Napisano 15 Grudzień 201113 l Być moze uda sie zdazyc jeszcze w terminie, spróbujeCos tam pododaje do tego, mam sporo fajnych refek :)Póki co tyle na dobry poczatek: Edytowane 12 Styczeń 201213 l przez ledyr
Napisano 16 Grudzień 201113 l fajnie ze startujesz, moze zdazysz bo terminu podobno nie beda tym razem przesuwac, ale kto wie...
Napisano 23 Grudzień 201113 l Autor troche mi zabraknie chyba czasu jednak, odkryłem na nowa Torchlight ^^ update:
Napisano 23 Grudzień 201113 l Autor zaraz jade na swieta do gdanska i wracam po nowym roku dopiero :( EDIT : pauloos, poki co to tylko chamski mirror wiec stad 1 i 3 blad a co do 2 to wlasnie nie jestem jeszce pewien bo to co widac to mniej wiecej polowa dlugosci calego karabinu, jak zrobie calosc i dalej mi sie bedzie wydawac ze jest zbyt gruby to napewno poprawie :) mimo wszystko dzieki za zwrocenie uwagi i fajny filmik ^^, przyda sie napewno Edytowane 23 Grudzień 201113 l przez ledyr
Napisano 23 Grudzień 201113 l Zaznaczyłem na rysunku miejsca, które moim zdaniem powinieneś jeszcze poprawić. Zaczynając od lewej: tu wycięcia wyglądają inaczej niż po przeciwnej stronie, nie są symetryczne. Na tym filmie widać to wyraźnie: w 1:39 widać jak to powinno wyglądać. Dalej rękojeść wydaje się bardzo szeroka, wyobraź sobie że masz to objąć dłonią, było by to bardzo niewygodnie, a przecież ergonomia i wygoda to teraz priorytet przy projektowaniu i AI jest z tego znane. Wielu strzelców kupuje same osady do swoich Remingtonów 700;) Po trzecie te dwie śruby tuż przy miejscu gdzie znajduje się policzek strzelca. Hmm, gdybym to ja miał z takimi strzelać to bym się bardziej martwił czy mi nie pocharatają szczęki niż tym czy trafię do celu;) Uploaded with ImageShack.us Poza tym to świetnie zapowiadająca się praca i mam nadzieję że będę mógł na nią glosować w finale:)
Napisano 7 Styczeń 201213 l Normalnie szczena opada. Ja zawsze jak robię HP to zawieszam się w którymś miejscu i nie potrafię iść dalej :D. Długo Ci to zajęło? I zaczynałeś robiąc boxami czy od plane wszystko?
Napisano 7 Styczeń 201213 l Normalnie szczena opada. Ja zawsze jak robię HP to zawieszam się w którymś miejscu i nie potrafię iść dalej :D. Długo Ci to zajęło? I zaczynałeś robiąc boxami czy od plane wszystko? Też chcę wiedzieć. Możesz kiedyś nagrać film jak robisz taki model? Może jakiś prosty pistolet?
Napisano 7 Styczeń 201213 l Autor n-pigeon - postaram sie ;d Make My Day i Hooch - zajeło mi to około 2 tygodni. Jesli chodzi o modelowanie to nie ma wielkiej filozofii: sciagam pol dnia refki hd z neta pozniej modeluje kawalek po kawalku boxy, plejny, cylindry... wszystko zalezy co jest do zrobienia, rozne rzeczy da sie zrobic szybko roznymi sposobami
Napisano 10 Styczeń 201213 l Autor Ciesze sie ze sie wam podoba :) Musiałem przenieść watek bo nie wyrobiłbym sie w limicie tris a szkoda mi było robić na kanciato wiele rzeczy. W kazdym razie skonczylem wypalac mapki, jest jeszcze sporo błedów np na pasku Wyszło 8500 tris ponizej skrin z marmoseta 1. AO i Normale 2. Siateczka 3. Wstepny color base Edytowane 10 Styczeń 201213 l przez ledyr
Napisano 10 Styczeń 201213 l Zamieniasz na tri przed wypalaniem? ;] Zacny model, powodzenia z texturkami ;D
Napisano 12 Styczeń 201213 l Autor PIraT - nie, Marmoset tak pokazuje wireframe Chyba skonczylem snajperke (nie moglem sie zdecydować na kolor)
Napisano 12 Styczeń 201213 l soczewka w lunecie za bardzo się świeci (już nawet pomijając fakt, że masz zamknięte od drugiej strony :P), poza tym bardzo pro :)
Napisano 12 Styczeń 201213 l Żółta jakoś bardziej przypadła mi do gustu ;D Jest moc, świetna robota. Gratuluje ukończenia !
Napisano 12 Styczeń 201213 l Bardzo fajnie Ci to wyszło, plastycznie rzekł bym, ale to jeszcze nie ten wow-factor ;) imo zielona fajniejsza. EDIT: hmm nie kaszani się coś na końcu lufy przy wylocie, wygląda na jakiś problem z normalem (obłości..)?
Napisano 11 Luty 201213 l zielona fajna ale taka zwyczajna. jak byś dodał fajne akcenty kolorystyczne do pomarańczowej to moglo by ją to nieźle zbust'ować :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto