Luki Luki Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 Tytuł po angielsku, bo po polsku "ślepota barw" nie brzmi najlepiej, a "daltonizm" nie jest poprawnym określeniem. Obrazek jest prawie skończony, ale może komuś rzuci się coś jeszcze do oczu. Na pewno chcę dodać delikatny specular na rzęsach. Soft to maya, mudbox, photoshop, vray, fusion.
olaf Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 ja bym rim light inaczej ustawił bądź dodał mu miękkie światło do towarzystwa by twarz objął ale cycuszki są w sam raz. z drugiej strony takie mangowe oczka i akt kojarzą się w Japonii w mangą w europie z pedofilią - jak to światopogląd się zmienia w zależności od tego jak wcześnie wstaje słońce.
max_1989 Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 aż strach mówić, że się podoba ;). Kawał dobrego modelu, pozdr.
Luki Luki Napisano 9 Styczeń 2011 Autor Napisano 9 Styczeń 2011 Mam nadzieję, że tak jak np Chrisa Sandersa nikt nie oskarża o pedofilię, tak i u mnie nikt na poważnie nie dopatrzy się takich treści.
Gomez Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 Slodziutkie. Troche mi nie pasuje cialo z glowa. Ręce wyglądają bardzo sztywno, ustawione idealnie pionowo. Na szczęce masz światło którego brakuje na włosach. Mógłbys podmalowac końcówki włosów żeby były troche przezroczyste.
Camel Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 to jest piękne :) sześć sie należy, postać aż naturalnie, jak dla mnie sie patrzy, jak i siedzi. "o, tu jest prawdziwy, żywy człowiek.. ma palce, jest całkowicie trójwymiarowy, porusza się naturanie.. jaa.. ale, co robi tu przed monitorem? " :)
stach13 Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 (edytowane) Całościowo ładne, tylko te oczy jakby za szeroko rozstawione, zresztą sam nie wiem Edytowane 9 Styczeń 2011 przez stach13
prrrszalony Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 Mam nadzieję, że tak jak np Chrisa Sandersa nikt nie oskarża o pedofilię, tak i u mnie nikt na poważnie nie dopatrzy się takich treści. Pedofilia to pociąg do osób, u których nie wytworzyły się narządy trzeciego rzędu. W przypadku kobiet to między innymi piersi. Mamy też prawną definicję, ale tej pani raczej o dowód nie poprosimy, więc tego się trzymajmy :) Praca bardzo fajna. Podoba mi się minimalizm, poza i twarz, choć to, jak elementy twarzy graniczą ze skorą jest zbyt uproszczone, jakby zostały do niej przyklejone. Fajnie by było, jakby to bardziej ze sobą współgrało, np w kancikach ust albo pod oczami.
Stachu Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 yay az strach pomyśleć że to dopiero wip. może oczy faktycznie troche z mangowe i to się rzuca, ale raczej nie odstrasza, poza tym to pracka mi się bardzo podoba, jak i również wszystkie twoje poprzednie :>
ledyr Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 jak sie dluzej przygladam to wydaje mi sie ze oczy sa zbyt jasne bo na pierwszy rzut oka wszystko wyglada swietnie :)
Camel Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 chwileszke.. proponuję poprawić połysk włosów :)
Georgas Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 świetna głębia obrazka , sama postać też rewelacja gratuluje
Luki Luki Napisano 9 Styczeń 2011 Autor Napisano 9 Styczeń 2011 Dzięki za komentarze, z pewnością przyjrzę się jeszcze świecącym oczom i w ogóle oświetleniu. To pierwszy raz kiedy użyłem GI. Z jednej strony jestem zachwycony, a z drugiej to jednak GI żyje własnym życiem;). Wrzucam zrzut z viewportu, który jak zwykle lepiej eksponuje model niż finalny render;). Dlatego też popracuje jeszcze nad światłem.
freqfreq Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 Pięknie, po prostu pięknie się ta komiksowa twarz komponuje z naturalnym ciałem. Straszliwie mi się podoba, naprawdę. Brakuje jakiegoś fajnego światła na włosach, np takiego jak na podbródku.
Luki Luki Napisano 9 Styczeń 2011 Autor Napisano 9 Styczeń 2011 To jest baza, gdzieś po drodze zaginęła mi finalnie upozowana. Jak widać trochę podrzeźbiłem w mudboxie. Riggowanie to nie jest moja mocna strona. Sama siatka nie jest jakaś szczególnie dobra, jest trochę brudów, średnio rozwiązanych loopów itp.
Ania Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 Już z miniaturki wiało twoim stylem. Ładna, tylko wewnętrzna strona prawego oka (jej lewego) jest za jasna, tam powinien być cień od nosa.
Kris_R Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 Zaskoczyło mnie, że na modelu z viewportu ma tak przyjemnie, lekko przymknięte oczy. Na renderze tego prawie w ogóle nie czuć. Faktycznie warto rzucić okiem na to oświetlenie. Napisałeś, że GI żyje własnym życiem i sporo w tym prawdy. Jest takie "realistyczne". Twoja praca jest cartoonowa i fajnie stylizowana. I o pewną stylizację światła bym się pokusił. Nawet idąc po bandzie i wykorzystując fakt, że pracujesz nad statycznym obrazkiem ze statycznej kamery. Wszystko ląduje na końcu i tak w Photoshopie. Może spróbować zrobić kilka renderów, takich "render passów" i wziąć z każdego co najlepsze, miksując delikatnie miękkim pędzelkiem. Ewentualnie jeśli to za bardzo po bandzie, to policzyć sobie po prostu różne światła jako osobne warstwy. Rimm light osobno, inny rim osobno, światło we włosach jedno, drugie itp.. Z resztą - co ja wygaduję? Rozpędziłem się :] Tak tylko próbuję delikatnie coś zasugerować. Pozdrawiam!
olaf Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 jak juz korzystasz z GI to moze podpatrz oświetlenie kukiełkowe? Moze wyjść coś ciekawego.
Luki Luki Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Napisano 10 Styczeń 2011 Dzięki za rady, komentarze i pochwały;). Kris - Używam mayowych render layerów, renderuję dwa różne światła i miksuję je w fuzji. Doszedłem już, że problemem nie jest jednak światło, a vrayowy materiał skin. Jakoś go nie do końca ogarniam. Wrócę więc chyba do mentalraya, bo tamten misss fast skin nie jest już dla mnie taką tajemnicą. W Vrayu zachłysnąłem się łatwością ustawiania i prędkością renderowania GI, świateł z miękkimi cieniami, ale ten materiał zjada mi wszystko. Przeczytałem co mogłem na ten temat, ale nadal nie doszedłem do dobrych rezultatów. Cieszę się, że render się podoba, ale wystarczy spojrzeć na ten screen viewportowy, żeby stwierdzić że mogłoby być jeszcze lepiej ;).
Kris_R Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 To prawda.. też widzę gołym okiem, że może być O WIELE lepiej. Ucieszyłem się Twojego podejścia z render layerami i Fuzją, bo nie do końca wiedziałem, czy da się zrozumieć moje pokrętne tłumaczenie. Trzymam kciuki za owocne rezultaty z misss fast skin! :)
Pawel Lipka Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Gites emocjonalnie:) Oczy znow za plaskie troszke, ale cala poza i wyraz naprawde zgrabnie wykonane. Jak zaslaniam palcem oczy postaci widze perfekcje w calej reszcie:) Pawel Zapraszam chetnych na szkolenia online "Tworzenie filmu animowanego"
ttaaddeekk Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 swietne ! najbardziej podobaja mi sie zwisajace prosto wlosy i to ze jest lekko pochylona co do plaskosci oczu, to mozna przyciemnic gorna czesc teczowki. http://www.stanprokopenko.com/blog/2009/05/draw-eyes/ "The highlight on the cornea will usually be on the dark part of the iris." troche tez drazni fresnel na cycuszkach i podbrodku fajnei ze go pusciles tylko po cieniach, dobrze dziala jako rimlight na ramieniu (ktorego btw przydaloby sie troszke wiecej) w kazdym razie coraz lepszy jestes w tych panienkach i sliczeni strasznie ze drazysz ten temat dalej. gratulacje i pozdro ! 1
Monio Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 Forma buźki, charakter, emocje i ta subtelność. Coś przepięknego! :) Drugi najładniejszy obrazek jaki dzisiaj widziałem a było tego sporo.
Luki Luki Napisano 23 Styczeń 2011 Autor Napisano 23 Styczeń 2011 Finalna wersja w galerii: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=73858
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się