Monio Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 Pixologic o miesiąc przesunęło premierę nowej wersji Zbrusha ale chyba warto czekać bo nie będą to tylko bugfixy. W linku niżej filmik z prezentacją nowej funkcji czyli FiberMesh. Jest potencjał. :) http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?164835-FiberMesh-Preview
Cyanide Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 Oj kurde, wygląda uber potężnie i fajnie. Ciekawi mnie tylko jak to pamięć zżera, mam nadzieję, że zrobili to w miarę optymalnie. Jak mówisz Monio warto poczekać. Pozdrawiam, Cyanide.
deshu Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 Prześlicznie. Wreszcie może bedzie misie chciało dokończyć jeden pomysł:)
Monio Napisano 29 Grudzień 2011 Autor Napisano 29 Grudzień 2011 To co produkuje fibermesh to zwykły polymesh więc to będzie można edytować wszystkimi narzędziami zbrusha. Warto zaznaczyć że nie tylko włosy to może tworzyć, te pesteczki na końcu filmiku to pokazują. Krąży mi w głowie jak to połączyć dynameshem, projekcją, paletą deformacji... coś czuje że pixologic daje nam w łapki kolejne silne narzędzie. :)
jacenty Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 No dobra ale jak to wyciagnac zbrusza zrenderowac i zanimowac ?
Monio Napisano 29 Grudzień 2011 Autor Napisano 29 Grudzień 2011 Wyciągnąć możesz jako zwykły obj a render jak każdy inny obiekt. Animować jak normalne długie włosy się nie da ale wymodelowanych włosów z maxa również się nie zanimuje. Jak potrzeba animować to tylko symulacje.
claude Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 Nie mogę się doczekać. Fajnie, że coraz mniej będzie potrzebne znajomość maxa i innych kombajnów aby zrobić fajny obrazek.
jacenty Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 no ale robisz to za pomoca krzywych . A co z szaderem tego jak to zmapujesz i wogule ? jakos mi sie to kupy nie trzyma
Nezumi Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 jacenty - to zwyczajnie nie jest po to, zeby animowac. To jedno z tych narzedzi dla ilustratorow i koncepciarzy. Wymodelowanego w ZB ubrania tez nie animujesz, Oczy dodane na szybko w ZB tez nie nadaja sie do konkretnej animacji. Przyklady mozna mnozyc. Jedyne co sie kupy tu nie trzyma to szukanie dziury w calym.
plasti Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 jest moc, az gebe rozdziawilem, ciekawe ile taka fryza bedzie miala poly, nie moge sie doczekac az to wyjdzie.... @jacenty jak masz mocnego kompa mozesz nalozyc na te wlosy fizyke
_michal Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 Albo po prostu to jest genialne narzędzie do zrobienia normalmapy i ao tekstury futra. Dla gameartu rewelacja. Obiektu 10mln ścianek z zbrusha też się nie animuje ;)
plasti Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 no 10 baniek to zabije nawet farme :], dlatego nie wiem ile poly exportuje zb
No]2 Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 O w mordę! powiem szczerze, że na taki bajer czekałem, można od a do Z już bez badziewiastych modelowanych włosów zrobić pro koncept.
gryzon Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 Przepiękna sprawa. Pixologic jak zwykle powala na kolana. Oni nokautują konkurencję.
Nezumi Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 Jaka konkurencje? :D Mowisz o programie do malowania tekstur "Mudbox"? :D
Luki Luki Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 Ja poczekam aż ktoś je jakoś sensownie ułoży, bo ten pies to żart, ta kobita także.
floo Napisano 30 Grudzień 2011 Napisano 30 Grudzień 2011 całkiem całkiem to się dobrze zapowiada... ciekawe kiedy awtodesck ich wykupi :P
gryzon Napisano 31 Grudzień 2011 Napisano 31 Grudzień 2011 nezumi - no i jeszcze o paru innych które zostały w tyle :) floo - oby się twoje słowa w g.... obróciły :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się