kotisded Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Lucek, możesz powiedzieć co w kształtach twarzy jest nie tak, bo nie rozumiem dlaczego miałyby nie siedzieć, może powieki są za bardzo i dziwnie pomarszczone, uszy do lekkiego poprawinia. Quentin, jak dla mnie to swietnie ci idzie, naprawde bardzo ładny obrazek, fajnie, że szyję poprawiłeś z przesadzonych mięśni. Dizałaj, dizałaj- chętnie zobaczę finał.
Lucek Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Mogę. Twarz ogólnie rzecz biorąc jest za długa. Kość jarzmowa łączy się z żuchwą płaską płytą. Uszy są za małe i płaskie , górnej wargi niema, mięśnia okrężnego ust nie ma, podbródek jest wieeelki itd.
kotisded Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Jeśli by wyjść z perspektywy idealnego kanonu, to rzeczywiście są nieścisłości, ale to idealny kanon rzadko kiedy jest spotykany u ludzi, a nie na odwrót jak to się widzi w świecie cyfrowym. Z tej perspektywy twarz nie jest za długa- po prostu taka jest. Kość jarzmowa łączy się z żuchwą płaską płytą. Nie rozumiem w jaki sposób to zauważyłeś z widoku z fonta. Uszy to może (ale nie musi) być kwestia perspektywy, kształt obrąbka tak sobie leży. górnej wargi niema, mięśnia okrężnego ust nie ma, podbródek jest wieeelki itd. Tu fakt. Z podbródkiem to kwestia umowna, na pewno ładniej by to wyglądało gdyby był trochę mniejszy. Choć możliwe, że jeśli powiększy się górną wargę i obuduje się usta mięśniem to podbródek wizualnie się zmniejszy.
Quentin Napisano 7 Luty 2011 Autor Napisano 7 Luty 2011 Dzięki bardzo za opinie ;) Rzeczywiście z górną wargą i podbródkiem od początku coś mi nie grało. Zanim wypalę od nowa mapki, to wrzucę następnym razem update samego sculpta. lucek, mam prośbę, mógłbyś zrobić overpaint, z zaznaczonym połączeniem kości jarzmowej i żuchwy, bo nie do końca wiem, w którym miejscu jest zbyt płasko. I tym mięśniem okrężnym ust. Dzięki i pozdro. ;]
Matys Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 hej bardzo fajnie to sie prezetuje, ale wydaje mi sie ze jeszcze bardzo duzo mozna zyskac na poprawienu samej anatomii twarzy, jesli zapostowal bys sam goly mesh z frontu, boku (bez perspektywy) to mysle ze o wiele latwie bedzie wysnuc jakies fajne wnioski.
Lucek Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Hehe kotisded wiem do czego zmierzasz ale nie mam ochoty na kolejną akademicką dyskusję na temat anatomii twarzy. Quentin nie będę robił overpainta ale jak chcesz to służę radą w zakresie anatomii twarzy. Jak chcesz to może wygrzebię z dysku jakiś model żebyś sobie obejrzał mniej więcej moje zapatrywania na twarze.
Quentin Napisano 9 Luty 2011 Autor Napisano 9 Luty 2011 Kolejny up. Sculpt wrzucę jednak później, póki co model jest wg mnie już dobry. Fryzura będzie jeszcze zmieniona, teraz tylko próbuję dopasować wszystko.
Lucek Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Spec przesadziłeś. Wrzuć w amount jednolity szary 125,125,125 i Trochę zmniejsz kontrast w glossines. Powinno być git. Daj ogniskową kamery 135 mm do takiego portretu.
JoseConseco Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Wygla ok, ale abberrację chromatyczną bym wywalił. I uszy daj o 1/3 większe w kierunku górnym (chociaż mogą wydawać się małe przez perspektywę). No i górna warga trochę płaska. Ale pozatym dobry model. A tak przy okazji to fajne masz odblaski w okolicach gałki ocznej. Czy modelowałeś menisk z łez wokół gałki ocznej jako oddzielną geometrię z odbiciami lustrzanymi? Acha i zmiejsz glossa na polikach (na czole wygląda lepiej).
Quentin Napisano 9 Luty 2011 Autor Napisano 9 Luty 2011 Wygla ok, ale abberrację chromatyczną bym wywalił. I uszy daj o 1/3 większe w kierunku górnym (chociaż mogą wydawać się małe przez perspektywę). No i górna warga trochę płaska. Ale pozatym dobry model. A tak przy okazji to fajne masz odblaski w okolicach gałki ocznej. Czy modelowałeś menisk z łez wokół gałki ocznej jako oddzielną geometrię z odbiciami lustrzanymi? Acha i zmiejsz glossa na polikach (na czole wygląda lepiej). Tak. To jest osobna geometria, z materiałem podobnym do tego co ma rogówka. A uszy rzeczywiście wydają się małe, ale to przez perspektywę, normalnie rozciągają się od czubka nosa do łuków brwiowych.
Quentin Napisano 19 Luty 2011 Autor Napisano 19 Luty 2011 (edytowane) Witam. Kolejne zmiany... Edytowane 19 Luty 2011 przez Quentin
Lucek Napisano 19 Luty 2011 Napisano 19 Luty 2011 Andrzej gołota! Brakuje Back scattera ale jak vray to tylko w postpro:)
Tamyl91 Napisano 20 Luty 2011 Napisano 20 Luty 2011 Daj jakieś lekkie przebarwienia w diffuse, popraw trochę usta, bo wyglądają jak usta 90 latka no i oczy jakieś nieostre wyszły. Poza tym super robota.
kotisded Napisano 20 Luty 2011 Napisano 20 Luty 2011 Zmniejsz intensywność normala w photoshopie na ustach, jest parę szczegółów, ale to już byłoby naprawdę czepialstwo- świetna robota. Pamiętaj żeby włosy na passie puścić bo prawie zawsze wymagają postpro. Jedziesz dalej :)
Quentin Napisano 20 Luty 2011 Autor Napisano 20 Luty 2011 Zmniejsz intensywność normala w photoshopie na ustach, jest parę szczegółów, ale to już byłoby naprawdę czepialstwo- świetna robota. Pamiętaj żeby włosy na passie puścić bo prawie zawsze wymagają postpro. Jedziesz dalej :) Dzięki :) Włosy to wiadomo, poza tym będę je renderował w AR, a samą twarz w Vray'u więc muszę w passach.
kliment woroszyłow Napisano 21 Luty 2011 Napisano 21 Luty 2011 Znam się na organice jak ciele na fizyce kwantowej, ale powiem jedno, Świetna robota!!
Quentin Napisano 23 Luty 2011 Autor Napisano 23 Luty 2011 Dzięki bardzo kliment :D Kolejny render. Shader jest nowy. Obrazek po lewej to czysty render, bez ps, a po prawej wersja bw. Pozdro
Orcher Napisano 23 Luty 2011 Napisano 23 Luty 2011 Wszystko extra i jestem pod wrażeniem, tylko wydaje mi się, że usta ma jakieś takie kobiece... ale co ja tam wiem przecież znam się na organice prawie tak samo dobrze jak kliment woroszyłow na fizyce kwatnowej.
Smoku Napisano 23 Luty 2011 Napisano 23 Luty 2011 Naprawdę świetnie Ci idzie. Jestem pod wielkim wrażeniem :) Będziesz cisnąc dalej całą postać, czy zostajesz przy tylko dopieszczaniu twarzy? Dziwi mnie, że wątek nie ma oceny jeszcze ja dałem 5* już dawno temu.
Sebazx6r Napisano 23 Luty 2011 Napisano 23 Luty 2011 Też 5 aż progress jakich mało, a nastepny pójdzie szybciej :).
Pawelkos Napisano 25 Luty 2011 Napisano 25 Luty 2011 Bardzo ladny model i detal, mysle ze samej glowki pod wzgledem anatomicznym nie ma sie co czepiac bo wiadomo kazdy wyglada inaczej i nie kazdy jest idealny propoporcjonalnie, choc fakt usta mogbys zrobic troche lepsze :). Szaderek skory bardzo OK choc IMHO za bardzo sie swieci i scatter radius za duzy, wyglada teraz troche gumowo-silikonowo. Czekam na kolejne updaty, pozdrawiam
Quentin Napisano 2 Marzec 2011 Autor Napisano 2 Marzec 2011 Dzięki wszystkim za opinie ;) Tutaj mały test włosów. Sam pass renderowany w Advanced Render, a twarz - vray. Compositing w ps.
Papa Pio Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 Trochę za puchate te włosy... w ogóle jak dla mnie kosmos... jak można na kompie zrobić tak realistyczną facjatę... masakra... podziw 0.0
Gość kakaku Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 Mi również się podoba, ale ogarnij włosy na uszach:P i krótsze i rzadsze powinny być
Sebazx6r Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 (edytowane) qrde nie rozumiem gdzie Twoje 5 gwiazdek ;/. Mega wypas. Wlosy ee popraw, nie przemawiaja do mnie :/, takie szczurze troche. O w kocu gwiazdeczki. P.S. z jakiego tutka korzystasz? Edytowane 3 Marzec 2011 przez Sebazx6r
wueres Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 Ostro... Przecież to jest jak zdjęcie (oprócz uszu i włosów). Jak wy to robicie ?? Nie czaje ;]
Quentin Napisano 3 Marzec 2011 Autor Napisano 3 Marzec 2011 Dzięki wszystkim. Racja, włosy jeszcze do poprawy, teraz trochę jak siano wyglądają. :) Sebazx6r - jak to tutka? :D Nie korzystam z żadnego.
Sebazx6r Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 Chodziło mi o ustawienia shaderow... Tym bardziej gratuluje :).
jaras Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 podobny do tego goscia http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=121&t=885855 przesledz jego wątek na zbrush central bo tam sporo tipsów jest
Loki Napisano 4 Marzec 2011 Napisano 4 Marzec 2011 Włosom brakuje zdaje się ciężaru troche i strzyżenia. Na razie bardziej futro. Ale i tak świetnie się to prezentuje, będę kibicował :)
forestt Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Widać spory progres, fajna praca, jednak do dopracowania. Czekam na następne up'y:-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się