Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 3,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oj kurde, wygląda uber potężnie i fajnie. Ciekawi mnie tylko jak to pamięć zżera, mam nadzieję, że zrobili to w miarę optymalnie. Jak mówisz Monio warto poczekać.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Prześlicznie. Wreszcie może bedzie misie chciało dokończyć jeden pomysł:)

Napisano
  • Autor

To co produkuje fibermesh to zwykły polymesh więc to będzie można edytować wszystkimi narzędziami zbrusha. Warto zaznaczyć że nie tylko włosy to może tworzyć, te pesteczki na końcu filmiku to pokazują. Krąży mi w głowie jak to połączyć dynameshem, projekcją, paletą deformacji... coś czuje że pixologic daje nam w łapki kolejne silne narzędzie. :)

Napisano
  • Autor

Wyciągnąć możesz jako zwykły obj a render jak każdy inny obiekt. Animować jak normalne długie włosy się nie da ale wymodelowanych włosów z maxa również się nie zanimuje. Jak potrzeba animować to tylko symulacje.

Napisano

Nie mogę się doczekać. Fajnie, że coraz mniej będzie potrzebne znajomość maxa i innych kombajnów aby zrobić fajny obrazek.

Napisano

no ale robisz to za pomoca krzywych . A co z szaderem tego jak to zmapujesz i wogule ? jakos mi sie to kupy nie trzyma

Napisano

jacenty - to zwyczajnie nie jest po to, zeby animowac. To jedno z tych narzedzi dla ilustratorow i koncepciarzy. Wymodelowanego w ZB ubrania tez nie animujesz, Oczy dodane na szybko w ZB tez nie nadaja sie do konkretnej animacji. Przyklady mozna mnozyc. Jedyne co sie kupy tu nie trzyma to szukanie dziury w calym.

Napisano

jest moc, az gebe rozdziawilem, ciekawe ile taka fryza bedzie miala poly, nie moge sie doczekac az to wyjdzie....

 

@jacenty

jak masz mocnego kompa mozesz nalozyc na te wlosy fizyke

Napisano

Albo po prostu to jest genialne narzędzie do zrobienia normalmapy i ao tekstury futra. Dla gameartu rewelacja.

 

Obiektu 10mln ścianek z zbrusha też się nie animuje ;)

Napisano

no 10 baniek to zabije nawet farme :], dlatego nie wiem ile poly exportuje zb

Napisano

O w mordę! powiem szczerze, że na taki bajer czekałem, można od a do Z już bez badziewiastych modelowanych włosów zrobić pro koncept.

Napisano

Przepiękna sprawa. Pixologic jak zwykle powala na kolana. Oni nokautują konkurencję.

Napisano

całkiem całkiem to się dobrze zapowiada... ciekawe kiedy awtodesck ich wykupi :P

Napisano

nezumi - no i jeszcze o paru innych które zostały w tyle :)

floo - oby się twoje słowa w g.... obróciły :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności