Skocz do zawartości

Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.


Salvator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

MF: ładne . Fakt giną detale ale co tam ;) ... tak się zastanawiam.. > taka wielka elektrownia a taki mały wodospad i jedna turbinka ... pewnie ledwo starcza energii na oświetlenie samej elektrowni xD

Aha i na tym mostku musi nieźle chlapać:) Ale 1h.. więc wybaczalne ;)

 

dareg: troche pokraczna świnka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komentsy :)

a uszy :) no wiem musze nad tym popracować :P

 

Załączam główke low poly domowej roboty jakby ktoś sobie chciał porzeźbić,

w formacie .obj . Zadna rewelka , zrobiona w Silo (topology brush) na prowizorycznej glowce z ZB , zmapowana unwrapem w maksie .

Topologia wzorowana na glowce ktora widzialem na pixologic.com

mały tut odnośnie rzeźbienia:

tool/import

draw na ekranie

edit

pare razy crtl+d dla zageszczenia glowy i oczu

shift+d do poziomu 1

tool/polygroups/auto group - wrzuci glowe i oczy do osobnych grup

shift+ctrl+lpm na glowie 2x aż zostaną same oczy

ctrl+lpm zaznaczamy ramka oczka co by je zamaskowac

shift+ctrl+lpm na tle , pokaze sie glowa , oczka sa zamaskowane,teraz mozna modelowac nie deformujac oczu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wycinasz polowe glowy ,dajesz unwrap,edytujesz zaznaczasz wsio i odsuwasz z pola tekstury na bok co by nie zawadzało :), dalej - sub edit face ,zaznaczasz twarz (z grubsza ), w edytorze klikasz w mapping/normal mapping i wybierasz back/front( u mnie akurat działało top/bottom ale to pewnie przez zmiane polozenia podczas importu modelu) , tak samo zaznaczasz bok glowy i dajesz left/right w normal mappingu , a pozniej to przesuwasz i łączysz ręcznie , sprawdzając poprawnosc szachownicy w viewporcie.

napewno da sie to jakos łatwiej i lepiej zrobic :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wycinasz polowe glowy ,dajesz unwrap,edytujesz zaznaczasz wsio i odsuwasz z pola tekstury na bok co by nie zawadzało :), dalej - sub edit face ,zaznaczasz twarz (z grubsza ), w edytorze klikasz w mapping/normal mapping i wybierasz back/front( u mnie akurat działało top/bottom ale to pewnie przez zmiane polozenia podczas importu modelu) , tak samo zaznaczasz bok glowy i dajesz left/right w normal mappingu , a pozniej to przesuwasz i łączysz ręcznie , sprawdzając poprawnosc szachownicy w viewporcie.

napewno da sie to jakos łatwiej i lepiej zrobic :)

pozdro

dzieki za wyjasnienie :)

zawsze mnie zastanawialo jak to sie robi ze dwie polowki sa takie same (mapping) teraz juz wiem dzieki jeszcze raz nawet nie wiesz jak mi to pomoglo :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja znów coś zarzuce. Nie jest to obrazek, lecz animka (ok.800 kb) przedstawia ona model nad którym pracowałem przez niedziele. Taki speed, gdzie na model przypadło ok. 1,5 godz; na texture ok 2,5 godz . Dodam że jest to jedna texturka diffuse (reszty nie miałem siły zrobić za jednym zamachem, a na tyle przewidziałam skończenie roboty) Renderowało sie ze 1h 15 min

http://rapidshare.de/files/18821549/samolocik1.avi.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na pewno będzie bardzo szybki speed, jeśli chodzi ci o sam układ ścian... :) a tak pozatym to skąd bierzecie natchnienie na te speedy, ja chce jakiegoś zrobić ale nie wiem CO na nim zrobić...

 

Układ ścian - no będę modelował w boxie o stosownych wimarach ... zmodyfikuje siatkę tak by ładnie zrobić okna i drzwi ... potem wymodeluje drabinki (sala gimnastyczna) ... czyli boxy z zaokrąglonymi podstawami połączone cylindrami ... zgrupwanko i kopiowanko ... potem wymodeluje jedną ławkę i skopiuje ją ileś tam razy ... podobnie z krzesełkami ... potem stanowiska komisji śledczej ... ptfuuu ... egzaminacyjnej ... teksturki i fruuu ... 2h mi zajmie najwięcej chyba, że coś mnie opóźni :P

 

 

Inspiracja jest wszędzie ... trzeba to tylko zrozumieć, poczuć i korzystać :) ... mi w inspiracja pomaga pewien typ muzyki :]

 

 

Dobra ... idę się uczyć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam witam

a zrobiłem sobie taki wiatraczek, w sumie czas to okł. 30 min. no moze z 40 ale nie wiecej.

renderku nie zamieszczam bo karta grafiki mi sie spieprzyła i mam tylko kolor szary, biały i duuuzo rózowego :/ wiec render wyszedłby kiepsko :] jak bedzie nowa karta to zrobie renderek

a jak narazie to same screeny w wievportu:

wiatrak9wl.jpg

 

papa :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności