Skocz do zawartości

Male modeling


Quentin

Rekomendowane odpowiedzi

Lucek, możesz powiedzieć co w kształtach twarzy jest nie tak, bo nie rozumiem dlaczego miałyby nie siedzieć, może powieki są za bardzo i dziwnie pomarszczone, uszy do lekkiego poprawinia. Quentin, jak dla mnie to swietnie ci idzie, naprawde bardzo ładny obrazek, fajnie, że szyję poprawiłeś z przesadzonych mięśni. Dizałaj, dizałaj- chętnie zobaczę finał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mogę. Twarz ogólnie rzecz biorąc jest za długa. Kość jarzmowa łączy się z żuchwą płaską płytą. Uszy są za małe i płaskie , górnej wargi niema, mięśnia okrężnego ust nie ma, podbródek jest wieeelki itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli by wyjść z perspektywy idealnego kanonu, to rzeczywiście są nieścisłości, ale to idealny kanon rzadko kiedy jest spotykany u ludzi, a nie na odwrót jak to się widzi w świecie cyfrowym. Z tej perspektywy twarz nie jest za długa- po prostu taka jest.

Kość jarzmowa łączy się z żuchwą płaską płytą.

Nie rozumiem w jaki sposób to zauważyłeś z widoku z fonta.

Uszy to może (ale nie musi) być kwestia perspektywy, kształt obrąbka tak sobie leży.

górnej wargi niema, mięśnia okrężnego ust nie ma, podbródek jest wieeelki itd.

Tu fakt. Z podbródkiem to kwestia umowna, na pewno ładniej by to wyglądało gdyby był trochę mniejszy. Choć możliwe, że jeśli powiększy się górną wargę i obuduje się usta mięśniem to podbródek wizualnie się zmniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za opinie ;) Rzeczywiście z górną wargą i podbródkiem od początku coś mi nie grało. Zanim wypalę od nowa mapki, to wrzucę następnym razem update samego sculpta.

 

 

lucek, mam prośbę, mógłbyś zrobić overpaint, z zaznaczonym połączeniem kości jarzmowej i żuchwy, bo nie do końca wiem, w którym miejscu jest zbyt płasko. I tym mięśniem okrężnym ust. Dzięki i pozdro. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej bardzo fajnie to sie prezetuje, ale wydaje mi sie ze jeszcze bardzo duzo mozna zyskac na poprawienu samej anatomii twarzy, jesli zapostowal bys sam goly mesh z frontu, boku (bez perspektywy) to mysle ze o wiele latwie bedzie wysnuc jakies fajne wnioski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe kotisded wiem do czego zmierzasz ale nie mam ochoty na kolejną akademicką dyskusję na temat anatomii twarzy.

Quentin nie będę robił overpainta ale jak chcesz to służę radą w zakresie anatomii twarzy. Jak chcesz to może wygrzebię z dysku jakiś model żebyś sobie obejrzał mniej więcej moje zapatrywania na twarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygla ok, ale abberrację chromatyczną bym wywalił. I uszy daj o 1/3 większe w kierunku górnym (chociaż mogą wydawać się małe przez perspektywę). No i górna warga trochę płaska. Ale pozatym dobry model. A tak przy okazji to fajne masz odblaski w okolicach gałki ocznej. Czy modelowałeś menisk z łez wokół gałki ocznej jako oddzielną geometrię z odbiciami lustrzanymi? Acha i zmiejsz glossa na polikach (na czole wygląda lepiej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygla ok, ale abberrację chromatyczną bym wywalił. I uszy daj o 1/3 większe w kierunku górnym (chociaż mogą wydawać się małe przez perspektywę). No i górna warga trochę płaska. Ale pozatym dobry model. A tak przy okazji to fajne masz odblaski w okolicach gałki ocznej. Czy modelowałeś menisk z łez wokół gałki ocznej jako oddzielną geometrię z odbiciami lustrzanymi? Acha i zmiejsz glossa na polikach (na czole wygląda lepiej).

 

Tak. To jest osobna geometria, z materiałem podobnym do tego co ma rogówka. A uszy rzeczywiście wydają się małe, ale to przez perspektywę, normalnie rozciągają się od czubka nosa do łuków brwiowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmniejsz intensywność normala w photoshopie na ustach, jest parę szczegółów, ale to już byłoby naprawdę czepialstwo- świetna robota. Pamiętaj żeby włosy na passie puścić bo prawie zawsze wymagają postpro. Jedziesz dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmniejsz intensywność normala w photoshopie na ustach, jest parę szczegółów, ale to już byłoby naprawdę czepialstwo- świetna robota. Pamiętaj żeby włosy na passie puścić bo prawie zawsze wymagają postpro. Jedziesz dalej :)

 

 

Dzięki :) Włosy to wiadomo, poza tym będę je renderował w AR, a samą twarz w Vray'u więc muszę w passach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko extra i jestem pod wrażeniem, tylko wydaje mi się, że usta ma jakieś takie kobiece... ale co ja tam wiem przecież znam się na organice prawie tak samo dobrze jak kliment woroszyłow na fizyce kwatnowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę świetnie Ci idzie. Jestem pod wielkim wrażeniem :) Będziesz cisnąc dalej całą postać, czy zostajesz przy tylko dopieszczaniu twarzy? Dziwi mnie, że wątek nie ma oceny jeszcze ja dałem 5* już dawno temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladny model i detal, mysle ze samej glowki pod wzgledem anatomicznym nie ma sie co czepiac bo wiadomo kazdy wyglada inaczej i nie kazdy jest idealny propoporcjonalnie, choc fakt usta mogbys zrobic troche lepsze :). Szaderek skory bardzo OK choc IMHO za bardzo sie swieci i scatter radius za duzy, wyglada teraz troche gumowo-silikonowo. Czekam na kolejne updaty, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qrde nie rozumiem gdzie Twoje 5 gwiazdek ;/. Mega wypas. Wlosy ee popraw, nie przemawiaja do mnie :/, takie szczurze troche.

 

O w kocu gwiazdeczki. P.S. z jakiego tutka korzystasz?

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności