Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Replies 21
  • Views 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oj kurde, wygląda uber potężnie i fajnie. Ciekawi mnie tylko jak to pamięć zżera, mam nadzieję, że zrobili to w miarę optymalnie. Jak mówisz Monio warto poczekać.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Prześlicznie. Wreszcie może bedzie misie chciało dokończyć jeden pomysł:)

  • Author

To co produkuje fibermesh to zwykły polymesh więc to będzie można edytować wszystkimi narzędziami zbrusha. Warto zaznaczyć że nie tylko włosy to może tworzyć, te pesteczki na końcu filmiku to pokazują. Krąży mi w głowie jak to połączyć dynameshem, projekcją, paletą deformacji... coś czuje że pixologic daje nam w łapki kolejne silne narzędzie. :)

  • Author

Wyciągnąć możesz jako zwykły obj a render jak każdy inny obiekt. Animować jak normalne długie włosy się nie da ale wymodelowanych włosów z maxa również się nie zanimuje. Jak potrzeba animować to tylko symulacje.

Nie mogę się doczekać. Fajnie, że coraz mniej będzie potrzebne znajomość maxa i innych kombajnów aby zrobić fajny obrazek.

no ale robisz to za pomoca krzywych . A co z szaderem tego jak to zmapujesz i wogule ? jakos mi sie to kupy nie trzyma

jacenty - to zwyczajnie nie jest po to, zeby animowac. To jedno z tych narzedzi dla ilustratorow i koncepciarzy. Wymodelowanego w ZB ubrania tez nie animujesz, Oczy dodane na szybko w ZB tez nie nadaja sie do konkretnej animacji. Przyklady mozna mnozyc. Jedyne co sie kupy tu nie trzyma to szukanie dziury w calym.

jest moc, az gebe rozdziawilem, ciekawe ile taka fryza bedzie miala poly, nie moge sie doczekac az to wyjdzie....

 

@jacenty

jak masz mocnego kompa mozesz nalozyc na te wlosy fizyke

Albo po prostu to jest genialne narzędzie do zrobienia normalmapy i ao tekstury futra. Dla gameartu rewelacja.

 

Obiektu 10mln ścianek z zbrusha też się nie animuje ;)

no 10 baniek to zabije nawet farme :], dlatego nie wiem ile poly exportuje zb

O w mordę! powiem szczerze, że na taki bajer czekałem, można od a do Z już bez badziewiastych modelowanych włosów zrobić pro koncept.

Przepiękna sprawa. Pixologic jak zwykle powala na kolana. Oni nokautują konkurencję.

Jaka konkurencje? :D Mowisz o programie do malowania tekstur "Mudbox"? :D

całkiem całkiem to się dobrze zapowiada... ciekawe kiedy awtodesck ich wykupi :P

nezumi - no i jeszcze o paru innych które zostały w tyle :)

floo - oby się twoje słowa w g.... obróciły :)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.