KMiklas Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 (edytowane) -No i patrz coś narobił, mówiłam ci, jedź ostrożniej, to nie, przecież ty umiesz jeździć, to był wypadek, bla, bla... Jerzy tylko wzdychnął ciężko. Daj spokój, i tak nie wygrasz - powiedział do siebie w myślach. Policzył do dziesięciu po czym zabrał się do wymiany koła. (proszę uprzejmie o przetłumaczenie :)) Software: Blender 2.49b, Corel Photo-Paint Tekstury: cgtextures.com Edytowane 20 Marzec 2011 przez KMiklas 1
Gomez Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 nie wiem co ty za majster jestes ale wyglada fajnie. tylko troche pusto ;)
Ania Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 Bardzo fajne kolorki, ale te jakieś efekty specjalne wyglądają bardzo kiepsko. W drugim ujęciu nie widać że opona poszła.
mookie Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 Ślicznie to wygląda, klimat rodem z kinematografii lat 70/80-tych! Trzymam kciuki, powodzenia!
KMiklas Napisano 11 Styczeń 2011 Autor Napisano 11 Styczeń 2011 Aniu, bo w drugim ujęciu nie poszła ;] po prostu próbuję uzyskać różne klimaty postprodukcjami i często przy poważniejszych prackach wychodzi dodatkowo kilka mniejszych. dzięki za komentarze:)
KMiklas Napisano 12 Styczeń 2011 Autor Napisano 12 Styczeń 2011 trochę przesadziłem z efektami ale szukam złotego środka na pozbycie się efektu sztuczności:) syr... khm, samochód do oteksturowania został i zabieram się za otoczenie.
Kris_R Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Szkoda, że nie pokazałeś jakichś stepsów z modelowania. Niby nuda, ale zawsze fajnie popatrzeć jak projekt powstaje od zera :) Może pokuś się o jakąś kolorystykę, oddającą złość i dramat tej sytuacji. Bo teraz to prawie jak 'Fields Of Gold' Stinga ;) Sielabka jak z bajki :] Igdyby nie opis to bym nie złapał po obrazku, że koło ma przebitą oponę..
KMiklas Napisano 13 Styczeń 2011 Autor Napisano 13 Styczeń 2011 (edytowane) dzięki, trafna uwaga:) kilka screenow z modelowania samochodu: ten z kotłem z tyłu to z poprzedniego tematu, gdzie miał być na silnik parowy;] ostatecznie wrocilem do normalnej wersji i modelowalem dalej właśnie taka. Edytowane 13 Styczeń 2011 przez KMiklas
pabulo Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Myśle ze to może byc fajne także w tych kolorach. eśli dasz rade pokazać kłócącą sie pare albo upierdliwą żone ględzącą do wkurzonego gościa. I to wszystko w lekko stylizowanym klimacie to ma szanse wyjść naprawde ok. tak czy owak wg mnie jeśli to ma zagrać to najgorsze przed tobą :)
bolitic Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Bardzo fajny model. Masz ciekawy styl jeśli chodzi o kolorystykę. Życzę powodzenia!
KMiklas Napisano 17 Styczeń 2011 Autor Napisano 17 Styczeń 2011 (edytowane) update terenu, do zrobienia pobocze, asfalt, dojdzie kilka elementów i zabieram się za postacie ;] szum, ząbki, schodki, jak zwał tak zwał - w finalnym obrazku zadbam żeby ich nie było:) Edytowane 17 Styczeń 2011 przez KMiklas
pabulo Napisano 18 Styczeń 2011 Napisano 18 Styczeń 2011 Kurde podoba mi sie to. Ma jakiś taki swój klimat. Dwie rzeczy mnie jednakowoż rażą. Po pierwsze odbicie trawy (czy cokolwiek to jest) na asfalcie po lewej jest kompletnie nieczytelne i mylące. I po drugie pokrywa bagaznika bardzo niefajnie płynnie przechodzi w kontur pagórków na tle nieba. Może jeszcze to dziwne coś co tworzy sie na styku trawy i szosy z prawej strony.. ale to już mniej. Reszte pierdółek do których mógłbym sie przyczepić można uznać za część stylizacji. bardzo jestem ciekawy jak ty wyjdzie na koniec. DOgadaj sie krisem_r. Postacie z jego pracy idealnie by tu pasowały klimatem
KMiklas Napisano 18 Styczeń 2011 Autor Napisano 18 Styczeń 2011 tej pokrywy to nawet nie zauważyłem ;] asfalt ma póki co podstawowy materiał, w ogóle go nie ruszałem nawet poza tym że nałożyłem pierwszą z brzegu teksturkę a'la noise. zaczątek postaci: zastanawiam się nad zmianą kadru na bardziej dynamiczny:)
szczuro Napisano 18 Styczeń 2011 Napisano 18 Styczeń 2011 fajnie ci to idzie :) nie wiem czemu ale mechanik przypomina mi trochę "sąsiadów" ;)
Ania Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 W poście #10 samochód pierwszy u góry z lewej ma fajną kombinację kolorów, podobałoby mi się gdyby one się znalazły na końcowym obrazku. Popracuj jeszcze nad pozą postaci, bo teraz ekspresja wypiętego w stronę kamery tyłka jest średnia.
pabulo Napisano 19 Styczeń 2011 Napisano 19 Styczeń 2011 No bo to żona będzie ekspresyjna. Ona wrzeszczy a on skupia sie na robocie i tym żeby nie wrzeszczeć na nią. Samo życie :) Do konwencji pasowałaby podciągnieta koszula / opadniete portki i wyglądający styk pleców i tyłka. Ewentualnie kultowy siatkowy podkoszulek i włosy na plecach
KMiklas Napisano 19 Styczeń 2011 Autor Napisano 19 Styczeń 2011 Tak właśnie myślałem o tym, żeby załatwić to podmalówkami (detale postaci), ale nie wiem czy to nie naruszy w jakiś sposób regulaminu.
tob01 Napisano 21 Styczeń 2011 Napisano 21 Styczeń 2011 może dasz na dachu, sporo walizek zabezpieczonych linkami. Jadą na wczasy ;]
KMiklas Napisano 21 Styczeń 2011 Autor Napisano 21 Styczeń 2011 odpada, bo wczasy to odpoczynek, czyli po trudnej podroży styrany mąż miałby luz. ;]
Ania Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 spróbuj wychylić tułów do tyłu, będzie wtedy widać wysiłek. bardzo fajny styl, powiesz jak uzyskałeś shader koszulki? tekstura, czy postprodukcja?
mookie Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 Moim zdaniem kadr jest zdecydowanie za szeroki, nawet jeśli całą stronę po prawej stronie wypełni sylwetka wściekłej żony. PS Koszulka i spodnie to moim zdaniem 100% postpro.
ArTooRo Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 Kadr jest za szeroki tak jak pisze Mookie. Poza tym idzie bardzo fajnie, niezlym zabiegiem byłoby zostawić mu ten kwadratowy łeb bez twarzy - powstałby bardzo unikalny styl postaci.
KMiklas Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Napisano 29 Styczeń 2011 (edytowane) Ania, sculpt, potem normalka na model lowpoly dla detalu, a sam shader to toon z odpowiednim specularem (też toon), porozmywanym i dopasowanym do oświetlenia. potem trochę pociągnięć pędzlem i tyle z postprodukcji (nie licząc kolorów). Spodnie tak samo. Edytowane 29 Styczeń 2011 przez KMiklas
KMiklas Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Napisano 29 Styczeń 2011 jeszcze trochę detali i zabieram się za resztę postaci (żona i synek).
indian Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 świetnie idzie, ubranko tego gościa jest zajefajne :) salut
Ania Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Świetna stylizacja postaci, tylko wydaje mi się że palce za długie i cienkie, pasowałyby takie bardziej parówkowate krótkie.
Simple_man Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Przyznam, że cholernie mi się podoba Twoja praca. Naprawdę szacun. Zastanawia mnie tylko. Brak w Twoim w.i.pie postepów modelowania. Jest tylko gadanie userow i twoje gotowe modele. Sorki ale sam na początku napisałeś, że dopiero cwiczysz skila w modelowaniu, a tutaj jebs i wypasione modeliki. Dodatkowo na każdym etapie prezentujesz prace w post pro wskazującym mocne uzależnienie od overlaya. Prawie jak keray, czy jak go tam zwą. Na szczeście wyczuciem formy dystansujesz się od niego. Reasumując. Jako ktoś, kto jak sam twierdzisz uczy Się dopiero jesteś mało wiarygodny przez brak udokumentowaych postępów modelowania. Bo to co pokazaleś z modelem Samochodu to nie modelowanie ale różne ujęcia tej samej skorupy. Tak więc praca wypas ale przekonaj nas teraz, że twoja. BTW ostatnie ujęcie rulsuje.
tob01 Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Przyznam, że cholernie mi się podoba Twoja praca. Naprawdę szacun. Zastanawia mnie tylko. Brak w Twoim w.i.pie postepów modelowania. Jest tylko gadanie userow i twoje gotowe modele. Sorki ale sam na początku napisałeś, że dopiero cwiczysz skila w modelowaniu, a tutaj jebs i wypasione modeliki. Dodatkowo na każdym etapie prezentujesz prace w post pro wskazującym mocne uzależnienie od overlaya. Prawie jak keray, czy jak go tam zwą. Na szczeście wyczuciem formy dystansujesz się od niego. Reasumując. Jako ktoś, kto jak sam twierdzisz uczy Się dopiero jesteś mało wiarygodny przez brak udokumentowaych postępów modelowania. Bo to co pokazaleś z modelem Samochodu to nie modelowanie ale różne ujęcia tej samej skorupy. Tak więc praca wypas ale przekonaj nas teraz, że twoja. BTW ostatnie ujęcie rulsuje. wystarczy obejrzeć inne prace miklasa i nie ma wątpliwości, że to jego robota
KMiklas Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 Brak w Twoim w.i.pie postepów modelowania. Kiedyś miałem zwyczaj robienia screenów co 5 minut, teraz zwyczajnie o tym zapominam, zwłaszcza jak się rozkręcę (samochód mi nie zajął nawet całego dnia jeśli chodzi o samą karoserię, bez detali). Zwłaszcza, że nie robię zbyt skomplikowanych siatek i praca po prostu szybko leci. jak sam widzisz siatka to parę polygonów na krzyż, więc ile czasu to może zająć? ;] Sorki ale sam na początku napisałeś, że dopiero cwiczysz skila w modelowaniu, a tutaj jebs i wypasione modeliki.Chyba się nie zrozumieliśmy - pisząc, że się wprawiam, miałem na myśli przypominanie sobie skilla, dłuższy czas nie modelowałem nic skomplikowanego poza samochodami. Dodatkowo na każdym etapie prezentujesz prace w post pro wskazującym mocne uzależnienie od overlaya. Prawie jak keray, czy jak go tam zwą.Co jest złego w zmianie kontrastu, nasycenia i kolorów? Ewentualnie we flarach, wyostrzaniu, miejscowym rozmywaniu? Jako ktoś, kto jak sam twierdzisz uczy Się dopiero Tak jak wyżej napisałem - nie zrozumieliśmy się. Bo to co pokazaleś z modelem Samochodu to nie modelowanie ale różne ujęcia tej samej skorupy.Bo pokazuję postępy nie tylko z modelowania ale też różne kombinacje postprodukcji, głównie kolorów. BTW ostatnie ujęcie rulsuje.Dzięki. Dodam, że tutaj poza zwiększeniem nasycenia i kontrastu, żeby bardziej wydobyć formę nie robiłem właściwie nic jeśli chodzi o postpro. Zresztą - jaki problem zobaczyć moje poprzednie wątki?
mandragora Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 ja bym żonkę widział opartą o auto i popalającą papierosa a dzieciaka albo podskakującego za papierosem albo mniejszy brzdąc ale na środku asfaltu a z zakrętu wyłania się drugie auto które już jedzie na dwóch kołach chcąc ominąć dzieciaka. Jakbyś jeszcze wstawił model powiedzmy wiatraka w polu to nie byłoby tak łyso w polu. Takie moje widzi mi się. Fajnie ci idzie oby tak dalej.
nicponim Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Sorki ale sam na początku napisałeś, że dopiero cwiczysz skila w modelowaniu, a tutaj jebs i wypasione modeliki. Jako ktoś, kto jak sam twierdzisz uczy Się dopiero jesteś mało wiarygodny przez brak udokumentowaych postępów modelowania. . a przejrzałeś inne jego pracki? bo jeżeli nie, to to ten twój wpis jest troszke hejterski;] inna sprawa ze gwiazdka i '3d' pod nickiem powinny ci coś zasugerować... Co do samej pracki- jak na początku mi sie nie podobała, tak ostatnie dwa wrzuty dają niezłego kopa, tak trzymac!
KMiklas Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 (edytowane) Mandragora - dzięki za pomysł z fajkami, wykorzystam go jednak w trochę mniej patologiczny sposób. ;] Tato na ukończeniu. A mama w trakcie :) Edytowane 30 Styczeń 2011 przez KMiklas
Simple_man Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Hesus Fak ilu obrońców. Ludzie zluzujcie gumy w majtach bo wam się to na gruczole krokowym odbije. Co mnie obchodzą jego poprzednie prace. Reguła jest taka, że w WIP wątku konkursowego pokazuje się kroki tworzenia i z bani. PIS out.
polka dot Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 KMiklas, świetne modele. sweter taty już jest bardzo dobry, ale mógłby być o stokroć lepszy, niewielkim nakładem pracy p.s. nie znam się na ludziach ale odniosłem wrażenie że to Tobie pierwszemu było ciasno, Simple_man:)
KMiklas Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 @polka dot, a masz jakieś sugestie co do swetra? ;]
Simple_man Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 Ale czemu nikt nie zauważył, tego co napisałem, tzn że bardzo podoba mi się jego praca. A jeśli chodzi o sweterek to bardzo by tutaj pasował sweterek pana Kononowicza, taka złej jakości Turecka produkcja, no i może jakiś bump. DO tego powinien być mocno już rozciągnięty. Powtarzam bardzo dobra praca na chwilę obecną top trzy.
polka dot Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 właśnie:) chodzi o jakiś charakterystyczny, powtarzalny, oldskulowy wzór jakich było pełno na swetrach w czasach z których owy pochodzi jak wnoszę. tu jest kilka przykładów http://ceephax.co.uk/CARPETS%20SEATS%20JUMPERS.htm
Przemek W Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Ja mam zastrzeżenia do niedziałających zdjęć. Ja tez nie widze zadnych zdjec :confused:
Simple_man Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Na wyrozumiałości wznosząc się wyżyny nie mogę pojąć, jak ktoś postujący w konkursie 3D może nazwać render zdjęciem. Ale fakt jak klikam na "zdjęcie" to wysypują się jakieś koła zębate i inne piepszoty ale "zdjęcie nie działa" :)
mk2 Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Co nie zmienia faktu, że te sygnały dwuwymiarowe powstałe w wyniku projekcji perspektywicznej nadal nie działają.
KMiklas Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 w sobotę wrzucę "zdjęcia" z powrotem, póki co nie mam do nich dostępu - nie ma mnie w domu. poleca ktoś jakiś pewny i szybki hosting? tylko nie imageshack D:
KMiklas Napisano 5 Luty 2011 Autor Napisano 5 Luty 2011 jakoś nie mogę się przekonać do picasy. zreuploadowałem co ważniejsze:)
szczuro Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 ta żona jak na razie bardziej na córkę wygląda :) i coś przy zgięciu uniesionej ręki jest chyba nie tak
pabulo Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 wolałbym jakąś starą zrzędliwą babe w tej roli chyba
Rekomendowane odpowiedzi