simonhc Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Witam wszystkich, przedstawiam projekt jaki ukończyłem ok 2 miesiące temu. Dał nam nieco w kość ale było też sporo dobrej zabawy. Soft jak zwykle: 3dsmax 2012 v ray 1.5 sp5 PS CS5 snow flow texturki cgtextures.com Pozdrawiam simonhc
plasti Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 co tu duzo pisac, profeska na maxa, w kazdym calu, jednakze pierwsze 3 screeny sie odrozniaja od reszty, sa troszke slabsze 5* pozdro
Sroka8888 Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Super! Masz świetny styl i super umiejętności! Genialnie wyszły ci wnętrza. Mam parę pytań do ciebie czy te skały otoczone siatką to jest model? a jeśli tak to jak je tam rozłożyłeś ręcznie czy jakimś pluginem? Czy w tej scenie użyłeś pluginu Railclone? Ile mniej więcej osób pracuje nad takim projektem? Z góry dziękuje za odpowiedź.
kozioo Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Klasa, jak zwykle:) Piszesz że projekt dał w kość, z czym było najwięcej problemów?
arturprx2 Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Świetny projekt!! Za**bieste materiały!! Generalnie konkretna robota i klimat na szóstkę z plusem :) aż miło popatrzeć :)
vizpeople Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Rewelacja jak zwykle :) Detal powala!
Cide Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Wywalonym jęzorem oblizałem brudne biurko. Dzięki...
Marvin Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Przybyłem tutaj z przyszłości by pogratulować zasłużonego fronta. 5*
Touch Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 Wnętrza super, szczególnie drewno na schodach!:) Za to exteriory już dużo gorzej. Mam wrażenie, że szyba w witrynie tego małego pawilonu za bardzo odbija, psuje strasznie odbiór i dezorientuje, przede wszystkim na pierwszym renderze. Krzesła/fotele na zewnątrz pod parasolkami wyglądają jakby nie miały materiału. Reszta ok;) To w Chamonix? Pozdr
adamakis Napisano 16 Październik 2011 Napisano 16 Październik 2011 piekny viz, bardzo ladne wszystko ze stylem.
Loki Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 (edytowane) fajne obrazki. Gambiony to displacement? mapowałeś na nich diffuse na innym kanale niż displace ? pokazał byś jakiś fragment mapki displace ? Edytowane 17 Październik 2011 przez Loki
natas Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 Brakło punktacji więc mogę dać tylko 5
RA Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 Wnętrza są mega. Zewnętrza mają swoje dobre i mniej dobre strony, ale całość wygląda bardzo przyjemnie. :)
chais Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 Podłączam się do pytania o gabiony. Są 3d, czy displace? Wnętrza mają super klimat pozdrawiam !
artozi Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 Jakie to jest piekne! Jestem w szoku, podziwiam totalnie:) Rewelecyjnie wyczute postpro, tak jak lubie.
biszkopte Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 wow...trzymasz poziom:) faktycznie z zewnątrz można się czepiać ,ale ma to swój urok. Dwie strony budynku. Świetna praca. A...rozumiem że sklepik się dopiero otwiera...i z tego powodu wisi tylko jedna koszulka :P:P:P
Razer Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 Exteriory jak zawsze wypasione, świetne materiały i światło. Interiory też rewelka, podoba mi się twój sposób postprodukcji i kadrowanie, 5* :)
pressenter Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 Ech, ależ kiepsko, gniot taki, że o ja... A serio to na prawdę świetna robota, wnętrza bardzo przypadają mi do gustu, jedyne co to oprócz uwag Toucha zaspy wyglądają jakby miały rozciągniętą teksturę, ale to już takie pierdoły, że w zasadzie nie ma co się przejmować. :D Bardzo fajnie. 5* oczywiście. Sz.
NV Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 Widzę, że sprytnie wykorzystujesz wcześnie opanowane autorskie patenty i dodajesz coraz to nowsze :) I jak tu nadążyć ...
DEkoy Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 jak nie zrobisz making of'a do tego to zniszcze wszystkie gablotki na PG gdzie wiszą Twoje prace :P Dla mnie 1000 gwiazdek jak w sumie każda Twoja praca :)
szczawik Napisano 18 Październik 2011 Napisano 18 Październik 2011 1 i 3 wyglada troche jak miniatura.. reszta szoook!
KoMic Napisano 18 Październik 2011 Napisano 18 Październik 2011 bardzo fajne, jedynie ostatni troche gryzie po oczach, poniewaz mocno widac AA i ze siatka jest z textury pozdr GJ
jrub Napisano 18 Październik 2011 Napisano 18 Październik 2011 Świetna robota! Podobać mnie się bardzo. Dla mnie 5*. Pozdrowionka
simonhc Napisano 18 Październik 2011 Autor Napisano 18 Październik 2011 Dziekuje wszystkim za komentarze. Dokładne odpowiedzi postaram się wrzucić w poniedziałek, do końca tygodnia walka a angina i deadlinami:) Na szybko, Kamienie sa z geom. Video tut polecial do Wenecji na AD#2. Niebawem remake na cgworkshop.org. Dam znac. Siatka jest tez z geom - KoMic (zludzenie kiepskiego AA wynika pewnie z tego ze dof byl dodany w psie, tak czy siak racje masz:) ) Bardzo dziekuje za front i poswiecony czas. Pozdrawiam simonhc
FOKUZ Napisano 18 Październik 2011 Napisano 18 Październik 2011 Elegancka wizka, jedynie co mi się bardzo nie podoba to dof na pierwszych renderach, budynek sprawia wrażenie makiety. Jeszcze jedna rzecz mi nie pasuje, mianowicie parasol i fotele na zewnątrz w taka pogodę ale widocznie tak ma być :) Reszta świetna, przyjemnie się to ogląda :)
Gość pkm77 Napisano 18 Październik 2011 Napisano 18 Październik 2011 CREME DE LA CREME!!! szóstka w koronie :)!!!
simonhc Napisano 24 Październik 2011 Autor Napisano 24 Październik 2011 Witam wszystkich i dziękuję za komentarze i cenne uwagi! Poniżej kilka odpowiedzi, mam nadzieję że niczego nie pominąłem Sroka8888 - kamienie sa modelem. Rozkladalem na kilka sposobow ale ostatecznie ułożone ręcznie Nie użyłem railclone'a. Nad projektem pracowały 2 osoby kozioo - Dzięki. W scenie pojawił się błąd który wywalał dispy w kosmos. Bardzo trudno pracowało się na scenach a nawet drobne zmiany prowadziły na zamknięcia maxa:/ W edit poly polygony podświetlone rozjeżdżały się w kosmos. Jeśłi ktoś wie o co mogło chodzić będę wdzięczny za info. Touch - dzięki za tipy, projekt w Chamonix:) Loki - kamloty to geom:) biszkopte - zrobilismy całą serię ubrań snowboardowych , deski, buty etc. Na końcu klient zrezygnował z wyposażenia. Sklepik w przebudowie obecnie. DEkoy-heheh, byłem ostatnio na pg. Fajnie powspominać:D FOKUZ- a fotele i parasole takie tam są, może dziwne ale nikt zbytnio się nie martwi pogodą która zreszta jest nieco odmienna od naszej zimy;) Ach Chamonix! Pozdrawiam simonhc
Rekomendowane odpowiedzi