Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

-No i patrz coś narobił, mówiłam ci, jedź ostrożniej, to nie, przecież ty umiesz jeździć, to był wypadek, bla, bla...

Jerzy tylko wzdychnął ciężko. Daj spokój, i tak nie wygrasz - powiedział do siebie w myślach.

 

Policzył do dziesięciu po czym zabrał się do wymiany koła.

 

(proszę uprzejmie o przetłumaczenie :))

 

Software: Blender 2.49b, Corel Photo-Paint

Tekstury: cgtextures.com

 

krz_100l_by_kmiklas-d3c0ey8.jpg

Edytowane przez KMiklas
  • Like 1
  • Odpowiedzi 143
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Aniu, bo w drugim ujęciu nie poszła ;] po prostu próbuję uzyskać różne klimaty postprodukcjami i często przy poważniejszych prackach wychodzi dodatkowo kilka mniejszych.

 

dzięki za komentarze:)

Napisano

syrniok.png

 

trochę przesadziłem z efektami ale szukam złotego środka na pozbycie się efektu sztuczności:) syr... khm, samochód do oteksturowania został i zabieram się za otoczenie.

Napisano

Szkoda, że nie pokazałeś jakichś stepsów z modelowania. Niby nuda, ale zawsze fajnie popatrzeć jak projekt powstaje od zera :) Może pokuś się o jakąś kolorystykę, oddającą złość i dramat tej sytuacji. Bo teraz to prawie jak 'Fields Of Gold' Stinga ;) Sielabka jak z bajki :] Igdyby nie opis to bym nie złapał po obrazku, że koło ma przebitą oponę..

Napisano (edytowane)

dzięki, trafna uwaga:)

 

kilka screenow z modelowania samochodu:

new1.png

ten z kotłem z tyłu to z poprzedniego tematu, gdzie miał być na silnik parowy;] ostatecznie wrocilem do normalnej wersji i modelowalem dalej właśnie taka.

Edytowane przez KMiklas
Napisano

Myśle ze to może byc fajne także w tych kolorach. eśli dasz rade pokazać kłócącą sie pare albo upierdliwą żone ględzącą do wkurzonego gościa. I to wszystko w lekko stylizowanym klimacie to ma szanse wyjść naprawde ok.

tak czy owak wg mnie jeśli to ma zagrać to najgorsze przed tobą :)

Napisano (edytowane)

grassun.png

 

update terenu, do zrobienia pobocze, asfalt, dojdzie kilka elementów i zabieram się za postacie ;]

 

szum, ząbki, schodki, jak zwał tak zwał - w finalnym obrazku zadbam żeby ich nie było:)

Edytowane przez KMiklas
Napisano

Kurde podoba mi sie to. Ma jakiś taki swój klimat.

 

Dwie rzeczy mnie jednakowoż rażą. Po pierwsze odbicie trawy (czy cokolwiek to jest) na asfalcie po lewej jest kompletnie nieczytelne i mylące. I po drugie pokrywa bagaznika bardzo niefajnie płynnie przechodzi w kontur pagórków na tle nieba.

Może jeszcze to dziwne coś co tworzy sie na styku trawy i szosy z prawej strony.. ale to już mniej. Reszte pierdółek do których mógłbym sie przyczepić można uznać za część stylizacji.

bardzo jestem ciekawy jak ty wyjdzie na koniec. DOgadaj sie krisem_r. Postacie z jego pracy idealnie by tu pasowały klimatem

Napisano

tej pokrywy to nawet nie zauważyłem ;] asfalt ma póki co podstawowy materiał, w ogóle go nie ruszałem nawet poza tym że nałożyłem pierwszą z brzegu teksturkę a'la noise.

 

zaczątek postaci:

 

yyygh.png

 

zastanawiam się nad zmianą kadru na bardziej dynamiczny:)

Napisano

W poście #10 samochód pierwszy u góry z lewej ma fajną kombinację kolorów, podobałoby mi się gdyby one się znalazły na końcowym obrazku.

Popracuj jeszcze nad pozą postaci, bo teraz ekspresja wypiętego w stronę kamery tyłka jest średnia.

Napisano

No bo to żona będzie ekspresyjna. Ona wrzeszczy a on skupia sie na robocie i tym żeby nie wrzeszczeć na nią. Samo życie :)

Do konwencji pasowałaby podciągnieta koszula / opadniete portki i wyglądający styk pleców i tyłka. Ewentualnie kultowy siatkowy podkoszulek i włosy na plecach

Napisano

spróbuj wychylić tułów do tyłu, będzie wtedy widać wysiłek.

bardzo fajny styl, powiesz jak uzyskałeś shader koszulki? tekstura, czy postprodukcja?

Napisano

Moim zdaniem kadr jest zdecydowanie za szeroki, nawet jeśli całą stronę po prawej stronie wypełni sylwetka wściekłej żony.

 

PS Koszulka i spodnie to moim zdaniem 100% postpro.

Napisano

Kadr jest za szeroki tak jak pisze Mookie. Poza tym idzie bardzo fajnie, niezlym zabiegiem byłoby zostawić mu ten kwadratowy łeb bez twarzy - powstałby bardzo unikalny styl postaci.

Napisano (edytowane)

Ania, sculpt, potem normalka na model lowpoly dla detalu, a sam shader to toon z odpowiednim specularem (też toon), porozmywanym i dopasowanym do oświetlenia. potem trochę pociągnięć pędzlem i tyle z postprodukcji (nie licząc kolorów). Spodnie tak samo.

 

turquoise.png

Edytowane przez KMiklas
Napisano

Przyznam, że cholernie mi się podoba Twoja praca. Naprawdę szacun. Zastanawia mnie tylko. Brak w Twoim w.i.pie postepów modelowania. Jest tylko gadanie userow i twoje gotowe modele. Sorki ale sam na początku napisałeś, że dopiero cwiczysz skila w modelowaniu, a tutaj jebs i wypasione modeliki. Dodatkowo na każdym etapie prezentujesz prace w post pro wskazującym mocne uzależnienie od overlaya. Prawie jak keray, czy jak go tam zwą. Na szczeście wyczuciem formy dystansujesz się od niego. Reasumując. Jako ktoś, kto jak sam twierdzisz uczy Się dopiero jesteś mało wiarygodny przez brak udokumentowaych postępów modelowania. Bo to co pokazaleś z modelem Samochodu to nie modelowanie ale różne ujęcia tej samej skorupy. Tak więc praca wypas ale przekonaj nas teraz, że twoja. BTW ostatnie ujęcie rulsuje.

Napisano
Przyznam, że cholernie mi się podoba Twoja praca. Naprawdę szacun. Zastanawia mnie tylko. Brak w Twoim w.i.pie postepów modelowania. Jest tylko gadanie userow i twoje gotowe modele. Sorki ale sam na początku napisałeś, że dopiero cwiczysz skila w modelowaniu, a tutaj jebs i wypasione modeliki. Dodatkowo na każdym etapie prezentujesz prace w post pro wskazującym mocne uzależnienie od overlaya. Prawie jak keray, czy jak go tam zwą. Na szczeście wyczuciem formy dystansujesz się od niego. Reasumując. Jako ktoś, kto jak sam twierdzisz uczy Się dopiero jesteś mało wiarygodny przez brak udokumentowaych postępów modelowania. Bo to co pokazaleś z modelem Samochodu to nie modelowanie ale różne ujęcia tej samej skorupy. Tak więc praca wypas ale przekonaj nas teraz, że twoja. BTW ostatnie ujęcie rulsuje.

wystarczy obejrzeć inne prace miklasa i nie ma wątpliwości, że to jego robota

Napisano
Brak w Twoim w.i.pie postepów modelowania.

 

Kiedyś miałem zwyczaj robienia screenów co 5 minut, teraz zwyczajnie o tym zapominam, zwłaszcza jak się rozkręcę (samochód mi nie zajął nawet całego dnia jeśli chodzi o samą karoserię, bez detali). Zwłaszcza, że nie robię zbyt skomplikowanych siatek i praca po prostu szybko leci.

 

syrensiat.png

 

jak sam widzisz siatka to parę polygonów na krzyż, więc ile czasu to może zająć? ;]

 

Sorki ale sam na początku napisałeś, że dopiero cwiczysz skila w modelowaniu, a tutaj jebs i wypasione modeliki.
Chyba się nie zrozumieliśmy - pisząc, że się wprawiam, miałem na myśli przypominanie sobie skilla, dłuższy czas nie modelowałem nic skomplikowanego poza samochodami.

 

Dodatkowo na każdym etapie prezentujesz prace w post pro wskazującym mocne uzależnienie od overlaya. Prawie jak keray, czy jak go tam zwą.
Co jest złego w zmianie kontrastu, nasycenia i kolorów? Ewentualnie we flarach, wyostrzaniu, miejscowym rozmywaniu?

 

Jako ktoś, kto jak sam twierdzisz uczy Się dopiero
Tak jak wyżej napisałem - nie zrozumieliśmy się.

 

Bo to co pokazaleś z modelem Samochodu to nie modelowanie ale różne ujęcia tej samej skorupy.
Bo pokazuję postępy nie tylko z modelowania ale też różne kombinacje postprodukcji, głównie kolorów.

 

BTW ostatnie ujęcie rulsuje.
Dzięki. Dodam, że tutaj poza zwiększeniem nasycenia i kontrastu, żeby bardziej wydobyć formę nie robiłem właściwie nic jeśli chodzi o postpro.

 

Zresztą - jaki problem zobaczyć moje poprzednie wątki?

Napisano

ja bym żonkę widział opartą o auto i popalającą papierosa a dzieciaka albo podskakującego za papierosem albo mniejszy brzdąc ale na środku asfaltu a z zakrętu wyłania się drugie auto które już jedzie na dwóch kołach chcąc ominąć dzieciaka. Jakbyś jeszcze wstawił model powiedzmy wiatraka w polu to nie byłoby tak łyso w polu. Takie moje widzi mi się. Fajnie ci idzie oby tak dalej.

Napisano
Sorki ale sam na początku napisałeś, że dopiero cwiczysz skila w modelowaniu, a tutaj jebs i wypasione modeliki. Jako ktoś, kto jak sam twierdzisz uczy Się dopiero jesteś mało wiarygodny przez brak udokumentowaych postępów modelowania. .

 

a przejrzałeś inne jego pracki? bo jeżeli nie, to to ten twój wpis jest troszke hejterski;] inna sprawa ze gwiazdka i '3d' pod nickiem powinny ci coś zasugerować...

 

Co do samej pracki- jak na początku mi sie nie podobała, tak ostatnie dwa wrzuty dają niezłego kopa, tak trzymac!

Napisano (edytowane)

Mandragora - dzięki za pomysł z fajkami, wykorzystam go jednak w trochę mniej patologiczny sposób. ;]

 

asd.png

 

Tato na ukończeniu.

 

doopa.png

 

A mama w trakcie :)

Edytowane przez KMiklas
Napisano

Hesus Fak ilu obrońców. Ludzie zluzujcie gumy w majtach bo wam się to na gruczole krokowym odbije. Co mnie obchodzą jego poprzednie prace. Reguła jest taka, że w WIP wątku konkursowego pokazuje się kroki tworzenia i z bani. PIS out.

Napisano

KMiklas, świetne modele. sweter taty już jest bardzo dobry, ale mógłby być o stokroć lepszy, niewielkim nakładem pracy

 

p.s. nie znam się na ludziach ale odniosłem wrażenie że to Tobie pierwszemu było ciasno, Simple_man:)

Napisano

Ale czemu nikt nie zauważył, tego co napisałem, tzn że bardzo podoba mi się jego praca.

A jeśli chodzi o sweterek to bardzo by tutaj pasował sweterek pana Kononowicza, taka złej jakości Turecka produkcja, no i może jakiś bump. DO tego powinien być mocno już rozciągnięty. Powtarzam bardzo dobra praca na chwilę obecną top trzy.

Napisano

Na wyrozumiałości wznosząc się wyżyny nie mogę pojąć, jak ktoś postujący w konkursie 3D może nazwać render zdjęciem. Ale fakt jak klikam na "zdjęcie" to wysypują się jakieś koła zębate i inne piepszoty ale "zdjęcie nie działa" :)

Napisano

Co nie zmienia faktu, że te sygnały dwuwymiarowe powstałe w wyniku projekcji perspektywicznej nadal nie działają.

Napisano

w sobotę wrzucę "zdjęcia" z powrotem, póki co nie mam do nich dostępu - nie ma mnie w domu.

 

poleca ktoś jakiś pewny i szybki hosting? tylko nie imageshack D:




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności