Apollo Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 (edytowane) Postać, którą zrobiłem jakiś czas temu. Skrzypek ma 12k trójkątów. Napiszcie co i jak i co byście zmienili bo chętnie ją jeszcze dopracuje. W przyszłości zamierzam ustawić go w jakiejś ciekawej pozie, być może powstanie jakieś małe enviro. Konstruktywna krytyka mile widziana :) Edytowane 7 Lipiec 2011 przez Apollo
F/X Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 Bardzo fajna postać. Upozuj go z tymi skrzypeczkami to już w ogóle będzie mega.
Pussik Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 Nie wiem czy nie najlepsza Twoja postać. :) Na skrzypce sporo trisów poszło, zwłaszcza na ich zakończenie. Nogawki symetryczne są w tej chwili, ale dzięki pozie, nie będzie się to rzucało w oczy. Rękawy nie maja feelingu ubrania, tej lekkości. Wyglądają jak wyciosane z kamienia. :) Może za bardzo pojechane na diffusie są. :P
Levus Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 No jest coraz lepiej, skilluj dalej:) Ale polycout to przesadzony o połowę nawet. Na plecach sieczkarnia, na spodniach sieczkarnia, zbedne podzialy właściwie wszędzie. Najlepiej zrobione są łydki:) Na moje oko to on nie ma 12k trójkątów tylko 12k faców, jesteś pewien, że trójkąty policzyłeś?? pozdrówki!
Dr Judym Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 IMO z pudła skrzypiec też można by trochę zjechać, oczywiście są wykonane poprawnie, ale przecież spodniej płyty rezonansowej nie będzie pewnie widać przez 90% czasu.
Tomala Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 A skrzypek to nie powinien stać na jakimś dachu czy coś? :) Fajny fajny tylko tak jak pisze Levu za dużo trisów!
Dagonet, Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 Bardzo fajny skrzypek. A tak to podpisuje się pod resztą.
plutko Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 Tak, duzo lepszy niz lucznik. Ogolnie fajnie wyszedl. Nie do konca pasuje mi twarz. Cos jest dziwnego w tych ostro obwislych polikach. Przy czym chyba bardziej widoczne to jest na screenie z tekstura. Moze AO za silne jest. Na koszuli tez nie czuc, ze to material chyba wlasnie przez zbyt ostre cienie.
Chico Napisano 13 Lipiec 2011 Napisano 13 Lipiec 2011 Fajna asymetria na kamizelce i pasku. Siatka moglaby byc troche toporna do skinowania...
DonJakub Napisano 16 Lipiec 2011 Napisano 16 Lipiec 2011 Tak się zastanawiam czy twarz nie jest za ciemna w stosunku do skóry rąk ? Tak to bajka.. :)
thirdeye Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Fajny wyszedl ten grajek :) Karol, dzialasz cos dalej do folio ?
ICE Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Odnosnie Siatek obudwu obiektow ludziska juz sie wypowiedzieli, ja od siebie dodam tylko, ze jedyna rzecz, ktora mozna by poprawic we wczesniejszej fazie, to faldy na rekawach i sposob ich zawiniecia, widac iz jest nieco zmyslony. Tak pozatym baja, textury tez fajne.
Por@szek Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 A nikt naprawde nie zauwazyl ze na haju ma poalce wystajacy z buta a na low go wtopilo? Taki zajefajny szczegol a tak go obciac. Ech. Po za tym daje rade.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się