genitalius Napisano 4 Styczeń 2015 Napisano 4 Styczeń 2015 swietna teczka, dopiero teraz zajrzalem. W kazdej z prac widac cos z Ciebie. Najbardziej podoba mi sie miesniak z 3ciej strony.
Domi Napisano 6 Styczeń 2015 Autor Napisano 6 Styczeń 2015 Dzisiaj zacząłem od głowy i tak lecę bez żadnego konceptu i dodaję stopniowo rzeczy...
JackTheRippy Napisano 13 Luty 2015 Napisano 13 Luty 2015 Swietnie wyszedl :) Tekstura na stroju to noisemaker ?
Domi Napisano 13 Luty 2015 Autor Napisano 13 Luty 2015 Swietnie wyszedl :) Tekstura na stroju to noisemaker ? Tak, noisemaker : )
JackTheRippy Napisano 13 Luty 2015 Napisano 13 Luty 2015 Uzywales czegos co juz jest w Zetece czy robiles swoja alphe ? Sorry, ze tak wypytuje, po prostu ostatnio sie zaczalem bawic w robienie ubran :P
Sebazx6r Napisano 13 Luty 2015 Napisano 13 Luty 2015 Fajnie idzie. zlikwiduj wqrwienie z jego twarzy :).
Domi Napisano 17 Marzec 2015 Autor Napisano 17 Marzec 2015 Wprowadizłem kilka zmian w elementach jeszcze, kończę n tym. Zajmę się teraz dokończeniem pracy, którą zaczałem jakiś czas temu : )
Ottom Napisano 18 Marzec 2015 Napisano 18 Marzec 2015 Bardzo ładnie:) jak w skrócie wygląda pozowanie takiej pelerynki?:D
Domi Napisano 24 Marzec 2015 Autor Napisano 24 Marzec 2015 WIP twarzy do modelu(na bazie konceptu Piotra Krezelewskiego), nad którym obecnie pracuję
Domi Napisano 29 Marzec 2015 Autor Napisano 29 Marzec 2015 thx tutaj WIP całego modelu, sporo rzeczy do poprawienia i dokończenia jeszcze
Domi Napisano 2 Kwiecień 2015 Autor Napisano 2 Kwiecień 2015 Zostawiam to na takim etapie, izajmuję się kolejnym modelem. Sporo rzeczy wymaga poprawy, ale najbardziej jestem chyba zadowolony z głowy i ękawicy na lewej ręce : ) Bazowane na koncepcie Piotra Krężelewskiego
Sebazx6r Napisano 2 Kwiecień 2015 Napisano 2 Kwiecień 2015 Hands need some love :). Nie lubisz jeszcze modelwoac dłonie prawda? A tak super... Tylko ten detal tak chyba ostro z noismakera jedziesz?
Domi Napisano 2 Kwiecień 2015 Autor Napisano 2 Kwiecień 2015 Hands need some love :). Nie lubisz jeszcze modelwoac dłonie prawda? A tak super... Tylko ten detal tak chyba ostro z noismakera jedziesz? Część materiałów poszło z noisemakera, a część ręcznie alphą nałożyłem. Tak, za dłońmi średnio przepadam. Będę musiał w wolniej chwili solo dłonie porobić ^ ^
Sebazx6r Napisano 2 Kwiecień 2015 Napisano 2 Kwiecień 2015 Jak zaczna wychodzic przestaną boleć :). Mnie także męczą. Tzeng takze mowil ze dlonie byly jego bolaczka.
tr3buh Napisano 3 Kwiecień 2015 Napisano 3 Kwiecień 2015 szczena opada, miazga model, długo Ci czasu zajeło?
Domi Napisano 3 Kwiecień 2015 Autor Napisano 3 Kwiecień 2015 szczena opada, miazga model, długo Ci czasu zajeło? a nie wiem dokładnie, siedziałem nad tym coś około 2 tyg z przerwami głównie wieczorami
Domi Napisano 30 Kwiecień 2015 Autor Napisano 30 Kwiecień 2015 Bliski finału WIP Na bazie konceptu Piotra Krezelewskiego
zaki79 Napisano 30 Kwiecień 2015 Napisano 30 Kwiecień 2015 Bardzo fajna postać. Mógłbym się jedynie doczepić do tej belki/broni? Głowy zawieszone na niej są identyczne. Poza tym klasa.
Adix Napisano 30 Kwiecień 2015 Napisano 30 Kwiecień 2015 Ja bym troche bardziej symetrie złamał zwłaszcza te dwie identyczne głowy ale ogólnie jest git.
DrRambo Napisano 30 Kwiecień 2015 Napisano 30 Kwiecień 2015 dokładnie to samo mi się rzuciło w oczy od razu. głowy - są takie same i sznur przechodzi przez brew może po jednej stronie zamiast głowy dłonie związane razem? poza tym pięknie
Domi Napisano 30 Kwiecień 2015 Autor Napisano 30 Kwiecień 2015 Dzięki za komenty. Tak z symetrią macie rację, dopiero będą ją łamał : )
Sebazx6r Napisano 30 Kwiecień 2015 Napisano 30 Kwiecień 2015 Fajna praca. Przerdramiona wydaja sie byc przykrotkie troche.
zaki79 Napisano 30 Kwiecień 2015 Napisano 30 Kwiecień 2015 Myślałeś może o zmodyfikowaniu tych głów? Może obwiązać ten pal na końcach łańcuchem i z obu stron zawiesić na nim po kilka czaszek. Takie "świeże głowy" przyciągałyby stada much... taka refleksja ;-).
JackTheRippy Napisano 1 Maj 2015 Napisano 1 Maj 2015 Praca swietna :) Jak juz inni pisali, te dwie glowy tylko bym zmienil
Domi Napisano 1 Maj 2015 Autor Napisano 1 Maj 2015 (edytowane) Kończę na tym. Możliwe, że będę w wolnej chwili robił low poly Concept by Piotr Krezelewski I odrazu WIP głowy do kolejnego modelu Edytowane 1 Maj 2015 przez Domi
Ottom Napisano 19 Maj 2015 Napisano 19 Maj 2015 Tak się zastanawiam czy położenie rąk w Twoim modelu nie przeszkadza w rigowaniu czy też modelowaniu części stroju itd. a Może To już jest upozowana postać po rigowaniu ?
Sebazx6r Napisano 19 Maj 2015 Napisano 19 Maj 2015 W retopologii tez by przeszkadzalo. Ale mozna zawsze podniesc.
Domi Napisano 27 Maj 2015 Autor Napisano 27 Maj 2015 Ok, przechodzę teraz stopniowo do kolejnego etapu rozwoju czyli pełnego kończenia prac ^ ^ Na rozgrzewkę taki bust. Popełniłem masę błędów przy tym głównie przez to , że nie robiłem retopo tylko użyłem bazowej topologii elementów i nie jestem do końca z tego zadowolony, ale przy następnej pracy już będę wiedział co i jak :) Troche zmarnowej topologii, na niektórych elementach. Głowa ma chyba 15-17k Te oczy też muszę jakoś poprawić bo nie wyglądają przekonywująco
Domi Napisano 27 Maj 2015 Autor Napisano 27 Maj 2015 Bardzo ładnie Ci idze ;). thx, mam nadzieję że będzie coraz lepiej z kolejnymi modelami
bolitic Napisano 28 Maj 2015 Napisano 28 Maj 2015 Ostatni model ekstra zreszta kazdy w tej teczce - jedynie tak jak wspomniales popraw oczy - teraz sa zdecydowanie za male moim zdaniem i niezbyt naturalna dolna powieka.
Maciek Jutrzenka Napisano 28 Maj 2015 Napisano 28 Maj 2015 model 1 klasa ale nad renderowaniem to jeszcze posiedzimy długo :D
Sebazx6r Napisano 28 Maj 2015 Napisano 28 Maj 2015 Ja jakbym miał się czepiac to do górnej wargi na sórdku wygląda trochę na spuchniętą. Takiego dziobka brakuje a na boki raczej plasciej.
Domi Napisano 6 Czerwiec 2015 Autor Napisano 6 Czerwiec 2015 Nowy model. Nie będę raczej texturował, ponieważ nie jestem zadowolony wystarczająćo z mojego poziomu :P Bazowane na koncepcie Piotra Krezelewskiego
Olekja Napisano 7 Czerwiec 2015 Napisano 7 Czerwiec 2015 Super. Ma klimat. Jak robiłeś te fałdy bo wyglądają genialnie. Siedze teraz nad tym i ciężko idzie. Postać bardzo fajna.
Domi Napisano 7 Czerwiec 2015 Autor Napisano 7 Czerwiec 2015 Super. Ma klimat. Jak robiłeś te fałdy bo wyglądają genialnie. Siedze teraz nad tym i ciężko idzie. Postać bardzo fajna. Baza koszuli, spodni zrobiona w Marvelousie : )
Domi Napisano 17 Czerwiec 2015 Autor Napisano 17 Czerwiec 2015 Jednak postanowiłem dokończyć ten model do low poly i oto efekt. Textury robione w photoshopie. Muszę popracować nad ich jakością i ogólnym feelingiem przy kolejnych modelach. Poszło sprawniej niż się spodziewałem. Zaskakującą przyjemność sprawiło mi retopo i wypalanie NM :D
Ania Napisano 17 Czerwiec 2015 Napisano 17 Czerwiec 2015 Sculpt na bardzo wysokim poziomie. Na tym szerokim pasie przez pierś trochę brakuje faktury skóry na sculpcie, drobnych fałdek i uszkodzeń. Kapelusz też jakby nie tak dopracowany jak reszta modelu. Tekstury gorzej, zbyt czyste, każdy element ma jednolity kolor, brakuje brudu, przebarwień, przetarć na skórzanych elementach (coś tam jest, ale zbyt nieśmiało, widać dopiero na zbliżeniu, z daleka nie ma nic). Nie musi być kompletny brudas, ale takie drobne ślady czasu i zużycia dodadzą mu uroku. Np. łokcie jaśniejsze przetarte, ciemne ślady na kołnierzu od szyi, ślady przetarcia na kurtce przy guzikach, kieszeniach i tam gdzie szoruje pas, fałdy i szwy powinny być bardziej przetarte, itd. To samo z jego twarzą i rękami, jednolity kolor skóry, brakuje trochę czerwieni na nosie, policzkach i palcach.
Domi Napisano 17 Czerwiec 2015 Autor Napisano 17 Czerwiec 2015 Dzięki za obszerny koment. Zdecydowanie muszę popracować nad jakością tekstur
Olekja Napisano 18 Czerwiec 2015 Napisano 18 Czerwiec 2015 Fajny jest, tylko właśnie ta czystość nierealna. Jak z ilością poly i texturami?
Domi Napisano 18 Czerwiec 2015 Autor Napisano 18 Czerwiec 2015 Fajny jest, tylko właśnie ta czystość nierealna. Jak z ilością poly i texturami? Cały strój ma 10k, głowa ma dużo za dużo bo 15k, ale tutja używałem mojego starego basemesha i już się nie bawiłem w redukcję Mapy 1x2k na głowę i 2x4k na resztę. Tutaj siatka
Domi Napisano 30 Czerwiec 2015 Autor Napisano 30 Czerwiec 2015 Wrzucam nowy model , high poly, zabieram się na dniach za low poly Miałem zamiar użyć marvelousa do ubrań, ale ostatecznie zrobiłem z łapy żeby poćwiczyć . Dodam jeszcze pewnie kilka detali przed wypaleniem map Koncept by Piotr Krezelewski Zbrush screen
JackTheRippy Napisano 30 Czerwiec 2015 Napisano 30 Czerwiec 2015 Model swietny, jak zawsze :) Tylko glowa wydaje sie troszke za duza, teraz na oko widac 7 glow, zmniejsz ja troche i bedzie idealnie 7.5.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się