Napisano 7 Luty 201114 l Lucek, możesz powiedzieć co w kształtach twarzy jest nie tak, bo nie rozumiem dlaczego miałyby nie siedzieć, może powieki są za bardzo i dziwnie pomarszczone, uszy do lekkiego poprawinia. Quentin, jak dla mnie to swietnie ci idzie, naprawde bardzo ładny obrazek, fajnie, że szyję poprawiłeś z przesadzonych mięśni. Dizałaj, dizałaj- chętnie zobaczę finał.
Napisano 7 Luty 201114 l Mogę. Twarz ogólnie rzecz biorąc jest za długa. Kość jarzmowa łączy się z żuchwą płaską płytą. Uszy są za małe i płaskie , górnej wargi niema, mięśnia okrężnego ust nie ma, podbródek jest wieeelki itd.
Napisano 7 Luty 201114 l Jeśli by wyjść z perspektywy idealnego kanonu, to rzeczywiście są nieścisłości, ale to idealny kanon rzadko kiedy jest spotykany u ludzi, a nie na odwrót jak to się widzi w świecie cyfrowym. Z tej perspektywy twarz nie jest za długa- po prostu taka jest. Kość jarzmowa łączy się z żuchwą płaską płytą. Nie rozumiem w jaki sposób to zauważyłeś z widoku z fonta. Uszy to może (ale nie musi) być kwestia perspektywy, kształt obrąbka tak sobie leży. górnej wargi niema, mięśnia okrężnego ust nie ma, podbródek jest wieeelki itd. Tu fakt. Z podbródkiem to kwestia umowna, na pewno ładniej by to wyglądało gdyby był trochę mniejszy. Choć możliwe, że jeśli powiększy się górną wargę i obuduje się usta mięśniem to podbródek wizualnie się zmniejszy.
Napisano 7 Luty 201114 l Autor Dzięki bardzo za opinie ;) Rzeczywiście z górną wargą i podbródkiem od początku coś mi nie grało. Zanim wypalę od nowa mapki, to wrzucę następnym razem update samego sculpta. lucek, mam prośbę, mógłbyś zrobić overpaint, z zaznaczonym połączeniem kości jarzmowej i żuchwy, bo nie do końca wiem, w którym miejscu jest zbyt płasko. I tym mięśniem okrężnym ust. Dzięki i pozdro. ;]
Napisano 7 Luty 201114 l hej bardzo fajnie to sie prezetuje, ale wydaje mi sie ze jeszcze bardzo duzo mozna zyskac na poprawienu samej anatomii twarzy, jesli zapostowal bys sam goly mesh z frontu, boku (bez perspektywy) to mysle ze o wiele latwie bedzie wysnuc jakies fajne wnioski.
Napisano 7 Luty 201114 l Hehe kotisded wiem do czego zmierzasz ale nie mam ochoty na kolejną akademicką dyskusję na temat anatomii twarzy. Quentin nie będę robił overpainta ale jak chcesz to służę radą w zakresie anatomii twarzy. Jak chcesz to może wygrzebię z dysku jakiś model żebyś sobie obejrzał mniej więcej moje zapatrywania na twarze.
Napisano 9 Luty 201114 l Autor Kolejny up. Sculpt wrzucę jednak później, póki co model jest wg mnie już dobry. Fryzura będzie jeszcze zmieniona, teraz tylko próbuję dopasować wszystko.
Napisano 9 Luty 201114 l Spec przesadziłeś. Wrzuć w amount jednolity szary 125,125,125 i Trochę zmniejsz kontrast w glossines. Powinno być git. Daj ogniskową kamery 135 mm do takiego portretu.
Napisano 9 Luty 201114 l Wygla ok, ale abberrację chromatyczną bym wywalił. I uszy daj o 1/3 większe w kierunku górnym (chociaż mogą wydawać się małe przez perspektywę). No i górna warga trochę płaska. Ale pozatym dobry model. A tak przy okazji to fajne masz odblaski w okolicach gałki ocznej. Czy modelowałeś menisk z łez wokół gałki ocznej jako oddzielną geometrię z odbiciami lustrzanymi? Acha i zmiejsz glossa na polikach (na czole wygląda lepiej).
Napisano 9 Luty 201114 l Autor Wygla ok, ale abberrację chromatyczną bym wywalił. I uszy daj o 1/3 większe w kierunku górnym (chociaż mogą wydawać się małe przez perspektywę). No i górna warga trochę płaska. Ale pozatym dobry model. A tak przy okazji to fajne masz odblaski w okolicach gałki ocznej. Czy modelowałeś menisk z łez wokół gałki ocznej jako oddzielną geometrię z odbiciami lustrzanymi? Acha i zmiejsz glossa na polikach (na czole wygląda lepiej). Tak. To jest osobna geometria, z materiałem podobnym do tego co ma rogówka. A uszy rzeczywiście wydają się małe, ale to przez perspektywę, normalnie rozciągają się od czubka nosa do łuków brwiowych.
Napisano 20 Luty 201114 l Daj jakieś lekkie przebarwienia w diffuse, popraw trochę usta, bo wyglądają jak usta 90 latka no i oczy jakieś nieostre wyszły. Poza tym super robota.
Napisano 20 Luty 201114 l Zmniejsz intensywność normala w photoshopie na ustach, jest parę szczegółów, ale to już byłoby naprawdę czepialstwo- świetna robota. Pamiętaj żeby włosy na passie puścić bo prawie zawsze wymagają postpro. Jedziesz dalej :)
Napisano 20 Luty 201114 l Autor Zmniejsz intensywność normala w photoshopie na ustach, jest parę szczegółów, ale to już byłoby naprawdę czepialstwo- świetna robota. Pamiętaj żeby włosy na passie puścić bo prawie zawsze wymagają postpro. Jedziesz dalej :) Dzięki :) Włosy to wiadomo, poza tym będę je renderował w AR, a samą twarz w Vray'u więc muszę w passach.
Napisano 21 Luty 201114 l Znam się na organice jak ciele na fizyce kwantowej, ale powiem jedno, Świetna robota!!
Napisano 23 Luty 201114 l Autor Dzięki bardzo kliment :D Kolejny render. Shader jest nowy. Obrazek po lewej to czysty render, bez ps, a po prawej wersja bw. Pozdro
Napisano 23 Luty 201114 l Wszystko extra i jestem pod wrażeniem, tylko wydaje mi się, że usta ma jakieś takie kobiece... ale co ja tam wiem przecież znam się na organice prawie tak samo dobrze jak kliment woroszyłow na fizyce kwatnowej.
Napisano 23 Luty 201114 l Naprawdę świetnie Ci idzie. Jestem pod wielkim wrażeniem :) Będziesz cisnąc dalej całą postać, czy zostajesz przy tylko dopieszczaniu twarzy? Dziwi mnie, że wątek nie ma oceny jeszcze ja dałem 5* już dawno temu.
Napisano 25 Luty 201114 l Bardzo ladny model i detal, mysle ze samej glowki pod wzgledem anatomicznym nie ma sie co czepiac bo wiadomo kazdy wyglada inaczej i nie kazdy jest idealny propoporcjonalnie, choc fakt usta mogbys zrobic troche lepsze :). Szaderek skory bardzo OK choc IMHO za bardzo sie swieci i scatter radius za duzy, wyglada teraz troche gumowo-silikonowo. Czekam na kolejne updaty, pozdrawiam
Napisano 2 Marzec 201114 l Autor Dzięki wszystkim za opinie ;) Tutaj mały test włosów. Sam pass renderowany w Advanced Render, a twarz - vray. Compositing w ps.
Napisano 3 Marzec 201114 l Trochę za puchate te włosy... w ogóle jak dla mnie kosmos... jak można na kompie zrobić tak realistyczną facjatę... masakra... podziw 0.0
Napisano 3 Marzec 201114 l Mi również się podoba, ale ogarnij włosy na uszach:P i krótsze i rzadsze powinny być
Napisano 3 Marzec 201114 l qrde nie rozumiem gdzie Twoje 5 gwiazdek ;/. Mega wypas. Wlosy ee popraw, nie przemawiaja do mnie :/, takie szczurze troche. O w kocu gwiazdeczki. P.S. z jakiego tutka korzystasz? Edytowane 3 Marzec 201114 l przez Sebazx6r
Napisano 3 Marzec 201114 l Ostro... Przecież to jest jak zdjęcie (oprócz uszu i włosów). Jak wy to robicie ?? Nie czaje ;]
Napisano 3 Marzec 201114 l Autor Dzięki wszystkim. Racja, włosy jeszcze do poprawy, teraz trochę jak siano wyglądają. :) Sebazx6r - jak to tutka? :D Nie korzystam z żadnego.
Napisano 3 Marzec 201114 l podobny do tego goscia http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=121&t=885855 przesledz jego wątek na zbrush central bo tam sporo tipsów jest
Napisano 4 Marzec 201114 l Włosom brakuje zdaje się ciężaru troche i strzyżenia. Na razie bardziej futro. Ale i tak świetnie się to prezentuje, będę kibicował :)
Napisano 9 Marzec 201114 l Widać spory progres, fajna praca, jednak do dopracowania. Czekam na następne up'y:-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto