Napisano 4 Październik 201212 l Dziarski koncepcik, oprocz wymienionej reki, bardzo mi odpowiada ( kontur tez. ) Ale patrzac na naramy, odrazu chce sie powiedziec world of warcraft :P Zmarnowalem na wowa pare lat zycia, wiec odrazu rzucilo mi sie w oczy.
Napisano 4 Październik 201212 l Autor dzieki :) ja w wowa nigdy ie gralem natomaist lubie stylistyke blizzardową :) z dzisiaj pracka
Napisano 4 Październik 201212 l O ile Ork byl swietny tak tutaj, ojej. Wytnij panne i domaluj pare elementow i zostanie fjany pejzaz :S
Napisano 4 Październik 201212 l Autor tak to jest u mnie nierowno, nie moge przejsce tego z psotaciami kobiecymi ze wygladaja zle. Dopoki cos jest kanciaste to ok ale jak zaczynaja byc miekkie gladkie ksztalty to masakra, no ale wrzucilem bo siedzialem kilka godizn jednak a nie wiem co dalej z tym
Napisano 4 Październik 201212 l Dopoki cos jest kanciaste to ok ale jak zaczynaja byc miekkie gladkie ksztalty to masakra Efekt typu nauki jak Domin/Labirynt. Stricte techniczne rzeczy. Sam Mullins tez przez to przechodizl i powiedzial kiedys ze zajelo mu bardzo duzo czasu, zeby sie przestawic. Dlatego musisz walczyc z tym na wlasna reke. Poogladaj sobie Bloga Sama, i wyciagnij wnioski, sproboj je potem zaimplementoiwac do swoich prac. http://artsammich.blogspot.com/
Napisano 8 Październik 201212 l Nie to żebym poprawiał najwspanialszego mistrza wersatila i deski ale zrobiłem małego overa i nie wiem czy się nie spodoba mój pomysł ;) Jedna z twoich najmocniejszych prac.
Napisano 8 Październik 201212 l Autor stazurek lol a na serio to over osłabia kontrasty, tak mi się wydaje, ja to się zastanawiałem czy nie powinienem dać raczej jeszcze mocniejszy cień pod prawym ramieniem
Napisano 9 Październik 201212 l Chodziło mi o to żeby bardziej porozdzielać i uprzestrzennić "plany" żeby były czytelniejsze elementy. Do tego próbowałem podkreślić bryłę mocniejszym światłem. Zrobiłem overa tylko dla tego że chciałem przy tym trochę pogrzebać i zobaczyć czy da się coś wyciągnąć. Tak że zrobiłem to dla siebie a przy okazji chciałem pokazać co mi z tego wyszło.
Napisano 10 Październik 201212 l Autor Efekt typu nauki jak Domin/Labirynt.[/url] trafiony zatopiony :) naijpierw uczyłem się w dominie, teraz sam tam uczę :)
Napisano 4 Listopad 201212 l Ten ostatni miażdży. Świetny brushwork, klimat i kolorki. Więcej takich!
Napisano 4 Listopad 201212 l no enviro pierwsza klasa. Ale ta panienka to jakby ktoś inny ją malował :P
Napisano 5 Listopad 201212 l Poleciały gwiazdki, co by więcej osób odwiedziło wątek. I po drugim looku na ostatnią pracę... Zdecydowanie się tego trzymaj, wychodzi Twój akwarelowy charakter w digitalu wreszcie :D
Napisano 11 Listopad 201212 l taaak! to jest to, świetne enviro, dobrze dobrana kolorostyka dwie rzeczy mi przeszkadają postać jest tak sztywna jak skały, mogłeś ją sobie odpuścić, tak samo jak miasteczko, lepszy efekt zrobiły by skały np. melhiry innego koloru jako taki focal tak czy inaczej tak trzymaj!
Napisano 11 Listopad 201212 l mhm, postac mogles sobie odpuscic, imho psuje poczucie skali, za to fantastycznie zagrala tu czern, duzy +
Napisano 12 Listopad 201212 l Cześć Feng. Straszne kontrasty robisz z tymi skałami na pierwszym planie, i przyciągają mój wzrok najbardziej i rozkojarzają, i w efekcie nie wiem co jest tematem pracy - czy skalki (widac po nich ze wcale ci sie siedziec nad nimi nie chciało), czy człowiek, czy jakies tam miasto hen daleko, czy jakiś most, czy jakieś góry w tle - zdecyduj co chcesz pokazać. I podziałaj atmosferyczna bardziej.
Napisano 13 Listopad 201212 l Autor Dzięki za komentarze:) gdybym malował to drugi raz to nie wstawiałbym miasta, teraz wg. mnie tam nie pasuje dwa rysunki szybkie ktore kontynuuja motyw prostokatnych skal
Napisano 17 Listopad 201212 l Będą z Ciebie ludzie albo ludź. Zostaw na jakiś czas te teksturowane pędzelki, które narazie nie tyle oszukują, co spłaszczają i zmieniają kształt. Weź okrąglaka i zrób coś tylko nim. To ci pokaże jak ciosasz bryłę. Zauważysz, że niektóre płaszczyzny powinny być inaczej oświetlone. Staraj się tez wprowadzać kilka źródeł światła, aby wyeksponować przedmioty i zbadać jak to się wszystko razem łączy. Jak działa kolor? jak działa odbicie światła? kombinuj. Powodzenia
Napisano 17 Listopad 201212 l Autor Dzięki, trzeba się jeszcze pouczyć. Twoja teczka to coś do czego chciałbym dojść co do malowania postaci :) akurat robot jest malowany czysto okrąglakiem, tylko na wierzch jest jakaś tekstura wrzucona, nie do końca szczęśliwie, bo nie mam jeszcze z wrzucaniem tekstur doświadczenia
Napisano 17 Listopad 201212 l Dobre tempo trzymasz i widać tego efekty. PS: Idę odkurzyć swoją teczkę
Napisano 17 Listopad 201212 l te kwadratowe całkiem spoko :) ten zielony robot sylweta dodał bym za beczką kilku kamratów zeby zbudować jakąś historie. Co do ostatniego sposób malowania mi nie przeszkadza. Bardziej kole w oko mnie rozjechana perspektywa i słaby design mecha. Powinieneś więcej myśleć jak jego nogi będą się poruszać gdzie będą się zginać gdzie włożyć podnośniki hydrauliczne etc. świetną inspiracją jesli chodzi o dobry desing i funkcjonalność jest John Park jesli nie znasz sprawdz :)
Napisano 17 Listopad 201212 l Autor Dzięki! Ta ostatnia praca to takie coś na "zmęczenie tematu", olówkiem mi takie rzeczy wychodzą, tabletem nie, więc sie zmusilem zeby to wysiedziec i nie mialem sily na poprawki perspektywy, tez rzeczywiscie nad designem myslec mi sie nie chcialo - ale tutaj wlasnie bardziej chodzilo mi o strone tabletowa - zeby cos dokladniejszego w koncu pomalowac, bo ja zawsze tego unikam i malarskie bardizej rzeczy robie. Zielone roboty jeszcze planuje kiedys pomalowac bo mi sie kadr podoba ale wlasnei zlapalem sie na tym ze nie potrafilem tego pomalowac, dlatego to studium zrobilem. Nie znam Parka - sprawdzę :)
Napisano 18 Listopad 201212 l Autor dobra jeszcze mi sie to udalo pocisnąć, ktoś mi powie czy to w klimacie warcrafta się mieści?
Napisano 18 Listopad 201212 l Widzę że konkurencja nie śpi :) Bardzo fajna pantera-gąbka wszyła. Myślę że tej lasce bardzo przyjemnie ujeżdża się bestię o takiej fakturze ;)
Napisano 18 Listopad 201212 l Ni cholere to warcraft, niestety. Pocwicz sobie anatomie z Loomisa, Bridgmana, Bammesa , lub kogokolwiek wolisz, bo miejscami jest niestety tragedia. Z landszaftami sobie poradzisz, wychodza naprawde fajnie , przysiadz wiec nad tym, nad czym masz najwiecej problemow. P.S proponuje takze pocwiczyc czystosc malowania. Metody z ctrl+ paint powinny pomoc.
Napisano 20 Listopad 201212 l Autor no to pracka na EOW na ca.org moznaby to jeszcze troche podciagnac ale nie wiem czy znajde czas (termin jest chyba do jutra)
Napisano 20 Listopad 201212 l poza kontrastem czerni i bieli, dobrze pierwszemu planowi zrobiły by mocniej zarysowane sylwetki bo teraz wszystko jest z waty.
Napisano 20 Listopad 201212 l Hejj, nie wiem czy to do końca uzasadniona uwaga, ale mam wrażenie że w kilku miejscach niekorzystnie zbiegają się piony (dodatkowo pokrywają się jeszcze z podziałem na plany), rozcinając obrazek na kilka części: Z jednej strony, przy takim spójnym realistycznym obrazku rozbija to kompozycje, z drugiej myślę sobie że dałoby się kiedyś znaleźć jakieś fajne zastosowanie dla takiego zabiegu.. :p
Napisano 20 Listopad 201212 l Autor No dobra, to jeszcze siadam do rysunku i poprawię niewyraźne krawędzie. Wszystko robiłem jednym brushem, który mam nierówne krawędzie i chciałem już iść spać :) (już siedzę ipoprawiam okrąglakiem krawędzie) a co do tych pionów to nie bardzo zrozumiem - przyznam się że na teorii kompozycjii się nie znam, wszystko na zasadzie prób i błędów. Mógłbys mi powiedzieć dokładniej co w nich nie gra? Moja wizja skał w tym obrazku to własnie były takie pionowe kamienie które trochę krzywo są poustawiane. Edytowane 20 Listopad 201212 l przez Nilfheim
Napisano 20 Listopad 201212 l Ja bym unikał właśnie takiego watowania zwłaszcza w krajobrazach, zdecydowanie lepiej wyglada jak to jest ociosane ostrą krawędzią tak jak w tamtej spiralnej wieży co robiłeś wcześniej. Źle to wygląda zwłaszcza na tych kamiennych gościach.
Napisano 20 Listopad 201212 l Nie wiem czy jestem w stanie powiedzieć coś więcej niż te czerwone krechy które naniosłem w poście powyżej. Jeśli chodzi o teorię kompozycji to też nie wiem o niej zbyt dużo, ale wydaje mi się że w obecnej sytuacji jest kilka miejsc gdzie wzrok niepotrzebnie "zbacza z kursu": ja bym osobiście przearanżował delikatnie układ tych skał i światło przynajmniej w tym jednym newralgicznym miejscu, tak żeby nieco ułatwić wędrówkę wzroku i uwydatnić plany:
Napisano 20 Listopad 201212 l Autor wow super ten gif, rozumiem o co chodzi teraz, natomiast starałem się właśnie specjalnie przerwać drogę widza co trochę, wydaje mi się że to zaciekawia? ALe rzeczywiście ta góra neiszczęśliwie trafiła w przerwę między skałami. tak podkończona wygląda: i szkic z dzisiaj (zdaję sobie sprawę że na razie to tu bałagan jest i muszę troszkę ujednolicić):
Napisano 20 Listopad 201212 l Fajnie ostatnio kombinujesz. Jedna uwaga. A w zasadzie dwie. Fajnie używasz powtarzalnych elementów i rozstawiasz je w przestrzeni - tak jak w ostatnich dwóch pracach te pionowe kamienie. Jednak wydaje mi się, że powinieneś: a) różnicować ich wielkość w miarę oddalania się od kamery (większe bliżej, mniejsze dalej); b) overlapping elementów - w ostatniej pracy mam wrażenie, że te grupki skałek wręcz unikają siebie nawzajem, niech trochę na siebie nachodzą! Tutaj, żeby zobrazować o co mi chodzi:
Napisano 21 Listopad 201212 l no się dzieje chłopy tutaj i nie tylko w tej teczce dział 2 D przebudził się do życia :D .Ostatnie bardzo na plus Wojtek fajnie to pokazał .Pozdro
Napisano 21 Listopad 201212 l Autor Dzięki za over Wojtek, dużo lepiej wygląda teraz, także to wygaszenie dalszych planów dużo pomogło. No a dziś wrzucam szybki szkic który chyba będę kończył, na temat który kolega podrzucił "Siewca dżumy" (tak, ten gość nosi dżumę w butelce :))
Napisano 22 Listopad 201212 l Te ostatnie krajobrazy kojarzą mi się ze skyrimem, fajny klimat. Wczułem się w tę krainę :)
Napisano 23 Listopad 201212 l ten ostatni fajny desing ale przydało by sie go porządnie oświetlić bo strasznie płasko wygląda odsyłam do linka mam nadzieje ze pomoże :)
Napisano 23 Listopad 201212 l Bardzo fajne rzeczy i fajne kreska szczególnie w tej ostatniej postaci. Fajnie, jakbyś zachował tę ekspresję w szczegółowym malunku. Pejzaż z wielkimi rzeźbami super.
Napisano 25 Listopad 201212 l hej! ostatni Kwaśny Stalker bardzo mi sie podoba, a co mi sie podoba to to, ze jest potraktowany lekko i płasko właśnie, ociera sie o fajny cartoon, cos jak Team Fortres ktory uwielbiam za styl :) Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto