Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

wsp贸lnie z kolega Boltic'em pracujemy nad intrem. Chcemy uzyska膰 efekt makiety Tilt-shift (domek dla Barbie) i prosimy o rady odno艣nie ustawie艅 aparatu. Wydaje mi sie, ze z wi臋kszym DOF'em jest lepszy efekt, ale wtedy zatracamy szczeg贸艂y.

Moze istnieja jakie艣 triki, kt贸re pozwol膮 to bardziej uwiarygodni膰 np. dodatkowe modele na drugim planie o innej skali itp.

Tutaj ma艂a pr贸bka:

kroczeurocze.png

tutaj efekt photoshopa z maska:

photoow.png

Edytowane przez Chrupek3D

  • Odpowiedzi 94
  • Wy艣wietle艅 16,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Adku, pewnie mo偶na i w AF, ale wola艂bym na etapie wsadowym wykorzysta膰 wszystkie mo偶liwo艣ci.

Zawsze mog臋 po艂o偶y膰 zapalniczk臋 dla odniesienia skali ;)

Napisano

Poka偶, 偶e do艣wietlasz lampk膮 na biurku :)

Mo偶e jakie艣 rysy na meblach dodatkowo? Mo偶e gdzie艣 jaka艣 艣rubka czy element 艂膮cz膮cy biurko?

Napisano

mirass, chyba b臋d臋 musia艂 tak zrobi膰, 偶eby to uwiarygodni膰.

Napisano

Fajnie i obiecuj膮co wygl膮da. Doda艂bym podobne odblaski jak na dzikiej 艣wini na Croko. Troch臋 p艂asko wyszed艂, ale i tak czu膰 moc unbiased. Ciekawe jak to na ko艅cu wyjdzie ;)

Napisano

bolitic, w tym tygodniu to sko艅czymy... chyba... na pewno ;)

plasti, zauwa偶y艂em, ze oni w szopie staraj膮 sie rozmywa膰 kraw臋dzie zostawiaj膮c ostry 艣rodek, wiec trzeba b臋dzie umieszcza膰 obiekty w centrum. To jest w艂a艣nie sedno tilt shift'a... chyba.

Napisano

...plasti, zauwa偶y艂em, ze oni w szopie staraj膮 sie rozmywa膰 kraw臋dzie zostawiaj膮c ostry 艣rodek, wiec trzeba b臋dzie umieszcza膰 obiekty w centrum. To jest w艂a艣nie sedno tilt shift'a... chyba.

eeeeee........ chyba to napisalem? :P ;)

Napisano

Nie wiem jaka dok艂adnie jest docelowa skala, ale powi臋kszenie i uwydatnienie tekstury drewna uwiarygodni艂yby efekt.

Napisano

Plasti, sorka... zapomnia艂em doda膰, ze to Twoja sugestia :-)

Anka, spr贸buje jak m贸wisz, ale chodzi o uwydatnienie koloru, czy faktury w sensie rysy, zabrudzenia?

Chyba tez zrobi臋 tak jak Mirass sugerowa艂 -dobra 艣ubka nie jest z艂a ;-)

na razie jeszcze bez 艣rubek i wyostrzonej textury drewna, tylko ostro艣膰 na 艣rodek... i tak kurcze sie zastanawiam, czy to koniecznie musi by膰 艣rodek. Na drugim obrazku, jest ostro艣膰 na drzwi i tez wygl膮da to nie najgorzej :/

Mo偶e jeszcze dodam jaki jest zamiar tego偶... chcemy zrobi膰 intro stylizowane na animacje poklatkow膮, cykan膮 z aparatu, chocia偶 renderuje to w Maxwellu - mam nadzieje, ze tego nie widac. W艂a艣ciwie, to nie wiem, czy nie zostan臋 przy statycznych obrazach, ze wzgl臋du na czasy liczenia Maxwella.

Chcia艂bym, 偶eby widz mia艂 wra偶enie, rzeczywistej makiety + wra偶enie pomieszczenia i przedmiotu typu pok贸j, biurko itd. Dlatego pewnie nie obejdzie sie bez dodatkowych przedmiot贸w (odno艣nik贸w)... a na to jest malo czasu. Target to dzieciaki, wiec papieros贸w na biurku nie mog臋 da膰 ;)

Kr臋cone tez b臋d膮 wn臋trza, kiedy postaci poprowadz膮 intelektualny dialog :-)

Jeszcze sie zastanawiam, czy tego nie zUszatkowac i zrobi膰 zwyczajn膮 bajk臋 (opowiadanie obrazkowe), bez tych wszystkich wra偶e艅 makietowo DOF'owych. Macie jakie艣 sugestie?

ad: juSZ... wiem...juSZ wiem... dam elementy tego domku na stole, np. drzwiczki, okno... b臋dzie wra偶enie, ze kto艣 to sk艂ada艂! Ah ten ja... powoli z wyrobnika staje sie artyst膮 :D

Tylko czeka膰, jak wymieni臋 sie z Adamczykiem numerami... seryjnymi iphona ;P

photodof.png

Edytowane przez Chrupek3D

Napisano

wyglada cudnie. Bym troche obszar przesun膮艂 rozmycia by nie atakowa艂o tak obszaru gry. Jedna gumka i o艂贸wek + disp mocniejszy na drewnie i masz to co jest Ci potrzebne. Wtedy te偶 ustaw DOFa by m贸zg z艂apa艂 co tam na dalszych planach jest.

Napisano

dzi臋ki Olaf, tak my艣l臋, ze DOF b臋dzie mniejszy, nie po to robie, 偶eby to zas艂ania膰 :-)

i jeszcze taki piecyk:

rosest.png

Napisano

Super to wyglada, kolorki i design. Co to bedzie ? jakas krotka bajka, opowiadanie ?. Co do DOFa. Mi osobiscie najbardziej pasuje ta maska z PS. Na tym ujeciu gdzie zwierzaki sa w srodku, mimo ze DOF masz wlasnie ustanawiony na zwierzatka i sa one w centrym kadru, to ten dolny rog za bardzo pcha sie pod oczy a to rozmycie powoduje jeszcze ze jakos ciezko sie na to patrzy. Piecyk tez super :D

Napisano

Pawelkos, dzieki. Og贸lnie to b臋dzie... jeszcze nie wiem. Chcemy z Bolitic'iem podbi膰 艣wiat wschodni, zachodni, 艣rednio zamo偶ny i przepychem p艂yn膮cy :-)

No doba powiem... to b臋dzie intro do gry. Autografy rozdaje po 18'stej...

A propo's za kazdym razem jak wstaje z 艂贸zka, wymy艣lam co innego... mo偶e powinienem w nim pozosta膰 ;) Tak sobie my艣l臋, 偶eby zrobi膰 cos m膮drego, ale nie bra膰 motyki i drapa膰 ksi臋偶yc... mo偶e jakie艣 statyczne obrazki, a w tle bajkowy lektor lub... troch臋 klatek imituj膮cych ruch postaci i jej przygody w 艣wiecie barbie.

Zale偶y mi na tym, 偶eby to s艂odkie by艂o i dzieci臋ce... w ka偶dym razie, 艣winka nie b臋dzie walczy膰 z rakiem. Je艣li chodzi o DOF'a to sk艂onie sie ku temu co Olaf m贸wi, 偶eby za du偶o nie zas艂ania膰.

Ale dzi臋ki bardzo za wskaz贸wki.

ps. chyba przesadzi艂em z tym kominem.

Edytowane przez Chrupek3D

Napisano
Anka, spr贸buje jak m贸wisz, ale chodzi o uwydatnienie koloru, czy faktury w sensie rysy, zabrudzenia?

Chodzi g艂贸wnie o skal臋 tekstury, u ciebie jest za drobna. I oczywi艣cie uwidocznienie detalu (w艂a艣nie rysy i zabrudzenia) kt贸re powi臋kszenie tekstury za sob膮 poci膮gnie. Chodzi o to 偶eby na drewnie by艂o wida膰, 偶e jest to uj臋cie z bliska.

http://art2000.at/cache/fotos-bilder/kaefer-holzbrett-nahaufnahme_595.jpg tu taki bardzo ekstremalny przyk艂ad, skala jest jeszcze mniejsza ni偶 u was ale wida膰 o co chodzi, detal i odst臋p mi臋dzy s艂ojami podkre艣la skal臋 robaka.

U was, je艣li patrze膰 tylko na drewno bez DOFa, mog艂oby to by膰 uj臋cie jakiej艣 pod艂ogi z daleka.

B臋dzie wi臋cej tych zwierzaczk贸w? Bo fajne.

Komin wygl膮da jak jaka艣 wie偶yczka, nie jak komin.

Napisano

Dobre rzeczy, Hobbiton wersja PINK. :D ale tak samo jaki艣 "naturalny" detalik bym doda艂, mo偶e te偶 艣rubk臋 - jak ju偶 kto艣 proponowa艂.

Napisano

Anka, dzi臋ki. Tak sie przygl膮dam i moje biurko nie ma takich rys i wg艂臋bie艅. Gdyby cyknac zdj臋cie z tej odleg艂o艣ci wygl膮da艂oby podobnie, ale ok... rozumiem o co chodzi, popracujemy nad tym :-) Pozosta艂e materia艂y, staram sie robi膰 jako plastik z niewielkimi rysami, wiec my艣l臋 ze jest dobrze. Co do skali... hmm... to skala przeci臋tnego domku dla Barbie. Wszystko z plastiku, wiec daje tylko niewielkie rysy, czasami wi臋ksze, ale Maxwell potrzebuje na ich pokazanie duuuuu偶o czasu.

No w艂a艣nie, ten komin... kobita m贸wi, ze 艂adny... no dobra, nie b臋d臋 ju偶 o tym pisa艂, bo mnie skojarzenia doganiaj膮 ;)

Beda inne stforaki, zdaje sie ze 8 naprodukowa艂em, ale nie mog臋 ich zagoni膰 przed obiektyw ;)

Mi艂osz3ds, w艂a艣nie obmy艣li艂em plan skali i b臋d臋 atakowa艂 detal ;)

Napisano

Ja bym doda艂a kurz na stole ;) Oraz zbli偶y艂abym kamer臋 i zwi臋kszy艂abym k膮t soczewki. Tak 偶eby by艂a wi臋ksza deformacja perspektywy. Wtedy uj臋cia zyskuj膮 intymno艣膰

Napisano

numnah, da sie zrobi膰, tylko nie wiem jak z t膮 intymno艣ci膮 pomi臋dzy krokodylem, 艣wini膮 i 偶ab膮 :-)

Napisano

i jeszcze scena nocna, pe艂na nieskr臋powanego sexu i przemocy...

ps. od 偶ar贸wki powinny chyba i艣膰 dwa kable... si臋 poprawi.

lighthg.png

Edytowane przez Chrupek3D

Napisano

Spoko, ale nie wiadomo o co oko zaczepi膰, nie ma akcentu. Wida膰 tylko du偶y kolorowy prostok膮t na tle br膮zowego sto艂u. Mo偶e zapal tylko jedn膮 偶ar贸wk臋?

Napisano

dzi臋ki, na razie testuje materia艂y, a to taka scenka testowa, czy wszystko gra.

呕ar贸wki b臋d臋 zapala艂 po kolei... tak sobie za艂o偶y艂em, 偶ebym tylko nie renderzyl tego do 艣mierci.

a propo, znacie jakie艣 fajne artyku艂y o kadrowaniu?

a najlepiej jeszcze o ustawianiu aparatu, dobieraniu obiektywu itp.

Napisano

呕ar贸wki b臋d臋 zapala艂 po kolei... tak sobie za艂o偶y艂em, 偶ebym tylko nie renderzyl tego do 艣mierci.

Pami臋taj o multilight - jedno renderowanie wszystkich zarowek a potem wylaczasz i manipulujesz swiatlem dzieki czemu stworzysz mn贸stwo obrazk贸w z jednego oblczenia. 艢wietnie nadaje sie pod animke lighta.

Napisano

o dzi臋ki Bolitic ;)

w艂a艣nie zmniejszy艂em nat臋偶enie 偶ar贸wy i wygl膮da to lepiej...

littlelight.png

Napisano

Teraz za ciemno (jak na tak bliskie 偶ar贸wki). Spr贸bowa艂abym da膰 na nie jaki艣 klosz albo os艂onk臋, 偶eby tak nie razi艂y w oczy. Albo zrobi膰 z nich prawdziwe 偶ar贸wki, z przezroczyst膮 szklan膮 gruszeczk膮 i 艣wiec膮cym w ciep艂ym kolorze pr臋cikiem. I mo偶e tylko jedn膮 偶ar贸wk臋 w 艣rodku?

To 偶贸艂te przed piecem z tej perspektywy wygl膮da jakby co艣 si臋 wyla艂o, a kolor kojarzy si臋 z moczem.

Napisano

hehe no tak, ale moze w tym ujeciu wygl膮da jak mocz w innych jest spoko ;) Cenna uwaga, b臋d臋 musia艂 to zmieni膰, dzi臋ki Anka.

Tam mia艂 by膰 jaki艣 kurczaczek na ro偶nie, ale zabrak艂o o mi pa艂era... dlatego to takie rozlane.

Z 偶ar贸wk膮 masz racje, tez tak my艣la艂em, ale 偶eby zrobi膰 tak膮 mleczn膮... tylko ze Maxwell jak zgasisz 偶ar贸wk臋 pozostawia czarny materia艂, musia艂bym jaki艣 post proces robi膰...brrrrr....

Napisano

wrzuci艂em na rebusfarm, 偶eby zobaczy膰 b艂臋dy w materia艂ach i widz臋 ju偶 co jest do poprawy, ale mo偶e Wy znajdziecie wi臋cej baboli.

ps. blat sto艂u by艂 powi臋kszany na szybko i nie podlega krytyce ;)

rebusfarm.jpg

Napisano

jaka na zabawe w dom dw贸ch doros艂ych facet贸w to wyglada coraz lepiej. Kabelki bym pogrubi艂, bo te by sie zerwa艂y od kichni臋cia modelarza. reszta bardzo fajna.

Napisano

a ten mocz ci膮gle rozlany

kto tak膮 upier****n膮 makiet臋 na forum ogl膮da膰 chce

K. Durczok nie by艂by dumny

joke, fajnie to wygl膮da

Napisano

Przyda艂aby sie jaka艣 podstawa lub pogrubione pod艂o偶e.

I co to jest to drewniane co艣 w trzech pokojach ?

Na pewno fajniejszy efekt b臋dzie je艣li troch臋 umeblujecie to mieszkanko.

Miski w pokojach ?

Napisano

te ludziki s膮 super, ta r贸偶owa 艣winia rz膮dzi.

Zapowiada si臋 fajowa animacja.

Napisano

dzi臋ki ch艂opaki - ze tak sobie pozwol臋 hurtem :-)

animacji nie b臋dzie, czasu nie mamy po prostu.

ps. Fr3d3k te drewniane co艣 to podpory chyba ;)

Napisano

a jednak przygotowuje sie do animacji i testuje sobie scatter Blenderowego Cycles.

Chyba za du偶ego da艂em, zw艂aszcza na krokodyla... jego nogi s膮 jak 偶elki z coca coli :-)

iphoneb.png

Napisano

No s膮 przezajebiste. Ta 艣winia wygl膮da jak z gumy, a偶 chce si臋 j膮 艣cisn膮膰. Napewno b臋dzie super animka z tego. Trzymam kciuki.

Napisano

Wed艂ug mnie 偶elkowy krokodyl, jest ca艂kiem fajny. Ten efekt 偶elki, nadaje mu s艂odkiego, zabawkowo z艂owieszczego charakteru.

Jedyne czego si臋 czepi臋, to oczy obydwu postaci, s膮 martwe, bez po艂ysku etc.

Napisano

Biolo_idiota: dzi臋ki za te oczy... zrobi艂em po艂ysk, ale s艂abo wida膰, poza tym oczy p贸jd膮 do wymiany.

reszcie r贸wnie偶 dzi臋ki.

Wyrenderowalem gumowce z Cyclesa, jak zauwa偶ycie b艂臋dy to piszcie.

Efektu sss za bardzo nie wida膰, bo zmieni艂em 艣wiat艂o i nat臋偶enie, ale chyba nie jest najgorzej.

alllx.png

Napisano

pracuj臋 nad Edzi膮 do kolekcji:

jmb6b.png

Edytowane przez Chrupek3D

Napisano

Genialne zwierzaki. Buldog jest zab贸jczy. 呕aba troche odstaje od reszty.

Napisano

Sculptris, Blenderowego sculptu nie tykam.

Tak naprawd臋 UV robie gdzie idziej, Sculpt w czym innym, retopo jeszcze inaczej... Blender s艂u偶y mi tylko do... pisania nieprawdy na forum :-)

Nie no, animuj臋 i renderuje w Blenderze ;)

Napisano

wrzucam cze艣膰 intra promuj膮cego, jakie uda艂o nam sie skr臋ci膰.

Ca艂o艣膰 robili艣my i renderowalismy w Blenderowym Cycles... a ja pierwszy raz walczy艂em z NLA edytorem (艂atwo nie by艂o).

Renderowa艂o sie to tydzie艅 na 460GTX w samplingu 1500. P贸藕niej oczywi艣cie AE, bo bez tego nie da rady ;)

adres Indiegogo jeszcze niedostepny.

Edytowane przez Chrupek3D

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci