rice Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 (edytowane) Próba wystartowania w konkursie na krakena okazała się kompletną klapą w sumie przez braki w obsłudze programu Mypaint dlatego postanowiłem coś przerysować, wybór padł na kadr z Księcia Egiptu, polecam każdemu każda sekunda to uczta dla oczu :) kolory/kszałt niestety nie jest moj szkice, raczka i noga z ksiazki o anatomii, babka i koles z głowy taki obrazek jeszcze z refki jeszcze jedna kratos na speedpainting, mocno inspirowany refka szkic nicole sherinconstam ostatnia pracka na cykl o mitologii, refki były ale tutaj dużo luźniej niż w pozostałych komentarze, krytyka mile widziana Edytowane 6 Październik 2013 przez rice
telthona Napisano 1 Lipiec 2011 Napisano 1 Lipiec 2011 chyba najlepszą pracą jest ostatni portret, widać że malowałeś swobodnie i pokazuje się jakaś kreska bardziej charakterystyczna. Radzę więcej ćwiczeń robić niezobowiązujących, jakaś anatomia, jakieś dłonie, różne nosy i dużo ćwiczeń z martwej natury, jak to jabłko, tylko że więcej, umieszczaj przedmioty w przestrzeni, nawet jeśli białej, to zwracaj uwage na relacje : przedmiot -otoczenie. A książę egiptu był super, nawet w polskiej wersji językowej, muzyka ekstra i design super :)
rice Napisano 2 Lipiec 2011 Autor Napisano 2 Lipiec 2011 Dzieki wielkie za komentarz, nie mam za bardzo czasu na rysowanie na kompie ale ostatnio w robocie coś z nudów zacząłem mazać na kartce. Żeby nie było że wpadam z pustymi rękoma :P Układanie się fałdek na spodenkach i włosy podpatrzone. Reszta moja. Miała być kobietka chodząca po wodzie. Wyszła babka jak z tomb raidera. Efekt nie zamierzony :P
rice Napisano 5 Lipiec 2011 Autor Napisano 5 Lipiec 2011 (edytowane) Dobra to lecimy dalej bez refek, wszystko z baniaka krytyka mile widziana ;] Edytowane 17 Sierpień 2011 przez rice
resh Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 jak dodać miniaturke przy teczce? bo przy stworzeniu zapomniałem a teraz widze że coś nie hula zawsze w pierwszym poście edytujesz, tu masz z resztą http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34900 odnośnie prac, to dużo pracy cie jeszcze czeka :] Martwe to dawaj z reala a nie refek, bo jakos bez sensu :] A maluny z baniaka...hmm..wspieraj sie refkami nic w tym złego, tylko z głową. zdrówko!
rice Napisano 20 Lipiec 2011 Autor Napisano 20 Lipiec 2011 miało być na tsp ale tam za mało czasu żeby coś sensownego narysować, pierwszy kontakt z photoshopem @edit chce się czegoś nauczyć wiec wszelkie rady mile widziane
rice Napisano 25 Lipiec 2011 Autor Napisano 25 Lipiec 2011 (edytowane) martwa zywa i jeszcze to Edytowane 13 Sierpień 2011 przez rice
rice Napisano 13 Sierpień 2011 Autor Napisano 13 Sierpień 2011 żadnych emocji, aj nie dobrze :P ale nie poddaje się... UP ! próba narysowania metalu, co o nim sądzicie? 0 refek, wszystko z bani
ZiN Napisano 13 Sierpień 2011 Napisano 13 Sierpień 2011 Jeśli to ma być metal to ja bym dodał głębsze cienie i bliki. Np coś w ten desen, szybki over: Aha i w tamtych wyżej, to jest płasko. Określ źródło światła, intensywność ambientu i powyciągaj bryłę.
rice Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Napisano 17 Sierpień 2011 @up dzieki za commenta ale się z tobą nie zgadzam, akurat to nie jest najwiekszy problem bo nie każdy metal musi tak odbijać światło jak to co narysowałeś, mi wydaję się obraezek jest troche zbyt rozmazany i na tym dużo traci no ale to moje gdybanie ( w sumie teraz tak na niego patrzę i wciąż mi się podoba) z cyklu "byle rysować" dla porządku speed na tsp, jest brzydki i beznadziejny ale ojtam i nowy obrazek kadr z filmu jest progress? ;P
Lucek Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Nie ma. Mam wrażenie że olałeś w przeszłości rysowanie brył geometrycznych bo to jest płaskie bardzo wszystko.
rice Napisano 21 Sierpień 2011 Autor Napisano 21 Sierpień 2011 @ lucek, co innego rysować na papierze a co innego na komputerze. Rozumiem że problemem jest brak kontrastu i z tym się jak najbardziej zgadzam. Tablet mam od 2 czy 3 miesiecy, wszystko co do tej pory narysowałem jest w tej teczce wiec nie wymagajmy cudów :P up, nowa technika, dużo mniej softbrusha, forma z bani, kolory podpatrzone z refek
rice Napisano 26 Sierpień 2011 Autor Napisano 26 Sierpień 2011 Dalsza próba odpłaszczenia obrazków, oczywiście z refek. Mam nadzieje ze jakistam rozwój jest :P
ICE Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 Dam ci mala rada, jesli chcesz porobic ladniejsze przejsci ( aby nie bylo tak widocznej sieczki z pedzla ) zmniejsz flow na jakies 15-20% i delikatnie odejmij z hardness. Postep widac, ale ze zlych zdjec cwiczysz. To jest bolesne zmudne i nudne, ale na starcie lepiej malowac martwe z biorka, jakis owoc, perfum etc. Kojot gdzies tu kiedys wrzucal jak robi to Biglebowsky musial bys pogrzebac.
rice Napisano 26 Sierpień 2011 Autor Napisano 26 Sierpień 2011 Co do przejść to w sumie nie wiem czy tego chce, podoba mi sie pędzel w kształcie kredki na opacity 100%, podejrzałem to u tego koreanca z youtube feng zhu. Przeglądałem teczki innych uczestników forum i właśnie Ty chyba polecałeś komuś opracowanie o kolorze od gnomon. Zassałem to i koleś bardzo ładnie wytłumaczył że kolorki trzeba dobierać po skosie :P wczesniej brałem góra dół i dlatego te moje obrazeczki takie lipne były. Tak mi sie przynajmniej wydaje że to główny powód. Dlatego polecam http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/185/Practical-Light-and-Color Co do samych refek, dobór nie był przypadkowy bo zależało mi na bardzo dużym kontraście (lucek pisał że jest płasko). Jakie zdjęcia są wg Ciebie "dobre". Mi się wydaję ze na tym etapie na jakim jestem powinienem rysować właściwie wszystko. Dzieki za uwagi, pozdrawiam.
ICE Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 Im mniej fotoszopa w tych zdjeciach tym lepiej, szukaj tez normalnych sytuacji oswietleniowych, a nie jakichs wymyslow fotografow ( lubia gubic elementy w totalnym mroku ). Na to bedzie czas pozniej.
rice Napisano 30 Sierpień 2011 Autor Napisano 30 Sierpień 2011 dzieki za tipa, przydał sie ;] nowe bazgroły
Kalberos Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 to już jest świetne najlepsza twoja praca jak dla mnie ale działaj dalej bo dobrze ci to idzie powoli do przodu :D chodzi mi o te 2 ostatnie prace
rice Napisano 27 Październik 2011 Autor Napisano 27 Październik 2011 takietam jeszcze zoom @edit, dla porzadku over kalberosa
rice Napisano 31 Październik 2011 Autor Napisano 31 Październik 2011 Hi ho, jako że przerysowanie póz staje się powoli nudne a szukanie odpowiednich refek bardzo męczące postanowiłem wziąść się za siebie i nauczyć się jak rysować w miarę realistyczne "dynamiczne" i w "perspektywie" pozy bez refek. Na anatomię/rendering przyjdzie czas (tak myśle). Próba wyłapania balansu/budowy ciała z figur geometrycznych. Te z literką R sa z refek reszta z głowy. Jezeli zna ktoś lub może polecic książke/videotutorial o budowie takich figurek w różnych pozach to chętnie się zaznajomię ;)
rice Napisano 23 Listopad 2011 Autor Napisano 23 Listopad 2011 Witam, zainspirowany pracami daimidy popełniłem ten oto obrazek ;] Uwagi w stylu "jak wejsc na wyższy level" zawsze w cenie enjoy
Kalberos Napisano 23 Listopad 2011 Napisano 23 Listopad 2011 (edytowane) hmm no mi jej piersi i ten bark nie pasują .Piersi nie potrzebnie zakryłeś włosami nic to nie dało a zepsuło bo włosy sie teraz wyróżniają . z twarzą tez coś jest nie tak ale po takiej ilości alkoholu nie potrafię określić :P ale jak mowie bark i piersi od razu się rzucają w oczy ale kolorystyka świetna Edytowane 24 Listopad 2011 przez Kalberos
Gość PietrasPete Napisano 24 Listopad 2011 Napisano 24 Listopad 2011 Jej nos i prawe oko są bardziej z profilu niż reszta twarzy. Prawa pierś za mała (i to dużo) no i ten bark źle narysowany (jakby zabrakło jej obojczyka, hehe). Całkiem przyjemne kolorki, chociaż na ubraniu cieniowanie wygląda bardzo sztucznie, nawet jeśli to coś latekso-podobnego.
yarosh Napisano 24 Listopad 2011 Napisano 24 Listopad 2011 za Petem, narysuj na obrazku konstrukcję (wpisz proste bryłki) linię środkową i pokaż nam to ze swoim komentarzem
rice Napisano 24 Listopad 2011 Autor Napisano 24 Listopad 2011 Dzieki za uwagi, ten obrazek mial być tylko popiersiem i konczyl sie tak jak ta linia bluzki. Jak wejdziecie na deviantarta sucharka aka daimidy to zobaczycie mnie wiecej o co chodzi. No ale po zakonczeniu wydalo mi sie troche nudno wiec postanowilem dać jej wiecej cyca i ten nieszczesny latex ;P. Odpowiadając na pytania @ kalberos, piersi i bark faktycznie Ci nie pasują, ale nie dlatego że zasłaniają je włosy tylko dlatego że ich nigdy ine było ;] Jest to faktycznie mój blad że tak to zostawiłem ale jakoś nie raziło mnei to mocno. Przerwy w trakcie rysowania to jednak ważna sprawa. Z twarzą jest podobna historia. Miała być cartoonowa, troche bardziej zaokrąglona niz super modelka no ale wyszła karykatura. Przy czym zaznaczam że jak ją rysowałem to proporcje wydawaly mi sie ok ;) @ Pete, twarz mi sie rozjechała. Popełniłem błąd który potem sie nawarstwił a mianowicie za szybko zamalowałem konstrukcje i poleciałem plamą. Cieszę się ze podobają się kolory, bo własciwie z nimi miałem najwiekszy problem. @yarosh, j.w, od razu masz wersje poprawioną
Gość PietrasPete Napisano 24 Listopad 2011 Napisano 24 Listopad 2011 pozwoliłem sobie zrobić taki szybki overek, czyli - oko,nos, piersi, bark,obojczyk, odblaski na lateksie. Szkicowo, chciałem tylko zaznaczyć co najbardziej mi tutaj nie pasuje. Oczywiście to tylko moje skromne zdanie.
WojtekFus Napisano 24 Listopad 2011 Napisano 24 Listopad 2011 No to mamy overowy maraton :D Praca jest naprawdę fajna i możesz z niej wyciągnąć świetnie wnioski na przyszłość. Z overem wiem, że pojechałem za mocno, ale chciałem zobrazować o co mi chodzi. Po pierwsze niekonsekwentne oświetlenie. Na podstawie Twojego obrazka nie potrafię określić skąd pada światło. Na overze dodałem cienie od włosów, ściemniłem lewą część twarzy, bardziej przykrytą przez włosy. Te dwa kwadraty wiszące w powietrzu to dwa źródła światła i kąt ich padania. Mam nadzieje, że w miarę czytelnie to zaznaczyłem. W konsekwencji wyciszyłem latex z highlightów i dostosowałem go do światła. I tka nie do końca poprawnie, ale tak z grubsza mam nadzieję, e wiesz o co mi chodzi. Zróżnicowałem walor wzdłuż postaci - zauważ, że na Twoim obrazku walor jest taki sam w oświetlonej części twarzy i piersiach. Podgrzałem cienie czerwonym, odbitym od włosów. Anatomia twarzy - wyprostowałem oczy (prawie), pogłębiłem walor, dodałem cienie. No i włosy - przekonstruowałem, żeby działały ze światłem. Mam nadzieję, że nie zjecie mnie za aż taką ingerencję w obrazek :) Idziesz w dobrym kierunku. Sugeruję więcej myślenia o świetle podczas budowania plam.
telthona Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 fajny ten portret. twarz lepsza na oryginale, ale pete fajnie pokazał gdzie można by było anatomię poprawić, chodzi głównie o ramie, i bardzo fajny ten czarny kontur nad ramieniem. nadaje to takiego mocniejszego komiksowego charakteru, który idealnie pasuje do tego portretu. :) over Rothbarta też jest spoko, bardzo wszystko zmiękczone, i takie pudrowe sie wydaje, ale mam wrazenie ze w tym portrecie właśnie zaletą była komiksowa krecha :D
rice Napisano 25 Listopad 2011 Autor Napisano 25 Listopad 2011 Dzieki za te overki, od pete kupuje nos i obojczyk, od Rothbarta nauke o oświetleniu a od telthony ciepłe słowa ;) Rothbart z tym oswietleniem to ja wyobrazalem sobie ze główne swiatło pada z nad kamery na twarz. Najjasniejsze punkty na twarzy takie jak czoło nos/konciki ust i na dekolcie mają zblizony walor, tak tez jest w rzeczywistosci. To nie było tak że ja sobie pobierałem kolor z czoła i malowałem cycole co to to nie ;] Co do światła za plecami i pod biustem. Wiem że nie ma ono kompletnie sensu ale zabieg ten miał za zadanie podkreślić kontur. Teraz np widze ze pod ramieniem też taki rim light powinien być a nie dałem. No to tyle, dzieki za pomoc
rice Napisano 5 Grudzień 2011 Autor Napisano 5 Grudzień 2011 kolejny portret tym razem calkiem z refki
rice Napisano 5 Styczeń 2012 Autor Napisano 5 Styczeń 2012 (edytowane) Witam, ostatnio trochę podziałałem w kwestiach dp i myśle że zrobiłem kilka leveli do przodu :) Na początek zamykamy rok 2011,taki concepcik do wymodelowania w 3d sobie narysowałem, bez refek.syrenka, jakos szczegolnie z niej zadowolony nie jestem, no moze paroma elementami takimi jak otoczenie i płetwa. Refka tylko do wody użyta taki speedzik, moze z godzinke poswiecilem jakos za szybko mnie zmęczyła. Refka z cgcookie No i czas na rok 2012 ;) gruszka na speed painting (eksperymenty z kolorem)koncept postaci, bez refekrandomowa panna z refki no to tyle Pozdrawiam, rice Edytowane 5 Styczeń 2012 przez rice
telthona Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 dziwne. taka fajna miniaturka, ja sie spodziewałam po tym jakiegoś epic demona a tu kurde jakiś rouge w dziwnej pozie. perspektywa i proporcje ciała Ci sie totalnie posypały, mimo ze sam render kolory i design troszeczke to ratuje. szczerze mówiąc lepiej by było jakbyś zrobił z tego normalny portret w jakiejś bardziej statycznej pozie, tak jak na avatarku, bo pracka miała potencjał i to co najciekawsze chyli twarz, powinno skupiać na sobie uwagę a tak nie jest bo jak widze ten koncept to widze te wyciągnięte w niepojęty sposób nogi. no conajmniej jakby tańczył w jakimś pubie. :P jakbyś mu domalował kufel miodu i jakieś tło karczemne to zrobiłaby sie z tego nawet zabawna scenka rodzajowa.
Kalberos Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 A mi się tam podoba własnie ta pracka nawet jesli ma te błędy , wygląda jak karta postaci z MMO :P
Aryk Napisano 7 Styczeń 2012 Napisano 7 Styczeń 2012 Siema, jak dla mnie to przede wszystkim poćwicz nad zróżnicowaniem materiałów bo wszystko jakby z tego samego zrobione, i będzie dużo fajniej, działaj dalej :) pozdr!
