Skocz do zawartości

Postać 3D: Nanami


Mortus

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsze kilka beatów nie całkiem zgrane, w drugiej połowie już lepiej pasuje.
Zastanowiłabym się dodać całkiem na początku kilka frames ciszy, i wyraźniejszy (szybszy) ruch do pierwszych uderzeń perkusji.

Zanimowane bardzo przyzwoicie, widać że wiesz co robisz. Jeśli się czegoś czepić, to trochę zbyt gładko, tzn. brakuje szybkich i ostrych zakończeń w niektórych ruchach.

Co do zgrania z muzyką, oczywiście wyświetlasz sobie Waveform w Sequencerze, jak animujesz? Jeśli nie to polecam, jedyna sensowna funkcja sequencera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gryzon Całość animuję w Blenderze. Teksturki maluję w Substance Painterze, w poprzednim projekcie symulacje leciały na Marvelous Designerze, a rzeźbię w Zbrushu. Taki chyba dość standardowy zestaw programów. Ale głównym narzędziem jest dla mnie jednak Blender.

@adek O, nie spodziewałem się. Bardzo dziękuję, fajnie zobaczyć swój projekt w polecajkach. Gdybym wiedział, to bym przygotował jakiś bardziej wyjściowy render na miniaturkę. W każdym razie to dla mnie mega wyróżnienie, dzięki!

@Ania Tak tak, waveform wisi sobie cały czas podczas pracy razem z oryginalną animacją. Ale czasem nawet mimo to nie zawsze udaje mi się wszystko fajnie zgrać z rytmem. Będę jeszcze próbował. Jeśli są jakieś ujęcia które Twoim zdaniem najbardziej nie leżą to śmiało - będę się starał to poprawiać. Co do wyraźniejszego ruchu na początku - masz na myśli animację jako całość, czy tylko te tancerki z ostatniej wrzutki? Kilka osób mi już wskazywało te tancerki, mi też na tę chwilę nie leżą, dlatego pytam.

Zbyt gładka i przesadnie płynna animacja to coś, co ciągle za mną chodzi. Staram się z tym walczyć, w poprzednim projekcie miałem dokładnie ten sam problem. Część z tego już sam wyłapałem i zapisałem sobie na przyszłość do poprawy. Ale wiadomo, im więcej osób mi wskaże na jakiś konkretny fragment animacji albo problem, tym bardziej jestem przekonany nad czym trzeba popracować.

Swoją drogą - czy ja Cię kojarzę jeszcze (chyba) ze starej Blenderowni? Ten czajniczek z awatara mocno mi się wrył w pamięć i jeśli Cię z kimś nie pomyliłem, to swego czasu śledziłem z podziwem Twoje prace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodziło o tancerki z ostatniego posta. Weź pierwsze ujęcie, one się podnoszą przez co najmniej kilkanaście frames. I to do jednej (czy tam podwójnej) perkusji. Za wolny ruch.

Możesz spróbować zacząć od minimum i skrócić to do 3 frames: poza dół, międzypoza, poza góra z podniesionymi rękami.
Poeksperymentować czy ta międzypoza musi być bliżej dołu czy bliżej góry (dokładnie na środku najczęściej nie wygląda dynamicznie).

Jeśli 3 frames za mało (prawie na pewno), to dodawać więcej aż będzie dosyć. Można rozsuwać te klucze z constant interpolation, wtedy niekiedy łatwiej wyczuć timing, bo komputerowe interpolacje nie mącą w głowie.

Tancerki są trochę komiksowe, nie realistyczne, więc na pewno ujdzie bardziej ekstremalna stylizacja ruchu niż gdyby były realistyczne.

Możesz animować najpierw tylko pelvis i olać kończyny. Jak już pelvis ma dobry timing, to reszta idzie z górki.

A jak później pójdzie w detale, to możesz dodać lekki follow through rąk (nie za mocno bo znowu będzie pływać), i asymetryczny ruch zwłaszcza rąk (to wygląda bardziej naturalnie, chociaż w zasadzie jeśli to jakieś roboty to może nie).

Oczywiście te kilkanaście frames będą dalej gdzieś potrzebne, ale to może być anticipation itp. a jeszcze nie ruch do góry.

Acha i w tej górnej pozie niech zostaną przez kilka frames prawie bez ruchu, zanim je dalej ruszasz.

Edytowane przez Ania
  • Like 3
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JoseConseco Aj, rzeczywiście. Pobrałem poprawkę i nie odpisałem. Na PW poszła odpowiedź co i jak. Generalnie addon teraz działa ale muszę jeszcze popróbować trochę ustawień. Tak czy siak wielkie dzięki 👍

@Ania O proszę, to jest dopiero konkretny feedback! Jeszcze chyba nikt mi do tego projektu nie dawał wskazówek "po animatorowemu". Bardzo dziękuję, mega przydatne uwagi.

Z pelvisem się w pełni zgadzam, to jest dokładnie to jak animuję obecnie każde ujęcie. Najpierw pelvis i całą resztę postaci olewam do momentu aż będzie mi się wydawało, że jest akceptowalnie. Potem torso, ręce, dłonie, palce. Od ogółu do szczegółu. Z tą stylizacją to jest dobra uwaga. Ja na początku w ogóle zakładałem, że w animacji będę się bardziej opierał na squash & stretchu. Przy mniejszych, stylizowanych postaciach to się mega dobrze sprawdza. Z tym, że o ile w poprzednim projekcie udało mi się tego trochę przemycić, tak tutaj poległem na próbach i na razie z tego zrezygnowałem. A moim zdaniem to naprawdę bardzo dużo zmienia. Taki lvl-up animacji od ręki. Może jeszcze do tego wrócę, nie wiem.

W pełni też się zgadzam z pozostaniem przez chwilę w pozie. Zanim zanimowałem dalszą część, to gdy tancerki tak stały, do pewnego momentu nawet mi to tam pasowało. Później o tym zapomniałem.

Kurcze naprawdę super uwagi. Serio wielkie dzięki, postaram się zastosować 🍻

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupię trochę wolnego czasu. Może być na kilo, może być na sztuki i w każdej ilości ._.

Tak czy tak skończył się luźniejszy okres, ale dalej pracuję na tyle na ile czas pozwala. Uwagi sobie zapisuję, więc to nie tak że je olewam. Tak jak już wspominałem, na razie chcę przebrnąć przez całość i mieć "cokolwiek", potem sobie będę tweakował. Dzięki temu czuję, że jakoś mi ta robota idzie do przodu. Szczególnie te uwagi Anii brzmią bardzo przydatnie, więc na pewno będę jeszcze do tego wracał.

A co do aktualnej wrzutki:

- doanimowałem tancerki do końca pierwszej połowy, czyli do 31 ujęcia

- niektóre ujęcia kamery na tancerki są teraz inne - czy są lepsze czy gorsze to już do oceny

- ujęcie 20 już zdążyłem nawet ziterować, bo pierwsza wersja animacji tancerek wyglądała kiepsko, mam nadzieję że aktualna jest w porządku

- ujęcie 26 coś jakoś mi nie leży

- pierwsze ujęcia z tancerkami są takie jak były - jak już mówiłem będę do tego wracał

- nadal nie ma fizyki

Swoją drogą jak ktoś ma namiary na jakieś fajne formacje taneczne, które nie wyglądają jak chaotyczne podrygi paralityków, to chętnie się czymś zainspiruję. Może akurat się znajdzie coś fajnego.

Na razie to tyle. Do zobaczenia mam nadzieję wcześniej niż za 3 kolejne miesiące ._.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minął miesiąc, ale wróciłem. Na szczęście tym razem nie po 3 miesiącach...

Już jestem blisko wyklepania całej animacji, poza tym fragmentem na ekranie w środku klipu. Powoli zbliżam się do robienia poprawek i edytowania tego, co już jest. W końcu zacząłem się bawić addonem od @JoseConseco, wielkie dzięki. Przyznam się tylko, że nie używam go tak "out of the box", tylko trochę pogrzebałem i bardziej postanowiłem spróbować metody, która tam jest używana ._. Przyznaję się bez bicia. Na razie wrzuciłem to sobie na włosy tancerek, Courtney jest po staremu. Do tych symulacji też jeszcze przysiądę, na razie nie chce mi się tego wypalać za każdym razem jak coś zmienię.

Autokrytyka:

- ujęcia od 32-37 mają niezbyt pasującą animację. Jakoś trafiłem na taką choreografię i nie wiem co sobie myślałem, ale to tutaj nie pasuje. Do zmiany

- włosy w ujęciu 38 - nie zauważyłem tych włosów wcześniej, ale nieważne. Nad symulacjami i tak będę jeszcze siedział

- wszystkie problemy wymienione w poprzednich postach nadal są aktualne

Zapraszam do krytykowania.

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wowowo, niecały miesiąc i znowu wrzutka. Tym razem mniejsza, bo już tak dużo nie zostało do zrobienia. Z aktualności:

- animacja tancerek dociągnięta do końca

- poprawiłem kadrowanie w ujęciach 32-37

...i to tyle. Nawet nie renderowałem całości, tylko te brakujące/zmienione ujęcia bo bez sensu renderować drugi raz to samo. Po prostu dokleiłem nowe ujęcia do poprzedniego wideo. Ale hej - wszystkie ujęcia mają już "jakąś" animację, dla mnie to pewien krok milowy w tym projekcie. Zastanawiam się co dalej, pewnie najpierw zanimuję to brakujące, środkowe ujęcie 31. Potem będę fixował resztę.

 

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to bardzo dobrze.

 

Jeśli chcesz jeszcze szlifować, to poprawiłabym w tych miejscach:

1. Tancerki podnoszą ręce w pierwszym ujęciu (Frame 2/3?) - mogło by być jeszcze szybciej (kontrast w tempie ruchu). To co już pisałam.

2. Ruch pupci (Frame 7) mniej linearny. Dół szybciej, góra wolniej?

3. Frame 21 jakoś tak sztywno, rączki jakby niezdecydowane, może trochę bardziej exaggurate, albo gdyby ją tułowiem do tyłu pochylić?

4. Frame 38 ruch z początku zbyt symetryczny chyba, albo za mały, jakby zmęczona już była.

To takie moje uwagi. Dodam że gdyby to była moja animacja, to bym mniej więcej na tym etapie zostawiła w spokoju, dodała coś w miejscach "There will be animation" i wyrenderowała na kolorowo. Szlifować można bez końca, ale nie zawsze warto. Jest dużo fajnych momentów, a te ciut gorsze nie rażą oka. Całość trzyma poziom.

 

Szczególnie pozytywnie podpadło:

Frame 15 fajna miękka "fala" całym ciałem

Frame 19 palec, mimika ślicznie dopracowane.

Zaraz potem Frame 20 dynamika ruchu świetnie wyszła.

Frame 47 bardzo udane, dynamiczne

Frame 48 udana mimika,  wytrzeszcz oczu ma dokładnie idealną długość

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komplementów to się akurat nie spodziewałem. Ale dziękuję, miło czytać że coś z tej animacji wygląda znośnie 😉

Zgadzam się, szlifować można bez końca i jest kilka takich rzeczy które początkowo planowałem poprawić, ale z czasem stwierdziłem że jak nikt nie zauważy, to już to oleję. I tak siedzę w tym projekcie okrutnie długo. Co nie zmienia faktu, że kilka rzeczy do poprawy jeszcze jest. Takie, które mnie jeszcze osobiście kłują w oczy, albo na które zwyczajnie więcej niż jedna osoba zwróciła mi uwagę. A co do proponowanych zmian:

1. Jak najbardziej. Mam to na liście rzeczy do zrobienia. To, i późniejsza ich animacja aż do ujęcia 7. Zdecydowanie można to zrobić lepiej.

2. Myślałem o tym, ale jakoś wcześniej nikt nie zwrócił na to uwagi. Zapiszę sobie.

3. Też sobie zapiszę. Mam nawet w głowie pomysł na wyciągnięcie tego gestu ręką trochę bardziej, więc nie zaszkodzi spróbować.

4. Mi się ogólnie to ujęcie po czasie wydaje trochę za mało energiczne, takie z lekka leniwe. Popróbuję, ale nie wiem czy uda mi się coś tutaj osiągnąć. Zobaczymy.

Generalnie super uwagi. Na taki właśnie feedback liczę. Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apdejt czas. Jeszcze przed końcem lipca.

Już prawie, prawie cała animacja zrobiona. Jeszcze kilka drobnych rzeczy i lecę z poprawkami. W końcu.

A z nowości w aktualnej wrzutce:

- ujęcie 31 w końcu ma animację!

- w ujęciu 31 dojdą jeszcze takie sznurki/nitki od palców Courtney biegnące do tancerek. Ten gest gdy mówi "free" ma być momentem, gdy te sznurki opadną.

- również w ujęciu 31, zastanawiam się, czy nie wywalić tancerki ze środka, a zamiast tego dać po 3 postacie po bokach zamiast 2. Aktualnie ta środkowa postać trochę za bardzo zasłania Courtney i chyba zwyczajnie przeszkadza.

- reszta jest tak samo jak była, trzeci raz wykorzystałem ten sam już wyrenderowany klip i powoli zaczynają być widoczne artefakty wielokrotnej kompresji. No ale chciałem mieć stosunkowo szybko podgląd całej animacji, bez renderowania wszystkiego znowu od zera. Więc tylko dokleiłem to środkowe ujęcie, reszta bez zmian.

 

  • Like 1
  • Mega! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo obiecująco to wygląda 🙂 

jeżeli chodzi o ujęcie 31 to zdecydowanie powinieneś wywalić tancerkę ze środka bo przeszkadza i nawet nie wiem czy bym nie zostawił 4 - tylko, żeby były w szerszych odstępach między sobą. 

przy takich szybkich cięciach trzeba pamiętać, żeby punkty skupienia uwagi nie były zbyt daleko od siebie bo nam się w tedy zrobi taki pingpong i oczy szybko się zmęczą albo się po prostu zgubimy 😄 Pierwsza cześć trochę tak ma a za to 2 cześć wyszła znacznie lepiej jak dla mnie 

uj4 trochę źle skadrowane nie powinno być przypadkiem zbliżenia na nią ? 

na końcu 41 uj. cos nam wyskakuje z ziemi jak dla mnie trochę to niepotrzebne bo w nast. ujęciu tego i tak nie widzimy i trochę się gubimy bo cos nam wylazło z pod ziemi a potem tego nie ma 

na 43 belka mnie trochę mocno zdekoncentrowała 😞 za bardzo ją widać i miałem focus na nią zamiast na tancerki 😞

mam uwagę do podpisywania ujęć -normalnie powinno się pisać np. shot 1,2,3 etc a Frames  do określenia czasu, można też jeszcze dodać ogniskową i przysłonę 😛 

Edytowane przez matiuss
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Świetny komentarz, takie uwagi to jest dokładnie to na co liczę. Odniosę się po kolei.

Cytat

jeżeli chodzi o ujęcie 31 to zdecydowanie powinieneś wywalić tancerkę ze środka bo przeszkadza i nawet nie wiem czy bym nie zostawił 4 - tylko, żeby były w szerszych odstępach między sobą. 

- jak najbardziej się zgadzam - w ujęciu 31 środkowa tancerka już poleciała w mojej roboczej wersji. Aktualnie mam po 3 tancerki po bokach, ale czy to jest w porządku, czy lepiej jednak sprawdzą się po 2, to już pozostawię do oceny jak wrzucę nową wersję do wglądu.

Cytat

przy takich szybkich cięciach trzeba pamiętać, żeby punkty skupienia uwagi nie były zbyt daleko od siebie bo nam się w tedy zrobi taki pingpong i oczy szybko się zmęczą albo się po prostu zgubimy 😄 Pierwsza cześć trochę tak ma a za to 2 cześć wyszła znacznie lepiej jak dla mnie 

- o, good point. Niby o tym wiem, ale jak przyszło co do czego to jakoś nie wziąłem tego w ogóle pod uwagę. Ja ogólnie mam ten problem, że trochę na czuja robię kadrowanie. Nie mam o nim za bardzo pojęcia poza takimi absolutnymi ogólnikami. To samo z oświetleniem. Jestem totalna noga jeśli chodzi o światło. Tej części projektu akurat od dawna nie pokazywałem choć sporo eksperymentowałem. Aktualnie jakieś tam światło mam, ale nie jestem z niego jakoś specjalnie zadowolony. Pewnie będę prosił tutaj na forum o pomoc i rady w tej materii, bo zwyczajnie mi to nie idzie.

Cytat

uj4 trochę źle skadrowane nie powinno być przypadkiem zbliżenia na nią ? 

- powinno. Nie wiem jakim cudem przez tyle czasu tego nie widziałem ._.

Cytat

na końcu 41 uj. cos nam wyskakuje z ziemi jak dla mnie trochę to niepotrzebne bo w nast. ujęciu tego i tak nie widzimy i trochę się gubimy bo cos nam wylazło z pod ziemi a potem tego nie ma 

- w sumie jak tak o tym napisałeś, to rzeczywiście masz rację. Ten podest nie powinien tam wchodzić w kadr, nie ma to większego sensu. Do poprawy.

Cytat

na 43 belka mnie trochę mocno zdekoncentrowała 😞 za bardzo ją widać i miałem focus na nią zamiast na tancerki 😞

- właśnie tej belki nie jestem pewny praktycznie od samego początku, ale jak dotąd nikt na to nie zwrócił uwagi, więc myślałem że może jednak jest ok. Sam nie wiem.

EDIT: Tak teraz patrzę i sobie uświadomiłem, że ta belka jest dlatego, że w oryginale jest dokładnie takie samo ujęcie. No to teraz jeszcze bardziej nie wiem co z tym zrobić.

Cytat

mam uwagę do podpisywania ujęć -normalnie powinno się pisać np. shot 1,2,3 etc a Frames  do określenia czasu, można też jeszcze dodać ogniskową i przysłonę 😛 

Przyznam się, że po czasie też się zastanawiałem, czemu ja to podpisałem "Frame" zamiast jakoś inaczej, no ale już większość wrzutek jest tak podpisana to trudno.

Dzięki za feedback 😉

Edytowane przez Mortus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna wrzutka. W dzisiejszym odcinku głównie (albo praktycznie wyłącznie) zmiany, edycje i poprawki.

Poniżej lista rzeczy które zostały zrobione:

- nowa animacja tancerek w ujęciach 1-6. Początek jest przyśpieszony, reszta zrobiona całkiem od nowa.

- poprawione kadrowanie w ujęciu 4

- nowa animacja Courtney w ujęciu 7. Nie wiem czy lepsza, ale inna niż była wcześniej, trochę bardziej dynamiczna.

- ciut poprawiona animacja w ujęciu 8

- zmienione kadrowanie w ujęciach 9 i 12, po to żeby wzrok widza nie musiał aż tak bardzo skakać po ekranie jak wcześniej.

- zmienione kadrowanie w ujęciu 16 - dla lepszej czytelności

- gest Courtney w ujęciu 21 jest teraz trochę bardziej wyolbrzymiony. Szczerze mówiąc nie wiem czy to wystarczy, czy przydałoby się też więcej ruchu reszty ciała - do oceny.

- kadrowanie w ujęciu 29 jest trochę inne - tak jak wcześniej, dla czytelności

- w ujęciu 31 pojawiły się linki/sznurki prowadzące od palców Courtney do tancerek + same tancerki są teraz tylko po bokach, tak żeby nie przeszkadzały

- nowe kadrowanie w ujęciach 33 i 35 - tak samo jak poprzednie, dla poprawy czytelności

- ujęciu 41 element scenerii nie wchodzi już w kadr

Ujęcie 43 zostało tak jak było, bo w oryginale w tym ujęciu również fragment rusztowania wchodzi w kadr. Więc to co jest teraz jest "zgodne z prawdą historyczną i na razie tego się trzymam. Jeśli więcej osób również stwierdzi, że ta belka tam przeszkadza, to po prostu to zedytuję. Na razie jest jak jest.

Fizyka/symulacje na ten moment są bo są. Momentami widzę że srogo szaleją, ale na razie to olewam, fizykę zostawiam sobie na koniec, jak już animacja będzie cacy. Ale to nie mnie oceniać. Na razie tyle.

 

  • Like 1
  • Mega! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super! jest o wiele lepiej 🙂  
Te tancerki w uj 20 przestawił bym je tak jak na obrazku, żeby nie zasłaniały nam głównej postaci

image.thumb.png.9a49efc092d41d2b5d00e000b97161a6.png

Co do animacji to na pewno do poprawy ten ruch palcem wskazującym w uj. 19
Nie wiem czy mam się czepiać tego że główna postać nam zniknęła na 37 z kadru a potem nagle się pojawia w 38 i na słowo "strike back" normalnie powinna nam wejść na platformę bo teraz się nam teleportuje na środek, wiec jak byś chciał to pokazać to pewnie po tym "you and me" jak jest przejście do uj 43 to powinna już startować i wchodzić na platformę no i tam w uj. 45 chyba trochę przesadziłeś z otwarciem buźki - wygląda jak by krzyczała a nie śpiewała 😛 image.png.9742363183db16fc0f0c7ad82ced8570.png

Jeszcze jak patrzę na całość to te wszystkie  ruch postaci są strasznie płynne/żywe to nie jak ma się do tańczących mechanicznych robotów no, ale tak też było w oryginale, więc można pominąć tą kwestie  tak samo jak z belką. U Ciebie jest jeszcze znośnie, ale w oryginale już nie, zasłania przez chwile pół kadru :X image.thumb.png.d5c9803cc71ace3e8f87428100d3c31c.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.08.2024 o 12:56, matiuss napisał(a):

Te tancerki w uj 20 przestawił bym je tak jak na obrazku, żeby nie zasłaniały nam głównej postaci

Pewnie. Mi się akurat podoba ten fakt, że jedna z tancerek jest na środku i (tak mi się wydaje) przyciąga na siebie uwagę. Ale faktycznie Courtney jest zasłonięta, więc może spróbuję te postacie nieco przesunąć. Good point.

W dniu 25.08.2024 o 12:56, matiuss napisał(a):

Co do animacji to na pewno do poprawy ten ruch palcem wskazującym w uj. 19

Chodzi to za mną od jakiegoś czasu. Spróbuję poprawić. To samo z ujęciem 46 - ciągle mi się to kiwanie palcem wydaje wybite z rytmu, później w 47 jest ok. Też spróbuję usiąść do tego.

W dniu 25.08.2024 o 12:56, matiuss napisał(a):

Nie wiem czy mam się czepiać tego że główna postać nam zniknęła na 37 z kadru a potem nagle się pojawia w 38

Co masz na myśli, że zniknęła z kadru w 37?

W dniu 25.08.2024 o 12:56, matiuss napisał(a):

na słowo "strike back" normalnie powinna nam wejść na platformę bo teraz się nam teleportuje na środek, wiec jak byś chciał to pokazać to pewnie po tym "you and me" jak jest przejście do uj 43 to powinna już startować i wchodzić na platformę

Wiem o co Ci chodzi i z tym fragmentem miałem trochę problemów. W oryginale Courtney cały czas stoi w miejscu i wykonuje gest z rękami skierowanymi do góry, dopóki mówi "Rise up". Potem na "...and strike back" wchodzi bardzo szybko na ten podest. I tu jest problem. Nie wiem, może ja się za to źle zabieram, ale nie udało mi się tego jakoś sensownie zanimować w taki sposób, żeby postać w tak szybkim tempie zrobiła 2 susy na podest i wyglądało to jeszcze jako-tako zgrabnie. Jasne, pewnie można trochę oszukać bo nie widać w pełni pracy nóg, albo pójść bardziej w jakiś podskok. Ja po prostu uznałem, że skoro to i tak jest "teledysk", to takie cięcie będzie akceptowalne. Więc tak zostawiłem.

Aaaale... Tutaj bym prosił, żeby ktoś więcej się wypowiedział, bo też nie chcę się bronić przed krytyką, tylko uczciwie poprawić co jest do poprawy. Im więcej opinii różnych osób na ten temat będę znał, tym dla mnie lepiej. Więc proste pytanko - Courtney powinna faktycznie wchodzić na podest we wspomnianym fragmencie, czy takie cięcie jak jest w tym momencie też może być?

W dniu 25.08.2024 o 12:56, matiuss napisał(a):

w uj. 45 chyba trochę przesadziłeś z otwarciem buźki - wygląda jak by krzyczała a nie śpiewała 😛 

Celowo to wyolbrzymiłem, bo te szeroko otwarte usta są na tyle krótko na ekranie, że wydawało mi się to fajnie pasować do momentu w piosence. Ale tutaj też prosiłbym o więcej opinii - nie chcę się zasłaniać przed krytyką jeśli więcej osób również stwierdzi, że źle to wygląda. Tak, że tu też proszę o dodatkowe opinie.

 

Tak czy tak dzięki za kolejny, obszerny komentarz. Dokładnie po to wrzucam te aktualizacje na forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności