Skocz do zawartości

MateuszMazurek


Nilfheim

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 269
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dopoki cos jest kanciaste to ok ale jak zaczynaja byc miekkie gladkie ksztalty to masakra

 

Efekt typu nauki jak Domin/Labirynt. Stricte techniczne rzeczy. Sam Mullins tez przez to przechodizl i powiedzial kiedys ze zajelo mu bardzo duzo czasu, zeby sie przestawic. Dlatego musisz walczyc z tym na wlasna reke.

 

Poogladaj sobie Bloga Sama, i wyciagnij wnioski, sproboj je potem zaimplementoiwac do swoich prac.

 

http://artsammich.blogspot.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to żeby bardziej porozdzielać i uprzestrzennić "plany" żeby były czytelniejsze elementy. Do tego próbowałem podkreślić bryłę mocniejszym światłem. Zrobiłem overa tylko dla tego że chciałem przy tym trochę pogrzebać i zobaczyć czy da się coś wyciągnąć. Tak że zrobiłem to dla siebie a przy okazji chciałem pokazać co mi z tego wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaak! to jest to, świetne enviro, dobrze dobrana kolorostyka

 

dwie rzeczy mi przeszkadają

 

postać jest tak sztywna jak skały, mogłeś ją sobie odpuścić, tak samo jak miasteczko, lepszy efekt zrobiły by skały np. melhiry innego koloru jako taki focal

 

tak czy inaczej tak trzymaj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Feng. Straszne kontrasty robisz z tymi skałami na pierwszym planie, i przyciągają mój wzrok najbardziej i rozkojarzają, i w efekcie nie wiem co jest tematem pracy - czy skalki (widac po nich ze wcale ci sie siedziec nad nimi nie chciało), czy człowiek, czy jakies tam miasto hen daleko, czy jakiś most, czy jakieś góry w tle - zdecyduj co chcesz pokazać. I podziałaj atmosferyczna bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będą z Ciebie ludzie albo ludź. Zostaw na jakiś czas te teksturowane pędzelki, które narazie nie tyle oszukują, co spłaszczają i zmieniają kształt. Weź okrąglaka i zrób coś tylko nim. To ci pokaże jak ciosasz bryłę. Zauważysz, że niektóre płaszczyzny powinny być inaczej oświetlone. Staraj się tez wprowadzać kilka źródeł światła, aby wyeksponować przedmioty i zbadać jak to się wszystko razem łączy. Jak działa kolor? jak działa odbicie światła? kombinuj. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, trzeba się jeszcze pouczyć. Twoja teczka to coś do czego chciałbym dojść co do malowania postaci :)

akurat robot jest malowany czysto okrąglakiem, tylko na wierzch jest jakaś tekstura wrzucona, nie do końca szczęśliwie, bo nie mam jeszcze z wrzucaniem tekstur doświadczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te kwadratowe całkiem spoko :)

 

ten zielony robot sylweta dodał bym za beczką kilku kamratów zeby zbudować jakąś historie.

Co do ostatniego sposób malowania mi nie przeszkadza. Bardziej kole w oko mnie rozjechana perspektywa i słaby design mecha. Powinieneś więcej myśleć jak jego nogi będą się poruszać gdzie będą się zginać gdzie włożyć podnośniki hydrauliczne etc.

 

świetną inspiracją jesli chodzi o dobry desing i funkcjonalność jest John Park jesli nie znasz sprawdz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Ta ostatnia praca to takie coś na "zmęczenie tematu", olówkiem mi takie rzeczy wychodzą, tabletem nie, więc sie zmusilem zeby to wysiedziec i nie mialem sily na poprawki perspektywy, tez rzeczywiscie nad designem myslec mi sie nie chcialo - ale tutaj wlasnie bardziej chodzilo mi o strone tabletowa - zeby cos dokladniejszego w koncu pomalowac, bo ja zawsze tego unikam i malarskie bardizej rzeczy robie.

 

Zielone roboty jeszcze planuje kiedys pomalowac bo mi sie kadr podoba ale wlasnei zlapalem sie na tym ze nie potrafilem tego pomalowac, dlatego to studium zrobilem.

 

Nie znam Parka - sprawdzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ni cholere to warcraft, niestety.

 

Pocwicz sobie anatomie z Loomisa, Bridgmana, Bammesa , lub kogokolwiek wolisz, bo miejscami jest niestety tragedia. Z landszaftami sobie poradzisz, wychodza naprawde fajnie , przysiadz wiec nad tym, nad czym masz najwiecej problemow.

 

P.S proponuje takze pocwiczyc czystosc malowania. Metody z ctrl+ paint powinny pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejj, nie wiem czy to do końca uzasadniona uwaga, ale mam wrażenie że w kilku miejscach niekorzystnie zbiegają się piony (dodatkowo pokrywają się jeszcze z podziałem na plany), rozcinając obrazek na kilka części:

 

9rivb.jpg

 

Z jednej strony, przy takim spójnym realistycznym obrazku rozbija to kompozycje, z drugiej myślę sobie że dałoby się kiedyś znaleźć jakieś fajne zastosowanie dla takiego zabiegu.. :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, to jeszcze siadam do rysunku i poprawię niewyraźne krawędzie. Wszystko robiłem jednym brushem, który mam nierówne krawędzie i chciałem już iść spać :) (już siedzę ipoprawiam okrąglakiem krawędzie)

a co do tych pionów to nie bardzo zrozumiem - przyznam się że na teorii kompozycjii się nie znam, wszystko na zasadzie prób i błędów. Mógłbys mi powiedzieć dokładniej co w nich nie gra? Moja wizja skał w tym obrazku to własnie były takie pionowe kamienie które trochę krzywo są poustawiane.

Edytowane przez Nilfheim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym unikał właśnie takiego watowania zwłaszcza w krajobrazach, zdecydowanie lepiej wyglada jak to jest ociosane ostrą krawędzią tak jak w tamtej spiralnej wieży co robiłeś wcześniej. Źle to wygląda zwłaszcza na tych kamiennych gościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy jestem w stanie powiedzieć coś więcej niż te czerwone krechy które naniosłem w poście powyżej. Jeśli chodzi o teorię kompozycji to też nie wiem o niej zbyt dużo, ale wydaje mi się że w obecnej sytuacji jest kilka miejsc gdzie wzrok niepotrzebnie "zbacza z kursu":

9rivb2a.jpg

 

ja bym osobiście przearanżował delikatnie układ tych skał i światło przynajmniej w tym jednym newralgicznym miejscu, tak żeby nieco ułatwić wędrówkę wzroku i uwydatnić plany:

9rivb2.gif

 

9rivb2b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow super ten gif, rozumiem o co chodzi teraz, natomiast starałem się właśnie specjalnie przerwać drogę widza co trochę, wydaje mi się że to zaciekawia? ALe rzeczywiście ta góra neiszczęśliwie trafiła w przerwę między skałami.

tak podkończona wygląda:

the_hunter_returns_updated_by_nilfheimsan-d5lok44.jpg

i szkic z dzisiaj (zdaję sobie sprawę że na razie to tu bałagan jest i muszę troszkę ujednolicić):

4o7kF.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ostatnio kombinujesz. Jedna uwaga. A w zasadzie dwie. Fajnie używasz powtarzalnych elementów i rozstawiasz je w przestrzeni - tak jak w ostatnich dwóch pracach te pionowe kamienie. Jednak wydaje mi się, że powinieneś: a) różnicować ich wielkość w miarę oddalania się od kamery (większe bliżej, mniejsze dalej); b) overlapping elementów - w ostatniej pracy mam wrażenie, że te grupki skałek wręcz unikają siebie nawzajem, niech trochę na siebie nachodzą!

 

Tutaj, żeby zobrazować o co mi chodzi:

 

VFnbq.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za over Wojtek, dużo lepiej wygląda teraz, także to wygaszenie dalszych planów dużo pomogło.

No a dziś wrzucam szybki szkic który chyba będę kończył, na temat który kolega podrzucił "Siewca dżumy" (tak, ten gość nosi dżumę w butelce :))

GIetf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej! ostatni Kwaśny Stalker bardzo mi sie podoba, a co mi sie podoba to to, ze jest potraktowany lekko i płasko właśnie, ociera sie o fajny cartoon, cos jak Team Fortres ktory uwielbiam za styl :) Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności