Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 156
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć, dawno mnie nie było, praca uczelnia itp. nie dają dużo wolnego czasu ale cośtam jednak zawsze więc wrzucam taki koncept. Może go do czegoś później jeszcze wykorzystam, zobaczymy.

char-conc.jpg

Napisano (edytowane)

@ZIN, @telthona, @theSZ — dzięki za miłe słowa

 

Można coś z tym zrobić, żeby lepiej wyglądało?

Edytowane przez Igi
Napisano

@grass, @pumax, dzięki! @pumax co do cyklu to myślałem a jakiejś animacji z tym, no ale zobaczymy, tymaczasem leci nowe :)

kolysanka.jpg

Napisano

Widzę, że bardzo fajnie radzisz sobie z czymś, czego ja nie rozumiem (i nawet nie wiem czy poprawnie nazywam) - "ubarwianiem" palety. Tzn. używaniu różnych, pozornie nie pasujących do danej sceny kolorów w taki sposób, że z jednej strony fajnie rozbudowują i czynią paletę ciekawszą, a z drugiej idealnie wkomponowują się w ogólne oświetlenie dalej formy.

HOW? :S

Napisano (edytowane)
Widzę, że bardzo fajnie radzisz sobie z czymś, czego ja nie rozumiem (i nawet nie wiem czy poprawnie nazywam) - "ubarwianiem" palety. Tzn. używaniu różnych, pozornie nie pasujących do danej sceny kolorów w taki sposób, że z jednej strony fajnie rozbudowują i czynią paletę ciekawszą, a z drugiej idealnie wkomponowują się w ogólne oświetlenie dalej formy.

HOW? :S

 

Haha, szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem, że tak robię :D zwykle dużo walczę z paletą kolorystyczną. Zamieszczam GIFa jak pracuje i jak moja praca się zmienia. Mam nadzieję, że to Ci pomoże :)

 

UP

crash-landing.jpg

 

 

animation_cr.gif

girl.jpg

girl2.jpg

szkic3.jpg

stwor.jpg

koncept4.jpg

Edytowane przez Igi
Napisano

Fajny, czysty proces, wygląda jakbys od początku wiedział jak ma wyglądac gotowa ilustracja (moj proces to wciąż chaos, więc zazdroszczę)

Wydaje mi się ze kontrast na dalszych planach jest za duzy (w pierwszej pracy góry są praktycznie tak ciemne, jak cienie na latającym-czymś, a przy wilgotno zimno mglistym krajobrazie kontrast sie powinien mocno wygaszać wraz z odległością.

Dalej; sa błędy w anatomii twarzy, ale to wiesz pewnie, przeszkadza mi troche faktura pędzla, bardzo podobna na kroplach i na twrazy, przez co gorzej się czyta sam materiał.

W pani pani z profilu kształt czaszki jest nieczytelny i światło z przod wydaje sie być niekonsekwentne (bardzo mocne na brodzie, wygląda jak z frontu, ale jest słabe na policzkach i czole, w ogóle brak na włosach). Znowu niekeonsekwentne swiatło w scenie z rybami (twarz jest oświetlona na zielono-niebiesko od lewej, a już kurtka i ryby nie) No i prawie wszystko jest za suche, jak na deszcz :D.

Potwór jest aww i fajny!

W ostatniej znowu faktura pędzla zbyt jednostajna, spróbuj troche podziałać większymi gładkimi powierzchniami, bo tekstura jest trochę zbyt intensywna jak na metal.

Dobry storytelling w pierwszej, z rybami i tej z potworem.

Napisano

Ten pilot był dobry ale wrzuciłeś jakiś chu.. instagramowy filtr i fajne relacje kolorystyczne cyjan(woda) czerwień(hełm) poszły się kochać.

Posiedział bym nad tym dodał detalu bo tak masz trochę zaburzony kontrast. Hełm super wycacany, a obok tego ręka prawie nie ruszona. Musisz zwracać uwagę, żeby detal był równomiernie rozłożony. Potem im dalej od focalpointa to tym go mniej(nie zawsze ale w większości przypadków sie to sprawdza).

 

tak czy inaczej bardzo spoko wrzutka coraz lepiej ci idzie :)

Napisano

@Stosik, co do światła na tej pani, to tak, mam ciągle problemy z rim lightem ;)

@emmilius, skasowałem ten ogień bo mi się jakoś tak kojarzył infantylnie, za mocno. Chciałem zrobić to jakoś subtelniej.

@Coyote, z rękami mam problemy, poćwiczę! Postaram się przy następnych prackach podziałać tak z detalem jak mówisz. Wrzucam ci jeszcze wersję bez instagrama, choć nie był to instagram. Straszny rozpiernicz kolorystyczny mi się zrobił w pewnym momencie i chciałem to wyrównać. Mówisz, że lepiej bez?

crash-landing3.jpg

Napisano

fajne rzeczy, fajna malarskość, nie rezygnuj z tego!

 

co do pilota to w tym procesie był moment gdzie były drzewka i jakieś szuwary, do tego dać typka całkiem ocienionego albo w większości i ociupinke tego ognia na statku do tego żeby nakierowywał oko, wtedy by grała kompozycja jak dla mnie. teraz zrobiło się za nudnawo, definitywnie wcześniejsze etapy lepiej wyglądały.

Napisano

Pilot świetny, swego czasu miałem podobny pomysł, ale w takiej sytuacji trochę głupio go malować, ale jeśli kiedyś zobaczysz u mnie coś podobnego błagam nie bądź zły :D Bardzo podoba mi się spojrzenie i klimat tego gostka z białym kwiatem. BTW widzę, że coraz więcej palaczy u Ciebie :).

Napisano

Pilot jest moim faworytem, naprawdę konkretna praca. Jedynie ręka, w której gość trzyma papierosa wygląda tak jakby była w takiej samej odległości od widza jak jego druga ręka

Napisano

@theSz, @mysz, @Dobry Pasterz, @RaVirr, dzięki za komentarze :)

 

Teraz pilota bym zrobił inaczej, na pewno trochę bardziej dynamicznie i prawdziwiej. @Dobry Pasterz, haha, wydaje mi się, że piloci, kraksy i scifi to jest na tyle oklepany przez wszystkich temat, że możesz śmiało go rysować i nikt się nie wpieni ;) Co do papierosów to nie wiem czemu aż tyle ich walnąłem, jak rysowałem pilota to sobie właśnie pomyślałem — cholera znowu będzie miał fajkę w ręce, beznajdziejnie, ale w sumie pasuje. :). Osobiście nie palę, jakbym jednak palił to wypalałbym pewnie z dwie paczki szlugów na jeden rysuneczek :P. Postaram się coś jeszcze wrzucić ciekawego w najbliższym czasie. pozdr.

Napisano

Bardzo fajne to Twoje malowanie :)

Z poprzedniej wrzutki pilot i ten palacz z rybami wyglądają świetnie.

Portret dziewczyny też ciekawy. No i teraz ta Babcia z fotki - Super !

Napisano

Obie ostatnie prace bardzo mi się podobają. Pierwsza ma fajny, gęsty klimat, druga bardzo oryginalna. Obie świetnie wykonane. Woda to jakieś podmalowane tekstury, overpainting czy pędzle ?

 

PS. Te pierścienie unoszące dom, to z matrixa, czy przypadkowe podobieństwo ?

Napisano

Dzięki za Wasze komentarze @incasent, @QbisieQ

 

@QbisieQ, W pierwszym woda to jest tylko overlay zdjęcia, w drugim postarałem się już bardziej, czyli lekki overlay z domalowaniem kilku drobnych fal dodaniem blików i położeniem pędzlem takiego nieregularnego odbicia na wodzie. Tak pierścienie są z matrixa ;) Ogólny pomysł na ten obrazek był taki, że blenduję matrixa z odlotem i patrzę czy coś mądrego z tego wyjdzie. (może to mnie usprawiedliwi brakiem własnego dizajnu z tej strony :P)

Napisano

Ten ostatni bardzo wpytke!

 

fajna dynamika i desing mi nie przeszkadza przez co trochę surrealistycznie wyszło także kupuje to od początku do końca :)

Napisano

Ja nadam tylko skromne 'łaaał' i pocieszę oczy.

Odniósłbym się tylko do opinii Pasterza, że chyba rzeczywiście fajnie by było wyspę owiać czymś bardziej.. (niech będzie) tajemniczym :D

Napisano

Latający domek - nice. W ogóle te bardziej wykończone prace w twoim wykonaniu mi bardzo pasują. Na tej wyspie brakuje czegoś wyróżniającego się bardziej(jest latarnia ale nie do końca chyba spełnią tą rolę ) żeby zaczepić oko. A z tymi szybkimi szkicami to nie ma się co podniecać, że nie wychodzą- właśnie dlatego są szybkie żeby wybrać 1 z 10. Pozdrawiam i dzięki za wcześniejszą poradę.

Napisano
Pierwsze enviro z ostatniego postu jest mega fajne :)

 

Dzięki :)

 

Dwa nowe:

mechhead2c.jpg

mechhead.jpg

 

plus spitpainty, mechaniczny medyk i pani cierni (z antygrawitacyjnym biustem)

spit1.png

Napisano

fajne światło, ten pierwszy klimat ''predatora'' trochę przypomina ★★★★★★

Napisano
W ostatnim poście pyszności. Te dopracowane są świetne :D Jak uzyskujesz takie ziarno? przez filtry tylko? Pozdrawiam

 

Dzięki, to chyba bardziej pędzle o takiej fakturze, choć daję również szarość na overlayu i rzucam na tozwykły grain, czasami przeskalujęw górę, żeby nie był zbyt drobny

Napisano

świetne prace! Twój dizajn kombinezonow? Mogę się tylko przyczepić do dziwnego połączenia światów - na tle tych kolumn dzida wyglada troche za bardzo antycznie.

Napisano
świetne prace! Twój dizajn kombinezonow? Mogę się tylko przyczepić do dziwnego połączenia światów - na tle tych kolumn dzida wyglada troche za bardzo antycznie.

 

Dzięki! Tak, kombinezony dizajnowalem, najpierw bawilem sie w zbrushu z głowà, helmem, a potem dawalem to do psa i domalowywałem resztę. Z włócznią miałem właśnie trochę problemu bo nie wiedzialem co kompozycyjnie zagra dobrze zanim jej ne wstawiłem a potem właśnie obawiałem się czy nie wygląda troche zbyt typowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności