Jump to content
KMiklas

[Kryzys|FIN] Próba charakteru

Recommended Posts

-No i patrz coś narobił, mówiłam ci, jedź ostrożniej, to nie, przecież ty umiesz jeździć, to był wypadek, bla, bla...

Jerzy tylko wzdychnął ciężko. Daj spokój, i tak nie wygrasz - powiedział do siebie w myślach.

 

Policzył do dziesięciu po czym zabrał się do wymiany koła.

 

(proszę uprzejmie o przetłumaczenie :))

 

Software: Blender 2.49b, Corel Photo-Paint

Tekstury: cgtextures.com

 

krz_100l_by_kmiklas-d3c0ey8.jpg

Edited by KMiklas
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem co ty za majster jestes ale wyglada fajnie. tylko troche pusto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajne kolorki, ale te jakieś efekty specjalne wyglądają bardzo kiepsko. W drugim ujęciu nie widać że opona poszła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ślicznie to wygląda, klimat rodem z kinematografii lat 70/80-tych! Trzymam kciuki, powodzenia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aniu, bo w drugim ujęciu nie poszła ;] po prostu próbuję uzyskać różne klimaty postprodukcjami i często przy poważniejszych prackach wychodzi dodatkowo kilka mniejszych.

 

dzięki za komentarze:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

syrniok.png

 

trochę przesadziłem z efektami ale szukam złotego środka na pozbycie się efektu sztuczności:) syr... khm, samochód do oteksturowania został i zabieram się za otoczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda, że nie pokazałeś jakichś stepsów z modelowania. Niby nuda, ale zawsze fajnie popatrzeć jak projekt powstaje od zera :) Może pokuś się o jakąś kolorystykę, oddającą złość i dramat tej sytuacji. Bo teraz to prawie jak 'Fields Of Gold' Stinga ;) Sielabka jak z bajki :] Igdyby nie opis to bym nie złapał po obrazku, że koło ma przebitą oponę..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki, trafna uwaga:)

 

kilka screenow z modelowania samochodu:

new1.png

ten z kotłem z tyłu to z poprzedniego tematu, gdzie miał być na silnik parowy;] ostatecznie wrocilem do normalnej wersji i modelowalem dalej właśnie taka.

Edited by KMiklas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myśle ze to może byc fajne także w tych kolorach. eśli dasz rade pokazać kłócącą sie pare albo upierdliwą żone ględzącą do wkurzonego gościa. I to wszystko w lekko stylizowanym klimacie to ma szanse wyjść naprawde ok.

tak czy owak wg mnie jeśli to ma zagrać to najgorsze przed tobą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajny model. Masz ciekawy styl jeśli chodzi o kolorystykę. Życzę powodzenia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

grassun.png

 

update terenu, do zrobienia pobocze, asfalt, dojdzie kilka elementów i zabieram się za postacie ;]

 

szum, ząbki, schodki, jak zwał tak zwał - w finalnym obrazku zadbam żeby ich nie było:)

Edited by KMiklas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde podoba mi sie to. Ma jakiś taki swój klimat.

 

Dwie rzeczy mnie jednakowoż rażą. Po pierwsze odbicie trawy (czy cokolwiek to jest) na asfalcie po lewej jest kompletnie nieczytelne i mylące. I po drugie pokrywa bagaznika bardzo niefajnie płynnie przechodzi w kontur pagórków na tle nieba.

Może jeszcze to dziwne coś co tworzy sie na styku trawy i szosy z prawej strony.. ale to już mniej. Reszte pierdółek do których mógłbym sie przyczepić można uznać za część stylizacji.

bardzo jestem ciekawy jak ty wyjdzie na koniec. DOgadaj sie krisem_r. Postacie z jego pracy idealnie by tu pasowały klimatem

Share this post


Link to post
Share on other sites

tej pokrywy to nawet nie zauważyłem ;] asfalt ma póki co podstawowy materiał, w ogóle go nie ruszałem nawet poza tym że nałożyłem pierwszą z brzegu teksturkę a'la noise.

 

zaczątek postaci:

 

yyygh.png

 

zastanawiam się nad zmianą kadru na bardziej dynamiczny:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajnie ci to idzie :) nie wiem czemu ale mechanik przypomina mi trochę "sąsiadów" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W poście #10 samochód pierwszy u góry z lewej ma fajną kombinację kolorów, podobałoby mi się gdyby one się znalazły na końcowym obrazku.

Popracuj jeszcze nad pozą postaci, bo teraz ekspresja wypiętego w stronę kamery tyłka jest średnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No bo to żona będzie ekspresyjna. Ona wrzeszczy a on skupia sie na robocie i tym żeby nie wrzeszczeć na nią. Samo życie :)

Do konwencji pasowałaby podciągnieta koszula / opadniete portki i wyglądający styk pleców i tyłka. Ewentualnie kultowy siatkowy podkoszulek i włosy na plecach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak właśnie myślałem o tym, żeby załatwić to podmalówkami (detale postaci), ale nie wiem czy to nie naruszy w jakiś sposób regulaminu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

może dasz na dachu, sporo walizek zabezpieczonych linkami.

Jadą na wczasy ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

spróbuj wychylić tułów do tyłu, będzie wtedy widać wysiłek.

bardzo fajny styl, powiesz jak uzyskałeś shader koszulki? tekstura, czy postprodukcja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem kadr jest zdecydowanie za szeroki, nawet jeśli całą stronę po prawej stronie wypełni sylwetka wściekłej żony.

 

PS Koszulka i spodnie to moim zdaniem 100% postpro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kadr jest za szeroki tak jak pisze Mookie. Poza tym idzie bardzo fajnie, niezlym zabiegiem byłoby zostawić mu ten kwadratowy łeb bez twarzy - powstałby bardzo unikalny styl postaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy