Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej.

 

Workshop 2 - Body mechanic.

 

Za namową znajomych postanowiłem upublicznić tego reela.

Chciałem to zrobić dopiero jak skończę WIPa, ale w najbliższym czasie nie zanosi się na to :)

 

 

 

 

Workshop 3 - Facial acting.

 

Koniec semestru - kolejny progress reel

Enjoy :P

 

 

Workshop 5 - Stage acting.

 

Tym razem miałem tyle roboty w studio, że drugie ujęcie jest zaledwie w blokingu.

pass: iA

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez asblaze

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 6,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ostatnia sekwencja efektowna. Super to wygląda.

Napisano

bardzo fajny flow w tych animacjach, kawał dobrej roboty - czuć skilla

Edytowane przez jaras

Napisano

mnie troszkę przeszkadza zbyt długie oczekiwanie na reakcje np. gościu walący w telewizor zanim w niego uderzy, jego łapka jest spowolniona w pierwszej fazie ruchu... ale może tak ma być.

Napisano

Mnie sie troche nie podoba jak w drugiej animacji podczas skradania sie wdeptuje w kawalek drewna, fajnie by bylo jak bys podkreslil jakas poza ktora spoglada na to drewno tak by to zwrocilo wieksza uwage widza i przekaz byl bardziej czytelny.

Teraz ogladajac te animacje cala uwaga moja skupiona jest na postaci i dopiero za ktoryms razem zobaczylem lamiacy sie kijek, ktory jest przyczyna takiego a nie innego zachowania postaci. W trzeciej animce troche nie podoba mi sie zachowanie bioder. Ogolnie animacje na calkiem fajnym poziomie

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za feedback. Fajnie, że się odezwaliście, bo już myślałem, że będzie martwy wątek :)

@Chrupek: Timing - rzecz bardzo osobista. Ja bardzo lubię pauzy i zawieszenia, szczególnie przed szybszym ruchem. Bardziej mi przeszkadza za wolne 2 uderzenie. Ta animka jeszcze jest WIP więc będzie jeszcze kończona i retimingowana (jak znajdę czas) :)

 

@anima3d: akcja z patykiem celowo jest tak poprowadzona.

a) nie jest on najważniejszy

b) staram się animować tak, jakby do całości był dźwięk. Trzask patyka w zupełności rozjaśniłby sprawę więc i charakter i widz wiedziałby w co wdepnięto :)

 

@Zbyszek: No obrotówka, czysto mechaniczno-warsztatowa robota, całkowicie przyćmiewa pozostałe (imho) pełne charakteru i emocji animacje. W sumie zastanawiałem się czy z tego powodu dołączać ją do reela :)

Rigi są z iAnimate. Każdy poprawiałem na własne potrzeby (np kontrola dłoni - stanowczo przekombinowana. Kanałów do pozowania jest więcej niż kanałów rotacji na paliczkach :D ).

Anyway pracowałem już z lepszymi - darmowymi i własnymi rigami. :)

 

Jeszcze raz - dzięki.

 

Stay tuned 4 iAnimate Music Video :)

Napisano

Fajne fajne!

Widac ze masz wprawe w mechanice, czuc wage :). Ostatni shot bardzo fajnie zrobiony i zgadzam sie ze przycmiewa reszte. Jezeli mialbym sie czepiac to jedynie do actingu, ale jezeli sie nie myle celem tych animacji byla praca nad mechanika postaci, wiec sobie podaruje komentarz. Generalnie super robota. Jak to mowia amerykanie...keep going! :)

 

Pozdrawiam,

 

Maciek

Napisano
  • Autor

Qrde ..... same gwiazdy :D dzięki

 

Hej. .... sorka za wykop, ale skorzystałem z nowego ficzera forum i podpiąłem animacje ;)

 

iAnimate Music Video - premiera już niebawem :D

Napisano

Świetnie!! szczególnie ostatnia czyli jak robi cork'a :) chociaż w praktyce takie powyginanie nóg nieźle by przeszkadzało;D

Napisano
  • Autor

Siema.

 

Postanowiłem wrzucać reele szkolne do jednego wątku.

No wiec - update w pierwszym poście :D

Napisano

Bardzo fajnie jest to wszystko z animowane. Ile czasu poświęciłeś na jedną taką scenkę aktingu?

Napisano
  • Autor

Thanx :)

 

SUPER_OKO-> czas nijak nie nie przystaje do polskich realiów :) ok 40h na 10 sek + przerwy dla nabrania dystansu

brodkins -> :D świnki chyba zasługują na osobny wątek - już niebawem teaser :P

zio_mal-> no grubasek ma dużo bardziej plastyczny ryjek i jego karykaturalny wygląd pozwolił pojechać po extremach :) ale w obu przypadkach sporo majstrowałem przy rigach :)

Napisano

Bravo, lipsynki sa bardzo miekko zanimowane,bardzo mi sie podobaja, no i ten dance video, mistrzowski podskok!

Napisano
  • Autor

Uuu... kilka znajomych nazwisk na formularzu rekrutacyjnym iA.

Ładnie, ładnie - trzymam kciuki :)

Napisano
  • Autor

Nie wiem jak na to odpowiedzieć abyś się nie obraził.

Nazwa szkoły w nazwie wątku, w każdym reelu wielkie loga... chłopie - jak ty do autobusu wsiadasz? ;)

Napisano
  • Autor

Heloł .... nowy update na górze. Tak wrzuciłem, żeby było widać, że coś się dzieje :P

Napisano

Jest progres. :) Szkoda tylko drugiego shota. Zamierzasz go skończyć czy zostawiasz na blockingu? Pozdrawiam!

Napisano

mi wyswietla monit o podanie hasla, a na twoim kanale vimeo nie widze tego filmiku mimo ze jestem zalogowany.

Napisano

nie zwrocilem uwagi:P

pierwsza czesc ladna animacja, lipsync bardzo delikatny, w glosie slychac wiele emocji a po twarzy juz nie, moze przez te przymkniete oczy tak to odbieram, no i tekst cedzi przez zeby, mozna by mu bylo bardziej podkrecic ruchy ust.

drugi mimo ze blokowo widac bdb rozplanowanie animacji.

 

idziesz jak burza, tak trzymaj:)

Napisano

W pierwszej czesci gosc mocno gestykuluje i gra cialem ale na twarzy to jakos troche tak sztywno co do reszty. Drugi zapowiada sie fajnie, przemyslany acting, chetnie zobacze juz skonczona animacje

 

BTW w jakim sofcie animujesz ?

Napisano
maya głównie

 

No wlansnie, bo z tego co masz na YT to widze ze Max (wiem ze filmiki stare). Sam zabieram sie za nauke animacji, wiec pomyslalem ze jak juz zaczne (na razie przegladam tutki nt. podstawowych zasad animacji), to moze lepiej od razu uczyc sie w mayce. Wiem zeby byc dobrym animatorem to musze umiec zainimowac wszystko z palca i zaden soft za mnie tego nie zrobi, ale jakos jednak wiekszosc ludzi ktory pala sie animacja optuje za mayka. Moglbys napisac dlaczego akurat i ty glownie siedzisz w mayce, co jej w niej takiego lepszego, wygodniejszego (jesli chodzi o animacje) czego brakuje w Maxie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności