Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 80
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pomoglo, jednak malo kontrastowo to troszke wyglada. Troszke bym podrysowal jasniejszy bliki gdzieniegdzie na krawedziach. Odnosze sie do WOWa, wiec tak to widze.

Napisano (edytowane)

Dzieki Soda, bedziemy kontrastowac;)

Macie jakis pomysl na co wydac 700 trisow?:D za malo przeznaczylem na model przy retopo:((

 

edit: ma ktos moze pomysl czemu alpha w viewporcie 3dsMaxa pokazuje mi na krawedziach mesha czarne krawedzie?(jak pod kolanami i rekawy)

husariolow5.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano (edytowane)

Ja bym się zastanowił na twoim miejscu nad dwoma sztyletami, które mają na sobie ornament, koloru i "błysku" oczek.

Edytowane przez Sliterin
Napisano

Dzieki Sliterin:) tzn gosc ma byc mega kozakiem wiec bedzie duza kosa a nie sztyleciki ktore ma juz firebat;]

a co myslicie o takich skrzydlach? ...wkoncu powraca ich temat;]

husariolow6.jpg

Napisano (edytowane)

na szybko finalna prezentacja

to moj 'pierwszy raz' w DW i naprawde duzo sie nauczylem, o wiele wiecej niz tylko ogladajac poprzednie edycje

moze nastepnym razem bedzie lepiej

kirian13gmailcom.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano

Ola-f zgadzam sie z Toba, a co bys zmienil? widocznie jeszcze za slaby jestem by zrobic ten model, w paru miejscach brakowalo mi skilla/pomyslu

ale zawsze go chcialem zrobic, i bardzo sie ciesze ze mam go juz 'z glowy':)

n-pigeon no to sie ciesze:)

Napisano

nie potrafię nigdy tego opisać. Zwykle zbywam to uwagą o komplementarności, nie wiem czy słusznie. Chodzi o to, ze wyglada jak zwykły NPC z jakiegos dobrze wykonanego cRPG. Brak mu jakiejś dopełniającej postać wizualnej koncepcji, ktora ją uwiarygadnia i pobudza wyobraźnie. ZObacz - skryte oczy sugerują postać mroczną lub działającą w cieniu, sylwetka sugeruje kogoś ostantacyjnie wojowniczego, ale brakuje agresji, ktore współgrałyby z ukrytymi oczami a zamiast tego mamy zbroję z ornamentami przywodząca na myśl strój paradny. Nie skleja się to do końca.

 

Jedyne co teraz o nim wiadomo, to ze uzywa tego samego rozjaśniającego kremu pod oczy co Edyta Górniak ;)

Napisano

Bardzo fajna postać, aż się napatrzeć nie mogę :]

 

Odnośnie uwag ola-fa to faktycznie można by bardziej określić tą postać, ale tak też mi pasuje. Wygląda jak wojownik, który się dochrapał wysokiego stanowiska w armii, ale ma niezbyt jasną przeszłość ;]

 

Jedyne co mi nie bardzo leży to wielkość oczu, dałbym trochę większe i niżej osadzone, bo tak głowa wydaje mi się bardzo mała.

 

Pozdrawiam

Napisano

Ej a gdzie miecz się podział? Bardzo fajna postać. Wcale nie wygląda na Diffuse-only.

Olaf ma sporo racji. Brakuje akcentu identyfikującego bohatera ale jako bohater drugoplanowy (np. jednostrzalowiec) nadałby się świetnie.

Gość fishinthewater
Napisano

no ale urwał. przedobre to.

Tak jak @lucek wspomnial, przydaloby mu sie cos do lapy.

Impressive!

 

Pozdrawiam.

Napisano

Wygląda świetnie. Brakuje mi tego samego co innym przede mną.

Wydaje mi się, że to jednak kwestia tego, że strasznie się opierałeś przed przed przerysowaniem proporcji.

Ale i tak jest super.

Napisano

Niesamowicie mocna postac. Wykonanie jest przepiekne, dobrze przerysowane proporcje, czyste formy, detalu w odpowiedniej ilosci. Cudo!

Napisano

mnie troche denerwuje to ze low-poly od lat swoi w miejscu , Sprzęt jest 20 razy wydajniejszy niż te kilka lat temu a postacie dalej tak samo kanciaste.. Texturami tego sie nie oszuka od razu w oczy kole te kanty :D

Napisano

:)dziekuje za froncika

 

ola-f- rozumiem Cie, postać zdecydowanie nie pełna, tez z powodu braku miecza/skrzydeł

 

breja- dzieki:) glówka mała, ogolna lekka stylizacja hero-comics like(patrz darksiders) ale tez nie zabardzo... chciałem zeby ciagle wygladał realistycznie

nie ukrywam ze to troche moje alter ego;]

 

lucek- miecz nie zdażył sie dopracować;) dlatego uznałem ze puki co go nie bedzie, by nie popsuł całości

nie tylko Diffuse only, ale takze FULL FLAT render :), masa modeli na konkurs byla z dziesiatkami swiateł glowów i bajerow, a flaty juz gorzej

np http://www.gameartisans.org/contests/minis/finals_polycount_3d_4142.html

 

Kusanagi- thx Mate:) pokazuj ziomom z kanady, jak cos jestem chetny..

 

Słowiak- dzieki:) docelowo do folio dokończe mu kose, i moze skrzydła

 

Luki Luki- fajnie ze sie podoba:) no w paru miejscach, tworząc go kompletnie nie wiedziałem w co bardziej iść

 

Faceless- dzieki:) też załuje ze sie nie zrobiłem

 

Soda- szkoda ze Ty sie nie wyrobiłes;/ koncept byl fajny i oryginalny

 

PAINbringer - dzieki:)

 

Morte, Jonasz_Real-dziekuje, przyjemność po mojej stronie:)

 

Natas- pewnie wina kaptura;]

 

MaxymilianMax- Max, pewnie nie zauważyłes, model ma tylko 2500 triss+only diff

dzisiejsze modele postaci maja ok 12 000 czyli 5 razy tyle + pare kolejnych map jak normal, specc itp!

 

dziekuje za support:)

Napisano

Wg mnie to zajeb... dobrze że zrezygnowałes ze skrzydeł

Olaf chyba dobrze podsumował. Ogólnie troche zabrakło koncepcyjnej czy scenariuszowej spójności. A z detali to butki.. męskich nie było? :)

 

Ale generalnie jak najbardziej świetna robota

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności