Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pomijając to, że bieżnik nie zgadza się z teoretycznym modelem odczytanym z sidewall'a :P , to czoło opony wydaję się falować i krawędzie bieżnika, według mnie, powinny być ostrzejsze. No i sam bieżnik głębszy.

Tutaj zdjęcie podglądowe: http://www.discounttiredirect.com/product/tires/pirhze.ang.jpg

Krawędzie bieżnika, owszem, zdarzają się takie "miękkie", ale z reguły w zajeżdżonych na torze oponach.

  • Odpowiedzi 211
  • Wyświetleń 48,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajowa oponka :) Poprzednie zoomy tez, nie moge sie doczekac finalu w studio, bo bardzo mi sie podoba :) A mam pytanko te pypcie na oponie to jakies cylinderki powielone?

Napisano
  • Autor

Imo krawędzie bieżnika są w sam raz, może na shocie wyszły mdło bo gdzieś w postpro zabardzo się z blurem rozprawiłem. Pypcie to wyextrudowane wertexy po chamferze, potem odłączone od calości jako elementy.

 

64192229.jpg

 

Dodaje jeszcze shot z czarnym lakierem ale jakoś mniej mi się widzi w tym studiu niż poprzednie wersje kolorystyczne:

 

58359625.jpg

 

Wracam do modelowania ;)

Napisano

Opona jest wypas, jaką metodą modelowałeś ? Profil linem później extrude, cut bieżnika znów extrude i bend 360 stopni ?

 

Faktycznie czarny nie jest twoją mocną stroną, to jakiś materiał czy lakier vray ?

 

A powiedz jeszcze co masz na primary bounces ?

Edytowane przez Bohomaz

Napisano
  • Autor

Najpierw podzieliłem na obrazku opone na ćwiartki, jedna ma 25 segmentów, całość zatem 100. Tworzę bazowy zarys opony, potem linie pomocniczą od środka opony, dziele 360 przez 100, wychodzi 3,6 stopnia i to jeszcze razy 2 żeby było wygodniej modelować. Robie potem te wszystkie rowki i pierdółki, potem kopia 49 razy, łącze, obracam sobie części przy pomocy soft selection tak aby opona była lekko "zakręcona" do kierunku jazdy, wydzielam sobie bazowy segment, dodaje pierdółki typu te wypustki i znowu kopia 49 razy.

 

Lakier jest ten sam co wcześniej, tylko barwa czarna.

Napisano

Brzmi bardzo skomplikowanie ale efekt końcowy jest chyba warty tyle zachodu, tylko taka mała fala się tworzy na szczycie opony, to celowe ? Ja próbuje wymodelować coś w stylu Nankang ns2 bądź Michelin Eagle F1 ale chyba za długie części bieżnika jak na moje umiejętności.

Edytowane przez Bohomaz

Napisano

Czarny bardzo ładnie wyszedł, tylko ten obrazek zajmuje 70KB i to widać po powiększeniu ;)

Napisano
  • Autor

latos: Studio to mapa HDR:

 

previewqr.jpg

 

Xiz0r: Dzięki, osobiście mam ochote jeszcze dużo rzeczy poprawić, a przedewszystkim wymodelować dobrze tylnie reflektory i wyrenderować je porządnie, bo wklejka nie wchodzi w rachube w końcowym renderze, a teraz mimo wszystko dużo daje.

 

pecet: Faktycznie ostatnio przesadzam nieco z kompresją :P

 

Bohomaz: Zakładke GI mam wyłączoną podczas renderowania.

Napisano

Jak udało ci się uzyskać zupełnie białe studio i nie przepalić? Matte? PS?

Napisano

Teraz tez testuje ta technike, a studio to ps, pod autem jest tylko maly plan pod cienie pod autem, studia nie ma po by mapka hdr nie chwycila, tak mniewam :) A swoja droga duzo roboty jest z ta mapka hdr a niestety pasuje tylko pod to jedno ujecie :)

Napisano
  • Autor

GRiPi: Blenda pod wozem domyślnie jest lekko szara, wyłączona z oddziaływania na kanał alpha. W PS zaznaczam tylko wóz, odwrotność zaznaczenia i można ze studiem robić co się chce

Napisano
  • Autor

Sebazx6r: Kiedyś malowałem troche w PS, teraz w HDR light studio, jest dużo wygodniej.

 

Dorzucam shot na przód w outdoorze, mam nadzieję, że nie zostanę oskarżony o kradzież ujęcia :) Postaram się dzisiaj przemodelować felgę i dodać wreście zaciski z nową tarczą, potem shot wyrenderuje jeszcze raz.

 

97160396r.jpg

Napisano

według mnie nadkole ma kształ jajowaty trochę chyba że to takie złudzenie:

Napisano

Imo dupa auta idzie za mocno w stronę kamery przez co ten CLS wygląda jak B klasa (a wiem bo mam tzn ojciec heh), ta maska się wspina i wspina...

Edytowane przez Bohomaz

Napisano
  • Autor

Małe poprawki, dodałem jakieś zaciski ale są średniawe, niestety musze wymodelować nowe, a strasznie nie lubie tego robić :P

 

83559275.jpg

Napisano

..Ze tak pozwole sobie powiedziec odjazdowo ! :) Ostatnie 3 renderki bardzo przyjemne. Zaawansowany detal wnetrza tez bedzie? Czy moze juz mnie cos ominelo?:)

Napisano

A ja się spytam tak:

Jak osiągnąłeś taki efekt "jakby bump-u" lakieru (nie wiem jak to nazwać, w każdym razie bardzo realistyczny efekt:) )? Jeśli można wiedzieć oczywiście :)

 

Całość ofc bardzo pozytywnie , graty :)

Napisano
  • Autor

Predator: Jeszcze się zobaczy :)

 

kamiltsn: Ten jakby bump to zwykły bump :) Użyta mapa to maxowy noise.

 

Dodaje podobne ujęcie te same materiały i model ale inna hrdka. Tutaj nieco widać, że mapa nierówności jest nieco za duża;

 

78458905.jpg

Napisano

Zgadzam się z przedmówcą, lakier to poezja ale chrom nieco odstaje ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Hej, dzięki wrzucam jeszcze wersje z nieco podciągniętym w PS chromem:

 

97853756.jpg

Napisano

Co do chromu wydaje mi sie ze kolor masz bialy albo jasny siwy, a z wlasnych obserwacji zauwazylem ze chrom o wiele ladniej wyglada jak ma kolor ciemny swiy, dla mnie oczywiscie :) ale sprobowac mozesz :)

Napisano
  • Autor

Dorzucam jeszcze mały motion; tło będzie poprawione z poprawnym rozmyciem (no może poza tym co za drzewami jest, nie chce mi się wycinać), zmieniona też będzie orientacja odbić i samej mapy i oczywiście cień będzie słabszy i bardziej rozmyty. Tyle co ja narazie widzę :)

 

24914365.jpg

Napisano
  • Autor

Hej, dzięki ale jeszcze dużo brakuje ;) Wrzucam małe poprawki:

 

28sm.jpg

Napisano

O, znikły schody AA z ramki atrapy ;) ale też jakby mniej ostro jest teraz. Motion bardziej mi się podobało poprzednie może z wyjątkiem tego co na końcu drogi. Coś się psuje na dolnej lewej krawędzi obrazka ale to pewnie wiesz. Trochę więcej refleksów na szybach może ?

 

No i kierowca by się przydał w formie bitmapy chociażby. I za ciosem to rejestracja np PO CLS ;)

Edytowane przez Bohomaz

Napisano

Szanowny Panie.

Nabiera to smaku - poważnie! Szybki ciut ciemniejsze (w tej zielonkawej tonacji), bez rejestracji, z mniejszą kompresją i jestem całkowicie na tak! :D

Napisano
  • Autor

Freedom Fighter: Dzięki, ciesze się, że sie podoba ale uważam, że sporo jest do poprawy :P Kiedy Ty coś pokażesz leniu :)?

Napisano

Moze po obronie pracy inzynierskiej;) czyli nieprędko

Napisano

Bardzo fajne to ostatnie zblizenie, tylko ten MB na tle dziwny. Droga w oddali nie powinna byc az tak bardzo rozmyta.

Napisano

Swietne ostatnie ujecie, z kazdym renderem podnosisz poziom :) ! Mozna by sie jedynie przyczepic ze statyczne zacieki nie pasuja do prezentowanej dynamiki w otoczeniu.

Napisano

ostatni render jest świetny tylko taka mala uwaga ze ten obraz powinien stopniowo się rozmywać ja tez milem taki błąd pozdrawiam

Napisano

Ciekawe co jeszcze wyciśniesz z tej hdrki - burzę śnieżną ? ;) Zgadzam się z Lukiim - im dalej od auta (w kierunku przód) rozmycie powinno zanikać.

 

Kropelki deszczu genialne i kręcąca się fela też.

 

Ogólnie to zauważyłem, że twojego posta odwiedziło 19,730 osób - masakra jakaś.

Edytowane przez Bohomaz

Napisano
  • Autor

NV: Dzięki ale bez przesady :P

 

Tło rozmywa się nieco mniej w dali ale jakoś słabo to widać, następnym razem postaram się to bardziej podkreślić. Dodaje shot z innymi felgami, sorry za te światła ale jakoś nie moge się zebrać żeby je zrobić, są straszne :P

 

54490569.jpg

Napisano
sorry za te światła ale jakoś nie moge się zebrać żeby je zrobić, są straszne :P

hehe znam to, lampy - najgorsza rzecz do modelowania, jeszcze te ledy... ;)

Napisano

przyłożyłeś się w końcu do modelu felg, czy wstawiłeś koła z foty?;) całość wygląda rewelacyjnie, super studio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności