Skocz do zawartości

Teczka 3D Domi


Domi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 143
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zostawiam to na takim etapie, izajmuję się kolejnym modelem. Sporo rzeczy wymaga poprawy, ale najbardziej jestem chyba zadowolony z głowy i ękawicy na lewej ręce : )

 

Bazowane na koncepcie Piotra Krężelewskiego

 

pajratek.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hands need some love :).

Nie lubisz jeszcze modelwoac dłonie prawda?

A tak super... Tylko ten detal tak chyba ostro z noismakera jedziesz?

 

 

Część materiałów poszło z noisemakera, a część ręcznie alphą nałożyłem.

 

Tak, za dłońmi średnio przepadam. Będę musiał w wolniej chwili solo dłonie porobić ^ ^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Kończę na tym. Możliwe, że będę w wolnej chwili robił low poly

 

Concept by Piotr Krezelewski

 

trib2b.JPG

trib3.JPG

 

 

I odrazu WIP głowy do kolejnego modelu

 

wiph.JPG

Edytowane przez Domi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, przechodzę teraz stopniowo do kolejnego etapu rozwoju czyli pełnego kończenia prac ^ ^

 

Na rozgrzewkę taki bust. Popełniłem masę błędów przy tym głównie przez to , że nie robiłem retopo tylko użyłem bazowej topologii elementów i nie jestem do końca z tego zadowolony, ale przy następnej pracy już będę wiedział co i jak :) Troche zmarnowej topologii, na niektórych elementach. Głowa ma chyba 15-17k

 

Te oczy też muszę jakoś poprawić bo nie wyglądają przekonywująco

 

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

wire.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak postanowiłem dokończyć ten model do low poly i oto efekt. Textury robione w photoshopie. Muszę popracować nad ich jakością i ogólnym feelingiem przy kolejnych modelach. Poszło sprawniej niż się spodziewałem. Zaskakującą przyjemność sprawiło mi retopo i wypalanie NM :D

 

barna.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sculpt na bardzo wysokim poziomie.

Na tym szerokim pasie przez pierś trochę brakuje faktury skóry na sculpcie, drobnych fałdek i uszkodzeń. Kapelusz też jakby nie tak dopracowany jak reszta modelu.

 

Tekstury gorzej, zbyt czyste, każdy element ma jednolity kolor, brakuje brudu, przebarwień, przetarć na skórzanych elementach (coś tam jest, ale zbyt nieśmiało, widać dopiero na zbliżeniu, z daleka nie ma nic).

Nie musi być kompletny brudas, ale takie drobne ślady czasu i zużycia dodadzą mu uroku. Np. łokcie jaśniejsze przetarte, ciemne ślady na kołnierzu od szyi, ślady przetarcia na kurtce przy guzikach, kieszeniach i tam gdzie szoruje pas, fałdy i szwy powinny być bardziej przetarte, itd.

To samo z jego twarzą i rękami, jednolity kolor skóry, brakuje trochę czerwieni na nosie, policzkach i palcach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny jest, tylko właśnie ta czystość nierealna. Jak z ilością poly i texturami?

 

Cały strój ma 10k, głowa ma dużo za dużo bo 15k, ale tutja używałem mojego starego basemesha i już się nie bawiłem w redukcję

 

Mapy 1x2k na głowę i 2x4k na resztę.

 

Tutaj siatka

siata.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam nowy model , high poly, zabieram się na dniach za low poly

Miałem zamiar użyć marvelousa do ubrań, ale ostatecznie zrobiłem z łapy żeby poćwiczyć . Dodam jeszcze pewnie kilka detali przed wypaleniem map

 

Koncept by Piotr Krezelewski

 

alki.JPG

 

Zbrush screen

zbr.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności