Napisano 6 Grudzień 201113 l Pomijając to, że bieżnik nie zgadza się z teoretycznym modelem odczytanym z sidewall'a :P , to czoło opony wydaję się falować i krawędzie bieżnika, według mnie, powinny być ostrzejsze. No i sam bieżnik głębszy. Tutaj zdjęcie podglądowe: http://www.discounttiredirect.com/product/tires/pirhze.ang.jpg Krawędzie bieżnika, owszem, zdarzają się takie "miękkie", ale z reguły w zajeżdżonych na torze oponach.
Napisano 6 Grudzień 201113 l Fajowa oponka :) Poprzednie zoomy tez, nie moge sie doczekac finalu w studio, bo bardzo mi sie podoba :) A mam pytanko te pypcie na oponie to jakies cylinderki powielone?
Napisano 7 Grudzień 201113 l Autor Imo krawędzie bieżnika są w sam raz, może na shocie wyszły mdło bo gdzieś w postpro zabardzo się z blurem rozprawiłem. Pypcie to wyextrudowane wertexy po chamferze, potem odłączone od calości jako elementy. Dodaje jeszcze shot z czarnym lakierem ale jakoś mniej mi się widzi w tym studiu niż poprzednie wersje kolorystyczne: Wracam do modelowania ;)
Napisano 7 Grudzień 201113 l Opona jest wypas, jaką metodą modelowałeś ? Profil linem później extrude, cut bieżnika znów extrude i bend 360 stopni ? Faktycznie czarny nie jest twoją mocną stroną, to jakiś materiał czy lakier vray ? A powiedz jeszcze co masz na primary bounces ? Edytowane 7 Grudzień 201113 l przez Bohomaz
Napisano 7 Grudzień 201113 l Autor Najpierw podzieliłem na obrazku opone na ćwiartki, jedna ma 25 segmentów, całość zatem 100. Tworzę bazowy zarys opony, potem linie pomocniczą od środka opony, dziele 360 przez 100, wychodzi 3,6 stopnia i to jeszcze razy 2 żeby było wygodniej modelować. Robie potem te wszystkie rowki i pierdółki, potem kopia 49 razy, łącze, obracam sobie części przy pomocy soft selection tak aby opona była lekko "zakręcona" do kierunku jazdy, wydzielam sobie bazowy segment, dodaje pierdółki typu te wypustki i znowu kopia 49 razy. Lakier jest ten sam co wcześniej, tylko barwa czarna.
Napisano 7 Grudzień 201113 l Brzmi bardzo skomplikowanie ale efekt końcowy jest chyba warty tyle zachodu, tylko taka mała fala się tworzy na szczycie opony, to celowe ? Ja próbuje wymodelować coś w stylu Nankang ns2 bądź Michelin Eagle F1 ale chyba za długie części bieżnika jak na moje umiejętności. Edytowane 7 Grudzień 201113 l przez Bohomaz
Napisano 8 Grudzień 201113 l ten ostatni render jest po prostu masakrycznie dobry.Naprawdę świetny, mógłby iść już na fronta według mnie:)
Napisano 8 Grudzień 201113 l Czarny bardzo ładnie wyszedł, tylko ten obrazek zajmuje 70KB i to widać po powiększeniu ;)
Napisano 8 Grudzień 201113 l Autor latos: Studio to mapa HDR: Xiz0r: Dzięki, osobiście mam ochote jeszcze dużo rzeczy poprawić, a przedewszystkim wymodelować dobrze tylnie reflektory i wyrenderować je porządnie, bo wklejka nie wchodzi w rachube w końcowym renderze, a teraz mimo wszystko dużo daje. pecet: Faktycznie ostatnio przesadzam nieco z kompresją :P Bohomaz: Zakładke GI mam wyłączoną podczas renderowania.
Napisano 8 Grudzień 201113 l Jak udało ci się uzyskać zupełnie białe studio i nie przepalić? Matte? PS?
Napisano 8 Grudzień 201113 l Teraz tez testuje ta technike, a studio to ps, pod autem jest tylko maly plan pod cienie pod autem, studia nie ma po by mapka hdr nie chwycila, tak mniewam :) A swoja droga duzo roboty jest z ta mapka hdr a niestety pasuje tylko pod to jedno ujecie :)
Napisano 8 Grudzień 201113 l Autor GRiPi: Blenda pod wozem domyślnie jest lekko szara, wyłączona z oddziaływania na kanał alpha. W PS zaznaczam tylko wóz, odwrotność zaznaczenia i można ze studiem robić co się chce
Napisano 9 Grudzień 201113 l Moge spytac w czym robisz HDRI? W specjlanym sofice do tego czy na czuuuja malujesz w PS?
Napisano 10 Grudzień 201113 l Autor Sebazx6r: Kiedyś malowałem troche w PS, teraz w HDR light studio, jest dużo wygodniej. Dorzucam shot na przód w outdoorze, mam nadzieję, że nie zostanę oskarżony o kradzież ujęcia :) Postaram się dzisiaj przemodelować felgę i dodać wreście zaciski z nową tarczą, potem shot wyrenderuje jeszcze raz.
Napisano 10 Grudzień 201113 l według mnie nadkole ma kształ jajowaty trochę chyba że to takie złudzenie:
Napisano 10 Grudzień 201113 l Imo dupa auta idzie za mocno w stronę kamery przez co ten CLS wygląda jak B klasa (a wiem bo mam tzn ojciec heh), ta maska się wspina i wspina... Edytowane 10 Grudzień 201113 l przez Bohomaz
Napisano 11 Grudzień 201113 l Autor Małe poprawki, dodałem jakieś zaciski ale są średniawe, niestety musze wymodelować nowe, a strasznie nie lubie tego robić :P
Napisano 11 Grudzień 201113 l ..Ze tak pozwole sobie powiedziec odjazdowo ! :) Ostatnie 3 renderki bardzo przyjemne. Zaawansowany detal wnetrza tez bedzie? Czy moze juz mnie cos ominelo?:)
Napisano 11 Grudzień 201113 l A ja się spytam tak: Jak osiągnąłeś taki efekt "jakby bump-u" lakieru (nie wiem jak to nazwać, w każdym razie bardzo realistyczny efekt:) )? Jeśli można wiedzieć oczywiście :) Całość ofc bardzo pozytywnie , graty :)
Napisano 12 Grudzień 201113 l Autor Predator: Jeszcze się zobaczy :) kamiltsn: Ten jakby bump to zwykły bump :) Użyta mapa to maxowy noise. Dodaje podobne ujęcie te same materiały i model ale inna hrdka. Tutaj nieco widać, że mapa nierówności jest nieco za duża;
Napisano 12 Grudzień 201113 l Zgadzam się z przedmówcą, lakier to poezja ale chrom nieco odstaje ;) Pozdrawiam.
Napisano 12 Grudzień 201113 l Autor Hej, dzięki wrzucam jeszcze wersje z nieco podciągniętym w PS chromem:
Napisano 12 Grudzień 201113 l Co do chromu wydaje mi sie ze kolor masz bialy albo jasny siwy, a z wlasnych obserwacji zauwazylem ze chrom o wiele ladniej wyglada jak ma kolor ciemny swiy, dla mnie oczywiscie :) ale sprobowac mozesz :)
Napisano 12 Grudzień 201113 l Autor Dorzucam jeszcze mały motion; tło będzie poprawione z poprawnym rozmyciem (no może poza tym co za drzewami jest, nie chce mi się wycinać), zmieniona też będzie orientacja odbić i samej mapy i oczywiście cień będzie słabszy i bardziej rozmyty. Tyle co ja narazie widzę :)
Napisano 12 Grudzień 201113 l Ten plastik w gwieździe odbija dużo wyraźniej, prawie jak lakier, tu bardzo dobrze widać http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktualnosci/mercedes/cls/2012_mercedes_cls_63_amg/2012_mercedes_benz_cls_63_amg_041.jpg
Napisano 13 Grudzień 201113 l O, znikły schody AA z ramki atrapy ;) ale też jakby mniej ostro jest teraz. Motion bardziej mi się podobało poprzednie może z wyjątkiem tego co na końcu drogi. Coś się psuje na dolnej lewej krawędzi obrazka ale to pewnie wiesz. Trochę więcej refleksów na szybach może ? No i kierowca by się przydał w formie bitmapy chociażby. I za ciosem to rejestracja np PO CLS ;) Edytowane 13 Grudzień 201113 l przez Bohomaz
Napisano 14 Grudzień 201113 l Szanowny Panie. Nabiera to smaku - poważnie! Szybki ciut ciemniejsze (w tej zielonkawej tonacji), bez rejestracji, z mniejszą kompresją i jestem całkowicie na tak! :D
Napisano 15 Grudzień 201113 l Autor Freedom Fighter: Dzięki, ciesze się, że sie podoba ale uważam, że sporo jest do poprawy :P Kiedy Ty coś pokażesz leniu :)?
Napisano 16 Grudzień 201113 l Bardzo fajne to ostatnie zblizenie, tylko ten MB na tle dziwny. Droga w oddali nie powinna byc az tak bardzo rozmyta.
Napisano 16 Grudzień 201113 l Swietne ostatnie ujecie, z kazdym renderem podnosisz poziom :) ! Mozna by sie jedynie przyczepic ze statyczne zacieki nie pasuja do prezentowanej dynamiki w otoczeniu.
Napisano 16 Grudzień 201113 l ostatni render jest świetny tylko taka mala uwaga ze ten obraz powinien stopniowo się rozmywać ja tez milem taki błąd pozdrawiam
Napisano 17 Grudzień 201113 l Ciekawe co jeszcze wyciśniesz z tej hdrki - burzę śnieżną ? ;) Zgadzam się z Lukiim - im dalej od auta (w kierunku przód) rozmycie powinno zanikać. Kropelki deszczu genialne i kręcąca się fela też. Ogólnie to zauważyłem, że twojego posta odwiedziło 19,730 osób - masakra jakaś. Edytowane 17 Grudzień 201113 l przez Bohomaz
Napisano 18 Grudzień 201113 l Autor NV: Dzięki ale bez przesady :P Tło rozmywa się nieco mniej w dali ale jakoś słabo to widać, następnym razem postaram się to bardziej podkreślić. Dodaje shot z innymi felgami, sorry za te światła ale jakoś nie moge się zebrać żeby je zrobić, są straszne :P
Napisano 19 Grudzień 201113 l sorry za te światła ale jakoś nie moge się zebrać żeby je zrobić, są straszne :P hehe znam to, lampy - najgorsza rzecz do modelowania, jeszcze te ledy... ;)
Napisano 19 Grudzień 201113 l przyłożyłeś się w końcu do modelu felg, czy wstawiłeś koła z foty?;) całość wygląda rewelacyjnie, super studio
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto