Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

swietna teczka, dopiero teraz zajrzalem. W kazdej z prac widac cos z Ciebie. Najbardziej podoba mi sie miesniak z 3ciej strony.

  • Odpowiedzi 143
  • Wyświetleń 31,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzisiaj zacząłem od głowy i tak lecę bez żadnego konceptu i dodaję stopniowo rzeczy...

 

konc.jpg

Napisano
  • Autor
  JackTheRippy napisał:
Swietnie wyszedl :)

 

Tekstura na stroju to noisemaker ?

 

Tak, noisemaker : )

Napisano

Uzywales czegos co juz jest w Zetece czy robiles swoja alphe ? Sorry, ze tak wypytuje, po prostu ostatnio sie zaczalem bawic w robienie ubran :P

Napisano
  • Autor

Wprowadizłem kilka zmian w elementach jeszcze, kończę n tym. Zajmę się teraz dokończeniem pracy, którą zaczałem jakiś czas temu : )

 

mofs.JPG

Napisano

Bardzo ładnie:)

jak w skrócie wygląda pozowanie takiej pelerynki?:D

Napisano
  • Autor

WIP twarzy do modelu(na bazie konceptu Piotra Krezelewskiego), nad którym obecnie pracuję

 

pajra.JPG

Napisano
  • Autor

thx

 

tutaj WIP całego modelu, sporo rzeczy do poprawienia i dokończenia jeszcze

 

pirate.jpg

Napisano
  • Autor

Zostawiam to na takim etapie, izajmuję się kolejnym modelem. Sporo rzeczy wymaga poprawy, ale najbardziej jestem chyba zadowolony z głowy i ękawicy na lewej ręce : )

 

Bazowane na koncepcie Piotra Krężelewskiego

 

pajratek.JPG

Napisano
  • Autor
  Sebazx6r napisał:
Hands need some love :).

Nie lubisz jeszcze modelwoac dłonie prawda?

A tak super... Tylko ten detal tak chyba ostro z noismakera jedziesz?

 

 

Część materiałów poszło z noisemakera, a część ręcznie alphą nałożyłem.

 

Tak, za dłońmi średnio przepadam. Będę musiał w wolniej chwili solo dłonie porobić ^ ^

Napisano
  • Autor
  tr3buh napisał:
szczena opada, miazga model, długo Ci czasu zajeło?

 

a nie wiem dokładnie, siedziałem nad tym coś około 2 tyg z przerwami głównie wieczorami

Napisano
  • Autor

Bliski finału WIP

 

Na bazie konceptu Piotra Krezelewskiego

 

trib1.JPG

Napisano

Bardzo fajna postać. Mógłbym się jedynie doczepić do tej belki/broni? Głowy zawieszone na niej są identyczne. Poza tym klasa.

Napisano

Ja bym troche bardziej symetrie złamał zwłaszcza te dwie identyczne głowy ale ogólnie jest git.

Napisano

dokładnie to samo mi się rzuciło w oczy od razu. głowy - są takie same i sznur przechodzi przez brew

 

może po jednej stronie zamiast głowy dłonie związane razem?

 

poza tym pięknie

Napisano
  • Autor

Dzięki za komenty.

 

Tak z symetrią macie rację, dopiero będą ją łamał : )

Napisano

Myślałeś może o zmodyfikowaniu tych głów? Może obwiązać ten pal na końcach łańcuchem i z obu stron zawiesić na nim po kilka czaszek. Takie "świeże głowy" przyciągałyby stada much... taka refleksja ;-).

 

8_528_poster.jpg

Napisano
  • Autor

Kończę na tym. Możliwe, że będę w wolnej chwili robił low poly

 

Concept by Piotr Krezelewski

 

trib2b.JPG

trib3.JPG

 

 

I odrazu WIP głowy do kolejnego modelu

 

wiph.JPG

Edytowane przez Domi

Napisano

Tak się zastanawiam czy położenie rąk w Twoim modelu nie przeszkadza w rigowaniu czy też modelowaniu części stroju itd. a Może To już jest upozowana postać po rigowaniu ?

Napisano
  • Autor

Ok, przechodzę teraz stopniowo do kolejnego etapu rozwoju czyli pełnego kończenia prac ^ ^

 

Na rozgrzewkę taki bust. Popełniłem masę błędów przy tym głównie przez to , że nie robiłem retopo tylko użyłem bazowej topologii elementów i nie jestem do końca z tego zadowolony, ale przy następnej pracy już będę wiedział co i jak :) Troche zmarnowej topologii, na niektórych elementach. Głowa ma chyba 15-17k

 

Te oczy też muszę jakoś poprawić bo nie wyglądają przekonywująco

 

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

wire.png

Napisano
  • Autor
  Sebazx6r napisał:
Bardzo ładnie Ci idze ;).

 

 

thx, mam nadzieję że będzie coraz lepiej z kolejnymi modelami

Napisano

Ostatni model ekstra zreszta kazdy w tej teczce - jedynie tak jak wspomniales popraw oczy - teraz sa zdecydowanie za male moim zdaniem i niezbyt naturalna dolna powieka.

Napisano
  • Autor

Nowy model. Nie będę raczej texturował, ponieważ nie jestem zadowolony wystarczająćo z mojego poziomu :P

Bazowane na koncepcie Piotra Krezelewskiego

 

 

mer1.jpg

mer2.jpg

mer3.jpg

Napisano

Super. Ma klimat. Jak robiłeś te fałdy bo wyglądają genialnie. Siedze teraz nad tym i ciężko idzie. Postać bardzo fajna.

Napisano
  • Autor
  Olekja napisał:
Super. Ma klimat. Jak robiłeś te fałdy bo wyglądają genialnie. Siedze teraz nad tym i ciężko idzie. Postać bardzo fajna.

 

Baza koszuli, spodni zrobiona w Marvelousie : )

Napisano
  • Autor

Jednak postanowiłem dokończyć ten model do low poly i oto efekt. Textury robione w photoshopie. Muszę popracować nad ich jakością i ogólnym feelingiem przy kolejnych modelach. Poszło sprawniej niż się spodziewałem. Zaskakującą przyjemność sprawiło mi retopo i wypalanie NM :D

 

barna.jpg

Napisano

Sculpt na bardzo wysokim poziomie.

Na tym szerokim pasie przez pierś trochę brakuje faktury skóry na sculpcie, drobnych fałdek i uszkodzeń. Kapelusz też jakby nie tak dopracowany jak reszta modelu.

 

Tekstury gorzej, zbyt czyste, każdy element ma jednolity kolor, brakuje brudu, przebarwień, przetarć na skórzanych elementach (coś tam jest, ale zbyt nieśmiało, widać dopiero na zbliżeniu, z daleka nie ma nic).

Nie musi być kompletny brudas, ale takie drobne ślady czasu i zużycia dodadzą mu uroku. Np. łokcie jaśniejsze przetarte, ciemne ślady na kołnierzu od szyi, ślady przetarcia na kurtce przy guzikach, kieszeniach i tam gdzie szoruje pas, fałdy i szwy powinny być bardziej przetarte, itd.

To samo z jego twarzą i rękami, jednolity kolor skóry, brakuje trochę czerwieni na nosie, policzkach i palcach.

Napisano
  • Autor

Dzięki za obszerny koment. Zdecydowanie muszę popracować nad jakością tekstur

Napisano

Fajny jest, tylko właśnie ta czystość nierealna. Jak z ilością poly i texturami?

Napisano
  • Autor
  Olekja napisał:
Fajny jest, tylko właśnie ta czystość nierealna. Jak z ilością poly i texturami?

 

Cały strój ma 10k, głowa ma dużo za dużo bo 15k, ale tutja używałem mojego starego basemesha i już się nie bawiłem w redukcję

 

Mapy 1x2k na głowę i 2x4k na resztę.

 

Tutaj siatka

siata.JPG

Napisano
  • Autor

Wrzucam nowy model , high poly, zabieram się na dniach za low poly

Miałem zamiar użyć marvelousa do ubrań, ale ostatecznie zrobiłem z łapy żeby poćwiczyć . Dodam jeszcze pewnie kilka detali przed wypaleniem map

 

Koncept by Piotr Krezelewski

 

alki.JPG

 

Zbrush screen

zbr.JPG

Napisano

Model swietny, jak zawsze :) Tylko glowa wydaje sie troszke za duza, teraz na oko widac 7 glow, zmniejsz ja troche i bedzie idealnie 7.5.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności