Skocz do zawartości

iAnimate progress reels


asblaze

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

 

Workshop 2 - Body mechanic.

 

Za namową znajomych postanowiłem upublicznić tego reela.

Chciałem to zrobić dopiero jak skończę WIPa, ale w najbliższym czasie nie zanosi się na to :)

 

 

 

 

Workshop 3 - Facial acting.

 

Koniec semestru - kolejny progress reel

Enjoy :P

 

 

Workshop 5 - Stage acting.

 

Tym razem miałem tyle roboty w studio, że drugie ujęcie jest zaledwie w blokingu.

pass: iA

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez asblaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Chrupek3D

mnie troszkę przeszkadza zbyt długie oczekiwanie na reakcje np. gościu walący w telewizor zanim w niego uderzy, jego łapka jest spowolniona w pierwszej fazie ruchu... ale może tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie troche nie podoba jak w drugiej animacji podczas skradania sie wdeptuje w kawalek drewna, fajnie by bylo jak bys podkreslil jakas poza ktora spoglada na to drewno tak by to zwrocilo wieksza uwage widza i przekaz byl bardziej czytelny.

Teraz ogladajac te animacje cala uwaga moja skupiona jest na postaci i dopiero za ktoryms razem zobaczylem lamiacy sie kijek, ktory jest przyczyna takiego a nie innego zachowania postaci. W trzeciej animce troche nie podoba mi sie zachowanie bioder. Ogolnie animacje na calkiem fajnym poziomie

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za feedback. Fajnie, że się odezwaliście, bo już myślałem, że będzie martwy wątek :)

@Chrupek: Timing - rzecz bardzo osobista. Ja bardzo lubię pauzy i zawieszenia, szczególnie przed szybszym ruchem. Bardziej mi przeszkadza za wolne 2 uderzenie. Ta animka jeszcze jest WIP więc będzie jeszcze kończona i retimingowana (jak znajdę czas) :)

 

@anima3d: akcja z patykiem celowo jest tak poprowadzona.

a) nie jest on najważniejszy

b) staram się animować tak, jakby do całości był dźwięk. Trzask patyka w zupełności rozjaśniłby sprawę więc i charakter i widz wiedziałby w co wdepnięto :)

 

@Zbyszek: No obrotówka, czysto mechaniczno-warsztatowa robota, całkowicie przyćmiewa pozostałe (imho) pełne charakteru i emocji animacje. W sumie zastanawiałem się czy z tego powodu dołączać ją do reela :)

Rigi są z iAnimate. Każdy poprawiałem na własne potrzeby (np kontrola dłoni - stanowczo przekombinowana. Kanałów do pozowania jest więcej niż kanałów rotacji na paliczkach :D ).

Anyway pracowałem już z lepszymi - darmowymi i własnymi rigami. :)

 

Jeszcze raz - dzięki.

 

Stay tuned 4 iAnimate Music Video :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne fajne!

Widac ze masz wprawe w mechanice, czuc wage :). Ostatni shot bardzo fajnie zrobiony i zgadzam sie ze przycmiewa reszte. Jezeli mialbym sie czepiac to jedynie do actingu, ale jezeli sie nie myle celem tych animacji byla praca nad mechanika postaci, wiec sobie podaruje komentarz. Generalnie super robota. Jak to mowia amerykanie...keep going! :)

 

Pozdrawiam,

 

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thanx :)

 

SUPER_OKO-> czas nijak nie nie przystaje do polskich realiów :) ok 40h na 10 sek + przerwy dla nabrania dystansu

brodkins -> :D świnki chyba zasługują na osobny wątek - już niebawem teaser :P

zio_mal-> no grubasek ma dużo bardziej plastyczny ryjek i jego karykaturalny wygląd pozwolił pojechać po extremach :) ale w obu przypadkach sporo majstrowałem przy rigach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zwrocilem uwagi:P

pierwsza czesc ladna animacja, lipsync bardzo delikatny, w glosie slychac wiele emocji a po twarzy juz nie, moze przez te przymkniete oczy tak to odbieram, no i tekst cedzi przez zeby, mozna by mu bylo bardziej podkrecic ruchy ust.

drugi mimo ze blokowo widac bdb rozplanowanie animacji.

 

idziesz jak burza, tak trzymaj:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maya głównie

 

No wlansnie, bo z tego co masz na YT to widze ze Max (wiem ze filmiki stare). Sam zabieram sie za nauke animacji, wiec pomyslalem ze jak juz zaczne (na razie przegladam tutki nt. podstawowych zasad animacji), to moze lepiej od razu uczyc sie w mayce. Wiem zeby byc dobrym animatorem to musze umiec zainimowac wszystko z palca i zaden soft za mnie tego nie zrobi, ale jakos jednak wiekszosc ludzi ktory pala sie animacja optuje za mayka. Moglbys napisac dlaczego akurat i ty glownie siedzisz w mayce, co jej w niej takiego lepszego, wygodniejszego (jesli chodzi o animacje) czego brakuje w Maxie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności