Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 7,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie chce byc tym malkontentem co to ciagle narzeka na PI, bo zawsze im kibicuje, ale jakos nie porwal mnie ten cinematik. Ja bym powiedzial ze robota wykonana poprawnie. Ani zle, ani jakos super. Nie wiem jaki mieliscie wplyw na scenariusz. Ale ogolnie ladnie sie prezentuje, zwlaszcza te przejscia z 2d do 3d bardzo udane, za to najbardziej kuleja animacje, dosc drewniane. Niemniej ciesze sie ze rodzime studio robi robote dla takich klientow i do takich tytulow. Gratulacje i trzymam kciuki za dalsze produkcje :)

Napisano

Rzeczywiście jest jakaś spójna i przemyślana konwencja... może dlatego, że Bagginsowi broda posiwiała....:)

Napisano

Ładnie, bardzo ładnie... w gruncie rzeczy światowa czołówka, produkcja niczym nie odstająca od cinematic'ów innych firm.

 

Naprawdę gratulacje.

Napisano

Bardzo ladny i sexy trailer. W Total Warach zawsze lubilem motyw odnoszenia się w stylistyce artu do danej kultury i sztuki regionu szkoda, ze od tego odeszli. Widac, ze robione pod zachodniego widza. Kwitnaca wiśnia jest akurat symbolem Japoni, ale co tam, miecze, azjaci to pasuje ;p ważne, że miazga.

Napisano

No poziom widac ewidentnie sie podniósł w stosunku do poprzednich cinematiców. Brawo. :) Praca kamery doznała "level upu ":) ktoś tam u Was od tego ma głowe na karku. Ciuszki tez przednie i ogień także :) Tak mysle ze animka z 80koła kosztowała "ojro" oczywiście ;D

Napisano

WWWoj - to nie jest kwitnaca wisnia tylko ogrod brzoskwiniowy, ktory jest zywcem wyciagniety z historii "przysiegi w ogrodzie brzoskwiniowym" z ultra wielkiego kawalka poezji pt. Romance of three kingdoms z 14 wieku :) tumblr_mqv8cwhdjW1ro8evjo7_500.jpg

Napisano

WWWoj hahaha nie odróżniasz płatków brzoskwini od wiśni? :D

 

co do feedbacku - troche mi rzuciło sie w oczy, ze pochodnie płona takim samym silnym ogniem ale to jedyna rzecz, ktora zwraca uwage na minus. Dobrze MaxymilianMax pisze - kamera zdecydowanie lepsza.

Napisano

RycerzZenady: A to przepraszam zwracam honor, nie wiedziałem. Po prostu zarezerwowałem sobie ta symbolikę dla Japoni :p

[video=youtube;rw8gYY3_7-U]

A to się można naciąć. No to dzięki za info, lepiej teraz na to patrzę :)

Napisano

Zastanawia mnie ile czasu zajmuje przygotowanie tych wszystkich assetów? Bo jak na jedną osobę - taki filmik byłby dziełem kilku lat pracy. Nawet jedna postać to z miesiąc roboty.

Napisano

Spora czesc jest dostarczana przez klienta i ewentualnie podciągana, wiec jest tego nieco mniej niz sie wydaje.

Napisano

Aha, czyli pomniejsze studia tworzą np. zbroje, lub całe postacie i przedmioty dostosowując je do oczekiwania twórców animacji?

Coś jak firmy samochodowe, które zamawiają podzespoły u innych producentów?

Napisano
Aha, czyli pomniejsze studia tworzą np. zbroje, lub całe postacie i przedmioty dostosowując je do oczekiwania twórców animacji?

Coś jak firmy samochodowe, które zamawiają podzespoły u innych producentów?

 

Mam na myśli to, że jest sporo assetów z samej gry (również pliki źródłowe - sculpty, substance), zaadaptowanych później do animacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności