Pionier Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 (edytowane) Wojna i Pokoj / War & Peace TV ID - 40' __ ! FILM: ! BREAKDOWN: __ kopiuj/wklej mode: on We - Ars Thanea, were tasked by ITI Neovision to create a rebrand for Wojna i Pokoj / War & Peace TV Channel. WiP is mainly about modern and classic Russian cinematography. Ars Thanea was responsible for creative direction, directing & production. Everything from scratch to final. Credits: Creative Director: Bartłomiej Rozbicki Art Director, VFX Supervisor, Designer: Karol Kołodziński Photography: Maciej Kozłowski Screenplay: Karol Kolodziński 3D Artist: Piotr Kolus Music & Sound: Jarek Lublin Models: Marcin Molski, Joanna Paździórko Logotype Design: Paweł Nolbert ITI Producers: Anna Borowska, Katarzyna Jesień Light: Piramida Film Greenscreen: Studio Tęcza Special Thanks to Irena Gruca-Rozbicka, Filip Kovcin and Michał Wojtan. kopiuj/wklej mode: off z mojej strony dodam że byłem odpowiedzialny za stworzenie sceny z metrem i pociągiem, co i jak widać w 'breakdown'. cała reszta to w zasadzie dzieło Karola! :) screeny: dzięki i pozdrawiam, pionier Edytowane 5 Październik 2010 przez Pionier
biglebowsky Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Bardzo fajnie zrobione. Wypasik. Z zarzutów to w zbyt wielu miejscach muza nie synchronizuje się z montażem, ale chyba wsio czego można się czepnąć :)
dac77 Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Nie no, krwi można się czepić - zbyt rzadka. Mnie podobało się jako slideshow, gdyż tylko tak widziałem w przeglądarce. Z tego co rozumiem to ma to prezentować tematykę związaną ze szpiegostwem lub kryminałem. Nogi bardzo ładne.
olaf Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 tempo pocięte zbyt mocno przez co traci całą opowieść. imo wyglada jakby rezyser był przy storyboardzie i animatiku a nie przyszedł do montażowni ;)
Gość Gosc Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 zacne :D oddaje klimat, bardzo podobaja mi sie smaczki, malo widoczne ale to wlasnie one ciesza oko, a tu mala flara wyskoczy, a tu dymek sie zakreci - rispect!
Pionier Napisano 5 Październik 2010 Autor Napisano 5 Październik 2010 heja, dzięki za opinie, fajnie że się podoba :) jeszcze mała porcja fotek z planu: pozdro, pionier.
DaveBorck Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Pojechaliście ostro. Szacun dla Karola, że tak szybko się wkręcił w aftera. Mi odrobinę nie pasują zbyt nasycone kolory ale to w zasadzie kwestia gustu. Całość świetna. Jaką kamerą kręcone? Pozdro
Ania Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Bardzo dobrze wam wyszło. Mam takie pytanie, zabrzmi pewnie głupio ale nie znam się na tym. Jak to jest zrobione, że ta pani z nogami (przed drzwiami pociągu) na greenscreenie jest oświetlona raczej równomiernie, przód i tył tak samo, a na finalnym ujęciu jest oświetlona mocno od przodu (od drzwi pociągu)? Bo chyba nie domalowywaliście oświetlenia klatka po klatce?
matizlob Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 plastycznie całkiem fajnie, podoba mi się bardzo ujęcie z nogami kobiety, pięknie to wygląda :) ale co się stało z montażem? troszkę chaotyczny, ruch kamery też taki jakiś nie spójny, jak np. zbliżenie na łańcuszek, troszkę błędów też filmowych jak złamanie na początku osi kamery, ale nogi są fajne hehe :D
Kris_R Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Bomba! :) Bardzo fajny projekcik. Kawał solidnej roboty! Możesz opowiedzieć troszkę o atmosferze w jakiej to powstawało i o tempie pracy? Pozytywnie, spokojnie, z dużym nastawieniem na efekt końcowy? Był jakiś deadline?
Kulki Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 troszkę błędów też filmowych jak złamanie na początku osi kamery, ale nogi są fajne hehe :D Ja bym się takich spraw nie czepiał.. Ostatnio łamie się oś baaardzo często nawet w dużych fabułach.. Myślę, że nie ma z tym problemu jeżeli widz wie o co chodzi. Trzeba podchodzić do tego indywidualnie a nie, że złamał i odrazu błąd. Film wizualnie bardzo ładny.
peter_f Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 To jeszcze ja coś dorzucę od siebie. Sam spot IMO bardzo zgrabny, ładnie wystylizowany i fajny kolorystycznie (grading to chyba się nazywa). Odnosząc się do Twojej pracy Pitku to powiem, że potwierdzasz za każdym razem swoją klasę i nawet ją podciągasz. Ten pociąg i dworzec wyglądają genialnie. Jak zobaczyłem za pierwszym razem powiedziałem sobie - niemożliwe że to zrobione w 3D. Ale jak widać Pionierek potrafi :D Gratki fajnego projektu i satysfakcji z pracy :) 5*****
Gość Karol Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 Piotrek prosił mnie bym odezwał się w tym wątku i odpowiedział na pytania. Na początek dzięki wielkie za miłe słowa, cieszy mnie że projekt się wam podoba.
Gość Karol Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 Bardzo dobrze wam wyszło. Mam takie pytanie, zabrzmi pewnie głupio ale nie znam się na tym. Jak to jest zrobione, że ta pani z nogami (przed drzwiami pociągu) na greenscreenie jest oświetlona raczej równomiernie, przód i tył tak samo, a na finalnym ujęciu jest oświetlona mocno od przodu (od drzwi pociągu)? Bo chyba nie domalowywaliście oświetlenia klatka po klatce? Celowo oświetlaliśmy osoby na greenscreenie w miarę równomiernie, aby potem mieć możliwość manipulowania światłem. Może nie tyle co domalowaywaliśmy, ale faktycznie trzeba było poprawić światło w każdej klatce - w sumie dotyczy to nie tylko ujęcia z nogami, ale większości ujęć na dworcu. Piotrek zrobił bardzo fajny render, materiał z greenscreenu był też dobrej jakości, ale jednak żeby pożenić obie rzeczy trzeba było trochę pooszukiwać ze światłem :)
Gość Karol Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 Bomba! :) Bardzo fajny projekcik. Kawał solidnej roboty! Możesz opowiedzieć troszkę o atmosferze w jakiej to powstawało i o tempie pracy? Pozytywnie, spokojnie, z dużym nastawieniem na efekt końcowy? Był jakiś deadline? Tempo nie było jakieś mordercze, raczej luzik, aczkolwiek ja trochę się stresowałem czy w ogóle dam radę ogarnąć post do takiej produkcji - robiłem to po raz pierwszy. Dużo oczywiście pomógł Pionier oraz Paweł Wilkos, szczególnie przy scenie dworcowej. Shoot robiliśmy w ostatnich dniach lipca, a cały ident miał być gotowy jakoś na początku września, więc mieliśmy tak miesiąc z hakiem. Na samym planie było raczej spokojnie i miło, chociaż po koniec musieliśmy się już spieszyć - łącznie tego dnia mieliśmy do zrobienia ok 28 ujęć.
Mulholland Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 Świetny klimat wyszedł. Ile miał budżetu ten film?
CzAk1 Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 Superancko. Od jakiegoś czasu obserwuje prace Ars Thanea. Robi się tam świetne grafiki, a ostatnio co raz częściej pojawia się dobre video. Gratuluję wykonania dobrej pracy. Odnośnie jeszcze pytania Ani, to rozumiem, że takie sztuczne oświetlenie jest wywoływane głownie przez balans kolorów z odpowiednim maskowanie, tak?
Neb Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 Co tu dużo pisać, profesjonalna robota. Znakomita postprodukcja, kolorystyka i klimat bardzo mi odpowiada. 5*
Pionier Napisano 12 Październik 2010 Autor Napisano 12 Październik 2010 Bomba! :) Bardzo fajny projekcik. Kawał solidnej roboty! Możesz opowiedzieć troszkę o atmosferze w jakiej to powstawało i o tempie pracy? Pozytywnie, spokojnie, z dużym nastawieniem na efekt końcowy? Był jakiś deadline? hejka Krisu :) Jeśli chodzi o czas jaki dostałem na elementy 3D to mogę powiedzieć że termin, podejście do mojej pracy/projektu było na totalnym luzie i bez żadnych chorych klimatów, życzę każdemu pracy w takiej firmie jak Ars Thanea ;D (zresztą, póki co jest tak przy każdym projekcie) wiem, trochę to słodko brzmi ale na serio tak jest :P dzięki za front page! piona!
olaf Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 (zresztą, póki co jest tak przy każdym projekcie) musze iść na lekcje projekt magadżingu, dobrze wiedzieć ze jakość realizacji idze w parze z jakością pracy.
hcpiter Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Gratulacje dla Ciebie i twojego teamu Pionier ! Fajnie widzieć jak ci się poziom z mega na jeszcze bardziej mega podnosi :) Pozdrawiam i gratuluje fajnych projektów !
Simple_man Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Wszystko fajnie i szacun za dobrą robotę. Ale czemu w logotypie jest napisane "Swojna i pokój" ?
CzAk1 Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 btw. ktoś od Was byłby chętny też na ujawnienie kilku szczegółów na temat "the Moonsters"?
Pionier Napisano 12 Październik 2010 Autor Napisano 12 Październik 2010 btw. ktoś od Was byłby chętny też na ujawnienie kilku szczegółów na temat "the Moonsters"? a co dokładniej chciał byś wiedzieć?
CzAk1 Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Był to zewnętrzny projekt, dla kogoś, czy stworzyliście to wewnątrz firmy? Ktoś stąd maczał przy tym paluszki, jesli chodzi o koncepty itp. 2D, bo graficznie jest to bardzo fajny projekt, jak na produkcje iPhonowe. No i też jestem jak długo zajęły prace nad grą?
Pionier Napisano 13 Październik 2010 Autor Napisano 13 Październik 2010 Był to zewnętrzny projekt, dla kogoś, czy stworzyliście to wewnątrz firmy? Ktoś stąd maczał przy tym paluszki, jesli chodzi o koncepty itp. 2D, bo graficznie jest to bardzo fajny projekt, jak na produkcje iPhonowe. No i też jestem jak długo zajęły prace nad grą? O ile mi wiadomo nikt z max3d przy tym nie pracował, za concepty i ogólnie stronę 2D odpowiedzialny był Marcin Gibowski, cały projekt został zrealizowany w Ars Thanea od początku do końca a czas realizacji wyniósł 5 miesięcy. Fajne że się podoba :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się