Napisano 27 Listopad 201014 l Elo Fajne, zwlaszcza kolorystyka mi bardzo lezy :) Plus komentarz mojej dziewczyny- "fajne ma burdelowki" :d
Napisano 1 Grudzień 201014 l Autor zrobilem sobie pare dni przerwy i mam nadzieje ze to pomoglo modelikowi: Edytowane 3 Styczeń 201114 l przez Kirian
Napisano 2 Grudzień 201014 l Pomoglo, jednak malo kontrastowo to troszke wyglada. Troszke bym podrysowal jasniejszy bliki gdzieniegdzie na krawedziach. Odnosze sie do WOWa, wiec tak to widze.
Napisano 2 Grudzień 201014 l Autor Dzieki Soda, bedziemy kontrastowac;) Macie jakis pomysl na co wydac 700 trisow?:D za malo przeznaczylem na model przy retopo:(( edit: ma ktos moze pomysl czemu alpha w viewporcie 3dsMaxa pokazuje mi na krawedziach mesha czarne krawedzie?(jak pod kolanami i rekawy) Edytowane 2 Grudzień 201014 l przez Kirian
Napisano 2 Grudzień 201014 l Ja bym się zastanowił na twoim miejscu nad dwoma sztyletami, które mają na sobie ornament, koloru i "błysku" oczek. Edytowane 2 Grudzień 201014 l przez Sliterin
Napisano 2 Grudzień 201014 l Autor Dzieki Sliterin:) tzn gosc ma byc mega kozakiem wiec bedzie duza kosa a nie sztyleciki ktore ma juz firebat;] a co myslicie o takich skrzydlach? ...wkoncu powraca ich temat;]
Napisano 3 Grudzień 201014 l Ja bym je jasno niebieskie zrobil i gdzieniegdzie pourywal troszke pior.
Napisano 15 Grudzień 201014 l Autor na szybko finalna prezentacja to moj 'pierwszy raz' w DW i naprawde duzo sie nauczylem, o wiele wiecej niz tylko ogladajac poprzednie edycje moze nastepnym razem bedzie lepiej Edytowane 15 Grudzień 201014 l przez Kirian
Napisano 15 Grudzień 201014 l mysle ze dizajnersko postac ma potencjał niewykorzystany. Ale technicznie piękne.
Napisano 15 Grudzień 201014 l Autor Ola-f zgadzam sie z Toba, a co bys zmienil? widocznie jeszcze za slaby jestem by zrobic ten model, w paru miejscach brakowalo mi skilla/pomyslu ale zawsze go chcialem zrobic, i bardzo sie ciesze ze mam go juz 'z glowy':) n-pigeon no to sie ciesze:)
Napisano 15 Grudzień 201014 l nie potrafię nigdy tego opisać. Zwykle zbywam to uwagą o komplementarności, nie wiem czy słusznie. Chodzi o to, ze wyglada jak zwykły NPC z jakiegos dobrze wykonanego cRPG. Brak mu jakiejś dopełniającej postać wizualnej koncepcji, ktora ją uwiarygadnia i pobudza wyobraźnie. ZObacz - skryte oczy sugerują postać mroczną lub działającą w cieniu, sylwetka sugeruje kogoś ostantacyjnie wojowniczego, ale brakuje agresji, ktore współgrałyby z ukrytymi oczami a zamiast tego mamy zbroję z ornamentami przywodząca na myśl strój paradny. Nie skleja się to do końca. Jedyne co teraz o nim wiadomo, to ze uzywa tego samego rozjaśniającego kremu pod oczy co Edyta Górniak ;)
Napisano 15 Grudzień 201014 l Bardzo fajna postać, aż się napatrzeć nie mogę :] Odnośnie uwag ola-fa to faktycznie można by bardziej określić tą postać, ale tak też mi pasuje. Wygląda jak wojownik, który się dochrapał wysokiego stanowiska w armii, ale ma niezbyt jasną przeszłość ;] Jedyne co mi nie bardzo leży to wielkość oczu, dałbym trochę większe i niżej osadzone, bo tak głowa wydaje mi się bardzo mała. Pozdrawiam
Napisano 15 Grudzień 201014 l Ej a gdzie miecz się podział? Bardzo fajna postać. Wcale nie wygląda na Diffuse-only. Olaf ma sporo racji. Brakuje akcentu identyfikującego bohatera ale jako bohater drugoplanowy (np. jednostrzalowiec) nadałby się świetnie.
Napisano 15 Grudzień 201014 l no ale urwał. przedobre to. Tak jak @lucek wspomnial, przydaloby mu sie cos do lapy. Impressive! Pozdrawiam.
Napisano 15 Grudzień 201014 l Wygląda świetnie. Brakuje mi tego samego co innym przede mną. Wydaje mi się, że to jednak kwestia tego, że strasznie się opierałeś przed przed przerysowaniem proporcji. Ale i tak jest super.
Napisano 16 Grudzień 201014 l Świetnie się prezentuje, szkoda że zrezygnowałeś z husarskich skrzydeł :(
Napisano 18 Grudzień 201014 l Niesamowicie mocna postac. Wykonanie jest przepiekne, dobrze przerysowane proporcje, czyste formy, detalu w odpowiedniej ilosci. Cudo!
Napisano 18 Grudzień 201014 l Bardzo fajna postać nie wiem czemu mi lekko się skojarzyła z asasynem ... chyba w mało gier gram i dla tego ...
Napisano 18 Grudzień 201014 l mnie troche denerwuje to ze low-poly od lat swoi w miejscu , Sprzęt jest 20 razy wydajniejszy niż te kilka lat temu a postacie dalej tak samo kanciaste.. Texturami tego sie nie oszuka od razu w oczy kole te kanty :D
Napisano 18 Grudzień 201014 l Autor :)dziekuje za froncika ola-f- rozumiem Cie, postać zdecydowanie nie pełna, tez z powodu braku miecza/skrzydeł breja- dzieki:) glówka mała, ogolna lekka stylizacja hero-comics like(patrz darksiders) ale tez nie zabardzo... chciałem zeby ciagle wygladał realistycznie nie ukrywam ze to troche moje alter ego;] lucek- miecz nie zdażył sie dopracować;) dlatego uznałem ze puki co go nie bedzie, by nie popsuł całości nie tylko Diffuse only, ale takze FULL FLAT render :), masa modeli na konkurs byla z dziesiatkami swiateł glowów i bajerow, a flaty juz gorzej np http://www.gameartisans.org/contests/minis/finals_polycount_3d_4142.html Kusanagi- thx Mate:) pokazuj ziomom z kanady, jak cos jestem chetny.. Słowiak- dzieki:) docelowo do folio dokończe mu kose, i moze skrzydła Luki Luki- fajnie ze sie podoba:) no w paru miejscach, tworząc go kompletnie nie wiedziałem w co bardziej iść Faceless- dzieki:) też załuje ze sie nie zrobiłem Soda- szkoda ze Ty sie nie wyrobiłes;/ koncept byl fajny i oryginalny PAINbringer - dzieki:) Morte, Jonasz_Real-dziekuje, przyjemność po mojej stronie:) Natas- pewnie wina kaptura;] MaxymilianMax- Max, pewnie nie zauważyłes, model ma tylko 2500 triss+only diff dzisiejsze modele postaci maja ok 12 000 czyli 5 razy tyle + pare kolejnych map jak normal, specc itp! dziekuje za support:)
Napisano 18 Grudzień 201014 l Wg mnie to zajeb... dobrze że zrezygnowałes ze skrzydeł Olaf chyba dobrze podsumował. Ogólnie troche zabrakło koncepcyjnej czy scenariuszowej spójności. A z detali to butki.. męskich nie było? :) Ale generalnie jak najbardziej świetna robota
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto