kotisded Napisano 7 Luty 2011 Share Napisano 7 Luty 2011 Lucek, możesz powiedzieć co w kształtach twarzy jest nie tak, bo nie rozumiem dlaczego miałyby nie siedzieć, może powieki są za bardzo i dziwnie pomarszczone, uszy do lekkiego poprawinia. Quentin, jak dla mnie to swietnie ci idzie, naprawde bardzo ładny obrazek, fajnie, że szyję poprawiłeś z przesadzonych mięśni. Dizałaj, dizałaj- chętnie zobaczę finał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 7 Luty 2011 Share Napisano 7 Luty 2011 Mogę. Twarz ogólnie rzecz biorąc jest za długa. Kość jarzmowa łączy się z żuchwą płaską płytą. Uszy są za małe i płaskie , górnej wargi niema, mięśnia okrężnego ust nie ma, podbródek jest wieeelki itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 7 Luty 2011 Share Napisano 7 Luty 2011 Jeśli by wyjść z perspektywy idealnego kanonu, to rzeczywiście są nieścisłości, ale to idealny kanon rzadko kiedy jest spotykany u ludzi, a nie na odwrót jak to się widzi w świecie cyfrowym. Z tej perspektywy twarz nie jest za długa- po prostu taka jest. Kość jarzmowa łączy się z żuchwą płaską płytą. Nie rozumiem w jaki sposób to zauważyłeś z widoku z fonta. Uszy to może (ale nie musi) być kwestia perspektywy, kształt obrąbka tak sobie leży. górnej wargi niema, mięśnia okrężnego ust nie ma, podbródek jest wieeelki itd. Tu fakt. Z podbródkiem to kwestia umowna, na pewno ładniej by to wyglądało gdyby był trochę mniejszy. Choć możliwe, że jeśli powiększy się górną wargę i obuduje się usta mięśniem to podbródek wizualnie się zmniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 7 Luty 2011 Autor Share Napisano 7 Luty 2011 Dzięki bardzo za opinie ;) Rzeczywiście z górną wargą i podbródkiem od początku coś mi nie grało. Zanim wypalę od nowa mapki, to wrzucę następnym razem update samego sculpta. lucek, mam prośbę, mógłbyś zrobić overpaint, z zaznaczonym połączeniem kości jarzmowej i żuchwy, bo nie do końca wiem, w którym miejscu jest zbyt płasko. I tym mięśniem okrężnym ust. Dzięki i pozdro. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matys Napisano 7 Luty 2011 Share Napisano 7 Luty 2011 hej bardzo fajnie to sie prezetuje, ale wydaje mi sie ze jeszcze bardzo duzo mozna zyskac na poprawienu samej anatomii twarzy, jesli zapostowal bys sam goly mesh z frontu, boku (bez perspektywy) to mysle ze o wiele latwie bedzie wysnuc jakies fajne wnioski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 7 Luty 2011 Share Napisano 7 Luty 2011 Hehe kotisded wiem do czego zmierzasz ale nie mam ochoty na kolejną akademicką dyskusję na temat anatomii twarzy. Quentin nie będę robił overpainta ale jak chcesz to służę radą w zakresie anatomii twarzy. Jak chcesz to może wygrzebię z dysku jakiś model żebyś sobie obejrzał mniej więcej moje zapatrywania na twarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 9 Luty 2011 Autor Share Napisano 9 Luty 2011 Kolejny up. Sculpt wrzucę jednak później, póki co model jest wg mnie już dobry. Fryzura będzie jeszcze zmieniona, teraz tylko próbuję dopasować wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 9 Luty 2011 Share Napisano 9 Luty 2011 Spec przesadziłeś. Wrzuć w amount jednolity szary 125,125,125 i Trochę zmniejsz kontrast w glossines. Powinno być git. Daj ogniskową kamery 135 mm do takiego portretu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 9 Luty 2011 Share Napisano 9 Luty 2011 Wygla ok, ale abberrację chromatyczną bym wywalił. I uszy daj o 1/3 większe w kierunku górnym (chociaż mogą wydawać się małe przez perspektywę). No i górna warga trochę płaska. Ale pozatym dobry model. A tak przy okazji to fajne masz odblaski w okolicach gałki ocznej. Czy modelowałeś menisk z łez wokół gałki ocznej jako oddzielną geometrię z odbiciami lustrzanymi? Acha i zmiejsz glossa na polikach (na czole wygląda lepiej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 9 Luty 2011 Autor Share Napisano 9 Luty 2011 Wygla ok, ale abberrację chromatyczną bym wywalił. I uszy daj o 1/3 większe w kierunku górnym (chociaż mogą wydawać się małe przez perspektywę). No i górna warga trochę płaska. Ale pozatym dobry model. A tak przy okazji to fajne masz odblaski w okolicach gałki ocznej. Czy modelowałeś menisk z łez wokół gałki ocznej jako oddzielną geometrię z odbiciami lustrzanymi? Acha i zmiejsz glossa na polikach (na czole wygląda lepiej). Tak. To jest osobna geometria, z materiałem podobnym do tego co ma rogówka. A uszy rzeczywiście wydają się małe, ale to przez perspektywę, normalnie rozciągają się od czubka nosa do łuków brwiowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 19 Luty 2011 Autor Share Napisano 19 Luty 2011 (edytowane) Witam. Kolejne zmiany... Edytowane 19 Luty 2011 przez Quentin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 19 Luty 2011 Share Napisano 19 Luty 2011 Andrzej gołota! Brakuje Back scattera ale jak vray to tylko w postpro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tamyl91 Napisano 20 Luty 2011 Share Napisano 20 Luty 2011 Daj jakieś lekkie przebarwienia w diffuse, popraw trochę usta, bo wyglądają jak usta 90 latka no i oczy jakieś nieostre wyszły. Poza tym super robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 20 Luty 2011 Share Napisano 20 Luty 2011 Zmniejsz intensywność normala w photoshopie na ustach, jest parę szczegółów, ale to już byłoby naprawdę czepialstwo- świetna robota. Pamiętaj żeby włosy na passie puścić bo prawie zawsze wymagają postpro. Jedziesz dalej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 20 Luty 2011 Autor Share Napisano 20 Luty 2011 Zmniejsz intensywność normala w photoshopie na ustach, jest parę szczegółów, ale to już byłoby naprawdę czepialstwo- świetna robota. Pamiętaj żeby włosy na passie puścić bo prawie zawsze wymagają postpro. Jedziesz dalej :) Dzięki :) Włosy to wiadomo, poza tym będę je renderował w AR, a samą twarz w Vray'u więc muszę w passach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 21 Luty 2011 Share Napisano 21 Luty 2011 Znam się na organice jak ciele na fizyce kwantowej, ale powiem jedno, Świetna robota!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 23 Luty 2011 Autor Share Napisano 23 Luty 2011 Dzięki bardzo kliment :D Kolejny render. Shader jest nowy. Obrazek po lewej to czysty render, bez ps, a po prawej wersja bw. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orcher Napisano 23 Luty 2011 Share Napisano 23 Luty 2011 Wszystko extra i jestem pod wrażeniem, tylko wydaje mi się, że usta ma jakieś takie kobiece... ale co ja tam wiem przecież znam się na organice prawie tak samo dobrze jak kliment woroszyłow na fizyce kwatnowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 23 Luty 2011 Share Napisano 23 Luty 2011 Naprawdę świetnie Ci idzie. Jestem pod wielkim wrażeniem :) Będziesz cisnąc dalej całą postać, czy zostajesz przy tylko dopieszczaniu twarzy? Dziwi mnie, że wątek nie ma oceny jeszcze ja dałem 5* już dawno temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 23 Luty 2011 Share Napisano 23 Luty 2011 Też 5 aż progress jakich mało, a nastepny pójdzie szybciej :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 25 Luty 2011 Share Napisano 25 Luty 2011 Bardzo ladny model i detal, mysle ze samej glowki pod wzgledem anatomicznym nie ma sie co czepiac bo wiadomo kazdy wyglada inaczej i nie kazdy jest idealny propoporcjonalnie, choc fakt usta mogbys zrobic troche lepsze :). Szaderek skory bardzo OK choc IMHO za bardzo sie swieci i scatter radius za duzy, wyglada teraz troche gumowo-silikonowo. Czekam na kolejne updaty, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 2 Marzec 2011 Autor Share Napisano 2 Marzec 2011 Dzięki wszystkim za opinie ;) Tutaj mały test włosów. Sam pass renderowany w Advanced Render, a twarz - vray. Compositing w ps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papa Pio Napisano 3 Marzec 2011 Share Napisano 3 Marzec 2011 Trochę za puchate te włosy... w ogóle jak dla mnie kosmos... jak można na kompie zrobić tak realistyczną facjatę... masakra... podziw 0.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kakaku Napisano 3 Marzec 2011 Share Napisano 3 Marzec 2011 Mi również się podoba, ale ogarnij włosy na uszach:P i krótsze i rzadsze powinny być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 3 Marzec 2011 Share Napisano 3 Marzec 2011 (edytowane) qrde nie rozumiem gdzie Twoje 5 gwiazdek ;/. Mega wypas. Wlosy ee popraw, nie przemawiaja do mnie :/, takie szczurze troche. O w kocu gwiazdeczki. P.S. z jakiego tutka korzystasz? Edytowane 3 Marzec 2011 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wueres Napisano 3 Marzec 2011 Share Napisano 3 Marzec 2011 Ostro... Przecież to jest jak zdjęcie (oprócz uszu i włosów). Jak wy to robicie ?? Nie czaje ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 3 Marzec 2011 Share Napisano 3 Marzec 2011 qre grdyki mi brakuje ;/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 3 Marzec 2011 Autor Share Napisano 3 Marzec 2011 Dzięki wszystkim. Racja, włosy jeszcze do poprawy, teraz trochę jak siano wyglądają. :) Sebazx6r - jak to tutka? :D Nie korzystam z żadnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 3 Marzec 2011 Share Napisano 3 Marzec 2011 Chodziło mi o ustawienia shaderow... Tym bardziej gratuluje :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 3 Marzec 2011 Share Napisano 3 Marzec 2011 podobny do tego goscia http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=121&t=885855 przesledz jego wątek na zbrush central bo tam sporo tipsów jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loki Napisano 4 Marzec 2011 Share Napisano 4 Marzec 2011 Włosom brakuje zdaje się ciężaru troche i strzyżenia. Na razie bardziej futro. Ale i tak świetnie się to prezentuje, będę kibicował :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
forestt Napisano 9 Marzec 2011 Share Napisano 9 Marzec 2011 Widać spory progres, fajna praca, jednak do dopracowania. Czekam na następne up'y:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się