Napisano 4 Styczeń 201510 l swietna teczka, dopiero teraz zajrzalem. W kazdej z prac widac cos z Ciebie. Najbardziej podoba mi sie miesniak z 3ciej strony.
Napisano 6 Styczeń 201510 l Autor Dzisiaj zacząłem od głowy i tak lecę bez żadnego konceptu i dodaję stopniowo rzeczy...
Napisano 13 Luty 201510 l Autor JackTheRippy napisał: Swietnie wyszedl :) Tekstura na stroju to noisemaker ? Tak, noisemaker : )
Napisano 13 Luty 201510 l Uzywales czegos co juz jest w Zetece czy robiles swoja alphe ? Sorry, ze tak wypytuje, po prostu ostatnio sie zaczalem bawic w robienie ubran :P
Napisano 17 Marzec 20159 l Autor Wprowadizłem kilka zmian w elementach jeszcze, kończę n tym. Zajmę się teraz dokończeniem pracy, którą zaczałem jakiś czas temu : )
Napisano 24 Marzec 20159 l Autor WIP twarzy do modelu(na bazie konceptu Piotra Krezelewskiego), nad którym obecnie pracuję
Napisano 29 Marzec 20159 l Autor thx tutaj WIP całego modelu, sporo rzeczy do poprawienia i dokończenia jeszcze
Napisano 2 Kwiecień 20159 l Autor Zostawiam to na takim etapie, izajmuję się kolejnym modelem. Sporo rzeczy wymaga poprawy, ale najbardziej jestem chyba zadowolony z głowy i ękawicy na lewej ręce : ) Bazowane na koncepcie Piotra Krężelewskiego
Napisano 2 Kwiecień 20159 l Hands need some love :). Nie lubisz jeszcze modelwoac dłonie prawda? A tak super... Tylko ten detal tak chyba ostro z noismakera jedziesz?
Napisano 2 Kwiecień 20159 l Autor Sebazx6r napisał: Hands need some love :). Nie lubisz jeszcze modelwoac dłonie prawda? A tak super... Tylko ten detal tak chyba ostro z noismakera jedziesz? Część materiałów poszło z noisemakera, a część ręcznie alphą nałożyłem. Tak, za dłońmi średnio przepadam. Będę musiał w wolniej chwili solo dłonie porobić ^ ^
Napisano 2 Kwiecień 20159 l Jak zaczna wychodzic przestaną boleć :). Mnie także męczą. Tzeng takze mowil ze dlonie byly jego bolaczka.
Napisano 3 Kwiecień 20159 l Autor tr3buh napisał: szczena opada, miazga model, długo Ci czasu zajeło? a nie wiem dokładnie, siedziałem nad tym coś około 2 tyg z przerwami głównie wieczorami
Napisano 30 Kwiecień 20159 l Bardzo fajna postać. Mógłbym się jedynie doczepić do tej belki/broni? Głowy zawieszone na niej są identyczne. Poza tym klasa.
Napisano 30 Kwiecień 20159 l Ja bym troche bardziej symetrie złamał zwłaszcza te dwie identyczne głowy ale ogólnie jest git.
Napisano 30 Kwiecień 20159 l dokładnie to samo mi się rzuciło w oczy od razu. głowy - są takie same i sznur przechodzi przez brew może po jednej stronie zamiast głowy dłonie związane razem? poza tym pięknie
Napisano 30 Kwiecień 20159 l Autor Dzięki za komenty. Tak z symetrią macie rację, dopiero będą ją łamał : )
Napisano 30 Kwiecień 20159 l Myślałeś może o zmodyfikowaniu tych głów? Może obwiązać ten pal na końcach łańcuchem i z obu stron zawiesić na nim po kilka czaszek. Takie "świeże głowy" przyciągałyby stada much... taka refleksja ;-).
Napisano 1 Maj 20159 l Autor Kończę na tym. Możliwe, że będę w wolnej chwili robił low poly Concept by Piotr Krezelewski I odrazu WIP głowy do kolejnego modelu Edytowane 1 Maj 20159 l przez Domi
Napisano 19 Maj 20159 l Tak się zastanawiam czy położenie rąk w Twoim modelu nie przeszkadza w rigowaniu czy też modelowaniu części stroju itd. a Może To już jest upozowana postać po rigowaniu ?
Napisano 27 Maj 20159 l Autor Ok, przechodzę teraz stopniowo do kolejnego etapu rozwoju czyli pełnego kończenia prac ^ ^ Na rozgrzewkę taki bust. Popełniłem masę błędów przy tym głównie przez to , że nie robiłem retopo tylko użyłem bazowej topologii elementów i nie jestem do końca z tego zadowolony, ale przy następnej pracy już będę wiedział co i jak :) Troche zmarnowej topologii, na niektórych elementach. Głowa ma chyba 15-17k Te oczy też muszę jakoś poprawić bo nie wyglądają przekonywująco
Napisano 27 Maj 20159 l Autor Sebazx6r napisał: Bardzo ładnie Ci idze ;). thx, mam nadzieję że będzie coraz lepiej z kolejnymi modelami
Napisano 28 Maj 20159 l Ostatni model ekstra zreszta kazdy w tej teczce - jedynie tak jak wspomniales popraw oczy - teraz sa zdecydowanie za male moim zdaniem i niezbyt naturalna dolna powieka.
Napisano 28 Maj 20159 l Ja jakbym miał się czepiac to do górnej wargi na sórdku wygląda trochę na spuchniętą. Takiego dziobka brakuje a na boki raczej plasciej.
Napisano 6 Czerwiec 20159 l Autor Nowy model. Nie będę raczej texturował, ponieważ nie jestem zadowolony wystarczająćo z mojego poziomu :P Bazowane na koncepcie Piotra Krezelewskiego
Napisano 7 Czerwiec 20159 l Super. Ma klimat. Jak robiłeś te fałdy bo wyglądają genialnie. Siedze teraz nad tym i ciężko idzie. Postać bardzo fajna.
Napisano 7 Czerwiec 20159 l Autor Olekja napisał: Super. Ma klimat. Jak robiłeś te fałdy bo wyglądają genialnie. Siedze teraz nad tym i ciężko idzie. Postać bardzo fajna. Baza koszuli, spodni zrobiona w Marvelousie : )
Napisano 17 Czerwiec 20159 l Autor Jednak postanowiłem dokończyć ten model do low poly i oto efekt. Textury robione w photoshopie. Muszę popracować nad ich jakością i ogólnym feelingiem przy kolejnych modelach. Poszło sprawniej niż się spodziewałem. Zaskakującą przyjemność sprawiło mi retopo i wypalanie NM :D
Napisano 17 Czerwiec 20159 l Sculpt na bardzo wysokim poziomie. Na tym szerokim pasie przez pierś trochę brakuje faktury skóry na sculpcie, drobnych fałdek i uszkodzeń. Kapelusz też jakby nie tak dopracowany jak reszta modelu. Tekstury gorzej, zbyt czyste, każdy element ma jednolity kolor, brakuje brudu, przebarwień, przetarć na skórzanych elementach (coś tam jest, ale zbyt nieśmiało, widać dopiero na zbliżeniu, z daleka nie ma nic). Nie musi być kompletny brudas, ale takie drobne ślady czasu i zużycia dodadzą mu uroku. Np. łokcie jaśniejsze przetarte, ciemne ślady na kołnierzu od szyi, ślady przetarcia na kurtce przy guzikach, kieszeniach i tam gdzie szoruje pas, fałdy i szwy powinny być bardziej przetarte, itd. To samo z jego twarzą i rękami, jednolity kolor skóry, brakuje trochę czerwieni na nosie, policzkach i palcach.
Napisano 17 Czerwiec 20159 l Autor Dzięki za obszerny koment. Zdecydowanie muszę popracować nad jakością tekstur
Napisano 18 Czerwiec 20159 l Fajny jest, tylko właśnie ta czystość nierealna. Jak z ilością poly i texturami?
Napisano 18 Czerwiec 20159 l Autor Olekja napisał: Fajny jest, tylko właśnie ta czystość nierealna. Jak z ilością poly i texturami? Cały strój ma 10k, głowa ma dużo za dużo bo 15k, ale tutja używałem mojego starego basemesha i już się nie bawiłem w redukcję Mapy 1x2k na głowę i 2x4k na resztę. Tutaj siatka
Napisano 30 Czerwiec 20159 l Autor Wrzucam nowy model , high poly, zabieram się na dniach za low poly Miałem zamiar użyć marvelousa do ubrań, ale ostatecznie zrobiłem z łapy żeby poćwiczyć . Dodam jeszcze pewnie kilka detali przed wypaleniem map Koncept by Piotr Krezelewski Zbrush screen
Napisano 30 Czerwiec 20159 l Model swietny, jak zawsze :) Tylko glowa wydaje sie troszke za duza, teraz na oko widac 7 glow, zmniejsz ja troche i bedzie idealnie 7.5.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto