Napisano 29 Grudzień 201113 l Pixologic o miesiąc przesunęło premierę nowej wersji Zbrusha ale chyba warto czekać bo nie będą to tylko bugfixy. W linku niżej filmik z prezentacją nowej funkcji czyli FiberMesh. Jest potencjał. :) http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?164835-FiberMesh-Preview
Napisano 29 Grudzień 201113 l Oj kurde, wygląda uber potężnie i fajnie. Ciekawi mnie tylko jak to pamięć zżera, mam nadzieję, że zrobili to w miarę optymalnie. Jak mówisz Monio warto poczekać. Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 29 Grudzień 201113 l Prześlicznie. Wreszcie może bedzie misie chciało dokończyć jeden pomysł:)
Napisano 29 Grudzień 201113 l Autor To co produkuje fibermesh to zwykły polymesh więc to będzie można edytować wszystkimi narzędziami zbrusha. Warto zaznaczyć że nie tylko włosy to może tworzyć, te pesteczki na końcu filmiku to pokazują. Krąży mi w głowie jak to połączyć dynameshem, projekcją, paletą deformacji... coś czuje że pixologic daje nam w łapki kolejne silne narzędzie. :)
Napisano 29 Grudzień 201113 l Autor Wyciągnąć możesz jako zwykły obj a render jak każdy inny obiekt. Animować jak normalne długie włosy się nie da ale wymodelowanych włosów z maxa również się nie zanimuje. Jak potrzeba animować to tylko symulacje.
Napisano 29 Grudzień 201113 l Nie mogę się doczekać. Fajnie, że coraz mniej będzie potrzebne znajomość maxa i innych kombajnów aby zrobić fajny obrazek.
Napisano 29 Grudzień 201113 l no ale robisz to za pomoca krzywych . A co z szaderem tego jak to zmapujesz i wogule ? jakos mi sie to kupy nie trzyma
Napisano 29 Grudzień 201113 l jacenty - to zwyczajnie nie jest po to, zeby animowac. To jedno z tych narzedzi dla ilustratorow i koncepciarzy. Wymodelowanego w ZB ubrania tez nie animujesz, Oczy dodane na szybko w ZB tez nie nadaja sie do konkretnej animacji. Przyklady mozna mnozyc. Jedyne co sie kupy tu nie trzyma to szukanie dziury w calym.
Napisano 29 Grudzień 201113 l jest moc, az gebe rozdziawilem, ciekawe ile taka fryza bedzie miala poly, nie moge sie doczekac az to wyjdzie.... @jacenty jak masz mocnego kompa mozesz nalozyc na te wlosy fizyke
Napisano 29 Grudzień 201113 l Albo po prostu to jest genialne narzędzie do zrobienia normalmapy i ao tekstury futra. Dla gameartu rewelacja. Obiektu 10mln ścianek z zbrusha też się nie animuje ;)
Napisano 29 Grudzień 201113 l no 10 baniek to zabije nawet farme :], dlatego nie wiem ile poly exportuje zb
Napisano 29 Grudzień 201113 l O w mordę! powiem szczerze, że na taki bajer czekałem, można od a do Z już bez badziewiastych modelowanych włosów zrobić pro koncept.
Napisano 30 Grudzień 201113 l Przepiękna sprawa. Pixologic jak zwykle powala na kolana. Oni nokautują konkurencję.
Napisano 30 Grudzień 201113 l Jaka konkurencje? :D Mowisz o programie do malowania tekstur "Mudbox"? :D
Napisano 30 Grudzień 201113 l Ja poczekam aż ktoś je jakoś sensownie ułoży, bo ten pies to żart, ta kobita także.
Napisano 30 Grudzień 201113 l całkiem całkiem to się dobrze zapowiada... ciekawe kiedy awtodesck ich wykupi :P
Napisano 31 Grudzień 201113 l nezumi - no i jeszcze o paru innych które zostały w tyle :) floo - oby się twoje słowa w g.... obróciły :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto