Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Taka była koncepcja z tym trójkątem :)

 

MF- wszystko fajnie tylko nie widać za boradzo tego kabla który łączy fabryke z maszyną wirnika. Na siatce go widać ;)

Napisano

MF: ładne . Fakt giną detale ale co tam ;) ... tak się zastanawiam.. > taka wielka elektrownia a taki mały wodospad i jedna turbinka ... pewnie ledwo starcza energii na oświetlenie samej elektrowni xD

Aha i na tym mostku musi nieźle chlapać:) Ale 1h.. więc wybaczalne ;)

 

dareg: troche pokraczna świnka ;)

Napisano
Malefatal - dobre - nawet bardzo - podchodzi pod bajkowe klimaty -bedzie cos z tego większego ? btw maxwell :) ?

??

od kiedy MF=Malefatal ?? :D

tak po za tym to zgadzam sie z hindusem bardzo fajnie

aha hindus daj juz spokoj z tym maxwellem :D ;)

pozdro

Napisano

Hindus - Nic z tego wiecej nie bedzie. A to jest tylko vray ;)...

 

??

od kiedy MF=Malefatal ?? :D

od jakiegos czasu :P.

Napisano

dzięki za komentsy :)

a uszy :) no wiem musze nad tym popracować :P

 

Załączam główke low poly domowej roboty jakby ktoś sobie chciał porzeźbić,

w formacie .obj . Zadna rewelka , zrobiona w Silo (topology brush) na prowizorycznej glowce z ZB , zmapowana unwrapem w maksie .

Topologia wzorowana na glowce ktora widzialem na pixologic.com

mały tut odnośnie rzeźbienia:

tool/import

draw na ekranie

edit

pare razy crtl+d dla zageszczenia glowy i oczu

shift+d do poziomu 1

tool/polygroups/auto group - wrzuci glowe i oczy do osobnych grup

shift+ctrl+lpm na glowie 2x aż zostaną same oczy

ctrl+lpm zaznaczamy ramka oczka co by je zamaskowac

shift+ctrl+lpm na tle , pokaze sie glowa , oczka sa zamaskowane,teraz mozna modelowac nie deformujac oczu

Napisano

wycinasz polowe glowy ,dajesz unwrap,edytujesz zaznaczasz wsio i odsuwasz z pola tekstury na bok co by nie zawadzało :), dalej - sub edit face ,zaznaczasz twarz (z grubsza ), w edytorze klikasz w mapping/normal mapping i wybierasz back/front( u mnie akurat działało top/bottom ale to pewnie przez zmiane polozenia podczas importu modelu) , tak samo zaznaczasz bok glowy i dajesz left/right w normal mappingu , a pozniej to przesuwasz i łączysz ręcznie , sprawdzając poprawnosc szachownicy w viewporcie.

napewno da sie to jakos łatwiej i lepiej zrobic :)

pozdro

Napisano
wycinasz polowe glowy ,dajesz unwrap,edytujesz zaznaczasz wsio i odsuwasz z pola tekstury na bok co by nie zawadzało :), dalej - sub edit face ,zaznaczasz twarz (z grubsza ), w edytorze klikasz w mapping/normal mapping i wybierasz back/front( u mnie akurat działało top/bottom ale to pewnie przez zmiane polozenia podczas importu modelu) , tak samo zaznaczasz bok glowy i dajesz left/right w normal mappingu , a pozniej to przesuwasz i łączysz ręcznie , sprawdzając poprawnosc szachownicy w viewporcie.

napewno da sie to jakos łatwiej i lepiej zrobic :)

pozdro

dzieki za wyjasnienie :)

zawsze mnie zastanawialo jak to sie robi ze dwie polowki sa takie same (mapping) teraz juz wiem dzieki jeszcze raz nawet nie wiesz jak mi to pomoglo :)

pozdro

Napisano

Do matury czasu mało, wiec trzeba sie uczyć. Oznacza to brak czasu na poważniejsze pracki, wiec zamieszczam prosty mikrofonik. Ok 1 godziny roboty i jeszcze troche zabawy w Photoshopie.

mikrofonfinal4nh.th.jpg

Napisano

niema jak nuda w 3d =/

taki kalkulator casio ktory jest chyba starszy odemnie.

zwykly scanline+psp10

 

slayer2004- mialem kiedys identyczny w domku ;] fajnie ci wyszedl ten mic. tylko podloze jakies nieteges ;)

Napisano

No to ja znów coś zarzuce. Nie jest to obrazek, lecz animka (ok.800 kb) przedstawia ona model nad którym pracowałem przez niedziele. Taki speed, gdzie na model przypadło ok. 1,5 godz; na texture ok 2,5 godz . Dodam że jest to jedna texturka diffuse (reszty nie miałem siły zrobić za jednym zamachem, a na tyle przewidziałam skończenie roboty) Renderowało sie ze 1h 15 min

http://rapidshare.de/files/18821549/samolocik1.avi.html

Napisano

moj pierwszy tutaj..

robiony na potrzeby innej sceny, ale ze jako 'speed' to sie chyba nadaje ;)

ok 30min roboty, 5min na 'materialy' 2min na render

szpieg117qq.th.jpg

szpieg124yz.th.jpg

szpieg137fd.th.jpg

Napisano

robi najlepsze renderki, jak najbardziej. jeśli dobrze go ustawisz.

że trochę wolny to się zgadzam, ale nie jest tragicznie.

nie bluzgać mi tu na scanlina, fajny jest.

Napisano

nie filozofia, ale trzeba np. wiedzieć że to jest i trzeba zrobić ten skylight i że dodatkowo trzeba włączyć ten advanced lighting. a w vrayu dajesz jeden haczyk na "GI" i nic więcej.

Napisano

Ale ładne Zibi masz te speedy ... w ogóle wszyscy ładne macie ... rany ... zaraz po maturze muszę sobie coś speednąć bo nie wytrzymam ... może sale w której będę pisał :P

Napisano

to na pewno będzie bardzo szybki speed, jeśli chodzi ci o sam układ ścian... :) a tak pozatym to skąd bierzecie natchnienie na te speedy, ja chce jakiegoś zrobić ale nie wiem CO na nim zrobić...

Napisano
to na pewno będzie bardzo szybki speed, jeśli chodzi ci o sam układ ścian... :) a tak pozatym to skąd bierzecie natchnienie na te speedy, ja chce jakiegoś zrobić ale nie wiem CO na nim zrobić...

 

Układ ścian - no będę modelował w boxie o stosownych wimarach ... zmodyfikuje siatkę tak by ładnie zrobić okna i drzwi ... potem wymodeluje drabinki (sala gimnastyczna) ... czyli boxy z zaokrąglonymi podstawami połączone cylindrami ... zgrupwanko i kopiowanko ... potem wymodeluje jedną ławkę i skopiuje ją ileś tam razy ... podobnie z krzesełkami ... potem stanowiska komisji śledczej ... ptfuuu ... egzaminacyjnej ... teksturki i fruuu ... 2h mi zajmie najwięcej chyba, że coś mnie opóźni :P

 

 

Inspiracja jest wszędzie ... trzeba to tylko zrozumieć, poczuć i korzystać :) ... mi w inspiracja pomaga pewien typ muzyki :]

 

 

Dobra ... idę się uczyć :D

Napisano

chlopaki....ja was naparawde kochm ;] dzis dostalem swiadectwo srednie i naparadwe kocham was :D tylko jak ja sie nazywam ? mam z tym problem juz od 2 h i to nie jest smieszne !!! nikt mi niemoze pomoc bo wszyscy niezyja =/

Napisano

Witam witam

a zrobiłem sobie taki wiatraczek, w sumie czas to okł. 30 min. no moze z 40 ale nie wiecej.

renderku nie zamieszczam bo karta grafiki mi sie spieprzyła i mam tylko kolor szary, biały i duuuzo rózowego :/ wiec render wyszedłby kiepsko :] jak bedzie nowa karta to zrobie renderek

a jak narazie to same screeny w wievportu:

wiatrak9wl.jpg

 

papa :]

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności