Jump to content

Wiz: Kilka exteriorów


Recommended Posts

  • Replies 19
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

wypas! pieknie i sloniecznie, jak juz mialbym sie czegos czepic to trawka na czwartym obrazku uklada sie w takie jakby rzedy (po lewej stronie). Na 2. i 3. z kolei trawka taka za idealna sie wydaje chociaz jakas pilke do nogi mozna by tam wrzucic, niech sie turla:)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za komentarze. Cieszę się, że jest tak pozytywny odbiór.

Render 4 i 5 to z konkursu na Centrum Naukowe w podzamczu koło Chęcin. Bardzo krótki czas więc i trawa powróciła jako disp ale, że projekt zajął pierwsze miejsce postanowiłem je wrzucić do oceny. Peter_muler jak zawsze czujny:)

Morphe - dzięki. Z drzewami dalej odstaję więc pozostała mi tylko trawa:)

Link to comment
Share on other sites

fajna zieleń w tle - to własne zdjęcia czy gdzieś można taką kupić ?

 

1 projekt najfajniejszy (choć na wszystkich fajne oświetlenie), ale jest troche niedociągnięć:

- trawa wyrastająca z betonowego muru

- mapowanie na tej półokrągłej ścianie na dolnej kontygnacji (chyba że to miał być element z przecieranej stali, w takim wypadku też troche rozmiar tych przetarć nie pasuje)

- szkło na dole mało odbija (nie wiem czy to Twój projekt czy zlecony, ale zdaje się że przy takich giętych przeszkleniach powinno tam być nieco więcej słupków w stolarce - takie moje rozumowanie - co do samej wizualizacji to oczywiscie nie ma wiekszego znaczenia).

- troche za mało widać stolarkę okienną (zarówno w 1 projekcie, jak co szczególnie zwróciło uwagę moją - w tym konkursowym, rozumiem ze takie "przesłanie architekta" było, zeby to lekko wyglądało)

 

- skala na ostatnim obrazku - ludzi vs rozmiar kontygnacji wygląda na nieco przesadzoną (ludzie za mali się zdają mi)

 

- tiling mapy bump na wodzie (w dalekim planie to widać) - choć sama woda wyszła bardzo "tropikalnie" i sprzedaje się fajnie (eh wakacje!)

 

Tak czy siak (mimo mojego marudzenia) fajne obrazki, najfajniejszy 1.

Link to comment
Share on other sites

Orcher trawa to 3d rozsiana multiscatterem a te proste druty to disp.

 

Dzięki Loki. Zapanować nad każdą trawką w multiscatterze jest ciężko więc i widoczne błędy są. Stal dziwnie mi odbijała bo miała podkręcone parametry a mapowanie tej bryły to koszmar bo ją już dostałem gotową jako jeden obiekt z przypisanym kanałami więc ja poprawiałem tylko to co było błędem po imporcie. Stolarka jest w domu, tylko że ukryta. Ludzie są ok. Zawsze robię render klocków we wszystkich miejscach i do nich dostosowuję wstawiane postacie. Tilling na wodzie musiał wystąpić ale jestem zadowolony z efektu bo disp wody był zrobiony ze zdjęcia morza. Bumpa tu nie używałem.Co do tła to dużo robię zdjęć ale też sporo korzystam z internetu bo nie każdy ogranicza na szczęście ich wykorzystanie. Opłaca się też napisać do ich twórców, zapytać o pozwolenie i nie ma problemu.

Link to comment
Share on other sites

Dawno nie widziałem tak pięknych exteriorów. Mistrzowski warsztat. Minimalizm przedstawienia (nie ma tu zbędnych rzeczy), a działa rewelacyjnie. Uwielbiam takie obrazy. Niesamowicie energetyzujące i optymistyczne :) Do tego rewelacyjny balans między ogółem i detalem.

Architektonicznie też ciekawie i choć może trochę zalatuje latami 60-tymi (tak mi się zdaje), ale to zespolenie z naturą (na 4) jest piękne.

Ten 'Dubaj' też super.

5***** i mój głos na front (pewnie się pojawi - ostatnio jest taka rotacja na froncie, że pewnie chwilkę to potrwa).

 

Pozdrawiam

Piter

 

P.S. O jest już front :) Gratulacje! Bardzo zasłużony!

Edited by peter_f
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dziękuję bardzo za fronta a peterowi za zgłoszenie. Trochę lat minęło odkąd tu jestem a to dopiero mój pierwszy. Życzę go każdemu kto tu wstawia swoje prace.

Dzięki za kolejne komentarze. Peter_f jak zawsze przesładzasz ale dzięki ogromne:)

deshu - drzewa nie ma bo to taki szybki trik aby wzbogacić elewację. Najlepiej sprawdza się zwykła alpha mapa na planie postawiona poza zasięgiem kamery.

Link to comment
Share on other sites

hm... dom prywatny moim zdaniem niestety nie nawiązuje do architektury zastałej. Oczywiście nie mówię tu o żadnej stylizacji na wzór tkanki zastałej ale o jakimś dialogu, odniesieniu. Co przemawia za tym żeby akurat taka forma zaistniała w takim otoczeniu...

Renderingi generalnie bardzo fajne "jakościowo" choć trochę "pusto" i jak dla mnie nie najszczęśliwsze kadry.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy