamizuje scenę. Oczywiście można takie ujęcia lubić lub nie, ale kadr NIE jest ZBYT ściśnięty w tym przypadku.

Na tym forum naliczyłem trzy prace ze startującymi z lotniska samolotami. Kilkadziesiąt w locie. Kilkaset samochodów stojących na ziemi. Że o budynkach, łazienkach, kuchniach itd nie wspomnę. Samoloty od czasu do czasu startują.

 

PS: @bbandi: Oprócz Motion Blura użyłem jeszcze kilku innych technik.

Napisano

duzy pozyty za to, ze wiesz kiedy skończyć. Kadr piękny jak na ząłożenia ze to okładka - jezeli w wydawnictiwe jest porzadny typograf to bedzie cacy.

Napisano

bardzo fajny kawalek Arta, super: ]

 

PS dlaczgeo drazu start, a moze ladowanie: ] choc wtedy przydalo by sie zrobic kontakt z podlozem 1 kolem, bardziej dramatycznie: ]

Napisano

Jak zwykle należy pogratulować:) Obraz po prostu miło się ogląda.

Czy to też było robione w Blenderze? Jeśli tak, to w czym renderowane? I jeszcze mam pytanie - jak robiłeś motion blur śmigła - czy było renderowane jako multipass i potem wkomponowane czy bezpośrednio już w 2D namalowane?

Napisano

Bardzo ladna praca, klimatycznie i plastycznie. Troche nie lezy mi ten ciasny kadr ale ze idzie to na okladke, to rozumiem ta koniecznosc. Kurz troche za bardzo czerwony wg mojego skormnego i nic nie znaczacego zdania, bo tak poza tym to bardzo mi sie podoba.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności