Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od jakiegoś czasu dłubałem w wolnym czasie model Enigmy, maszyny szyfrującej. Dokumentacje z prac nad modelem możecie obejrzeć tutaj: http://max3d.pl/forum/threads/96200-Enigma-I . Model w 3ds max render vray i postpro photoshop, każde ujęcie poza podstawową warstwą ma jeszcze warstwę głębi i kolorów. Nie chciałem tu za mocno koloryzować renderów, miały wyglądać jak zwykłe zdjęcia. Mam nadzieję że udało mi się osiagnąć fajny klimacik, miłego oglądania :)

 

P4ZC8Pf.jpg

 

yyblIbF.jpg

 

HTKD54o.jpg

 

GzHhZlK.jpg

 

Ux31vIq.jpg

 

kiJI013.jpg

 

tVs3bYx.jpg

 

krArfA9.jpg

 

0tYDQKn.jpg

 

9HLCkSN.jpg

 

pg5z9kc.jpg

 

LClRbgm.jpg

 

DQXshVS.jpg

 

gEeklM7.jpg

 

oJh65HT.jpg

 

Blvxri1.jpg

 

hc232kE.jpg

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kawal modelingu, swietna robota z texturkami. Widac ze sie niezle napracowales z detalem. Jedynie przyczepie sie (za co pewnie mi sie oberwie od innych przy ogromnie pracy jaka tutaj wykonales :]) do niektorych metalowych czesci, wygladaja troche plastikowo albo jak polakierowany metal(glownie na bebnach). Aha i czy smoothing grupy polecialy na zarowkach czy to zamierzony efekt ? Ale to juz takie czepianie sie. Jak dla mnie front sie nalezy

Napisano

@STRZYG miło że udało się zaskoczyc :)

@Pawelkos tez tak odebralem ze zdjec wydaje mi sie ze byly polakierowane i ten lakier mocno schodzil i tak zrobilem. a zarowki sa z bumbem, znalazlem jakies zdjecie na ktorym bylo widac takie prazki od procesu produkcji :)

@Slim_ dzieki, kurz dorwalem super texturki i w kazdym obrazku jest kilka warstw kurzu kazda troche bardziej rozmyta za pomoca shape blur.

Napisano

To powinno trafic do jakies zlotej galerii czy cos. Na fronta wchodzi duzo dobrych prac, ale ta od nich odstaje... to jest duzo lepsza, calkiem inna liga. Wrescie jakas ciekawa tematyka, a nie w kolko te samoloty i archviz. Genialne odzwierciedlone detale a rendery niczym fotoreal. Ciezko sie doczegokolwiek doczepic, chyba zeby szukac na sile dziury w calym. Gratuluje skilla.

Napisano

Miszcz detalu! :D

Te szkło żarówek na ostatnim obrazku wygląda bardzo interesująco.

Wybacz, ale przyczepię się do jednej rzeczy ;)

Gdybyś dał rendery w niższej rozdzielczości, wg mnie odbiór pracy byłby jeszcze lepszy niż teraz. W co niektórych shotach wychodzi pixeloza textur... Ale to tam szczegół, przy takiej robocie nie psuje radochy z patrzenia na tę maszynę ;)

Froncik!

Pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

Dzieki wszystkim bardzo to budujące i motywujące do tworzenia jeszcze lepszych prac (już wkrótce :))

A mam pytanie do FF i xmass gdzie jest pixeloza bo ja juz nie widze po godzinach spedzonym nad tym?

@Temporal jak kiedyś były jeszcze te galerie złota i srebrna zawsze marzyłem aby znalazla się tam moja praca :) milo ze uwazasz ze mogla by sie tam znalesc.

@Szwadron dzieki

@xmass pewnie tak mniej byloby widac niedorubek, ale miałem nadzieje ze sie obroni tez w takiej rozdzialce. szkło ma bumpa i do tego od dolu jest przymglone.

@olaf dam ci jeszcze jakies ujecia zeby lepiej sie sprzedala ale musimy sie podzielic zyskami :P

@artzgodka dzieki :)

Edytowane przez maciek.m
Napisano

No najbardziej widać to na pierwszy zbliżeniu na materiale drewna i metalu. Ale w mniejszym stopniu widać na każdym zbliżeniu właściwie. Głównie widać to przez bumpa podejrzewam.

Ale żebyśmy mieli jasność i tak uważam prace za bardzo dobrą.

Napisano

Co do tej pixelozy:

To samo co FF napisał. Np. looknij na ten rdzawy dół tych żarówek co o nie pytałem. Oatatni obrazek. Diffuse mapa chyba ma za małą rozdziałkę jak na takie highresowe closeupy :rolleyes:

 

Ale praca broni się rękami i nogami. :D

 

Widzę cię w srebrnej, jak nie złotej galerii. Tak BTW przydałby się tam update prac.

 

Szacun!

Napisano

jeszcze raz dziekuję wszystkim za miłe słowa i za wytkniecie błędów, w następnych pracach będę zwracał na to większą uwagę bo faktycznie macie racje wychodzi pixeloza nawet nie zwróciłem na to uwagi..




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności