Skocz do zawartości

Minibitwa 12: "Maunsell Army Sea Forts"


gutekfiutek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ogólną bryłę zbudowałem.

Teraz zacznę dodawać zniszczenia od bomby/rakiety/pocisku/

Przyjąłem założenie że do tego typu obiektu po zaimportowaniu do silnika wypala się lightmapy (chyba każdy silnik teraz ma takie możliwości..)

Więc na texturze nie będzie cieni wypalonych, tylko będę używał maxowego radiocity żeby zasymulować efekt.

Jeśli uważacie że to jest wbrew założeniom minibitwy to dajcie znać zanim zaczne robić textury:)

man1rz7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi dobrze zrobiłeś:)

Modelowanie skończone w 95 proc. jeszcze pewnie parę rzeczy zmienie podczas texturowania.

Drabinki i relingi powinienem na alfie z normalami walnąc, ale co mi tam:)

Te okrągłe cosie co wystają z nieuszkodzonej ściany to będą wyrwy po pociskach z działek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

gutek całkowicie przyzwoicie Ci wyszła ta konstrukcja, ładnie ją poskładałeś do kupy a do tego teksturki.... no, no

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki:)

Już powoli kończę. Troche mi sie nie podobają te dziury po pociskach, ale coś jeszcze przy nich podłubie.

no i drugi raz zuvmapować muszę pod lightmapę.

I jeszcze zrobię że mniej uszkodzona część będzie prawie cała farbą pokryta a nie rdzą

Bo teraz udaję lightmapę radiocity, które przy okazji psuje uvmapy:D

 

man14fx7.jpg

man13wb8.jpg

man12si9.jpg

 

man13bd7.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałobyć koszmarem służyć na tym w czasie Wojny. Znalazłem te budynki jako scenerię do Flight Simulatora, polatałem wokół nich, to jest kawał drogi od brzegu, jak na talerzu dla ataków bombami, bądź rakietami. Nie zazdroszczę załodze.

 

Świetnie Ci wychodzi, mam jednak małe zastrzeżenia do dziur po pociskach. Wyglądają jakby były zrobione od środka. Nie masz przypadkiem rozjechanej UVki na górnym obrazku na kładce? Poza tym - rewelacja.

 

Robisz jedną czy wszystkie wieże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

niezłe, ale nieprzegiołes z self ilumination?? take troche "płaskie wraznie jest", moze przydałeby sie troche ciemniejszych bardziej kotrastowych plam tu i ówdzie, wydaje mi sie byłoby korzystne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nad dziurami to jeszcze porobię.]

A co do self ilumination to na razie nie ma shadowmapy, udaje ją radiocity, które jak jest włączone to przy okazji uvki rozwala.

->empeck, teraz one są wyholowane tak żeby nie zawadzały żegludze, w czasie wojny one były blisko wybrzeża, na Tamizie itp. Poza tym to są AA towers, więc pewnie nie było tak łatwo z rozwaleniem takiego czegoś:)

 

PYTANIE:

Czy ktoś ma może fx shadera który dałby radę wyświetlić diffuse/normal/specular/opacity+lightmapę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie wygląda.Wydaje mi się jednak, że tekstura jest trochę za bardzo powtarzalna - mógłbyś przełamać to jedną - dwoma ciemniejszymi plamami dla kontrastu. Choć w sumie specjalista ze mnie żaden :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

teraz wygląda juz duzo fajniej, tylko czy nie jest zbyt odkoloryzowane?

 

Jonasz juz dawno po Mikołaju :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, muszę kończyć.

Sprawa zamknęła się w ~5150 tri, color/normal/specular/opacity/lightmap.

Jak już wspomniałem zachwycony nie jestem ale czasu już nie mam.

Życzcie powodzenia w nowej robocie:)

 

WIRE

wire2li9.jpg

 

NORMAL

normalmapslk1.jpg

 

TEXTURY

texrq1.jpg

 

I RENDERY:

bokiel7.jpg

 

zdolujv7.jpg

 

zgoryzi8.jpg

 

20dn8.jpg

 

21ym1.jpg

 

22iu0.jpg

 

23lp5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne!! :D :D :D

 

Jak na razie to mój zdecydowany faworyt, zostawiłeś wszystkich daaaaleko w tyle :)

 

Możesz zdradzić jak zrobiłeś normal na ten model? Dorobiłeś high poly czy pojechałeś filtrem Nvidii? czy może Brush? Naprawdę bardzo chętnie bym od Ciebie zlookał sposób w jaki to rozwiązałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalki to fotoszopem i nvidii pluginem. Duuuuuuużo szybszy sposób niż modele hipoly - i jak sie człowiek postara to w nieorganicznych rzeczach jest niewiele gorzej wyglądający.

Po prostu w Szopie daję na samą górę textury Adjustment layer - hue/saturation, robie czasrno-białe, potem wyłączam warstwy cieniowań, ewentualnie dorabiam wystające rzeczy bardziej białe i jakoś sie udaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie super, tylko jestem ciekaw od czego te dziury w ścianach, zapewne od pocisków, ale z czego? Czołgu? Jeżeli tak, to w przypadku takich ścian, wygląda to inaczej. Pooglądaj sobie w google jak wyglądają dziury po różnych pociskach. Ogólnie super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności