Napisano 5 Październik 201014 l Wojna i Pokoj / War & Peace TV ID - 40' __ ! FILM: ! BREAKDOWN: __ kopiuj/wklej mode: on We - Ars Thanea, were tasked by ITI Neovision to create a rebrand for Wojna i Pokoj / War & Peace TV Channel. WiP is mainly about modern and classic Russian cinematography. Ars Thanea was responsible for creative direction, directing & production. Everything from scratch to final. Credits: Creative Director: Bartłomiej Rozbicki Art Director, VFX Supervisor, Designer: Karol Kołodziński Photography: Maciej Kozłowski Screenplay: Karol Kolodziński 3D Artist: Piotr Kolus Music & Sound: Jarek Lublin Models: Marcin Molski, Joanna Paździórko Logotype Design: Paweł Nolbert ITI Producers: Anna Borowska, Katarzyna Jesień Light: Piramida Film Greenscreen: Studio Tęcza Special Thanks to Irena Gruca-Rozbicka, Filip Kovcin and Michał Wojtan. kopiuj/wklej mode: off z mojej strony dodam że byłem odpowiedzialny za stworzenie sceny z metrem i pociągiem, co i jak widać w 'breakdown'. cała reszta to w zasadzie dzieło Karola! :) screeny: dzięki i pozdrawiam, pionier Edytowane 5 Październik 201014 l przez Pionier
Napisano 5 Październik 201014 l Bardzo fajnie zrobione. Wypasik. Z zarzutów to w zbyt wielu miejscach muza nie synchronizuje się z montażem, ale chyba wsio czego można się czepnąć :)
Napisano 5 Październik 201014 l Nie no, krwi można się czepić - zbyt rzadka. Mnie podobało się jako slideshow, gdyż tylko tak widziałem w przeglądarce. Z tego co rozumiem to ma to prezentować tematykę związaną ze szpiegostwem lub kryminałem. Nogi bardzo ładne.
Napisano 5 Październik 201014 l tempo pocięte zbyt mocno przez co traci całą opowieść. imo wyglada jakby rezyser był przy storyboardzie i animatiku a nie przyszedł do montażowni ;)
Napisano 5 Październik 201014 l zacne :D oddaje klimat, bardzo podobaja mi sie smaczki, malo widoczne ale to wlasnie one ciesza oko, a tu mala flara wyskoczy, a tu dymek sie zakreci - rispect!
Napisano 5 Październik 201014 l Autor heja, dzięki za opinie, fajnie że się podoba :) jeszcze mała porcja fotek z planu: pozdro, pionier.
Napisano 5 Październik 201014 l Pojechaliście ostro. Szacun dla Karola, że tak szybko się wkręcił w aftera. Mi odrobinę nie pasują zbyt nasycone kolory ale to w zasadzie kwestia gustu. Całość świetna. Jaką kamerą kręcone? Pozdro
Napisano 5 Październik 201014 l Bardzo dobrze wam wyszło. Mam takie pytanie, zabrzmi pewnie głupio ale nie znam się na tym. Jak to jest zrobione, że ta pani z nogami (przed drzwiami pociągu) na greenscreenie jest oświetlona raczej równomiernie, przód i tył tak samo, a na finalnym ujęciu jest oświetlona mocno od przodu (od drzwi pociągu)? Bo chyba nie domalowywaliście oświetlenia klatka po klatce?
Napisano 6 Październik 201014 l plastycznie całkiem fajnie, podoba mi się bardzo ujęcie z nogami kobiety, pięknie to wygląda :) ale co się stało z montażem? troszkę chaotyczny, ruch kamery też taki jakiś nie spójny, jak np. zbliżenie na łańcuszek, troszkę błędów też filmowych jak złamanie na początku osi kamery, ale nogi są fajne hehe :D
Napisano 6 Październik 201014 l Bomba! :) Bardzo fajny projekcik. Kawał solidnej roboty! Możesz opowiedzieć troszkę o atmosferze w jakiej to powstawało i o tempie pracy? Pozytywnie, spokojnie, z dużym nastawieniem na efekt końcowy? Był jakiś deadline?
Napisano 7 Październik 201014 l matizlob napisał: troszkę błędów też filmowych jak złamanie na początku osi kamery, ale nogi są fajne hehe :D Ja bym się takich spraw nie czepiał.. Ostatnio łamie się oś baaardzo często nawet w dużych fabułach.. Myślę, że nie ma z tym problemu jeżeli widz wie o co chodzi. Trzeba podchodzić do tego indywidualnie a nie, że złamał i odrazu błąd. Film wizualnie bardzo ładny.
Napisano 7 Październik 201014 l To jeszcze ja coś dorzucę od siebie. Sam spot IMO bardzo zgrabny, ładnie wystylizowany i fajny kolorystycznie (grading to chyba się nazywa). Odnosząc się do Twojej pracy Pitku to powiem, że potwierdzasz za każdym razem swoją klasę i nawet ją podciągasz. Ten pociąg i dworzec wyglądają genialnie. Jak zobaczyłem za pierwszym razem powiedziałem sobie - niemożliwe że to zrobione w 3D. Ale jak widać Pionierek potrafi :D Gratki fajnego projektu i satysfakcji z pracy :) 5*****
Napisano 8 Październik 201014 l Piotrek prosił mnie bym odezwał się w tym wątku i odpowiedział na pytania. Na początek dzięki wielkie za miłe słowa, cieszy mnie że projekt się wam podoba.
Napisano 8 Październik 201014 l Ania napisał: Bardzo dobrze wam wyszło. Mam takie pytanie, zabrzmi pewnie głupio ale nie znam się na tym. Jak to jest zrobione, że ta pani z nogami (przed drzwiami pociągu) na greenscreenie jest oświetlona raczej równomiernie, przód i tył tak samo, a na finalnym ujęciu jest oświetlona mocno od przodu (od drzwi pociągu)? Bo chyba nie domalowywaliście oświetlenia klatka po klatce? Celowo oświetlaliśmy osoby na greenscreenie w miarę równomiernie, aby potem mieć możliwość manipulowania światłem. Może nie tyle co domalowaywaliśmy, ale faktycznie trzeba było poprawić światło w każdej klatce - w sumie dotyczy to nie tylko ujęcia z nogami, ale większości ujęć na dworcu. Piotrek zrobił bardzo fajny render, materiał z greenscreenu był też dobrej jakości, ale jednak żeby pożenić obie rzeczy trzeba było trochę pooszukiwać ze światłem :)
Napisano 8 Październik 201014 l Kris_R napisał: Bomba! :) Bardzo fajny projekcik. Kawał solidnej roboty! Możesz opowiedzieć troszkę o atmosferze w jakiej to powstawało i o tempie pracy? Pozytywnie, spokojnie, z dużym nastawieniem na efekt końcowy? Był jakiś deadline? Tempo nie było jakieś mordercze, raczej luzik, aczkolwiek ja trochę się stresowałem czy w ogóle dam radę ogarnąć post do takiej produkcji - robiłem to po raz pierwszy. Dużo oczywiście pomógł Pionier oraz Paweł Wilkos, szczególnie przy scenie dworcowej. Shoot robiliśmy w ostatnich dniach lipca, a cały ident miał być gotowy jakoś na początku września, więc mieliśmy tak miesiąc z hakiem. Na samym planie było raczej spokojnie i miło, chociaż po koniec musieliśmy się już spieszyć - łącznie tego dnia mieliśmy do zrobienia ok 28 ujęć.
Napisano 9 Październik 201014 l Superancko. Od jakiegoś czasu obserwuje prace Ars Thanea. Robi się tam świetne grafiki, a ostatnio co raz częściej pojawia się dobre video. Gratuluję wykonania dobrej pracy. Odnośnie jeszcze pytania Ani, to rozumiem, że takie sztuczne oświetlenie jest wywoływane głownie przez balans kolorów z odpowiednim maskowanie, tak?
Napisano 11 Październik 201014 l Co tu dużo pisać, profesjonalna robota. Znakomita postprodukcja, kolorystyka i klimat bardzo mi odpowiada. 5*
Napisano 12 Październik 201014 l Autor Kris_R napisał: Bomba! :) Bardzo fajny projekcik. Kawał solidnej roboty! Możesz opowiedzieć troszkę o atmosferze w jakiej to powstawało i o tempie pracy? Pozytywnie, spokojnie, z dużym nastawieniem na efekt końcowy? Był jakiś deadline? hejka Krisu :) Jeśli chodzi o czas jaki dostałem na elementy 3D to mogę powiedzieć że termin, podejście do mojej pracy/projektu było na totalnym luzie i bez żadnych chorych klimatów, życzę każdemu pracy w takiej firmie jak Ars Thanea ;D (zresztą, póki co jest tak przy każdym projekcie) wiem, trochę to słodko brzmi ale na serio tak jest :P dzięki za front page! piona!
Napisano 12 Październik 201014 l Cytat (zresztą, póki co jest tak przy każdym projekcie) musze iść na lekcje projekt magadżingu, dobrze wiedzieć ze jakość realizacji idze w parze z jakością pracy.
Napisano 12 Październik 201014 l Gratulacje dla Ciebie i twojego teamu Pionier ! Fajnie widzieć jak ci się poziom z mega na jeszcze bardziej mega podnosi :) Pozdrawiam i gratuluje fajnych projektów !
Napisano 12 Październik 201014 l Wszystko fajnie i szacun za dobrą robotę. Ale czemu w logotypie jest napisane "Swojna i pokój" ?
Napisano 12 Październik 201014 l btw. ktoś od Was byłby chętny też na ujawnienie kilku szczegółów na temat "the Moonsters"?
Napisano 12 Październik 201014 l Autor CzAk1 napisał: btw. ktoś od Was byłby chętny też na ujawnienie kilku szczegółów na temat "the Moonsters"? a co dokładniej chciał byś wiedzieć?
Napisano 12 Październik 201014 l Był to zewnętrzny projekt, dla kogoś, czy stworzyliście to wewnątrz firmy? Ktoś stąd maczał przy tym paluszki, jesli chodzi o koncepty itp. 2D, bo graficznie jest to bardzo fajny projekt, jak na produkcje iPhonowe. No i też jestem jak długo zajęły prace nad grą?
Napisano 13 Październik 201014 l Autor CzAk1 napisał: Był to zewnętrzny projekt, dla kogoś, czy stworzyliście to wewnątrz firmy? Ktoś stąd maczał przy tym paluszki, jesli chodzi o koncepty itp. 2D, bo graficznie jest to bardzo fajny projekt, jak na produkcje iPhonowe. No i też jestem jak długo zajęły prace nad grą? O ile mi wiadomo nikt z max3d przy tym nie pracował, za concepty i ogólnie stronę 2D odpowiedzialny był Marcin Gibowski, cały projekt został zrealizowany w Ars Thanea od początku do końca a czas realizacji wyniósł 5 miesięcy. Fajne że się podoba :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto