Yamakasi Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 Dawno nic nie modelowalem wiec trzeba bylo by sobie poprzypominac maxa :) jest to najzwyklejsza glowa (nic dodac nic ujac) Czekam na wasze komentarze ! oczywiscie to nie koniec tej glowy to dopiero poczatek :) I MAM JESZCZE PYTANKO: co mam zrobic aby wyswietlac siatke w taki sposob:
nielot007 Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 ladnie wszystko ladnie tylko popraw oczy bo sa zle:D:D
Yamakasi Napisano 20 Sierpień 2004 Autor Napisano 20 Sierpień 2004 a co dokladnie jest nie tak ? jak bede wiedzial co jest zle bedzie mi to latwije poprawic :) dziex za komentarz :)
Szymeq Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 brwi masz za wysoko oczy do poprawy i jakis cienki ten nos ale ogolnie jest git PS: co to wyswietlania siatki kliknij PPM na nazwie viewportu i najpierw smooth + highlight a pozniej edged faced :)
Yamakasi Napisano 20 Sierpień 2004 Autor Napisano 20 Sierpień 2004 nie wiem czy dokladnie wam o to chodzilo ale oczka wygladaja teraz tak :)
flesz_gordon Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 wydaje mi sie ze oczy sa za szeroko-albo za male, zrenice w stosunku do oka ciut wieksze a najlepiej to wez lusterko od mamy i stan sie na jakis czas narcyzem :) przyjzyj sie swojej twarzy, laczeniu nosa z policzkami na wysokosci oczu wpadnij na kilka stronek, obczaj rozne facjaty- to pomaga :)
Ebor Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 oczy nie mają powiek moim zdaniem no i troche dziurki od nosa do poprawy. Jestem ciekawy jak połaczysz twarz z kształtem głowy ;)
Seo000 Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 Nie wiem jeszcze za dużo o anatomii ale wydaje mi się to szystko jakieś zapadnięte buzia dalej w lewo nos dalej w lewo oczy. Jeszcze jedno nie jestem pewien ale to chyba nie ma policzków i jakim cudem on ma się śmiać z naszej kochanej Polski? :)
Yamakasi Napisano 20 Sierpień 2004 Autor Napisano 20 Sierpień 2004 Dzieki za podpowiedzi :) Wszystko postaram sie szybko poprawic a jutro kolejne renderki. Co do polaczenia twarzy z glowa to .///. hmmm.... napewno postaram sie to zrobic jak najlepiej :) JUTRO UP_DATE !
Yamakasi Napisano 21 Sierpień 2004 Autor Napisano 21 Sierpień 2004 No to up :) Poprawilem policzki no i oczywiscie te nieszczesliwe oczy No i dalej nie wiecie jak ustawic aby siatka wyswietlala sie tak jak na obrazku w moim pierwszym poscie :(
rad Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 wydaje mi się że nozdrza są troszkę za szerokie i za wysoko
Avari Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 wiesz...jesli to bedzie babka to ma stanowczo za szeroki nos. Popraw tez dziurkui w nosie i uwypuklij brwi. Aha...i posłuchaj rady Flesz_gordona...lusterko w dlon. No a pozatym piekna buzka. Powodzenia
nielot007 Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 ladnie to wyglada ale dalej oczy trzeba poprawic (ale sa coraz lepsze:P:P) i tu prozba zrob tyl (reszte) glowy bo to smiesznie wyglada:D:D
Yamakasi Napisano 21 Sierpień 2004 Autor Napisano 21 Sierpień 2004 Mam maly problem z plikiem wyskakuje mi taki komunikat : FILE OPEN FAILED czy jest jakis sposob na odzyskanie mojego modela glowy :( !!! ?? PISZCIE !! w autoback juz go nie ma bo zajmowalem sie modelem ucha :(
Marcin Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 eekkm ... ppffff no to narobiles niezle ... sprubuj przez merge czy ja kto sie tam pisze ... ale cudu sie nie spodziewaj .... przesrane ;)
KLICEK Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 merge ? jak nie pomoze to klops. Jezeli modelowales ucho jako oddzielny obiekt to prawdopodobnie , glowe sama da sie odzyskac.
flesz_gordon Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 la boga, na przyszlosc zapisuj zmiany w nowych plikach
Yamakasi Napisano 21 Sierpień 2004 Autor Napisano 21 Sierpień 2004 czyli co mam po modelu ?? nie ma zadnego sposobu > merge czy jakos tak nie pomoglo :( ale ucho modelowalme w oddzielnym pliku
KLICEK Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 no to bedziesz mial okazje sobie przypomniec jeszcze bardziej techniki modelowania twarzy. Tylko tym razem skup sie bardziej na topologi.
Gość User190 Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 poszukaj w katalogu autobackup - tam napewno jest...
Yamakasi Napisano 21 Sierpień 2004 Autor Napisano 21 Sierpień 2004 KLICEK > tylko ze ja juz tam bardzo duzo poprawilem i anatomia byla duzo lepsza :) M@Ti > w autobackup nie ma bo zaczolem modelowac ucho w innym pliku :( i teraz w autobackup wszystkie pliki zwiazane sa z uchem :( No ale co tam , trudno , moglo byc gorzej np. max by mi padl albo kometa spadla na moj dom :) trzeba od nowa :(
Salvator Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 np. max by mi padl albo kometa spadla na moj dom :):( LOL, wtedy ja też miałbym przerąbane ;] (zresztą jak wszyscy)
Yamakasi Napisano 6 Wrzesień 2004 Autor Napisano 6 Wrzesień 2004 tutaj macie moja nowa glowke :) zmienilem troche koncepcje chyba na lepsza :) narazie tylko taki render posiadam za niedlugo wiecej :)
kulexy Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 Ciekawie, ale czy te usta nie sa za wielkie, za szerokie??
KLICEK Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 kulexy patrzac po nosie to usta sa okej. Morda fajna czekam na wiecej i na siatke :P zobaczymy jak tam sobie ja poskladales :)
Yamakasi Napisano 7 Wrzesień 2004 Autor Napisano 7 Wrzesień 2004 myslalem ze dzis pokaze wam siatke i moze jeszcze jakis renderek ale jestem tak wymeczony po szkole ze nie dam rady :( moze jutro rano cos dam (mam na 12.40 do szkoly !) dzieki za wszystkie komentarze. kulexy - usta sa raczej dobre :)
ftorek Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 hyhy - no i widzisz - ten zwis ci na dobre wyszedl - ta glowka jest duzo lepsza od tej poprzedniej moim zdaniem a co o wyswietlania siatki - modyfikator meshsmooth z max'a 6 tak wlasnie wyglada - zageszcza siatke ale jej nie wyswietla - tylko 'wygladza' linie istniejacej siatki (poza chyba metoda classic - ale nie jestem pewien)
darkelf Napisano 8 Wrzesień 2004 Napisano 8 Wrzesień 2004 no nawet fajnie - usta tam troche w koniuszkach takie jakies, ale lepiej jest.
Vorek Napisano 8 Wrzesień 2004 Napisano 8 Wrzesień 2004 koncepcik fajny, ciekawa mordka się zapowiada :)
Yamakasi Napisano 8 Wrzesień 2004 Autor Napisano 8 Wrzesień 2004 nie zdazylem nic dodac wiec zamieszczam wam tylko siatke :) ftorek - dzieki za informacje (postaram sobie zalawic 3dsm6) Oto siatka :
Salvator Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 nadal czekam na brwi, bo to przesądzi o przydatności tej siatki ;] mogę ci powiedzieć tyle, że z tych ust niec narazie wyjść nie może :/ zły jest też kształŧ siatki na policzkach, oczy też trochę zbyt regularne, oczodół także nie aż taki koncentryczny Załataj wreszcie te wsyzstkie dziury, żeby móc dokonać oceny całej siatki, bo tak to narazie o niczym ona nie świadczy ...
mCh Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 bezczelny jesteś, tak mnie modelować tu. ja ci dam, szyderco.
Seo000 Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 eee yamakasi ty wogule wiesz co to jest free running?(ja z kumplami uprawiam) A model taki se bo trochę widać dzie vertexty porozciągane:P. http://www.freerunning.net
SiD Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 niezle narazie niezle...... wlosy by sie przydaly i lekko zwiekszone oczy
nielot007 Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 sid ma racje oczy powieksz i dorob reszte twarzy bo smiesznie wyglada;) ale narazie fajnie aha i jeszcze te usta fffeee
Yamakasi Napisano 11 Wrzesień 2004 Autor Napisano 11 Wrzesień 2004 dzieki za wszystkie komentarze postaram sie to wszystko poprawic :) Seo000 - nie wiem co to jest free running :P wow :) tez bym chcial w to sie bawic mCh - bardzo cie przepraszam :P ale postaram sie modelowac jak najlepiej :) A tu macie kolejne obrazeczki (malo zrobilem bo czas na modelowanie mam tylko w piatki wieczorem oraz soboty:> SZKOLA)
pm_ceglowski Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Hej widze, ze modelujesz swoja glowke, gdybys mial moze troche wolnego czasu to zanjrzyj prosze do mojego watku WIP, gdzie tez modeluje glowe ale szczerze mowiac trohe utknalem :/ Z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam pmc Link: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=9154
Yamakasi Napisano 12 Wrzesień 2004 Autor Napisano 12 Wrzesień 2004 ok pm_ceglowski :) > nie modeluje swojej glowy :P A tu zamieszczam maly up_date :) zmienilem mu troszke wyraz twarzy (mysle ze na lepszy) ponizszy obrazek jest w wersji hulk albo jak kto woli shrek :)
Yamakasi Napisano 13 Wrzesień 2004 Autor Napisano 13 Wrzesień 2004 no widze ze cos nie bardzo chce sie wam komentowac moja prace :P hehe... no ale trudno i tak ja skoncze :P !!
Salvator Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 wedle życzenia, pozwoliłem sobi etroszkę przeanalizować siateczkę, błędów w topologii nie zaznaczyłem, bo jak? Ale jakie drobne według mnie bugi, czyli to, co bym poprawił jakby mi to wpadło w ręce ;]
Yamakasi Napisano 18 Wrzesień 2004 Autor Napisano 18 Wrzesień 2004 powoli zblizam sie do ukonczenia tego modelu, ponizej macie najnowsze sceny :) Salvator > dzieki za komentarz wziolem twoje sugestie pod uwage :) UP_DATE: WERSJA HULK/SHREK :)
Yamakasi Napisano 20 Wrzesień 2004 Autor Napisano 20 Wrzesień 2004 Poprawilem nieco model :) teraz zajme sie tekstura i moze jeszcze jakimis malymi gadzetami :) // za niedlugo powinno sie cos pojawic :P
khazell Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 cześć fajna pracka ma swój charakterek. Będę czepiał się szczegółów typu 1.troszke za małe uszy jak na tak wielką głowe, może jest to możliwe ale średnio wygląda, jak robisz przerośnięty nos to zrobiłbym wielkie uszy 2. razi ta zmarszczka na czole coś z nią nie tak może jest troche za długa albo jest ich za mało może jakbyś poorał mu bardziej czoło wyglądałoby to lepiej. 3. Wiem że to kawał faceta ale tylna część czachy jest nie uwydatniona tak jak powinna tzn powinna być bardziej wysunięta w stosunku do szyji Tyle co mi się nasunęło na pierwszy rzut oka.Życzę powodzenia i czekam na upload. PZDR
Yamakasi Napisano 22 Wrzesień 2004 Autor Napisano 22 Wrzesień 2004 Dzieki za komentarz khazell punkty 1,2,3 zostaly juz poprawione :) ale nie mam czasu na wrzucenie rendera :) teraz zajmuje sie tekstura i kilkoma malymi gadzetami :D
Yamakasi Napisano 1 Październik 2004 Autor Napisano 1 Październik 2004 wiecie moze jak w maksie weksportowac tak siatke glowy (chodzi mi o cienie glowy !) :) za pomoc z gory dzieki :)
Marcin Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 texporter ? ale to przeciez wyrenderowana twarz i osobno renderowana siatka ... pozniej nalozone na siebie warstwami w PS ...
kozioo Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 render to texture / bake 3d mordka całkiem przyjemna:)
Yamakasi Napisano 2 Październik 2004 Autor Napisano 2 Październik 2004 bake 3d ?? czy mozecie mi wiecej o tym powiedziec :D to jest jakis osobny render do maxa ?? plugin , z kad go mazna zassac itd. bo jesli chodzi o teksporter i render to nie jest pomysl kotry mnie satysfakcjonuje bo zawsze jest jakas niezgodnosc z siatka :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się