adek Napisano 15 Styczeń 2018 Napisano 15 Styczeń 2018 Cinematic do gry Total War: Three Kingdoms wykonany przez firmę Platige Image. Pełna treść: Total War: Three Kingdoms - cinematic od Platige Image
Pawelkos Napisano 15 Styczeń 2018 Napisano 15 Styczeń 2018 Nie chce byc tym malkontentem co to ciagle narzeka na PI, bo zawsze im kibicuje, ale jakos nie porwal mnie ten cinematik. Ja bym powiedzial ze robota wykonana poprawnie. Ani zle, ani jakos super. Nie wiem jaki mieliscie wplyw na scenariusz. Ale ogolnie ladnie sie prezentuje, zwlaszcza te przejscia z 2d do 3d bardzo udane, za to najbardziej kuleja animacje, dosc drewniane. Niemniej ciesze sie ze rodzime studio robi robote dla takich klientow i do takich tytulow. Gratulacje i trzymam kciuki za dalsze produkcje :)
agdybybyl Napisano 16 Styczeń 2018 Napisano 16 Styczeń 2018 Rzeczywiście jest jakaś spójna i przemyślana konwencja... może dlatego, że Bagginsowi broda posiwiała....:)
Kroopson Napisano 16 Styczeń 2018 Napisano 16 Styczeń 2018 Ładnie, bardzo ładnie... w gruncie rzeczy światowa czołówka, produkcja niczym nie odstająca od cinematic'ów innych firm. Naprawdę gratulacje.
WWWoj Napisano 18 Styczeń 2018 Napisano 18 Styczeń 2018 Bardzo ladny i sexy trailer. W Total Warach zawsze lubilem motyw odnoszenia się w stylistyce artu do danej kultury i sztuki regionu szkoda, ze od tego odeszli. Widac, ze robione pod zachodniego widza. Kwitnaca wiśnia jest akurat symbolem Japoni, ale co tam, miecze, azjaci to pasuje ;p ważne, że miazga.
MaxymilianMax Napisano 18 Styczeń 2018 Napisano 18 Styczeń 2018 No poziom widac ewidentnie sie podniósł w stosunku do poprzednich cinematiców. Brawo. :) Praca kamery doznała "level upu ":) ktoś tam u Was od tego ma głowe na karku. Ciuszki tez przednie i ogień także :) Tak mysle ze animka z 80koła kosztowała "ojro" oczywiście ;D
RycerzZenady Napisano 18 Styczeń 2018 Napisano 18 Styczeń 2018 WWWoj - to nie jest kwitnaca wisnia tylko ogrod brzoskwiniowy, ktory jest zywcem wyciagniety z historii "przysiegi w ogrodzie brzoskwiniowym" z ultra wielkiego kawalka poezji pt. Romance of three kingdoms z 14 wieku :)
olaf Napisano 18 Styczeń 2018 Napisano 18 Styczeń 2018 WWWoj hahaha nie odróżniasz płatków brzoskwini od wiśni? :D co do feedbacku - troche mi rzuciło sie w oczy, ze pochodnie płona takim samym silnym ogniem ale to jedyna rzecz, ktora zwraca uwage na minus. Dobrze MaxymilianMax pisze - kamera zdecydowanie lepsza.
WWWoj Napisano 18 Styczeń 2018 Napisano 18 Styczeń 2018 RycerzZenady: A to przepraszam zwracam honor, nie wiedziałem. Po prostu zarezerwowałem sobie ta symbolikę dla Japoni :p [video=youtube;rw8gYY3_7-U] A to się można naciąć. No to dzięki za info, lepiej teraz na to patrzę :)
qnaman Napisano 24 Styczeń 2018 Napisano 24 Styczeń 2018 Zastanawia mnie ile czasu zajmuje przygotowanie tych wszystkich assetów? Bo jak na jedną osobę - taki filmik byłby dziełem kilku lat pracy. Nawet jedna postać to z miesiąc roboty.
Sayja Napisano 24 Styczeń 2018 Napisano 24 Styczeń 2018 Spora czesc jest dostarczana przez klienta i ewentualnie podciągana, wiec jest tego nieco mniej niz sie wydaje.
qnaman Napisano 24 Styczeń 2018 Napisano 24 Styczeń 2018 Aha, czyli pomniejsze studia tworzą np. zbroje, lub całe postacie i przedmioty dostosowując je do oczekiwania twórców animacji? Coś jak firmy samochodowe, które zamawiają podzespoły u innych producentów?
Sayja Napisano 25 Styczeń 2018 Napisano 25 Styczeń 2018 Aha, czyli pomniejsze studia tworzą np. zbroje, lub całe postacie i przedmioty dostosowując je do oczekiwania twórców animacji? Coś jak firmy samochodowe, które zamawiają podzespoły u innych producentów? Mam na myśli to, że jest sporo assetów z samej gry (również pliki źródłowe - sculpty, substance), zaadaptowanych później do animacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się