ICE Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 Dziarski koncepcik, oprocz wymienionej reki, bardzo mi odpowiada ( kontur tez. ) Ale patrzac na naramy, odrazu chce sie powiedziec world of warcraft :P Zmarnowalem na wowa pare lat zycia, wiec odrazu rzucilo mi sie w oczy.
Nilfheim Napisano 4 Październik 2012 Autor Napisano 4 Październik 2012 dzieki :) ja w wowa nigdy ie gralem natomaist lubie stylistyke blizzardową :) z dzisiaj pracka
ICE Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 O ile Ork byl swietny tak tutaj, ojej. Wytnij panne i domaluj pare elementow i zostanie fjany pejzaz :S
Nilfheim Napisano 4 Październik 2012 Autor Napisano 4 Październik 2012 tak to jest u mnie nierowno, nie moge przejsce tego z psotaciami kobiecymi ze wygladaja zle. Dopoki cos jest kanciaste to ok ale jak zaczynaja byc miekkie gladkie ksztalty to masakra, no ale wrzucilem bo siedzialem kilka godizn jednak a nie wiem co dalej z tym
ICE Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 Dopoki cos jest kanciaste to ok ale jak zaczynaja byc miekkie gladkie ksztalty to masakra Efekt typu nauki jak Domin/Labirynt. Stricte techniczne rzeczy. Sam Mullins tez przez to przechodizl i powiedzial kiedys ze zajelo mu bardzo duzo czasu, zeby sie przestawic. Dlatego musisz walczyc z tym na wlasna reke. Poogladaj sobie Bloga Sama, i wyciagnij wnioski, sproboj je potem zaimplementoiwac do swoich prac. http://artsammich.blogspot.com/
happy-angel Napisano 8 Październik 2012 Napisano 8 Październik 2012 Nie to żebym poprawiał najwspanialszego mistrza wersatila i deski ale zrobiłem małego overa i nie wiem czy się nie spodoba mój pomysł ;) Jedna z twoich najmocniejszych prac.
Nilfheim Napisano 8 Październik 2012 Autor Napisano 8 Październik 2012 stazurek lol a na serio to over osłabia kontrasty, tak mi się wydaje, ja to się zastanawiałem czy nie powinienem dać raczej jeszcze mocniejszy cień pod prawym ramieniem
happy-angel Napisano 9 Październik 2012 Napisano 9 Październik 2012 Chodziło mi o to żeby bardziej porozdzielać i uprzestrzennić "plany" żeby były czytelniejsze elementy. Do tego próbowałem podkreślić bryłę mocniejszym światłem. Zrobiłem overa tylko dla tego że chciałem przy tym trochę pogrzebać i zobaczyć czy da się coś wyciągnąć. Tak że zrobiłem to dla siebie a przy okazji chciałem pokazać co mi z tego wyszło.
WojtekFus Napisano 10 Październik 2012 Napisano 10 Październik 2012 Ork w wersji rysunkowej - klasa sama w sobie :)
Nilfheim Napisano 10 Październik 2012 Autor Napisano 10 Październik 2012 Efekt typu nauki jak Domin/Labirynt.[/url] trafiony zatopiony :) naijpierw uczyłem się w dominie, teraz sam tam uczę :)
WojtekFus Napisano 4 Listopad 2012 Napisano 4 Listopad 2012 Ten ostatni miażdży. Świetny brushwork, klimat i kolorki. Więcej takich!
telthona Napisano 4 Listopad 2012 Napisano 4 Listopad 2012 no enviro pierwsza klasa. Ale ta panienka to jakby ktoś inny ją malował :P
WojtekFus Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 Poleciały gwiazdki, co by więcej osób odwiedziło wątek. I po drugim looku na ostatnią pracę... Zdecydowanie się tego trzymaj, wychodzi Twój akwarelowy charakter w digitalu wreszcie :D
takashmen Napisano 11 Listopad 2012 Napisano 11 Listopad 2012 taaak! to jest to, świetne enviro, dobrze dobrana kolorostyka dwie rzeczy mi przeszkadają postać jest tak sztywna jak skały, mogłeś ją sobie odpuścić, tak samo jak miasteczko, lepszy efekt zrobiły by skały np. melhiry innego koloru jako taki focal tak czy inaczej tak trzymaj!
Igi Napisano 11 Listopad 2012 Napisano 11 Listopad 2012 mhm, postac mogles sobie odpuscic, imho psuje poczucie skali, za to fantastycznie zagrala tu czern, duzy +
karola-j Napisano 11 Listopad 2012 Napisano 11 Listopad 2012 Widzę w tobie pejzażystę, śmigasz z enviro aż miło.
najtkriss Napisano 12 Listopad 2012 Napisano 12 Listopad 2012 Cześć Feng. Straszne kontrasty robisz z tymi skałami na pierwszym planie, i przyciągają mój wzrok najbardziej i rozkojarzają, i w efekcie nie wiem co jest tematem pracy - czy skalki (widac po nich ze wcale ci sie siedziec nad nimi nie chciało), czy człowiek, czy jakies tam miasto hen daleko, czy jakiś most, czy jakieś góry w tle - zdecyduj co chcesz pokazać. I podziałaj atmosferyczna bardziej.
Nilfheim Napisano 13 Listopad 2012 Autor Napisano 13 Listopad 2012 Dzięki za komentarze:) gdybym malował to drugi raz to nie wstawiałbym miasta, teraz wg. mnie tam nie pasuje dwa rysunki szybkie ktore kontynuuja motyw prostokatnych skal
Nilfheim Napisano 17 Listopad 2012 Autor Napisano 17 Listopad 2012 nie jestem jakoś bardzo z tego zadowolony ale wrzucam,
Status Napisano 17 Listopad 2012 Napisano 17 Listopad 2012 Będą z Ciebie ludzie albo ludź. Zostaw na jakiś czas te teksturowane pędzelki, które narazie nie tyle oszukują, co spłaszczają i zmieniają kształt. Weź okrąglaka i zrób coś tylko nim. To ci pokaże jak ciosasz bryłę. Zauważysz, że niektóre płaszczyzny powinny być inaczej oświetlone. Staraj się tez wprowadzać kilka źródeł światła, aby wyeksponować przedmioty i zbadać jak to się wszystko razem łączy. Jak działa kolor? jak działa odbicie światła? kombinuj. Powodzenia
Nilfheim Napisano 17 Listopad 2012 Autor Napisano 17 Listopad 2012 Dzięki, trzeba się jeszcze pouczyć. Twoja teczka to coś do czego chciałbym dojść co do malowania postaci :) akurat robot jest malowany czysto okrąglakiem, tylko na wierzch jest jakaś tekstura wrzucona, nie do końca szczęśliwie, bo nie mam jeszcze z wrzucaniem tekstur doświadczenia
happy-angel Napisano 17 Listopad 2012 Napisano 17 Listopad 2012 Dobre tempo trzymasz i widać tego efekty. PS: Idę odkurzyć swoją teczkę
Coyote Napisano 17 Listopad 2012 Napisano 17 Listopad 2012 te kwadratowe całkiem spoko :) ten zielony robot sylweta dodał bym za beczką kilku kamratów zeby zbudować jakąś historie. Co do ostatniego sposób malowania mi nie przeszkadza. Bardziej kole w oko mnie rozjechana perspektywa i słaby design mecha. Powinieneś więcej myśleć jak jego nogi będą się poruszać gdzie będą się zginać gdzie włożyć podnośniki hydrauliczne etc. świetną inspiracją jesli chodzi o dobry desing i funkcjonalność jest John Park jesli nie znasz sprawdz :)
Nilfheim Napisano 17 Listopad 2012 Autor Napisano 17 Listopad 2012 Dzięki! Ta ostatnia praca to takie coś na "zmęczenie tematu", olówkiem mi takie rzeczy wychodzą, tabletem nie, więc sie zmusilem zeby to wysiedziec i nie mialem sily na poprawki perspektywy, tez rzeczywiscie nad designem myslec mi sie nie chcialo - ale tutaj wlasnie bardziej chodzilo mi o strone tabletowa - zeby cos dokladniejszego w koncu pomalowac, bo ja zawsze tego unikam i malarskie bardizej rzeczy robie. Zielone roboty jeszcze planuje kiedys pomalowac bo mi sie kadr podoba ale wlasnei zlapalem sie na tym ze nie potrafilem tego pomalowac, dlatego to studium zrobilem. Nie znam Parka - sprawdzę :)
Nilfheim Napisano 18 Listopad 2012 Autor Napisano 18 Listopad 2012 dobra jeszcze mi sie to udalo pocisnąć, ktoś mi powie czy to w klimacie warcrafta się mieści?
happy-angel Napisano 18 Listopad 2012 Napisano 18 Listopad 2012 Widzę że konkurencja nie śpi :) Bardzo fajna pantera-gąbka wszyła. Myślę że tej lasce bardzo przyjemnie ujeżdża się bestię o takiej fakturze ;)
ICE Napisano 18 Listopad 2012 Napisano 18 Listopad 2012 Ni cholere to warcraft, niestety. Pocwicz sobie anatomie z Loomisa, Bridgmana, Bammesa , lub kogokolwiek wolisz, bo miejscami jest niestety tragedia. Z landszaftami sobie poradzisz, wychodza naprawde fajnie , przysiadz wiec nad tym, nad czym masz najwiecej problemow. P.S proponuje takze pocwiczyc czystosc malowania. Metody z ctrl+ paint powinny pomoc.
Nilfheim Napisano 20 Listopad 2012 Autor Napisano 20 Listopad 2012 no to pracka na EOW na ca.org moznaby to jeszcze troche podciagnac ale nie wiem czy znajde czas (termin jest chyba do jutra)
Coyote Napisano 20 Listopad 2012 Napisano 20 Listopad 2012 poza kontrastem czerni i bieli, dobrze pierwszemu planowi zrobiły by mocniej zarysowane sylwetki bo teraz wszystko jest z waty.
Urbanboogie Napisano 20 Listopad 2012 Napisano 20 Listopad 2012 Hejj, nie wiem czy to do końca uzasadniona uwaga, ale mam wrażenie że w kilku miejscach niekorzystnie zbiegają się piony (dodatkowo pokrywają się jeszcze z podziałem na plany), rozcinając obrazek na kilka części: Z jednej strony, przy takim spójnym realistycznym obrazku rozbija to kompozycje, z drugiej myślę sobie że dałoby się kiedyś znaleźć jakieś fajne zastosowanie dla takiego zabiegu.. :p
Nilfheim Napisano 20 Listopad 2012 Autor Napisano 20 Listopad 2012 (edytowane) No dobra, to jeszcze siadam do rysunku i poprawię niewyraźne krawędzie. Wszystko robiłem jednym brushem, który mam nierówne krawędzie i chciałem już iść spać :) (już siedzę ipoprawiam okrąglakiem krawędzie) a co do tych pionów to nie bardzo zrozumiem - przyznam się że na teorii kompozycjii się nie znam, wszystko na zasadzie prób i błędów. Mógłbys mi powiedzieć dokładniej co w nich nie gra? Moja wizja skał w tym obrazku to własnie były takie pionowe kamienie które trochę krzywo są poustawiane. Edytowane 20 Listopad 2012 przez Nilfheim
Igi Napisano 20 Listopad 2012 Napisano 20 Listopad 2012 Ja bym unikał właśnie takiego watowania zwłaszcza w krajobrazach, zdecydowanie lepiej wyglada jak to jest ociosane ostrą krawędzią tak jak w tamtej spiralnej wieży co robiłeś wcześniej. Źle to wygląda zwłaszcza na tych kamiennych gościach.
Urbanboogie Napisano 20 Listopad 2012 Napisano 20 Listopad 2012 Nie wiem czy jestem w stanie powiedzieć coś więcej niż te czerwone krechy które naniosłem w poście powyżej. Jeśli chodzi o teorię kompozycji to też nie wiem o niej zbyt dużo, ale wydaje mi się że w obecnej sytuacji jest kilka miejsc gdzie wzrok niepotrzebnie "zbacza z kursu": ja bym osobiście przearanżował delikatnie układ tych skał i światło przynajmniej w tym jednym newralgicznym miejscu, tak żeby nieco ułatwić wędrówkę wzroku i uwydatnić plany:
Nilfheim Napisano 20 Listopad 2012 Autor Napisano 20 Listopad 2012 wow super ten gif, rozumiem o co chodzi teraz, natomiast starałem się właśnie specjalnie przerwać drogę widza co trochę, wydaje mi się że to zaciekawia? ALe rzeczywiście ta góra neiszczęśliwie trafiła w przerwę między skałami. tak podkończona wygląda: i szkic z dzisiaj (zdaję sobie sprawę że na razie to tu bałagan jest i muszę troszkę ujednolicić):
WojtekFus Napisano 20 Listopad 2012 Napisano 20 Listopad 2012 Fajnie ostatnio kombinujesz. Jedna uwaga. A w zasadzie dwie. Fajnie używasz powtarzalnych elementów i rozstawiasz je w przestrzeni - tak jak w ostatnich dwóch pracach te pionowe kamienie. Jednak wydaje mi się, że powinieneś: a) różnicować ich wielkość w miarę oddalania się od kamery (większe bliżej, mniejsze dalej); b) overlapping elementów - w ostatniej pracy mam wrażenie, że te grupki skałek wręcz unikają siebie nawzajem, niech trochę na siebie nachodzą! Tutaj, żeby zobrazować o co mi chodzi:
Kalberos Napisano 21 Listopad 2012 Napisano 21 Listopad 2012 no się dzieje chłopy tutaj i nie tylko w tej teczce dział 2 D przebudził się do życia :D .Ostatnie bardzo na plus Wojtek fajnie to pokazał .Pozdro
Nilfheim Napisano 21 Listopad 2012 Autor Napisano 21 Listopad 2012 Dzięki za over Wojtek, dużo lepiej wygląda teraz, także to wygaszenie dalszych planów dużo pomogło. No a dziś wrzucam szybki szkic który chyba będę kończył, na temat który kolega podrzucił "Siewca dżumy" (tak, ten gość nosi dżumę w butelce :))
RaVirr Napisano 22 Listopad 2012 Napisano 22 Listopad 2012 Te ostatnie krajobrazy kojarzą mi się ze skyrimem, fajny klimat. Wczułem się w tę krainę :)
Coyote Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 ten ostatni fajny desing ale przydało by sie go porządnie oświetlić bo strasznie płasko wygląda odsyłam do linka mam nadzieje ze pomoże :)
panRebonka Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 Bardzo fajne rzeczy i fajne kreska szczególnie w tej ostatniej postaci. Fajnie, jakbyś zachował tę ekspresję w szczegółowym malunku. Pejzaż z wielkimi rzeźbami super.
j4q Napisano 25 Listopad 2012 Napisano 25 Listopad 2012 hej! ostatni Kwaśny Stalker bardzo mi sie podoba, a co mi sie podoba to to, ze jest potraktowany lekko i płasko właśnie, ociera sie o fajny cartoon, cos jak Team Fortres ktory uwielbiam za styl :) Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się