Scottero Napisano 27 Listopad 2010 Napisano 27 Listopad 2010 Elo Fajne, zwlaszcza kolorystyka mi bardzo lezy :) Plus komentarz mojej dziewczyny- "fajne ma burdelowki" :d
Kirian Napisano 1 Grudzień 2010 Autor Napisano 1 Grudzień 2010 (edytowane) zrobilem sobie pare dni przerwy i mam nadzieje ze to pomoglo modelikowi: Edytowane 3 Styczeń 2011 przez Kirian
soda Napisano 2 Grudzień 2010 Napisano 2 Grudzień 2010 Pomoglo, jednak malo kontrastowo to troszke wyglada. Troszke bym podrysowal jasniejszy bliki gdzieniegdzie na krawedziach. Odnosze sie do WOWa, wiec tak to widze.
Kirian Napisano 2 Grudzień 2010 Autor Napisano 2 Grudzień 2010 (edytowane) Dzieki Soda, bedziemy kontrastowac;) Macie jakis pomysl na co wydac 700 trisow?:D za malo przeznaczylem na model przy retopo:(( edit: ma ktos moze pomysl czemu alpha w viewporcie 3dsMaxa pokazuje mi na krawedziach mesha czarne krawedzie?(jak pod kolanami i rekawy) Edytowane 2 Grudzień 2010 przez Kirian
Sliterin Napisano 2 Grudzień 2010 Napisano 2 Grudzień 2010 (edytowane) Ja bym się zastanowił na twoim miejscu nad dwoma sztyletami, które mają na sobie ornament, koloru i "błysku" oczek. Edytowane 2 Grudzień 2010 przez Sliterin
Kirian Napisano 2 Grudzień 2010 Autor Napisano 2 Grudzień 2010 Dzieki Sliterin:) tzn gosc ma byc mega kozakiem wiec bedzie duza kosa a nie sztyleciki ktore ma juz firebat;] a co myslicie o takich skrzydlach? ...wkoncu powraca ich temat;]
Persh Napisano 2 Grudzień 2010 Napisano 2 Grudzień 2010 miażdży suty Ale troszkę czerwieni mógłbyś dorzucić...tak myśle
ledyr Napisano 2 Grudzień 2010 Napisano 2 Grudzień 2010 pro! :D moze wiecej warstw lisci zeby wygladaly plasko
soda Napisano 3 Grudzień 2010 Napisano 3 Grudzień 2010 Ja bym je jasno niebieskie zrobil i gdzieniegdzie pourywal troszke pior.
Kirian Napisano 4 Grudzień 2010 Autor Napisano 4 Grudzień 2010 (edytowane) lekki upik Edytowane 5 Grudzień 2010 przez Kirian
Kirian Napisano 15 Grudzień 2010 Autor Napisano 15 Grudzień 2010 (edytowane) na szybko finalna prezentacja to moj 'pierwszy raz' w DW i naprawde duzo sie nauczylem, o wiele wiecej niz tylko ogladajac poprzednie edycje moze nastepnym razem bedzie lepiej Edytowane 15 Grudzień 2010 przez Kirian
olaf Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 mysle ze dizajnersko postac ma potencjał niewykorzystany. Ale technicznie piękne.
n-pigeon Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Mi się bardzo podoba :D PS Co to za WTF? xD
Kirian Napisano 15 Grudzień 2010 Autor Napisano 15 Grudzień 2010 Ola-f zgadzam sie z Toba, a co bys zmienil? widocznie jeszcze za slaby jestem by zrobic ten model, w paru miejscach brakowalo mi skilla/pomyslu ale zawsze go chcialem zrobic, i bardzo sie ciesze ze mam go juz 'z glowy':) n-pigeon no to sie ciesze:)
olaf Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 nie potrafię nigdy tego opisać. Zwykle zbywam to uwagą o komplementarności, nie wiem czy słusznie. Chodzi o to, ze wyglada jak zwykły NPC z jakiegos dobrze wykonanego cRPG. Brak mu jakiejś dopełniającej postać wizualnej koncepcji, ktora ją uwiarygadnia i pobudza wyobraźnie. ZObacz - skryte oczy sugerują postać mroczną lub działającą w cieniu, sylwetka sugeruje kogoś ostantacyjnie wojowniczego, ale brakuje agresji, ktore współgrałyby z ukrytymi oczami a zamiast tego mamy zbroję z ornamentami przywodząca na myśl strój paradny. Nie skleja się to do końca. Jedyne co teraz o nim wiadomo, to ze uzywa tego samego rozjaśniającego kremu pod oczy co Edyta Górniak ;)
wroniec Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Bardzo fajna postać, aż się napatrzeć nie mogę :] Odnośnie uwag ola-fa to faktycznie można by bardziej określić tą postać, ale tak też mi pasuje. Wygląda jak wojownik, który się dochrapał wysokiego stanowiska w armii, ale ma niezbyt jasną przeszłość ;] Jedyne co mi nie bardzo leży to wielkość oczu, dałbym trochę większe i niżej osadzone, bo tak głowa wydaje mi się bardzo mała. Pozdrawiam
Lucek Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Ej a gdzie miecz się podział? Bardzo fajna postać. Wcale nie wygląda na Diffuse-only. Olaf ma sporo racji. Brakuje akcentu identyfikującego bohatera ale jako bohater drugoplanowy (np. jednostrzalowiec) nadałby się świetnie.
Kusanagi Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 technicznie cudo - wszystko pierwsza klasa
Gość fishinthewater Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 no ale urwał. przedobre to. Tak jak @lucek wspomnial, przydaloby mu sie cos do lapy. Impressive! Pozdrawiam.
Luki Luki Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Wygląda świetnie. Brakuje mi tego samego co innym przede mną. Wydaje mi się, że to jednak kwestia tego, że strasznie się opierałeś przed przed przerysowaniem proporcji. Ale i tak jest super.
Faceless Napisano 16 Grudzień 2010 Napisano 16 Grudzień 2010 Świetnie się prezentuje, szkoda że zrezygnowałeś z husarskich skrzydeł :(
PAINbringer Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Robi bardzo fajne wrażenie, taki komiksowy styl. Podoba mi się
Gość Morte Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Niesamowicie mocna postac. Wykonanie jest przepiekne, dobrze przerysowane proporcje, czyste formy, detalu w odpowiedniej ilosci. Cudo!
natas Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Bardzo fajna postać nie wiem czemu mi lekko się skojarzyła z asasynem ... chyba w mało gier gram i dla tego ...
MaxymilianMax Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 mnie troche denerwuje to ze low-poly od lat swoi w miejscu , Sprzęt jest 20 razy wydajniejszy niż te kilka lat temu a postacie dalej tak samo kanciaste.. Texturami tego sie nie oszuka od razu w oczy kole te kanty :D
Kirian Napisano 18 Grudzień 2010 Autor Napisano 18 Grudzień 2010 :)dziekuje za froncika ola-f- rozumiem Cie, postać zdecydowanie nie pełna, tez z powodu braku miecza/skrzydeł breja- dzieki:) glówka mała, ogolna lekka stylizacja hero-comics like(patrz darksiders) ale tez nie zabardzo... chciałem zeby ciagle wygladał realistycznie nie ukrywam ze to troche moje alter ego;] lucek- miecz nie zdażył sie dopracować;) dlatego uznałem ze puki co go nie bedzie, by nie popsuł całości nie tylko Diffuse only, ale takze FULL FLAT render :), masa modeli na konkurs byla z dziesiatkami swiateł glowów i bajerow, a flaty juz gorzej np http://www.gameartisans.org/contests/minis/finals_polycount_3d_4142.html Kusanagi- thx Mate:) pokazuj ziomom z kanady, jak cos jestem chetny.. Słowiak- dzieki:) docelowo do folio dokończe mu kose, i moze skrzydła Luki Luki- fajnie ze sie podoba:) no w paru miejscach, tworząc go kompletnie nie wiedziałem w co bardziej iść Faceless- dzieki:) też załuje ze sie nie zrobiłem Soda- szkoda ze Ty sie nie wyrobiłes;/ koncept byl fajny i oryginalny PAINbringer - dzieki:) Morte, Jonasz_Real-dziekuje, przyjemność po mojej stronie:) Natas- pewnie wina kaptura;] MaxymilianMax- Max, pewnie nie zauważyłes, model ma tylko 2500 triss+only diff dzisiejsze modele postaci maja ok 12 000 czyli 5 razy tyle + pare kolejnych map jak normal, specc itp! dziekuje za support:)
pabulo Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Wg mnie to zajeb... dobrze że zrezygnowałes ze skrzydeł Olaf chyba dobrze podsumował. Ogólnie troche zabrakło koncepcyjnej czy scenariuszowej spójności. A z detali to butki.. męskich nie było? :) Ale generalnie jak najbardziej świetna robota
Mortom Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Bardzo Darksiderowo to wygląda... ale dla mnie to wielki + Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się