Coyote Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 fajnie że dłubiesz 2d i 3d jednocześnie i do tego na softach opensource, będzie z ciebie za niedługo kawał pracownika :)
BLADE Napisano 25 Luty 2012 Napisano 25 Luty 2012 Nie będe Ci pisał jak Ty w innym wątku że beznadziejnie ale szału nie ma. Widać progres ale nad wykonczeniem trzeba popracować.
n-pigeon Napisano 26 Luty 2012 Napisano 26 Luty 2012 Używaj refek jak pracujesz z kolorem i sprawdź walor swoich kolorowych, bo jest straaaasznie płasko i wszystko składa się z mgły :) (ten sam materiał). Jedziesz dalej, masz potencjał, ale nie trolluj już tyle :)
telthona Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 zupełnie zapominasz o walorze jak pracujesz w kolorze :)
rice Napisano 27 Luty 2012 Autor Napisano 27 Luty 2012 @coyote, photoshop raczej darmowy nie jest, ma brak zajęć nie narzekam. Obecność na tym forum to tylko hobby. @blade, nie gniewaj się. Tamto to pierwsze odczucie. Pod rozwagę warto wziąć wszystkie opinie nawet te które z pozoru wyglądają na pisane przez trola @przy pracach wlasnych bazgrze to co mi przychodzi do głowy na daną chwilę. Z refek nie kożystam. Te ostatnie to ćwiczenia waloru zapoczątkowane po obejrzeniu filmiku z idrawgirls ;] dzisiejsze walorowe ćwiczonko, 1.5h w challange cornerze jest kolejny step tego misia z lasu, raczej plaski nie jest no ale ja sie tam nie znam ;p
tr3buh Napisano 3 Marzec 2012 Napisano 3 Marzec 2012 ktory to filmik o cwiczeniu waloru i na czym owe cwiczenie polega? malowanie z czarnobialych fot?
WojtekFus Napisano 4 Marzec 2012 Napisano 4 Marzec 2012 Walorowe ćwiczonko pierwsza klasa :) Ładne refleksy w okularach, bardzo malarsko :) I wielkie dzięki za pomoc na livestreamie, przerwałem tak nagle bo komp mi walnął bluescreenem i uszkodził plik psd z tym, co malowałem :D Udało mi się odzyskać wersję b&w i jakoś jutro wrzucę popodmalówkach :) Keep it up!
rice Napisano 5 Marzec 2012 Autor Napisano 5 Marzec 2012 (edytowane) @tr3buth, tak @rothbart, dzieki taka przerysowanka i tu coś z rothbarta pracą chciałem zrobić ale raczej nic z tego nie wyszło Edytowane 7 Maj 2012 przez rice
badassky Napisano 6 Marzec 2012 Napisano 6 Marzec 2012 Fajnie by było gdybyś podesłał link do oryginalnej wersji pracy. Parę elementów źle się czyta ale buźka jest bardzo na plus.
rice Napisano 6 Marzec 2012 Autor Napisano 6 Marzec 2012 Co Ci się zle czyta? http://loish.deviantart.com/gallery/#/d4joien
Kalberos Napisano 6 Marzec 2012 Napisano 6 Marzec 2012 ja nie wiem co ci sie zle czyta Bombadil wszystko jest czytelne i ladne kolorki do tego
badassky Napisano 6 Marzec 2012 Napisano 6 Marzec 2012 Wewnętrzna część rękawa zlewa się z nogą i sprawia wrażenie jakby postać miała ogromne pośladki (może to kwestia ustawień monitora), tułów również pozostawia trochę do życzenia.
Kalberos Napisano 6 Marzec 2012 Napisano 6 Marzec 2012 Kolorki są ładne , żywe . Ja nie widzę żeby się coś zlewało dla pewności skalibruj sobie monitor .Jedyny mankament tutaj to szerokie bary i plaski tulów od piersi w dol ale to chyba nie jest Pracka przy której się przyłożył tylko coś w stylu dla relaxu
telthona Napisano 9 Marzec 2012 Napisano 9 Marzec 2012 a moim zdaniem nie powinieneś wrzucać do teczki "przerysowywanek" i overpaintów, bo ani to nie jest Twój pomysł (w obu przypadkach) ani w pełni Twoje wykonanie (w drugim przypadku) Mówię to dlatego, ze jest tu pełno świeżaków którzy nie skojarzą pracy loish albo pomyślą że praca Rothbarta jest Twoja. Tak na przyszłość :P A ten królik dalej nie ma waloru w ogóle. Zmień go sobie na chwilę na czarnobiel, i zobaczysz jaki szaro-bury jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się