blood_brother Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Pomijając to, że bieżnik nie zgadza się z teoretycznym modelem odczytanym z sidewall'a :P , to czoło opony wydaję się falować i krawędzie bieżnika, według mnie, powinny być ostrzejsze. No i sam bieżnik głębszy. Tutaj zdjęcie podglądowe: http://www.discounttiredirect.com/product/tires/pirhze.ang.jpg Krawędzie bieżnika, owszem, zdarzają się takie "miękkie", ale z reguły w zajeżdżonych na torze oponach.
maciek.m Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Fajowa oponka :) Poprzednie zoomy tez, nie moge sie doczekac finalu w studio, bo bardzo mi sie podoba :) A mam pytanko te pypcie na oponie to jakies cylinderki powielone?
Berger Napisano 7 Grudzień 2011 Autor Napisano 7 Grudzień 2011 Imo krawędzie bieżnika są w sam raz, może na shocie wyszły mdło bo gdzieś w postpro zabardzo się z blurem rozprawiłem. Pypcie to wyextrudowane wertexy po chamferze, potem odłączone od calości jako elementy. Dodaje jeszcze shot z czarnym lakierem ale jakoś mniej mi się widzi w tym studiu niż poprzednie wersje kolorystyczne: Wracam do modelowania ;)
Bohomaz Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 (edytowane) Opona jest wypas, jaką metodą modelowałeś ? Profil linem później extrude, cut bieżnika znów extrude i bend 360 stopni ? Faktycznie czarny nie jest twoją mocną stroną, to jakiś materiał czy lakier vray ? A powiedz jeszcze co masz na primary bounces ? Edytowane 7 Grudzień 2011 przez Bohomaz
Berger Napisano 7 Grudzień 2011 Autor Napisano 7 Grudzień 2011 Najpierw podzieliłem na obrazku opone na ćwiartki, jedna ma 25 segmentów, całość zatem 100. Tworzę bazowy zarys opony, potem linie pomocniczą od środka opony, dziele 360 przez 100, wychodzi 3,6 stopnia i to jeszcze razy 2 żeby było wygodniej modelować. Robie potem te wszystkie rowki i pierdółki, potem kopia 49 razy, łącze, obracam sobie części przy pomocy soft selection tak aby opona była lekko "zakręcona" do kierunku jazdy, wydzielam sobie bazowy segment, dodaje pierdółki typu te wypustki i znowu kopia 49 razy. Lakier jest ten sam co wcześniej, tylko barwa czarna.
Bohomaz Napisano 7 Grudzień 2011 Napisano 7 Grudzień 2011 (edytowane) Brzmi bardzo skomplikowanie ale efekt końcowy jest chyba warty tyle zachodu, tylko taka mała fala się tworzy na szczycie opony, to celowe ? Ja próbuje wymodelować coś w stylu Nankang ns2 bądź Michelin Eagle F1 ale chyba za długie części bieżnika jak na moje umiejętności. Edytowane 7 Grudzień 2011 przez Bohomaz
Orangegraphics Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 ten ostatni render jest po prostu masakrycznie dobry.Naprawdę świetny, mógłby iść już na fronta według mnie:)
pecet Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Czarny bardzo ładnie wyszedł, tylko ten obrazek zajmuje 70KB i to widać po powiększeniu ;)
Berger Napisano 8 Grudzień 2011 Autor Napisano 8 Grudzień 2011 latos: Studio to mapa HDR: Xiz0r: Dzięki, osobiście mam ochote jeszcze dużo rzeczy poprawić, a przedewszystkim wymodelować dobrze tylnie reflektory i wyrenderować je porządnie, bo wklejka nie wchodzi w rachube w końcowym renderze, a teraz mimo wszystko dużo daje. pecet: Faktycznie ostatnio przesadzam nieco z kompresją :P Bohomaz: Zakładke GI mam wyłączoną podczas renderowania.
GRiPi Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Jak udało ci się uzyskać zupełnie białe studio i nie przepalić? Matte? PS?
maciek.m Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Teraz tez testuje ta technike, a studio to ps, pod autem jest tylko maly plan pod cienie pod autem, studia nie ma po by mapka hdr nie chwycila, tak mniewam :) A swoja droga duzo roboty jest z ta mapka hdr a niestety pasuje tylko pod to jedno ujecie :)
Berger Napisano 8 Grudzień 2011 Autor Napisano 8 Grudzień 2011 GRiPi: Blenda pod wozem domyślnie jest lekko szara, wyłączona z oddziaływania na kanał alpha. W PS zaznaczam tylko wóz, odwrotność zaznaczenia i można ze studiem robić co się chce
Sebazx6r Napisano 9 Grudzień 2011 Napisano 9 Grudzień 2011 Moge spytac w czym robisz HDRI? W specjlanym sofice do tego czy na czuuuja malujesz w PS?
Berger Napisano 10 Grudzień 2011 Autor Napisano 10 Grudzień 2011 Sebazx6r: Kiedyś malowałem troche w PS, teraz w HDR light studio, jest dużo wygodniej. Dorzucam shot na przód w outdoorze, mam nadzieję, że nie zostanę oskarżony o kradzież ujęcia :) Postaram się dzisiaj przemodelować felgę i dodać wreście zaciski z nową tarczą, potem shot wyrenderuje jeszcze raz.
c4rl0s Napisano 10 Grudzień 2011 Napisano 10 Grudzień 2011 według mnie nadkole ma kształ jajowaty trochę chyba że to takie złudzenie:
Bohomaz Napisano 10 Grudzień 2011 Napisano 10 Grudzień 2011 (edytowane) Imo dupa auta idzie za mocno w stronę kamery przez co ten CLS wygląda jak B klasa (a wiem bo mam tzn ojciec heh), ta maska się wspina i wspina... Edytowane 10 Grudzień 2011 przez Bohomaz
plasti Napisano 10 Grudzień 2011 Napisano 10 Grudzień 2011 przy takim zachodzie slonca stanowczo za ostry cien
Berger Napisano 11 Grudzień 2011 Autor Napisano 11 Grudzień 2011 Małe poprawki, dodałem jakieś zaciski ale są średniawe, niestety musze wymodelować nowe, a strasznie nie lubie tego robić :P
plasti Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 ladnie, wydaje mi sie ze mogl bys zwiekszyc refleksje na lakierze
Predator Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 ..Ze tak pozwole sobie powiedziec odjazdowo ! :) Ostatnie 3 renderki bardzo przyjemne. Zaawansowany detal wnetrza tez bedzie? Czy moze juz mnie cos ominelo?:)
kamiltsn Napisano 11 Grudzień 2011 Napisano 11 Grudzień 2011 A ja się spytam tak: Jak osiągnąłeś taki efekt "jakby bump-u" lakieru (nie wiem jak to nazwać, w każdym razie bardzo realistyczny efekt:) )? Jeśli można wiedzieć oczywiście :) Całość ofc bardzo pozytywnie , graty :)
Berger Napisano 12 Grudzień 2011 Autor Napisano 12 Grudzień 2011 Predator: Jeszcze się zobaczy :) kamiltsn: Ten jakby bump to zwykły bump :) Użyta mapa to maxowy noise. Dodaje podobne ujęcie te same materiały i model ale inna hrdka. Tutaj nieco widać, że mapa nierówności jest nieco za duża;
lukasz1330 Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 Materiał napisu psuje efekt, ale lakier niszczy system :D
Loozack Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 Zgadzam się z przedmówcą, lakier to poezja ale chrom nieco odstaje ;) Pozdrawiam.
Berger Napisano 12 Grudzień 2011 Autor Napisano 12 Grudzień 2011 Hej, dzięki wrzucam jeszcze wersje z nieco podciągniętym w PS chromem:
maciek.m Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 Co do chromu wydaje mi sie ze kolor masz bialy albo jasny siwy, a z wlasnych obserwacji zauwazylem ze chrom o wiele ladniej wyglada jak ma kolor ciemny swiy, dla mnie oczywiscie :) ale sprobowac mozesz :)
Berger Napisano 12 Grudzień 2011 Autor Napisano 12 Grudzień 2011 Dorzucam jeszcze mały motion; tło będzie poprawione z poprawnym rozmyciem (no może poza tym co za drzewami jest, nie chce mi się wycinać), zmieniona też będzie orientacja odbić i samej mapy i oczywiście cień będzie słabszy i bardziej rozmyty. Tyle co ja narazie widzę :)
Bohomaz Napisano 12 Grudzień 2011 Napisano 12 Grudzień 2011 Ten plastik w gwieździe odbija dużo wyraźniej, prawie jak lakier, tu bardzo dobrze widać http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktualnosci/mercedes/cls/2012_mercedes_cls_63_amg/2012_mercedes_benz_cls_63_amg_041.jpg
indian Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 lakier jest super, zajebisty w tym jestes :) salut.
Berger Napisano 13 Grudzień 2011 Autor Napisano 13 Grudzień 2011 Hej, dzięki ale jeszcze dużo brakuje ;) Wrzucam małe poprawki:
Bohomaz Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 (edytowane) O, znikły schody AA z ramki atrapy ;) ale też jakby mniej ostro jest teraz. Motion bardziej mi się podobało poprzednie może z wyjątkiem tego co na końcu drogi. Coś się psuje na dolnej lewej krawędzi obrazka ale to pewnie wiesz. Trochę więcej refleksów na szybach może ? No i kierowca by się przydał w formie bitmapy chociażby. I za ciosem to rejestracja np PO CLS ;) Edytowane 13 Grudzień 2011 przez Bohomaz
Podstavsky Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 Szanowny Panie. Nabiera to smaku - poważnie! Szybki ciut ciemniejsze (w tej zielonkawej tonacji), bez rejestracji, z mniejszą kompresją i jestem całkowicie na tak! :D
Berger Napisano 15 Grudzień 2011 Autor Napisano 15 Grudzień 2011 Freedom Fighter: Dzięki, ciesze się, że sie podoba ale uważam, że sporo jest do poprawy :P Kiedy Ty coś pokażesz leniu :)?
FF Napisano 15 Grudzień 2011 Napisano 15 Grudzień 2011 Moze po obronie pracy inzynierskiej;) czyli nieprędko
JohnZi Napisano 16 Grudzień 2011 Napisano 16 Grudzień 2011 Bardzo fajne to ostatnie zblizenie, tylko ten MB na tle dziwny. Droga w oddali nie powinna byc az tak bardzo rozmyta.
Predator Napisano 16 Grudzień 2011 Napisano 16 Grudzień 2011 Swietne ostatnie ujecie, z kazdym renderem podnosisz poziom :) ! Mozna by sie jedynie przyczepic ze statyczne zacieki nie pasuja do prezentowanej dynamiki w otoczeniu.
Lukii Napisano 16 Grudzień 2011 Napisano 16 Grudzień 2011 ostatni render jest świetny tylko taka mala uwaga ze ten obraz powinien stopniowo się rozmywać ja tez milem taki błąd pozdrawiam
Bohomaz Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 (edytowane) Ciekawe co jeszcze wyciśniesz z tej hdrki - burzę śnieżną ? ;) Zgadzam się z Lukiim - im dalej od auta (w kierunku przód) rozmycie powinno zanikać. Kropelki deszczu genialne i kręcąca się fela też. Ogólnie to zauważyłem, że twojego posta odwiedziło 19,730 osób - masakra jakaś. Edytowane 17 Grudzień 2011 przez Bohomaz
Berger Napisano 18 Grudzień 2011 Autor Napisano 18 Grudzień 2011 NV: Dzięki ale bez przesady :P Tło rozmywa się nieco mniej w dali ale jakoś słabo to widać, następnym razem postaram się to bardziej podkreślić. Dodaje shot z innymi felgami, sorry za te światła ale jakoś nie moge się zebrać żeby je zrobić, są straszne :P
pecet Napisano 19 Grudzień 2011 Napisano 19 Grudzień 2011 sorry za te światła ale jakoś nie moge się zebrać żeby je zrobić, są straszne :P hehe znam to, lampy - najgorsza rzecz do modelowania, jeszcze te ledy... ;)
polka dot Napisano 19 Grudzień 2011 Napisano 19 Grudzień 2011 przyłożyłeś się w końcu do modelu felg, czy wstawiłeś koła z foty?;) całość wygląda rewelacyjnie, super studio
MM3D Napisano 19 Grudzień 2011 Napisano 19 Grudzień 2011 Świetna robota, gratuluję modelu i studia :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się