Napisano 8 Marzec 201312 l Autor @Urbanboogie dzięki w jej imieniu i swoim ;) @ewichan digital, jeden pędzel i jedna tekstura ;)
Napisano 11 Lipiec 201311 l Autor Cześć, dawno mnie nie było, praca uczelnia itp. nie dają dużo wolnego czasu ale cośtam jednak zawsze więc wrzucam taki koncept. Może go do czegoś później jeszcze wykorzystam, zobaczymy.
Napisano 12 Lipiec 201311 l Autor @ZIN, @telthona, @theSZ — dzięki za miłe słowa Można coś z tym zrobić, żeby lepiej wyglądało? Edytowane 12 Lipiec 201311 l przez Igi
Napisano 13 Lipiec 201311 l uuu ładne to to :) Pytasz co by można zrobić hm... wg. mnie to kolejne tego typu, a nawet i cały cykl :D
Napisano 14 Lipiec 201311 l Autor @grass, @pumax, dzięki! @pumax co do cyklu to myślałem a jakiejś animacji z tym, no ale zobaczymy, tymaczasem leci nowe :)
Napisano 14 Lipiec 201311 l Wyszło trochę płasko w okolicach kości policzkowej po oświetlonej stronie twarzy. Ogólnie git, wygląda jak namalowane :) Krew fajnie spływa.
Napisano 25 Listopad 201311 l Widzę, że bardzo fajnie radzisz sobie z czymś, czego ja nie rozumiem (i nawet nie wiem czy poprawnie nazywam) - "ubarwianiem" palety. Tzn. używaniu różnych, pozornie nie pasujących do danej sceny kolorów w taki sposób, że z jednej strony fajnie rozbudowują i czynią paletę ciekawszą, a z drugiej idealnie wkomponowują się w ogólne oświetlenie dalej formy. HOW? :S
Napisano 2 Grudzień 201311 l Autor Widzę, że bardzo fajnie radzisz sobie z czymś, czego ja nie rozumiem (i nawet nie wiem czy poprawnie nazywam) - "ubarwianiem" palety. Tzn. używaniu różnych, pozornie nie pasujących do danej sceny kolorów w taki sposób, że z jednej strony fajnie rozbudowują i czynią paletę ciekawszą, a z drugiej idealnie wkomponowują się w ogólne oświetlenie dalej formy. HOW? :S Haha, szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem, że tak robię :D zwykle dużo walczę z paletą kolorystyczną. Zamieszczam GIFa jak pracuje i jak moja praca się zmienia. Mam nadzieję, że to Ci pomoże :) UP Edytowane 2 Grudzień 201311 l przez Igi
Napisano 2 Grudzień 201311 l Fajny, czysty proces, wygląda jakbys od początku wiedział jak ma wyglądac gotowa ilustracja (moj proces to wciąż chaos, więc zazdroszczę) Wydaje mi się ze kontrast na dalszych planach jest za duzy (w pierwszej pracy góry są praktycznie tak ciemne, jak cienie na latającym-czymś, a przy wilgotno zimno mglistym krajobrazie kontrast sie powinien mocno wygaszać wraz z odległością. Dalej; sa błędy w anatomii twarzy, ale to wiesz pewnie, przeszkadza mi troche faktura pędzla, bardzo podobna na kroplach i na twrazy, przez co gorzej się czyta sam materiał. W pani pani z profilu kształt czaszki jest nieczytelny i światło z przod wydaje sie być niekonsekwentne (bardzo mocne na brodzie, wygląda jak z frontu, ale jest słabe na policzkach i czole, w ogóle brak na włosach). Znowu niekeonsekwentne swiatło w scenie z rybami (twarz jest oświetlona na zielono-niebiesko od lewej, a już kurtka i ryby nie) No i prawie wszystko jest za suche, jak na deszcz :D. Potwór jest aww i fajny! W ostatniej znowu faktura pędzla zbyt jednostajna, spróbuj troche podziałać większymi gładkimi powierzchniami, bo tekstura jest trochę zbyt intensywna jak na metal. Dobry storytelling w pierwszej, z rybami i tej z potworem.
Napisano 2 Grudzień 201311 l Ten z pilotem na +. Zostawiłbym tylko ogień na wraku (był w trakcie powstawania).
Napisano 3 Grudzień 201311 l Ten pilot był dobry ale wrzuciłeś jakiś chu.. instagramowy filtr i fajne relacje kolorystyczne cyjan(woda) czerwień(hełm) poszły się kochać. Posiedział bym nad tym dodał detalu bo tak masz trochę zaburzony kontrast. Hełm super wycacany, a obok tego ręka prawie nie ruszona. Musisz zwracać uwagę, żeby detal był równomiernie rozłożony. Potem im dalej od focalpointa to tym go mniej(nie zawsze ale w większości przypadków sie to sprawdza). tak czy inaczej bardzo spoko wrzutka coraz lepiej ci idzie :)
Napisano 3 Grudzień 201311 l Autor @Stosik, co do światła na tej pani, to tak, mam ciągle problemy z rim lightem ;) @emmilius, skasowałem ten ogień bo mi się jakoś tak kojarzył infantylnie, za mocno. Chciałem zrobić to jakoś subtelniej. @Coyote, z rękami mam problemy, poćwiczę! Postaram się przy następnych prackach podziałać tak z detalem jak mówisz. Wrzucam ci jeszcze wersję bez instagrama, choć nie był to instagram. Straszny rozpiernicz kolorystyczny mi się zrobił w pewnym momencie i chciałem to wyrównać. Mówisz, że lepiej bez?
Napisano 5 Grudzień 201311 l fajne rzeczy, fajna malarskość, nie rezygnuj z tego! co do pilota to w tym procesie był moment gdzie były drzewka i jakieś szuwary, do tego dać typka całkiem ocienionego albo w większości i ociupinke tego ognia na statku do tego żeby nakierowywał oko, wtedy by grała kompozycja jak dla mnie. teraz zrobiło się za nudnawo, definitywnie wcześniejsze etapy lepiej wyglądały.
Napisano 5 Grudzień 201311 l Pilot świetny, swego czasu miałem podobny pomysł, ale w takiej sytuacji trochę głupio go malować, ale jeśli kiedyś zobaczysz u mnie coś podobnego błagam nie bądź zły :D Bardzo podoba mi się spojrzenie i klimat tego gostka z białym kwiatem. BTW widzę, że coraz więcej palaczy u Ciebie :).
Napisano 8 Grudzień 201311 l Pilot jest moim faworytem, naprawdę konkretna praca. Jedynie ręka, w której gość trzyma papierosa wygląda tak jakby była w takiej samej odległości od widza jak jego druga ręka
Napisano 8 Grudzień 201311 l Autor @theSz, @mysz, @Dobry Pasterz, @RaVirr, dzięki za komentarze :) Teraz pilota bym zrobił inaczej, na pewno trochę bardziej dynamicznie i prawdziwiej. @Dobry Pasterz, haha, wydaje mi się, że piloci, kraksy i scifi to jest na tyle oklepany przez wszystkich temat, że możesz śmiało go rysować i nikt się nie wpieni ;) Co do papierosów to nie wiem czemu aż tyle ich walnąłem, jak rysowałem pilota to sobie właśnie pomyślałem — cholera znowu będzie miał fajkę w ręce, beznajdziejnie, ale w sumie pasuje. :). Osobiście nie palę, jakbym jednak palił to wypalałbym pewnie z dwie paczki szlugów na jeden rysuneczek :P. Postaram się coś jeszcze wrzucić ciekawego w najbliższym czasie. pozdr.
Napisano 8 Grudzień 201311 l Autor Pierwsze na podstawie fotki, drugie było raczej takim pół-spidem dwugodzinnym z głowy.
Napisano 12 Grudzień 201311 l Bardzo fajne to Twoje malowanie :) Z poprzedniej wrzutki pilot i ten palacz z rybami wyglądają świetnie. Portret dziewczyny też ciekawy. No i teraz ta Babcia z fotki - Super !
Napisano 15 Grudzień 201311 l Autor @incasent, dzięki! :) Dwa obrazki. Co do procesu w drugim to pomogłem sobie prostym renderem, normal pass do szybszego zaznaczania powierzchni różdżką https://dl.dropboxusercontent.com/u/5075030/aktywne%20linki/wrzuta%203/domki.jpg
Napisano 16 Grudzień 201311 l Obie ostatnie prace bardzo mi się podobają. Pierwsza ma fajny, gęsty klimat, druga bardzo oryginalna. Obie świetnie wykonane. Woda to jakieś podmalowane tekstury, overpainting czy pędzle ? PS. Te pierścienie unoszące dom, to z matrixa, czy przypadkowe podobieństwo ?
Napisano 16 Grudzień 201311 l Autor Dzięki za Wasze komentarze @incasent, @QbisieQ @QbisieQ, W pierwszym woda to jest tylko overlay zdjęcia, w drugim postarałem się już bardziej, czyli lekki overlay z domalowaniem kilku drobnych fal dodaniem blików i położeniem pędzlem takiego nieregularnego odbicia na wodzie. Tak pierścienie są z matrixa ;) Ogólny pomysł na ten obrazek był taki, że blenduję matrixa z odlotem i patrzę czy coś mądrego z tego wyjdzie. (może to mnie usprawiedliwi brakiem własnego dizajnu z tej strony :P)
Napisano 16 Grudzień 201311 l Ten ostatni bardzo wpytke! fajna dynamika i desing mi nie przeszkadza przez co trochę surrealistycznie wyszło także kupuje to od początku do końca :)
Napisano 16 Grudzień 201311 l Latający dom konkretny. Wyspa spoko, ale czegoś mi tam brakuje, jakiejś większej tajemnicy :D
Napisano 16 Grudzień 201311 l Ja nadam tylko skromne 'łaaał' i pocieszę oczy. Odniósłbym się tylko do opinii Pasterza, że chyba rzeczywiście fajnie by było wyspę owiać czymś bardziej.. (niech będzie) tajemniczym :D
Napisano 17 Grudzień 201311 l Autor @Coyote, @bezio, @Kalberos, @Dobry Pasterz, @grass, @theSZ dzięki za komentarze do obu obrazków :) Co do tego miasta na wyspie to rzeczywiście coś brakuje, chyba jest tak za płasko. Chyba jakiś pomost wychodzący poza kadr albo jakiś smok by to uratował :D (za dużo Gry o tron) Wrzucam jeszcze proces do domku: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5075030/aktywne%20linki/wrzuta%203/proces.jpg
Napisano 18 Grudzień 201311 l Autor Szybkie enviry, nie jestem jakoś zadowolony, z każdym kolejnym było coraz gorzej :P
Napisano 18 Grudzień 201311 l Latający domek - nice. W ogóle te bardziej wykończone prace w twoim wykonaniu mi bardzo pasują. Na tej wyspie brakuje czegoś wyróżniającego się bardziej(jest latarnia ale nie do końca chyba spełnią tą rolę ) żeby zaczepić oko. A z tymi szybkimi szkicami to nie ma się co podniecać, że nie wychodzą- właśnie dlatego są szybkie żeby wybrać 1 z 10. Pozdrawiam i dzięki za wcześniejszą poradę.
Napisano 4 Styczeń 201411 l Autor Pierwsze enviro z ostatniego postu jest mega fajne :) Dzięki :) Dwa nowe: plus spitpainty, mechaniczny medyk i pani cierni (z antygrawitacyjnym biustem)
Napisano 4 Styczeń 201411 l fajne światło, ten pierwszy klimat ''predatora'' trochę przypomina ★★★★★★
Napisano 5 Styczeń 201411 l W ostatnim poście pyszności. Te dopracowane są świetne :D Jak uzyskujesz takie ziarno? przez filtry tylko? Pozdrawiam
Napisano 5 Styczeń 201411 l Autor W ostatnim poście pyszności. Te dopracowane są świetne :D Jak uzyskujesz takie ziarno? przez filtry tylko? Pozdrawiam Dzięki, to chyba bardziej pędzle o takiej fakturze, choć daję również szarość na overlayu i rzucam na tozwykły grain, czasami przeskalujęw górę, żeby nie był zbyt drobny
Napisano 5 Styczeń 201411 l świetne prace! Twój dizajn kombinezonow? Mogę się tylko przyczepić do dziwnego połączenia światów - na tle tych kolumn dzida wyglada troche za bardzo antycznie.
Napisano 5 Styczeń 201411 l Autor świetne prace! Twój dizajn kombinezonow? Mogę się tylko przyczepić do dziwnego połączenia światów - na tle tych kolumn dzida wyglada troche za bardzo antycznie. Dzięki! Tak, kombinezony dizajnowalem, najpierw bawilem sie w zbrushu z głowà, helmem, a potem dawalem to do psa i domalowywałem resztę. Z włócznią miałem właśnie trochę problemu bo nie wiedzialem co kompozycyjnie zagra dobrze zanim jej ne wstawiłem a potem właśnie obawiałem się czy nie wygląda troche zbyt typowo.
Napisano 9 Styczeń 201411 l Autor @voxmortem, @kamesanin dzięki! ziarno, hełmofony, flary, wybuchy, lasery rulez. Coś szybszego tym razem
Napisano 9 Styczeń 201411 l Autor hłe hłe. Za 80 pewnie też. Once you reach max level, you stop leveling.
Napisano 10 Styczeń 201411 l fajnie Ci to idzie, wszystko maziasz w painterze? PS może jakieś piwko? bo widzę że też z Krakowa jesteś;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto