Vladimir Napisano 9 Czerwiec 2017 Napisano 9 Czerwiec 2017 (edytowane) Witam, przedstawiam Wam mój najnowszy projekt do portfolio - Cyberpunk City Alley nad którym pracowałem od marca. Całość złożona i wyrenderowana w Unreal Engine 4. Uwielbiam motywy cyberpunk i chciałem uzyskać ten specyficzny klimat, mam nadzieje że mi się udało, dajcie znać co o tym sądzicie. link do projektu na Artstation - https://www.artstation.com/artwork/lnqZG Modelowanie w 3DS Max i Zbrush -> wypalanie normal map, materiały w Substance Painter 2 oraz Substance Designer -> render w Unreal Engine 4 Tutaj krótki cinematic na YouTube: Edytowane 9 Czerwiec 2017 przez Vladimir
keajra Napisano 9 Czerwiec 2017 Napisano 9 Czerwiec 2017 Widac ogom wlozonej pracy i serca. Bardzo dobre to, spokojnie mozna by wykorzystac w nie jednej grze AAA. Moze cos od Rocksteady Studios? Bardzo szybko pracujesz skoro tylko od Marca nad tym siedziales. Ile godzin dziennie?
Vladimir Napisano 9 Czerwiec 2017 Autor Napisano 9 Czerwiec 2017 Dzięki, przeważnie siedziałem od popołudnia do 1:00-3:00 nad ranem :D ale nie zawsze
Pawelkos Napisano 9 Czerwiec 2017 Napisano 9 Czerwiec 2017 Swietne to! Rowniez optuje za frontem. BTW wszystkie assety sam wyksrobales?
Vladimir Napisano 9 Czerwiec 2017 Autor Napisano 9 Czerwiec 2017 Swietne to! Rowniez optuje za frontem. BTW wszystkie assety sam wyksrobales? Dzięki, Tak wszystkie assety moje
tr3buh Napisano 11 Czerwiec 2017 Napisano 11 Czerwiec 2017 jestem pod duzym wrazeniem, to ile w sumie assetow natrzaskales? tak na oko chociaz
Vladimir Napisano 12 Czerwiec 2017 Autor Napisano 12 Czerwiec 2017 (edytowane) jestem pod duzym wrazeniem, to ile w sumie assetow natrzaskales? tak na oko chociaz Ciężko powiedzieć, nie liczyłem ale trochę tego będzie edit: na dniach będzie artykuł na 80lv, i tam opowiedziałem trochę o produkcji więc będziesz mógł rzucić okiem. Edytowane 12 Czerwiec 2017 przez Vladimir
muszka pietruiszka Napisano 12 Czerwiec 2017 Napisano 12 Czerwiec 2017 ogólnie bardzo spoko, ale jeśli mogę coś zasugerować to w tej kawiarence na początku mógłbyś dodać kilka nierówno położonych płytek (lekki gradient zamiast solid coloru w designerze) i zrobił bym zwykłego boxa o rozmiarach takiej białej płytki który korzystał by z tej samej tekstury i powrzucał gdzieniegdzie żeby całkowicie usunąć wrażenie tilingu w 4 sekundzie filmu widać trochę że to się tiluje, a tak to mógłbyś "tanio" się go pozbyć. Ogólnie praca zajebista, tak trzymaj :)
Pawelkos Napisano 12 Czerwiec 2017 Napisano 12 Czerwiec 2017 Kurcze szacun, ze zrobilem to calkowicie sam(wszystkie assety) i tempo tez masz dobre. Niezle to sobie wykminiles, teraz pewnie zgarnie Cie CD Projekt do roboty przy Cyberpunku ;)
Kiao Napisano 12 Czerwiec 2017 Napisano 12 Czerwiec 2017 Rewelacja! Świetna pracka, super klimat, mega szacun. Pomarudziłabym troszkę przy materiałach, ale to przy całości nie ma znaczenia.
deshu Napisano 13 Czerwiec 2017 Napisano 13 Czerwiec 2017 Może cię wezmą do robienia assetów do łowcy androidów 3;) Jest swietnie.
Tshayka Napisano 13 Czerwiec 2017 Napisano 13 Czerwiec 2017 Praca robi na mnie ogromne wrażenie nie tylko pod względem technicznym i estetycznym. A dużo sci-fi widziałem. Zasłużony front.
maaaad Napisano 13 Czerwiec 2017 Napisano 13 Czerwiec 2017 Również bardzo lubię cyberpunkowy klimat i tu jest on oddany świetnie. Super robota.
sabaru Napisano 14 Lipiec 2017 Napisano 14 Lipiec 2017 Tekstury robiłeś sam czy to są tekstury z neta?
Rekomendowane odpowiedzi