Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

  • Odpowiedzi 21
  • Wy艣wietle艅 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oj kurde, wygl膮da uber pot臋偶nie i fajnie. Ciekawi mnie tylko jak to pami臋膰 z偶era, mam nadziej臋, 偶e zrobili to w miar臋 optymalnie. Jak m贸wisz Monio warto poczeka膰.

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Prze艣licznie. Wreszcie mo偶e bedzie misie chcia艂o doko艅czy膰 jeden pomys艂:)

Napisano
  • Autor

To co produkuje fibermesh to zwyk艂y polymesh wi臋c to b臋dzie mo偶na edytowa膰 wszystkimi narz臋dziami zbrusha. Warto zaznaczy膰 偶e nie tylko w艂osy to mo偶e tworzy膰, te pesteczki na ko艅cu filmiku to pokazuj膮. Kr膮偶y mi w g艂owie jak to po艂膮czy膰 dynameshem, projekcj膮, palet膮 deformacji... co艣 czuje 偶e pixologic daje nam w 艂apki kolejne silne narz臋dzie. :)

Napisano
  • Autor

Wyci膮gn膮膰 mo偶esz jako zwyk艂y obj a render jak ka偶dy inny obiekt. Animowa膰 jak normalne d艂ugie w艂osy si臋 nie da ale wymodelowanych w艂os贸w z maxa r贸wnie偶 si臋 nie zanimuje. Jak potrzeba animowa膰 to tylko symulacje.

Napisano

Nie mog臋 si臋 doczeka膰. Fajnie, 偶e coraz mniej b臋dzie potrzebne znajomo艣膰 maxa i innych kombajn贸w aby zrobi膰 fajny obrazek.

Napisano

no ale robisz to za pomoca krzywych . A co z szaderem tego jak to zmapujesz i wogule ? jakos mi sie to kupy nie trzyma

Napisano

jacenty - to zwyczajnie nie jest po to, zeby animowac. To jedno z tych narzedzi dla ilustratorow i koncepciarzy. Wymodelowanego w ZB ubrania tez nie animujesz, Oczy dodane na szybko w ZB tez nie nadaja sie do konkretnej animacji. Przyklady mozna mnozyc. Jedyne co sie kupy tu nie trzyma to szukanie dziury w calym.

Napisano

jest moc, az gebe rozdziawilem, ciekawe ile taka fryza bedzie miala poly, nie moge sie doczekac az to wyjdzie....

@jacenty

jak masz mocnego kompa mozesz nalozyc na te wlosy fizyke

Napisano

Albo po prostu to jest genialne narz臋dzie do zrobienia normalmapy i ao tekstury futra. Dla gameartu rewelacja.

Obiektu 10mln 艣cianek z zbrusha te偶 si臋 nie animuje ;)

Napisano

no 10 baniek to zabije nawet farme :], dlatego nie wiem ile poly exportuje zb

Napisano

O w mord臋! powiem szczerze, 偶e na taki bajer czeka艂em, mo偶na od a do Z ju偶 bez badziewiastych modelowanych w艂os贸w zrobi膰 pro koncept.

Napisano

Przepi臋kna sprawa. Pixologic jak zwykle powala na kolana. Oni nokautuj膮 konkurencj臋.

Napisano

Jaka konkurencje? :D Mowisz o programie do malowania tekstur "Mudbox"? :D

Napisano

Ja poczekam a偶 kto艣 je jako艣 sensownie u艂o偶y, bo ten pies to 偶art, ta kobita tak偶e.

Napisano

ca艂kiem ca艂kiem to si臋 dobrze zapowiada... ciekawe kiedy awtodesck ich wykupi :P

Napisano

nezumi - no i jeszcze o paru innych kt贸re zosta艂y w tyle :)

floo - oby si臋 twoje s艂owa w g.... obr贸ci艂y :)

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci