Skocz do zawartości

Postać: Color Blind [nagość]


Luki Luki

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł po angielsku, bo po polsku "ślepota barw" nie brzmi najlepiej, a "daltonizm" nie jest poprawnym określeniem.

 

Obrazek jest prawie skończony, ale może komuś rzuci się coś jeszcze do oczu. Na pewno chcę dodać delikatny specular na rzęsach.

 

Soft to maya, mudbox, photoshop, vray, fusion.

 

color_blind.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ja bym rim light inaczej ustawił bądź dodał mu miękkie światło do towarzystwa by twarz objął ale cycuszki są w sam raz. z drugiej strony takie mangowe oczka i akt kojarzą się w Japonii w mangą w europie z pedofilią - jak to światopogląd się zmienia w zależności od tego jak wcześnie wstaje słońce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slodziutkie. Troche mi nie pasuje cialo z glowa. Ręce wyglądają bardzo sztywno, ustawione idealnie pionowo. Na szczęce masz światło którego brakuje na włosach. Mógłbys podmalowac końcówki włosów żeby były troche przezroczyste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest piękne :) sześć sie należy, postać aż naturalnie, jak dla mnie sie patrzy, jak i siedzi.

 

"o, tu jest prawdziwy, żywy człowiek.. ma palce, jest całkowicie trójwymiarowy, porusza się naturanie.. jaa.. ale, co robi tu przed monitorem? " :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że tak jak np Chrisa Sandersa nikt nie oskarża o pedofilię, tak i u mnie nikt na poważnie nie dopatrzy się takich treści.

Pedofilia to pociąg do osób, u których nie wytworzyły się narządy trzeciego rzędu. W przypadku kobiet to między innymi piersi. Mamy też prawną definicję, ale tej pani raczej o dowód nie poprosimy, więc tego się trzymajmy :)

 

Praca bardzo fajna. Podoba mi się minimalizm, poza i twarz, choć to, jak elementy twarzy graniczą ze skorą jest zbyt uproszczone, jakby zostały do niej przyklejone. Fajnie by było, jakby to bardziej ze sobą współgrało, np w kancikach ust albo pod oczami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze, z pewnością przyjrzę się jeszcze świecącym oczom i w ogóle oświetleniu.

To pierwszy raz kiedy użyłem GI. Z jednej strony jestem zachwycony, a z drugiej to jednak GI żyje własnym życiem;).

Wrzucam zrzut z viewportu, który jak zwykle lepiej eksponuje model niż finalny render;). Dlatego też popracuje jeszcze nad światłem.

color_blind_shade.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

color_blind_wire.jpg

 

To jest baza, gdzieś po drodze zaginęła mi finalnie upozowana. Jak widać trochę podrzeźbiłem w mudboxie. Riggowanie to nie jest moja mocna strona.

Sama siatka nie jest jakaś szczególnie dobra, jest trochę brudów, średnio rozwiązanych loopów itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaskoczyło mnie, że na modelu z viewportu ma tak przyjemnie, lekko przymknięte oczy. Na renderze tego prawie w ogóle nie czuć. Faktycznie warto rzucić okiem na to oświetlenie. Napisałeś, że GI żyje własnym życiem i sporo w tym prawdy. Jest takie "realistyczne". Twoja praca jest cartoonowa i fajnie stylizowana. I o pewną stylizację światła bym się pokusił. Nawet idąc po bandzie i wykorzystując fakt, że pracujesz nad statycznym obrazkiem ze statycznej kamery. Wszystko ląduje na końcu i tak w Photoshopie. Może spróbować zrobić kilka renderów, takich "render passów" i wziąć z każdego co najlepsze, miksując delikatnie miękkim pędzelkiem. Ewentualnie jeśli to za bardzo po bandzie, to policzyć sobie po prostu różne światła jako osobne warstwy. Rimm light osobno, inny rim osobno, światło we włosach jedno, drugie itp.. Z resztą - co ja wygaduję? Rozpędziłem się :] Tak tylko próbuję delikatnie coś zasugerować. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady, komentarze i pochwały;).

Kris - Używam mayowych render layerów, renderuję dwa różne światła i miksuję je w fuzji. Doszedłem już, że problemem nie jest jednak światło, a vrayowy materiał skin. Jakoś go nie do końca ogarniam. Wrócę więc chyba do mentalraya, bo tamten misss fast skin nie jest już dla mnie taką tajemnicą.

W Vrayu zachłysnąłem się łatwością ustawiania i prędkością renderowania GI, świateł z miękkimi cieniami, ale ten materiał zjada mi wszystko. Przeczytałem co mogłem na ten temat, ale nadal nie doszedłem do dobrych rezultatów. Cieszę się, że render się podoba, ale wystarczy spojrzeć na ten screen viewportowy, żeby stwierdzić że mogłoby być jeszcze lepiej ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda.. też widzę gołym okiem, że może być O WIELE lepiej. Ucieszyłem się Twojego podejścia z render layerami i Fuzją, bo nie do końca wiedziałem, czy da się zrozumieć moje pokrętne tłumaczenie. Trzymam kciuki za owocne rezultaty z misss fast skin! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietne !

 

najbardziej podobaja mi sie zwisajace prosto wlosy i to ze jest lekko pochylona

co do plaskosci oczu, to mozna przyciemnic gorna czesc teczowki.

 

http://www.stanprokopenko.com/blog/2009/05/draw-eyes/

"The highlight on the cornea will usually be on the dark part of the iris."

 

troche tez drazni fresnel na cycuszkach i podbrodku

fajnei ze go pusciles tylko po cieniach, dobrze dziala jako rimlight na ramieniu (ktorego btw przydaloby sie troszke wiecej)

w kazdym razie coraz lepszy jestes w tych panienkach i sliczeni strasznie ze drazysz ten temat dalej.

gratulacje i pozdro !

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności