Tores Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 Witam wszystkich Zapraszam do obejrzenia kilku prac związanych oczywiście z architekturą czyli moją pracą. Komentarze mile widziane. Pozdrawiam 1
vision3d Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 wypas! pieknie i sloniecznie, jak juz mialbym sie czegos czepic to trawka na czwartym obrazku uklada sie w takie jakby rzedy (po lewej stronie). Na 2. i 3. z kolei trawka taka za idealna sie wydaje chociaz jakas pilke do nogi mozna by tam wrzucic, niech sie turla:)
gientekwl Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 architektura na wypasie :] [zwłaszcza render nr 1, 2]. Ostatni render świetny. 4 gwiazdki ode mnie.
pionix Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 Bardzo ładne wizualki. Bardzo przyjemnie się na to patrzy.
Tores Napisano 3 Marzec 2011 Autor Napisano 3 Marzec 2011 Dzięki za komentarze. Cieszę się, że jest tak pozytywny odbiór. Render 4 i 5 to z konkursu na Centrum Naukowe w podzamczu koło Chęcin. Bardzo krótki czas więc i trawa powróciła jako disp ale, że projekt zajął pierwsze miejsce postanowiłem je wrzucić do oceny. Peter_muler jak zawsze czujny:) Morphe - dzięki. Z drzewami dalej odstaję więc pozostała mi tylko trawa:)
Loki Napisano 3 Marzec 2011 Napisano 3 Marzec 2011 fajna zieleń w tle - to własne zdjęcia czy gdzieś można taką kupić ? 1 projekt najfajniejszy (choć na wszystkich fajne oświetlenie), ale jest troche niedociągnięć: - trawa wyrastająca z betonowego muru - mapowanie na tej półokrągłej ścianie na dolnej kontygnacji (chyba że to miał być element z przecieranej stali, w takim wypadku też troche rozmiar tych przetarć nie pasuje) - szkło na dole mało odbija (nie wiem czy to Twój projekt czy zlecony, ale zdaje się że przy takich giętych przeszkleniach powinno tam być nieco więcej słupków w stolarce - takie moje rozumowanie - co do samej wizualizacji to oczywiscie nie ma wiekszego znaczenia). - troche za mało widać stolarkę okienną (zarówno w 1 projekcie, jak co szczególnie zwróciło uwagę moją - w tym konkursowym, rozumiem ze takie "przesłanie architekta" było, zeby to lekko wyglądało) - skala na ostatnim obrazku - ludzi vs rozmiar kontygnacji wygląda na nieco przesadzoną (ludzie za mali się zdają mi) - tiling mapy bump na wodzie (w dalekim planie to widać) - choć sama woda wyszła bardzo "tropikalnie" i sprzedaje się fajnie (eh wakacje!) Tak czy siak (mimo mojego marudzenia) fajne obrazki, najfajniejszy 1.
Tores Napisano 4 Marzec 2011 Autor Napisano 4 Marzec 2011 Orcher trawa to 3d rozsiana multiscatterem a te proste druty to disp. Dzięki Loki. Zapanować nad każdą trawką w multiscatterze jest ciężko więc i widoczne błędy są. Stal dziwnie mi odbijała bo miała podkręcone parametry a mapowanie tej bryły to koszmar bo ją już dostałem gotową jako jeden obiekt z przypisanym kanałami więc ja poprawiałem tylko to co było błędem po imporcie. Stolarka jest w domu, tylko że ukryta. Ludzie są ok. Zawsze robię render klocków we wszystkich miejscach i do nich dostosowuję wstawiane postacie. Tilling na wodzie musiał wystąpić ale jestem zadowolony z efektu bo disp wody był zrobiony ze zdjęcia morza. Bumpa tu nie używałem.Co do tła to dużo robię zdjęć ale też sporo korzystam z internetu bo nie każdy ogranicza na szczęście ich wykorzystanie. Opłaca się też napisać do ich twórców, zapytać o pozwolenie i nie ma problemu.
peter_f Napisano 5 Marzec 2011 Napisano 5 Marzec 2011 (edytowane) Dawno nie widziałem tak pięknych exteriorów. Mistrzowski warsztat. Minimalizm przedstawienia (nie ma tu zbędnych rzeczy), a działa rewelacyjnie. Uwielbiam takie obrazy. Niesamowicie energetyzujące i optymistyczne :) Do tego rewelacyjny balans między ogółem i detalem. Architektonicznie też ciekawie i choć może trochę zalatuje latami 60-tymi (tak mi się zdaje), ale to zespolenie z naturą (na 4) jest piękne. Ten 'Dubaj' też super. 5***** i mój głos na front (pewnie się pojawi - ostatnio jest taka rotacja na froncie, że pewnie chwilkę to potrwa). Pozdrawiam Piter P.S. O jest już front :) Gratulacje! Bardzo zasłużony! Edytowane 6 Marzec 2011 przez peter_f 1
deshu Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 A gdzie jest to drzewo, którego cień pada na pierwszym obrazku? :) Piękna robota, bardzo mnie kręcą te domy pod trawą
Tores Napisano 6 Marzec 2011 Autor Napisano 6 Marzec 2011 Dziękuję bardzo za fronta a peterowi za zgłoszenie. Trochę lat minęło odkąd tu jestem a to dopiero mój pierwszy. Życzę go każdemu kto tu wstawia swoje prace. Dzięki za kolejne komentarze. Peter_f jak zawsze przesładzasz ale dzięki ogromne:) deshu - drzewa nie ma bo to taki szybki trik aby wzbogacić elewację. Najlepiej sprawdza się zwykła alpha mapa na planie postawiona poza zasięgiem kamery.
Gość tedo Napisano 6 Marzec 2011 Napisano 6 Marzec 2011 hm... dom prywatny moim zdaniem niestety nie nawiązuje do architektury zastałej. Oczywiście nie mówię tu o żadnej stylizacji na wzór tkanki zastałej ale o jakimś dialogu, odniesieniu. Co przemawia za tym żeby akurat taka forma zaistniała w takim otoczeniu... Renderingi generalnie bardzo fajne "jakościowo" choć trochę "pusto" i jak dla mnie nie najszczęśliwsze kadry.
simonhc Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Czysciutkie i przyjemne. Koncept domu fajny. Gratki!
arturprx2 Napisano 7 Marzec 2011 Napisano 7 Marzec 2011 Pierwszy mnie przydeptał do podłogi ;/ Gratuluje warsztatu ;]
Rekomendowane odpowiedzi