maciek.m Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 Od jakiegoś czasu dłubałem w wolnym czasie model Enigmy, maszyny szyfrującej. Dokumentacje z prac nad modelem możecie obejrzeć tutaj: http://max3d.pl/forum/threads/96200-Enigma-I . Model w 3ds max render vray i postpro photoshop, każde ujęcie poza podstawową warstwą ma jeszcze warstwę głębi i kolorów. Nie chciałem tu za mocno koloryzować renderów, miały wyglądać jak zwykłe zdjęcia. Mam nadzieję że udało mi się osiagnąć fajny klimacik, miłego oglądania :)
STRZYG Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 ...no dawno mnie tak nikt nie oszukał :D Na pierwszym obrazku to byłem pewien, że załączyłeś po prostu referencje w postaci zdjęcia.
Pawelkos Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 Kawal modelingu, swietna robota z texturkami. Widac ze sie niezle napracowales z detalem. Jedynie przyczepie sie (za co pewnie mi sie oberwie od innych przy ogromnie pracy jaka tutaj wykonales :]) do niektorych metalowych czesci, wygladaja troche plastikowo albo jak polakierowany metal(glownie na bebnach). Aha i czy smoothing grupy polecialy na zarowkach czy to zamierzony efekt ? Ale to juz takie czepianie sie. Jak dla mnie front sie nalezy
Slim_ Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 No pięknie! Masa detalu, świetne materiały i tekstury. Ten kurz to 3d czy post?
maciek.m Napisano 20 Listopad 2014 Autor Napisano 20 Listopad 2014 @STRZYG miło że udało się zaskoczyc :) @Pawelkos tez tak odebralem ze zdjec wydaje mi sie ze byly polakierowane i ten lakier mocno schodzil i tak zrobilem. a zarowki sa z bumbem, znalazlem jakies zdjecie na ktorym bylo widac takie prazki od procesu produkcji :) @Slim_ dzieki, kurz dorwalem super texturki i w kazdym obrazku jest kilka warstw kurzu kazda troche bardziej rozmyta za pomoca shape blur.
FF Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 Generalnie jest super, szkoda tylko ze niektóry tekstury nie wytrzymały tych zbliżeń.
Temporal Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 To powinno trafic do jakies zlotej galerii czy cos. Na fronta wchodzi duzo dobrych prac, ale ta od nich odstaje... to jest duzo lepsza, calkiem inna liga. Wrescie jakas ciekawa tematyka, a nie w kolko te samoloty i archviz. Genialne odzwierciedlone detale a rendery niczym fotoreal. Ciezko sie doczegokolwiek doczepic, chyba zeby szukac na sile dziury w calym. Gratuluje skilla.
Szwadron Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 Kawał modelu kawał historii kawał dobrej roboty.
xmass Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 Miszcz detalu! :D Te szkło żarówek na ostatnim obrazku wygląda bardzo interesująco. Wybacz, ale przyczepię się do jednej rzeczy ;) Gdybyś dał rendery w niższej rozdzielczości, wg mnie odbiór pracy byłby jeszcze lepszy niż teraz. W co niektórych shotach wychodzi pixeloza textur... Ale to tam szczegół, przy takiej robocie nie psuje radochy z patrzenia na tę maszynę ;) Froncik! Pozdrawiam.
olaf Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 chyba zaloze konto na ebayu i spróbuje ja sprzedać :D
maciek.m Napisano 20 Listopad 2014 Autor Napisano 20 Listopad 2014 (edytowane) Dzieki wszystkim bardzo to budujące i motywujące do tworzenia jeszcze lepszych prac (już wkrótce :)) A mam pytanie do FF i xmass gdzie jest pixeloza bo ja juz nie widze po godzinach spedzonym nad tym? @Temporal jak kiedyś były jeszcze te galerie złota i srebrna zawsze marzyłem aby znalazla się tam moja praca :) milo ze uwazasz ze mogla by sie tam znalesc. @Szwadron dzieki @xmass pewnie tak mniej byloby widac niedorubek, ale miałem nadzieje ze sie obroni tez w takiej rozdzialce. szkło ma bumpa i do tego od dolu jest przymglone. @olaf dam ci jeszcze jakies ujecia zeby lepiej sie sprzedala ale musimy sie podzielic zyskami :P @artzgodka dzieki :) Edytowane 20 Listopad 2014 przez maciek.m
FF Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 No najbardziej widać to na pierwszy zbliżeniu na materiale drewna i metalu. Ale w mniejszym stopniu widać na każdym zbliżeniu właściwie. Głównie widać to przez bumpa podejrzewam. Ale żebyśmy mieli jasność i tak uważam prace za bardzo dobrą.
kowalskikamil Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 Nooo stary toś pojechał ładnie ;o SZACUN ! nie mam nic więcej do dodania, świetna robota !
kliment woroszyłow Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 No powiem Ci że dałeś radę :)... Że z takiej niepozornej drzewnianej skrzyneczki takie cuś się dało wykrzesać...no no..................... Gratuluje udanego ukończenia!! :)
xmass Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 Co do tej pixelozy: To samo co FF napisał. Np. looknij na ten rdzawy dół tych żarówek co o nie pytałem. Oatatni obrazek. Diffuse mapa chyba ma za małą rozdziałkę jak na takie highresowe closeupy :rolleyes: Ale praca broni się rękami i nogami. :D Widzę cię w srebrnej, jak nie złotej galerii. Tak BTW przydałby się tam update prac. Szacun!
maciek.m Napisano 21 Listopad 2014 Autor Napisano 21 Listopad 2014 jeszcze raz dziekuję wszystkim za miłe słowa i za wytkniecie błędów, w następnych pracach będę zwracał na to większą uwagę bo faktycznie macie racje wychodzi pixeloza nawet nie zwróciłem na to uwagi..
2013 Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 Z ogromną przyjemnością ogląda się takie rendery, piękny finał, gratulacje! Na fronta, inaczej być nie może!
Loozack Napisano 24 Listopad 2014 Napisano 24 Listopad 2014 Świetne materiały i dobre ujęcia, aż się prosi o jakąś animację w stylu The Third & The Seventh ;) Pozdrawiam.
stach13 Napisano 29 Listopad 2014 Napisano 29 Listopad 2014 Fakt, detale miażdżą. Gratulacje, świetna robota.
Rekomendowane odpowiedzi