Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dawno nic nie modelowalem wiec trzeba bylo by sobie poprzypominac maxa :) jest to najzwyklejsza glowa (nic dodac nic ujac) Czekam na wasze komentarze ! oczywiscie to nie koniec tej glowy to dopiero poczatek :)

 

01.jpg

02.jpg

03.jpg

 

I MAM JESZCZE PYTANKO: co mam zrobic aby wyswietlac siatke w taki sposob:

 

sia.gif

  • Odpowiedzi 75
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

brwi masz za wysoko oczy do poprawy i jakis cienki ten nos ale ogolnie jest git

PS: co to wyswietlania siatki kliknij PPM na nazwie viewportu i najpierw smooth + highlight a pozniej edged faced :)

Napisano

wydaje mi sie ze oczy sa za szeroko-albo za male, zrenice w stosunku do oka ciut wieksze

a najlepiej to wez lusterko od mamy i stan sie na jakis czas narcyzem :)

przyjzyj sie swojej twarzy, laczeniu nosa z policzkami na wysokosci oczu

wpadnij na kilka stronek, obczaj rozne facjaty- to pomaga :)

Napisano

oczy nie mają powiek moim zdaniem no i troche dziurki od nosa do poprawy. Jestem ciekawy jak połaczysz twarz z kształtem głowy ;)

Napisano

Nie wiem jeszcze za dużo o anatomii ale wydaje mi się to szystko jakieś zapadnięte buzia dalej w lewo nos dalej w lewo oczy. Jeszcze jedno nie jestem pewien ale to chyba nie ma policzków i jakim cudem on ma się śmiać z naszej kochanej Polski?

:)

Napisano

Dzieki za podpowiedzi :) Wszystko postaram sie szybko poprawic a jutro kolejne renderki. Co do polaczenia twarzy z glowa to .///. hmmm.... napewno postaram sie to zrobic jak najlepiej :)

JUTRO UP_DATE !

Napisano

No to up :)

Poprawilem policzki no i oczywiscie te nieszczesliwe oczy

 

06.jpg

07.jpg

 

No i dalej nie wiecie jak ustawic aby siatka wyswietlala sie tak jak na obrazku w moim pierwszym poscie :(

 

05.jpg

Napisano

wiesz...jesli to bedzie babka to ma stanowczo za szeroki nos. Popraw tez dziurkui w nosie i uwypuklij brwi. Aha...i posłuchaj rady Flesz_gordona...lusterko w dlon. No a pozatym piekna buzka. Powodzenia

Napisano

Mam maly problem z plikiem wyskakuje mi taki komunikat : FILE OPEN FAILED czy jest jakis sposob na odzyskanie mojego modela glowy :( !!! ?? PISZCIE !! w autoback juz go nie ma bo zajmowalem sie modelem ucha :(

Napisano

poszukaj w katalogu autobackup - tam napewno jest...

Napisano

KLICEK > tylko ze ja juz tam bardzo duzo poprawilem i anatomia byla duzo lepsza :)

M@Ti > w autobackup nie ma bo zaczolem modelowac ucho w innym pliku :( i teraz w autobackup wszystkie pliki zwiazane sa z uchem :(

 

No ale co tam , trudno , moglo byc gorzej np. max by mi padl albo kometa spadla na moj dom :) trzeba od nowa :(

Napisano

myslalem ze dzis pokaze wam siatke i moze jeszcze jakis renderek ale jestem tak wymeczony po szkole ze nie dam rady :( moze jutro rano cos dam (mam na 12.40 do szkoly !) dzieki za wszystkie komentarze.

kulexy - usta sa raczej dobre :)

Napisano

hyhy - no i widzisz - ten zwis ci na dobre wyszedl - ta glowka jest duzo lepsza od tej poprzedniej moim zdaniem

 

a co o wyswietlania siatki - modyfikator meshsmooth z max'a 6 tak wlasnie wyglada - zageszcza siatke ale jej nie wyswietla - tylko 'wygladza' linie istniejacej siatki (poza chyba metoda classic - ale nie jestem pewien)

Napisano

nadal czekam na brwi, bo to przesądzi o przydatności tej siatki ;]

mogę ci powiedzieć tyle, że z tych ust niec narazie wyjść nie może :/

zły jest też kształŧ siatki na policzkach,

oczy też trochę zbyt regularne, oczodół także nie aż taki koncentryczny

Załataj wreszcie te wsyzstkie dziury, żeby móc dokonać oceny całej siatki, bo tak to narazie o niczym ona nie świadczy ...

Napisano

dzieki za wszystkie komentarze postaram sie to wszystko poprawic :)

Seo000 - nie wiem co to jest free running :P wow :) tez bym chcial w to sie bawic

mCh - bardzo cie przepraszam :P ale postaram sie modelowac jak najlepiej :)

A tu macie kolejne obrazeczki (malo zrobilem bo czas na modelowanie mam tylko w piatki wieczorem oraz soboty:> SZKOLA)

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

Napisano

ok pm_ceglowski :) > nie modeluje swojej glowy :P

A tu zamieszczam maly up_date :) zmienilem mu troszke wyraz twarzy (mysle ze na lepszy) ponizszy obrazek jest w wersji hulk albo jak kto woli shrek :)

 

16.jpg

Napisano

wedle życzenia, pozwoliłem sobi etroszkę przeanalizować siateczkę, błędów w topologii nie zaznaczyłem, bo jak?

Ale jakie drobne według mnie bugi, czyli to, co bym poprawił jakby mi to wpadło w ręce ;]

Napisano

powoli zblizam sie do ukonczenia tego modelu, ponizej macie najnowsze sceny :)

Salvator > dzieki za komentarz wziolem twoje sugestie pod uwage :)

 

UP_DATE:

20.jpg

19.jpg

18.jpg

WERSJA HULK/SHREK :)

17.jpg

Napisano

cześć fajna pracka ma swój charakterek. Będę czepiał się szczegółów typu

1.troszke za małe uszy jak na tak wielką głowe, może jest to możliwe ale średnio wygląda, jak robisz przerośnięty nos to zrobiłbym wielkie uszy

2. razi ta zmarszczka na czole coś z nią nie tak może jest troche za długa albo jest ich za mało może jakbyś poorał mu bardziej czoło wyglądałoby to lepiej.

3. Wiem że to kawał faceta ale tylna część czachy jest nie uwydatniona tak jak powinna tzn powinna być bardziej wysunięta w stosunku do szyji

Tyle co mi się nasunęło na pierwszy rzut oka.Życzę powodzenia i czekam na upload.

PZDR

Napisano

Dzieki za komentarz khazell punkty 1,2,3 zostaly juz poprawione :) ale nie mam czasu na wrzucenie rendera :) teraz zajmuje sie tekstura i kilkoma malymi gadzetami :D

Napisano

bake 3d ?? czy mozecie mi wiecej o tym powiedziec :D to jest jakis osobny render do maxa ?? plugin , z kad go mazna zassac itd.

 

bo jesli chodzi o teksporter i render to nie jest pomysl kotry mnie satysfakcjonuje bo zawsze jest jakas niezgodnosc z siatka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności