mateusz_s Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 (edytowane) cześć, W swojej scenie pokażę detektywa trzymającego swoją odznakę w jednej ręce a broń w drugiej - układ coś jak w załączonej referencji. Przy czym odznaka będzie czymś w rodzaju hologramem, a broń oczywiście bardziej przyszłościowa. W tle może futurystyczne budynki lub coś podobnego. Postać będzie miała kapelusz który będzie rzucał cień na część jego twarzy. W miejscu gdzie cień będzie padał na oczy, coś będzie zdradzać, że jest to albo robot albo po prostu ma jakieś urządzenie w źrenicy. Do tego może papieros z dymem, deszcz, żeby powstało coś oczywiście w klimacie noir :) edit: Mała zmiana, jednak zdecyduję się na postać kobiety-detektywa: ---- FABUŁA (PL) ---- Agentka Raven Heart pracując w policji, straciła prawą rękę podczas feralnej akcji, po czym odsunięto ją od czynnej służby oferując w zamian jedynie gorzej płatną pracę biurową. Nie mogąc liczyć nawet na refundację protezy ręki, Heart postanowiła odejść i zostać detektywem do wynajęcia. Wiązało się to jednak z zaciągnięciem wysokiej pożyczki na zaawansowaną protezę ręki, a chcąc ją spłacić bierze każde zlecenie, zwłaszcza te najbardziej niebezpieczne. ---- FABUŁA (EN) ---- Agent Raven Heart during her work in police, lost her right arm during the fateful action. After the incident, she was moved away from the active duty and she was offered only the lower-paying office work. There wasn't also a chance of an arm prosthesis refund. Heart decided to leave to become a detective for hire. However, this was associated with high loan for a hi-tec arm prosthesis. To repay the loan she takes each order, especially the most dangerous. - PONIŻEJ GOTOWE PRACE - WERSJA DO DRUKU: 3500x1800 - PNG ~10 MB http://mstanisz.website.pl/tmp/gotowe/ARH_3500x1800.png WERSJA DLA JURY: 1920x986 - JPG ~2 MB http://mstanisz.website.pl/tmp/gotowe/ARH_1920x986.jpg Edytowane 26 Luty 2014 przez mateusz_s
mateusz_s Napisano 15 Grudzień 2013 Autor Napisano 15 Grudzień 2013 Jak zwykle zacząłem od końca, tj. zrobiłem broń bohaterki. Teraz będę pracował nad teksturami i materiałami.
mkone Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 mógłbyś powiedzieć w jakim programie modelowałeś broń?
mateusz_s Napisano 16 Grudzień 2013 Autor Napisano 16 Grudzień 2013 mógłbyś powiedzieć w jakim programie modelowałeś broń? W 3d maxie 2014, a rendery, które widać (poza siatką) zrobiłem w Quicksilver (to jest jeden z silników renderujących w maxie, bardzo fajny, oparty na DirectX, coś jak silnik w grach, od razu pojawia się efekt końcowy)
Mikołaj Napisano 22 Grudzień 2013 Napisano 22 Grudzień 2013 Zrobiłeś pistolet na 4-palcową dłoń. Pod spustem są miejsca tylko na 2 place. Poza tym wydaje mi się, że tylnie krawędzie uchwytu będą jej się wrzynać w śródręcze. Możesz mieć problem z umieszczeniem tej broni w jej dłoni.
mateusz_s Napisano 23 Grudzień 2013 Autor Napisano 23 Grudzień 2013 Powinno pasować, w razie czego sie wydłuży :) - - - Połączono posty - - - Dzieki :) juz powoli kończę materiały, ale idzie jak krew z nosa, nie mam kiedy usiasc porzadnie, ale do konca roku juz powinienem wrzucic koncowe rendery.
mateusz_s Napisano 29 Grudzień 2013 Autor Napisano 29 Grudzień 2013 Skończyłem wreszcie materiały na broń, poniżej kilka załaczników...
Piwczyk Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Moim okiem materiały miśka i serducha nieco odstają poziomem, bo reszta jest baaardzo ładna
Sebazx6r Napisano 30 Grudzień 2013 Napisano 30 Grudzień 2013 Oj chcialbym tak umiec teksturowac. W czym robisz texturki?
mateusz_s Napisano 30 Grudzień 2013 Autor Napisano 30 Grudzień 2013 @Piwczyk - dzięki, misiek jest dzieki temu bardziej widoczny @Sebazx6r - głównie w photoshopie wszystko składam @Blesik - nie, w tym momencie śrubki są obiektami
Biolo_idiota Napisano 2 Styczeń 2014 Napisano 2 Styczeń 2014 Kolejny poważny gracz, zapowiada się ciekawie!
Marcin Przybyłek Napisano 2 Styczeń 2014 Napisano 2 Styczeń 2014 No, spluwa jest, misiek jest, ale co dalej? :).
mateusz_s Napisano 2 Styczeń 2014 Autor Napisano 2 Styczeń 2014 No, spluwa jest, misiek jest, ale co dalej? :). Pracuje nad postacią :)
mookie Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 Broń mogłaby już wylądować gdzieś jako skończona praca, sama w sobie robi olbrzymie wrażenie! Postać, żeby nie stracić na jej tle, musi być ze dwa razy lepsza!
Ryan Glose Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 Odniosłem podobne wrażenie jak mookie, że warto teraz mocno przysiąść do postaci żeby nie odstawała od broni :) - i chętkę na więcej tymi renderkami narobiłeś :P
mateusz_s Napisano 3 Styczeń 2014 Autor Napisano 3 Styczeń 2014 Hehe dzięki :) no na razie powoli mi idzie z tą postacią...
mateusz_s Napisano 6 Styczeń 2014 Autor Napisano 6 Styczeń 2014 Wrzucam postępy, nic wielkiego, zrobiłem basemesh dla bohaterki, teraz będe go sculptował, skupię się głównie na głowie, dekolcie i dłoniach.
mateusz_s Napisano 7 Styczeń 2014 Autor Napisano 7 Styczeń 2014 Wrzucam model po sculptowaniu i przykładowy render testowy, dla mnie jest w miarę ok, poza tym będzie miała na sobie rózne rzeczy itp, + tekstury, więc myślę, ze nie jest źle i da się coś z tego wyciągnać. Teraz chcę zrobić wersję low poly i wypalić normale, następnie zajmę się nakładaniem na nią jakiś ciuchów i gadżetów...
mateusz_s Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Napisano 8 Styczeń 2014 Pistolet - pro, postać - bleee... Może Kolega rozwinie myśl i napisze dokładniej co jest 'blee' :)
diabelt Napisano 8 Styczeń 2014 Napisano 8 Styczeń 2014 Ciało narazie mocno bezkształtne, na bezkształtnym ciele wyjdą bezkształtne ubrania. Dłonie będzie chyba widać, a wyglądają jak u trolla a nie kobiety. Szyja zupełnie nie trzyma się kupy - anatomia. Bezkształtny nos z kartofla, człoło napompowane, uszy przyklejone do głowy, nie czuć zupełnie kości tam gdzie powinny być, nad górną wargą nieprawidłowo itd... Wyrzeźbić prawidłowo człowieka to nie tak hop bęc niestety. Popatrz na to : http://img-new.cgtrader.com/items/25564/planes_of_the_head_-_female_3d_model_obj_b4bf82c1-e33b-4658-8447-4b8aca81d217.jpg Przeanalizuj jak się płaszczyzny układają na głowie, popatrz świeżym okiem na swój model a poptem poprawiaj;)
mateusz_s Napisano 8 Styczeń 2014 Autor Napisano 8 Styczeń 2014 Ciało narazie mocno bezkształtne, na bezkształtnym ciele wyjdą bezkształtne ubrania. Dłonie będzie chyba widać, a wyglądają jak u trolla a nie kobiety. Szyja zupełnie nie trzyma się kupy - anatomia. Bezkształtny nos z kartofla, człoło napompowane, uszy przyklejone do głowy, nie czuć zupełnie kości tam gdzie powinny być, nad górną wargą nieprawidłowo itd... Wyrzeźbić prawidłowo człowieka to nie tak hop bęc niestety. Popatrz na to : http://img-new.cgtrader.com/items/25564/planes_of_the_head_-_female_3d_model_obj_b4bf82c1-e33b-4658-8447-4b8aca81d217.jpg Przeanalizuj jak się płaszczyzny układają na głowie, popatrz świeżym okiem na swój model a poptem poprawiaj;) Dzięki za konkrety - to mówi mi znacznie więcej niż 'blee' ;)
diabelt Napisano 8 Styczeń 2014 Napisano 8 Styczeń 2014 No problem, pistolet jest świetny i mi się szkoda zrobiło, że chcesz go dać w łapę takiej niedopracowanej pani detektyw;)
ttaaddeekk Napisano 11 Styczeń 2014 Napisano 11 Styczeń 2014 o, zaczyna to swietnie wygladac, podoba sie :):)
kotisded Napisano 11 Styczeń 2014 Napisano 11 Styczeń 2014 Uszy ci się dziwnie pogięły i nie wiem czy nie za duże są. Mięśnie sutkowo-obojczykowe obczaj lepiej, . To samo ma się do samych obojczyków, motyli, grdyki i okolic :) Mię. sut.-obo.- wymodelowałeś naprężone, a naprężają się przy skręcie szyi pojedyńczo. Mięśnie wokół ust, konciki ust. Jeśli będzie widoczne na finale, warto podmęczyć sądzę :) Reszta super. powodzenia.
mateusz_s Napisano 11 Styczeń 2014 Autor Napisano 11 Styczeń 2014 @ttaaddeekk, @kotisded - dzięki za uwagi :) Jeszcze do końca nie wiem ile dekoltu zasłonię, bo wymyślam na bieżąco, głowa będzie skręcona, reszta idzie dość powoli...
mateusz_s Napisano 12 Styczeń 2014 Autor Napisano 12 Styczeń 2014 Wrzucam postępy, strój jeszcze będzie dopracowywany, fałdki dodam na końcu tj. po ustawieniu postawy...
rino Napisano 12 Styczeń 2014 Napisano 12 Styczeń 2014 Fajnie to wygląda, nie mogę się doczekać aż zaczniesz kamerę ustawiać.
mateusz_s Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 Wrzucam postęp, ciąg dalszy bohaterki...
Bacry Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 światło fajne na ubraniu. Jednak z tego żółtego przy kołnierzu zrobiłbym taki sam kolor jak na całym ubraniu. Chyba że to render tak przekłamał :)
Bacry Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Pomarańczowe podświetlenia bardziej mi się podobały. Zmieniłbym tylko kolor ust na jakiś normalniejszy bardziej zbliżony do ludzkich. Pozdrawiam B.
mateusz_s Napisano 20 Styczeń 2014 Autor Napisano 20 Styczeń 2014 kombinuje z różnymi, do końcowej kompozycji jeszcze daleko :)
NV Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Jakoś ta głowa mi nie podchodzi, nie w sensie modelu tylko shader skóry , tak trochę plastikiem wieje chyba że tak miało być bo to robot ? wybacz jeśli nie doczytałem , poza tym jest bombowo :)
mateusz_s Napisano 20 Styczeń 2014 Autor Napisano 20 Styczeń 2014 Jakoś ta głowa mi nie podchodzi, nie w sensie modelu tylko shader skóry , tak trochę plastikiem wieje chyba że tak miało być bo to robot ? wybacz jeśli nie doczytałem , poza tym jest bombowo :) dzięki, będę jeszcze coś kombinował jak już ustawie finalną scenę..
Sebazx6r Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Hej, ja tam bym poprawil troche ta twarz. Nozdrza najbardziej mnie kuja. Ciuchy fest, miód malina.
mateusz_s Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Napisano 27 Styczeń 2014 Wrzucam postęp z pozycjonowania babki. Napisałem też kilka zdań fabuły :) Agentka Raven Heart pracując w policji, straciła prawą rękę podczas feralnej akcji. Po tym zdarzeniu odsunięto ją od czynnej służby oferując w zamian jedynie gorzej płatną pracę biurową. Nie było również mowy o refundacji protezy. Heart postanowiła odejść i została detektywem do wynajęcia. Wiązało się to jednak z zaciągnięciem wysokiej pożyczki na zaawansowaną protezę ręki. Żeby ją spłacić bierze każde zlecenie, zwłaszcza te najbardziej niebezpieczne.
mateusz_s Napisano 28 Styczeń 2014 Autor Napisano 28 Styczeń 2014 Kolejny postęp, poprawiam materiały, oświetlenie, dodaje różne rzeczy, zastanawiam się nad kolorem świateł na kombinezonie...
NV Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Ponoć obraz wyraża więcej niż 1000 słów, więc ja bym to widział tak: szybkie postpro aby mniej więcej pokazać o co mi chodzi , mam nadzieję że się nie obrazisz :)
mateusz_s Napisano 29 Styczeń 2014 Autor Napisano 29 Styczeń 2014 hehe nice ;P dzięki za koncept, widzę że uderzasz w czerwień, jeszcze nad tym myślę, biorę pod uwagę czerwień lub cyjan, ten cyjan mi najbardziej pasuje b łączy się ze swietlówkami na legitymacji i broni, ale czerwien daje ciekawy klimat i charakter bohaterki, zobacze, ale włosy daje czarne chyba, jeśli chodzi o tło to prawie trafiłeś, bo coś w tym stylu bedzie, może bliżej jakiś witryn sklepowych,
RaVirr Napisano 30 Styczeń 2014 Napisano 30 Styczeń 2014 Wygląda konkretnie! Osobiście bym celował w kolorystykę fiolet-róż (czyli pierwszy obrazek). Dobrze by się to komponowało z miśkiem na pistolecie :) Wydaje mi się, że ma lekkiego zeza (jej lewe oko ucieka)
Biolo_idiota Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 0 klimatu, "jak dam komuś z bronią w czasie wystrzału odznakę to będzie że detektyw" Ładne, naprawdę ładne jednak kompletnie zero związku z tematem.
mateusz_s Napisano 31 Styczeń 2014 Autor Napisano 31 Styczeń 2014 0 klimatu, "jak dam komuś z bronią w czasie wystrzału odznakę to będzie że detektyw" Ładne, naprawdę ładne jednak kompletnie zero związku z tematem. Idąc tym tokiem myślenia to 3/4 wszystkich prac konkursowych nie ma związku z tematem...
plasti Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 Idąc tym tokiem myślenia to 3/4 wszystkich prac konkursowych nie ma związku z tematem... sporo w tym racji
Marcin Przybyłek Napisano 1 Luty 2014 Napisano 1 Luty 2014 Hm, czy ta dłoń nie jest za masywna w stosunku do przedramienia i ramienia, a gnat nie za duży w stosunku do całej postaci? Coś mi nie gra przy nadgarstku...
mateusz_s Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 wrzucam tło, pare zrzutów i tymczasową kompozycje całości...
Marcin Przybyłek Napisano 7 Luty 2014 Napisano 7 Luty 2014 Eee, nie za niewyraźne to tło? A kolorki tła do końca przemyślane? :).
Rekomendowane odpowiedzi