Napisano 8 Styczeń 201114 l Tytuł po angielsku, bo po polsku "ślepota barw" nie brzmi najlepiej, a "daltonizm" nie jest poprawnym określeniem. Obrazek jest prawie skończony, ale może komuś rzuci się coś jeszcze do oczu. Na pewno chcę dodać delikatny specular na rzęsach. Soft to maya, mudbox, photoshop, vray, fusion.
Napisano 8 Styczeń 201114 l ja bym rim light inaczej ustawił bądź dodał mu miękkie światło do towarzystwa by twarz objął ale cycuszki są w sam raz. z drugiej strony takie mangowe oczka i akt kojarzą się w Japonii w mangą w europie z pedofilią - jak to światopogląd się zmienia w zależności od tego jak wcześnie wstaje słońce.
Napisano 9 Styczeń 201114 l Autor Mam nadzieję, że tak jak np Chrisa Sandersa nikt nie oskarża o pedofilię, tak i u mnie nikt na poważnie nie dopatrzy się takich treści.
Napisano 9 Styczeń 201114 l Slodziutkie. Troche mi nie pasuje cialo z glowa. Ręce wyglądają bardzo sztywno, ustawione idealnie pionowo. Na szczęce masz światło którego brakuje na włosach. Mógłbys podmalowac końcówki włosów żeby były troche przezroczyste.
Napisano 9 Styczeń 201114 l to jest piękne :) sześć sie należy, postać aż naturalnie, jak dla mnie sie patrzy, jak i siedzi. "o, tu jest prawdziwy, żywy człowiek.. ma palce, jest całkowicie trójwymiarowy, porusza się naturanie.. jaa.. ale, co robi tu przed monitorem? " :)
Napisano 9 Styczeń 201114 l Całościowo ładne, tylko te oczy jakby za szeroko rozstawione, zresztą sam nie wiem Edytowane 9 Styczeń 201114 l przez stach13
Napisano 9 Styczeń 201114 l Mam nadzieję, że tak jak np Chrisa Sandersa nikt nie oskarża o pedofilię, tak i u mnie nikt na poważnie nie dopatrzy się takich treści. Pedofilia to pociąg do osób, u których nie wytworzyły się narządy trzeciego rzędu. W przypadku kobiet to między innymi piersi. Mamy też prawną definicję, ale tej pani raczej o dowód nie poprosimy, więc tego się trzymajmy :) Praca bardzo fajna. Podoba mi się minimalizm, poza i twarz, choć to, jak elementy twarzy graniczą ze skorą jest zbyt uproszczone, jakby zostały do niej przyklejone. Fajnie by było, jakby to bardziej ze sobą współgrało, np w kancikach ust albo pod oczami.
Napisano 9 Styczeń 201114 l yay az strach pomyśleć że to dopiero wip. może oczy faktycznie troche z mangowe i to się rzuca, ale raczej nie odstrasza, poza tym to pracka mi się bardzo podoba, jak i również wszystkie twoje poprzednie :>
Napisano 9 Styczeń 201114 l jak sie dluzej przygladam to wydaje mi sie ze oczy sa zbyt jasne bo na pierwszy rzut oka wszystko wyglada swietnie :)
Napisano 9 Styczeń 201114 l Autor Dzięki za komentarze, z pewnością przyjrzę się jeszcze świecącym oczom i w ogóle oświetleniu. To pierwszy raz kiedy użyłem GI. Z jednej strony jestem zachwycony, a z drugiej to jednak GI żyje własnym życiem;). Wrzucam zrzut z viewportu, który jak zwykle lepiej eksponuje model niż finalny render;). Dlatego też popracuje jeszcze nad światłem.
Napisano 9 Styczeń 201114 l Pięknie, po prostu pięknie się ta komiksowa twarz komponuje z naturalnym ciałem. Straszliwie mi się podoba, naprawdę. Brakuje jakiegoś fajnego światła na włosach, np takiego jak na podbródku.
Napisano 9 Styczeń 201114 l Autor To jest baza, gdzieś po drodze zaginęła mi finalnie upozowana. Jak widać trochę podrzeźbiłem w mudboxie. Riggowanie to nie jest moja mocna strona. Sama siatka nie jest jakaś szczególnie dobra, jest trochę brudów, średnio rozwiązanych loopów itp.
Napisano 9 Styczeń 201114 l Już z miniaturki wiało twoim stylem. Ładna, tylko wewnętrzna strona prawego oka (jej lewego) jest za jasna, tam powinien być cień od nosa.
Napisano 10 Styczeń 201114 l Zaskoczyło mnie, że na modelu z viewportu ma tak przyjemnie, lekko przymknięte oczy. Na renderze tego prawie w ogóle nie czuć. Faktycznie warto rzucić okiem na to oświetlenie. Napisałeś, że GI żyje własnym życiem i sporo w tym prawdy. Jest takie "realistyczne". Twoja praca jest cartoonowa i fajnie stylizowana. I o pewną stylizację światła bym się pokusił. Nawet idąc po bandzie i wykorzystując fakt, że pracujesz nad statycznym obrazkiem ze statycznej kamery. Wszystko ląduje na końcu i tak w Photoshopie. Może spróbować zrobić kilka renderów, takich "render passów" i wziąć z każdego co najlepsze, miksując delikatnie miękkim pędzelkiem. Ewentualnie jeśli to za bardzo po bandzie, to policzyć sobie po prostu różne światła jako osobne warstwy. Rimm light osobno, inny rim osobno, światło we włosach jedno, drugie itp.. Z resztą - co ja wygaduję? Rozpędziłem się :] Tak tylko próbuję delikatnie coś zasugerować. Pozdrawiam!
Napisano 10 Styczeń 201114 l jak juz korzystasz z GI to moze podpatrz oświetlenie kukiełkowe? Moze wyjść coś ciekawego.
Napisano 10 Styczeń 201114 l Autor Dzięki za rady, komentarze i pochwały;). Kris - Używam mayowych render layerów, renderuję dwa różne światła i miksuję je w fuzji. Doszedłem już, że problemem nie jest jednak światło, a vrayowy materiał skin. Jakoś go nie do końca ogarniam. Wrócę więc chyba do mentalraya, bo tamten misss fast skin nie jest już dla mnie taką tajemnicą. W Vrayu zachłysnąłem się łatwością ustawiania i prędkością renderowania GI, świateł z miękkimi cieniami, ale ten materiał zjada mi wszystko. Przeczytałem co mogłem na ten temat, ale nadal nie doszedłem do dobrych rezultatów. Cieszę się, że render się podoba, ale wystarczy spojrzeć na ten screen viewportowy, żeby stwierdzić że mogłoby być jeszcze lepiej ;).
Napisano 10 Styczeń 201114 l To prawda.. też widzę gołym okiem, że może być O WIELE lepiej. Ucieszyłem się Twojego podejścia z render layerami i Fuzją, bo nie do końca wiedziałem, czy da się zrozumieć moje pokrętne tłumaczenie. Trzymam kciuki za owocne rezultaty z misss fast skin! :)
Napisano 12 Styczeń 201114 l Gites emocjonalnie:) Oczy znow za plaskie troszke, ale cala poza i wyraz naprawde zgrabnie wykonane. Jak zaslaniam palcem oczy postaci widze perfekcje w calej reszcie:) Pawel Zapraszam chetnych na szkolenia online "Tworzenie filmu animowanego"
Napisano 12 Styczeń 201114 l swietne ! najbardziej podobaja mi sie zwisajace prosto wlosy i to ze jest lekko pochylona co do plaskosci oczu, to mozna przyciemnic gorna czesc teczowki. http://www.stanprokopenko.com/blog/2009/05/draw-eyes/ "The highlight on the cornea will usually be on the dark part of the iris." troche tez drazni fresnel na cycuszkach i podbrodku fajnei ze go pusciles tylko po cieniach, dobrze dziala jako rimlight na ramieniu (ktorego btw przydaloby sie troszke wiecej) w kazdym razie coraz lepszy jestes w tych panienkach i sliczeni strasznie ze drazysz ten temat dalej. gratulacje i pozdro !
Napisano 15 Styczeń 201114 l Forma buźki, charakter, emocje i ta subtelność. Coś przepięknego! :) Drugi najładniejszy obrazek jaki dzisiaj widziałem a było tego sporo.
Napisano 23 Styczeń 201114 l Autor Finalna wersja w galerii: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=73858
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto