Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

cześć,

W swojej scenie pokażę detektywa trzymającego swoją odznakę w jednej ręce a broń w drugiej - układ coś jak w załączonej referencji. Przy czym odznaka będzie czymś w rodzaju hologramem, a broń oczywiście bardziej przyszłościowa. W tle może futurystyczne budynki lub coś podobnego. Postać będzie miała kapelusz który będzie rzucał cień na część jego twarzy. W miejscu gdzie cień będzie padał na oczy, coś będzie zdradzać, że jest to albo robot albo po prostu ma jakieś urządzenie w źrenicy. Do tego może papieros z dymem, deszcz, żeby powstało coś oczywiście w klimacie noir :)referencje_01.jpg

 

 

edit:

Mała zmiana, jednak zdecyduję się na postać kobiety-detektywa:

 

 

referencje_02.jpg

 

 

 

 

---- FABUŁA (PL) ----

Agentka Raven Heart pracując w policji, straciła prawą rękę podczas feralnej akcji,

po czym odsunięto ją od czynnej służby oferując w zamian jedynie gorzej płatną pracę biurową.

Nie mogąc liczyć nawet na refundację protezy ręki, Heart postanowiła odejść i zostać detektywem do wynajęcia.

Wiązało się to jednak z zaciągnięciem wysokiej pożyczki na zaawansowaną protezę ręki,

a chcąc ją spłacić bierze każde zlecenie, zwłaszcza te najbardziej niebezpieczne.

 

 

 

---- FABUŁA (EN) ----

Agent Raven Heart during her work in police, lost her right arm during the fateful action.

After the incident, she was moved away from the active duty and she was offered only the lower-paying office work. There wasn't also a chance of an arm prosthesis refund.

Heart decided to leave to become a detective for hire.

However, this was associated with high loan for a hi-tec arm prosthesis.

To repay the loan she takes each order, especially the most dangerous.

 

 

 

- PONIŻEJ GOTOWE PRACE -

 

 

WERSJA DO DRUKU: 3500x1800 - PNG ~10 MB

http://mstanisz.website.pl/tmp/gotowe/ARH_3500x1800.png

 

 

WERSJA DLA JURY: 1920x986 - JPG ~2 MB

http://mstanisz.website.pl/tmp/gotowe/ARH_1920x986.jpg

 

 

ARH_1920x986.jpg

 

 

Edytowane przez mateusz_s
  • Odpowiedzi 86
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
mógłbyś powiedzieć w jakim programie modelowałeś broń?

 

W 3d maxie 2014, a rendery, które widać (poza siatką) zrobiłem w Quicksilver

(to jest jeden z silników renderujących w maxie, bardzo fajny, oparty na DirectX, coś jak silnik w grach, od razu pojawia się efekt końcowy)

Napisano

Zrobiłeś pistolet na 4-palcową dłoń. Pod spustem są miejsca tylko na 2 place. Poza tym wydaje mi się, że tylnie krawędzie uchwytu będą jej się wrzynać w śródręcze. Możesz mieć problem z umieszczeniem tej broni w jej dłoni.

Napisano

Powinno pasować, w razie czego sie wydłuży :)

 

- - - Połączono posty - - -

 

Dzieki :) juz powoli kończę materiały, ale idzie jak krew z nosa, nie mam kiedy usiasc porzadnie, ale do konca roku juz powinienem wrzucic koncowe rendery.

Napisano

@Piwczyk - dzięki, misiek jest dzieki temu bardziej widoczny

 

@Sebazx6r - głównie w photoshopie wszystko składam

 

@Blesik - nie, w tym momencie śrubki są obiektami

Napisano

Broń mogłaby już wylądować gdzieś jako skończona praca, sama w sobie robi olbrzymie wrażenie! Postać, żeby nie stracić na jej tle, musi być ze dwa razy lepsza!

Napisano

Odniosłem podobne wrażenie jak mookie, że warto teraz mocno przysiąść do postaci żeby nie odstawała od broni :) - i chętkę na więcej tymi renderkami narobiłeś :P

Napisano

Wrzucam model po sculptowaniu i przykładowy render testowy, dla mnie jest w miarę ok, poza tym będzie miała na sobie rózne rzeczy itp, + tekstury, więc myślę, ze nie jest źle i da się coś z tego wyciągnać. Teraz chcę zrobić wersję low poly i wypalić normale, następnie zajmę się nakładaniem na nią jakiś ciuchów i gadżetów...

 

zalacznik_04.jpg

Napisano

Ciało narazie mocno bezkształtne, na bezkształtnym ciele wyjdą bezkształtne ubrania. Dłonie będzie chyba widać, a wyglądają jak u trolla a nie kobiety. Szyja zupełnie nie trzyma się kupy - anatomia. Bezkształtny nos z kartofla, człoło napompowane, uszy przyklejone do głowy, nie czuć zupełnie kości tam gdzie powinny być, nad górną wargą nieprawidłowo itd...

 

Wyrzeźbić prawidłowo człowieka to nie tak hop bęc niestety.

 

Popatrz na to :

 

http://img-new.cgtrader.com/items/25564/planes_of_the_head_-_female_3d_model_obj_b4bf82c1-e33b-4658-8447-4b8aca81d217.jpg

 

Przeanalizuj jak się płaszczyzny układają na głowie, popatrz świeżym okiem na swój model a poptem poprawiaj;)

Napisano
Ciało narazie mocno bezkształtne, na bezkształtnym ciele wyjdą bezkształtne ubrania. Dłonie będzie chyba widać, a wyglądają jak u trolla a nie kobiety. Szyja zupełnie nie trzyma się kupy - anatomia. Bezkształtny nos z kartofla, człoło napompowane, uszy przyklejone do głowy, nie czuć zupełnie kości tam gdzie powinny być, nad górną wargą nieprawidłowo itd...

 

Wyrzeźbić prawidłowo człowieka to nie tak hop bęc niestety.

 

Popatrz na to :

 

http://img-new.cgtrader.com/items/25564/planes_of_the_head_-_female_3d_model_obj_b4bf82c1-e33b-4658-8447-4b8aca81d217.jpg

 

Przeanalizuj jak się płaszczyzny układają na głowie, popatrz świeżym okiem na swój model a poptem poprawiaj;)

 

Dzięki za konkrety - to mówi mi znacznie więcej niż 'blee' ;)

Napisano

Uszy ci się dziwnie pogięły i nie wiem czy nie za duże są.

Mięśnie sutkowo-obojczykowe obczaj lepiej, . To samo ma się do samych obojczyków, motyli, grdyki i okolic :)

Mię. sut.-obo.- wymodelowałeś naprężone, a naprężają się przy skręcie szyi pojedyńczo.

Mięśnie wokół ust, konciki ust.

 

Jeśli będzie widoczne na finale, warto podmęczyć sądzę :)

Reszta super.

powodzenia.

Napisano

@ttaaddeekk, @kotisded - dzięki za uwagi :)

 

Jeszcze do końca nie wiem ile dekoltu zasłonię, bo wymyślam na bieżąco, głowa będzie skręcona, reszta idzie dość powoli...

Napisano

światło fajne na ubraniu. Jednak z tego żółtego przy kołnierzu zrobiłbym taki sam kolor jak na całym ubraniu. Chyba że to render tak przekłamał :)

Napisano

Pomarańczowe podświetlenia bardziej mi się podobały. Zmieniłbym tylko kolor ust na jakiś normalniejszy bardziej zbliżony do ludzkich.

Pozdrawiam B.

Napisano

Jakoś ta głowa mi nie podchodzi, nie w sensie modelu tylko shader skóry , tak trochę plastikiem wieje chyba że tak miało być bo to robot ? wybacz jeśli nie doczytałem , poza tym jest bombowo :)

Napisano
Jakoś ta głowa mi nie podchodzi, nie w sensie modelu tylko shader skóry , tak trochę plastikiem wieje chyba że tak miało być bo to robot ? wybacz jeśli nie doczytałem , poza tym jest bombowo :)

 

dzięki, będę jeszcze coś kombinował jak już ustawie finalną scenę..

Napisano

Wrzucam postęp z pozycjonowania babki. Napisałem też kilka zdań fabuły :)

 

Agentka Raven Heart pracując w policji, straciła prawą rękę podczas feralnej akcji.

Po tym zdarzeniu odsunięto ją od czynnej służby oferując w zamian jedynie gorzej płatną pracę biurową.

Nie było również mowy o refundacji protezy.

Heart postanowiła odejść i została detektywem do wynajęcia.

Wiązało się to jednak z zaciągnięciem wysokiej pożyczki na zaawansowaną protezę ręki.

Żeby ją spłacić bierze każde zlecenie, zwłaszcza te najbardziej niebezpieczne.

 

 

zalacznik_09.jpg

Napisano

Ponoć obraz wyraża więcej niż 1000 słów, więc ja bym to widział tak: szybkie postpro aby mniej więcej pokazać o co mi chodzi , mam nadzieję że się nie obrazisz :)

colordef.png

Napisano

hehe nice ;P dzięki za koncept, widzę że uderzasz w czerwień, jeszcze nad tym myślę, biorę pod uwagę czerwień lub cyjan, ten cyjan mi najbardziej pasuje b łączy się ze swietlówkami na legitymacji i broni, ale czerwien daje ciekawy klimat i charakter bohaterki, zobacze, ale włosy daje czarne chyba, jeśli chodzi o tło to prawie trafiłeś, bo coś w tym stylu bedzie, może bliżej jakiś witryn sklepowych,

Napisano

Wygląda konkretnie! Osobiście bym celował w kolorystykę fiolet-róż (czyli pierwszy obrazek). Dobrze by się to komponowało z miśkiem na pistolecie :) Wydaje mi się, że ma lekkiego zeza (jej lewe oko ucieka)

Napisano
0 klimatu, "jak dam komuś z bronią w czasie wystrzału odznakę to będzie że detektyw"

 

Ładne, naprawdę ładne jednak kompletnie zero związku z tematem.

 

Idąc tym tokiem myślenia to 3/4 wszystkich prac konkursowych nie ma związku z tematem...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności